RAEI – Partea a II-a
DESCRIEREA ACTIVITĂŢILOR DE
ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII REALIZATE
Nr.
crt
|
Activităţi
|
|
Obiective
|
Termene
|
Responsabilităţi
|
Indicatori
de realizare
|
1.
|
Optimizarea
PAS-ului, Planului operaţional pentru
anul şcolar 2012-2013
|
6
|
-
Creşterea
capacităţii şi eficienţei manageriale;
-
Identificarea
şi eliminarea punctelor slabe;
-
Identificarea
ameninţărilor şi adaptarea şcolii la realităţile actuale;
-
Valorificarea oportunităţilor pentru
creşterea capacităţii instituţionale, a eficacităţii educaţionale şi
îmbunătăţirea managementului calităţii
|
01.10.2012
|
Directorul, CEAC,
responsabilii comisiilor metodice, responsablii comisiilor de lucru
|
- existenţa
PAS-ului reactualizat
- existenţa
Planulului operaţional pentru anul şcolar 2012-2013
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 100%
- Ce am învăţat din realizare: proiectarea
întregii activităţi şcolare pe o analiză SWOT temeinică asigură
dezvoltarea instituţională şi succesul şcolar
|
2
|
Dotarea cu truse
medicale a punctelor de prim ajutor din şcoală
|
3
|
-
Îmbunătăţirea
bazei materiale ;
-
Optimizarea
accesului elevilor la servicii medicale
|
01.10.2012
|
Directorul,
contabilul, responsabilul cu securitatea şi sănătatea în muncă
|
Dotarea cu 5 truse
medicale
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 100%
- Ce am învăţat din realizare : dotarea cu
truse medicale a şcolii este
foarte utilă pentru acordarea măsurilor minime de prim ajutor în caz de
nevoie
|
3.
|
Reactualizarea
protocolului de colaborarea cu Cabinetul
Medical din localitate şi protocolului cu medicul de medicina muncii
|
5, 6
|
-
Optimizarea
accesului elevilor si cadrelor didactice la servicii medicale
|
01.10.2012
|
Directorul
|
Existenţa
protocoalelor de colaborare
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie de 100%
Ce am învăţat din
realizare : existenţa parteneriatelor asigură desfăşurarea în condiţii optime
a întregii activităţi
|
4.
|
Solicitarea
înfiinţării unui post de mediator şcolar
|
1, 2, 4, 5, 6
|
-
Optimizarea
relaţiei de colaborare dintre familie-comunitate-şcoală
|
15.09.2012
|
Direcorul, ISJ
Vaslui
|
Existenţa adresei
de solicitare a unui post de mediator şcolar
|
Comentarii:
Ce am învăţat din nerealizare: este imperios necesară înaintarea la ISJ Vaslui adresa de
solicitare a unui mediator şcolar
|
5.
|
Solicitarea
înfiinţării unui post de psiholog şcolar
|
4
|
-
Îmbunătăţirea
serviciilor de orientare şi consiliere pentru elevi
|
15.09.2012
|
Directorul, ISJ
Vaslui
|
Existenţa adresei
de solicitare a unui post de psiholog şcolar
Existenţa unui
psiholog şcolar
|
Comentarii:
Ce am învăţat din nerealizare
: este imperios necesară înaintarea la
ISJ Vaslui adresa de solicitare a unui psiholog şcolar
|
6.
|
Solicitarea
înfiinţării unui post de director adjunct
|
4
|
-
Îmbunătăţirea
managementului personalului didactic şi de conducere
|
15.09.2012
|
Director, ISJ Vaslui
|
Existenţa adresei
de solicitare a unui post de director adjunct
Existenţa unui
director adjunct
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 50%
Ce am învăţat din
realizare : deşi şcoala noastră este
liceu tehnologic cu toate nivelele de învăţământ şi cu o activitate
complexă, adresa de solicitare pentru o normă de director adjunct nu a fost
aprobată de către ISJ Vaslui.
|
7.
|
Stabilirea în
statul de funcţii a necesarului de personal didactic auxiliar
|
4
|
-
Îmbunătăţirea
organizării interne
|
01.10.2012
|
Director
|
Statul de funcţii
Post de laborant,
CDI-st
|
Comentarii:
Ce am învăţat din nerealizare:
trebuie înaintate către ISJ Vaslui adrese de solicitare a normelor pentru
personal didactic auxiliar(informatician, cd-ist/bibliotecar, laborant)
|
8.
|
Solicitarea unui
post de fochist pentru centralele termice
|
4
|
-
Îmbunătăţirea
funcţionării curente a unităţii
|
01.10.2012
|
Director
|
Existenţa
solicitării unui post de fochist
Postul de fochist
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 30%
Ce am învăţat din realizarea
parţială: nu este acoperit necesarul
|
9.
|
Amenajarea unei
baze sportive
|
3, 2
|
-
Îmbunătăţirea
bazei materiale a şcolii;
-
Îmbunătăţirea
activităţilor educative şcolare şi extrşcolare;
-
Creşterea
performanţelor şcolare a le elevilor
|
Anul şcolar
2012-2013
|
Directorul,
Primăria Vetrişoaia
|
Existenţa bazei
sportive
|
Comentarii:
Ce am învăţat din nerealizare: s-a facut memoriu pentru continuarea Proiectului
,,Campus şcolar” ce va include şi o sală de sport.
|
10.
|
Reluarea
demersurilor necesare derulării lucrărilor de construire a Campusului şcolar
|
3, 5, 6
|
-
Corelarea
spaţiilor şcolare, administrative şi auxiliare cu cu PAS-ul, planul de
învăţământ, nr. elevilor şi cu tipul, nivelul şi forma de învăţământ
|
Anul şcolar
2012-2013
|
Directorul,
Primăria Vetrişoaia
|
Adresele scrise
Campusul şcolar
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie de 100%
Ce am învăţat din
realizare: s-au făcut demersuri pentru derularea lucrărilor de construire a
Campusului şcolar dar fără nicio finalitate. Trebuie reluate demersurile.
|
11.
|
Dotarea atelierului
şcolii
|
3
|
-
Îmbunătăţirea
dotării atelierului şcolii
|
01.01.2013
|
Directorul
Responsabilul
comisiei disciplinelor tehnice
|
Instrumente,
obiecte, truse, scule achiziţionate
|
Comentarii:
- Realizat realizat în proporţie de 50%
Ce am învăţat din realizarea
parţială: sunt necesare fonduri substantiale pentru o dotare corespunzatoare
a atelierului
|
12.
|
Realizarea
circuitului de prize electrice şi a prizelor pentru Internet pentru cel de-al
doilea laborator de informatică şi reconectarea la Internet
|
3, 1
|
-
Utilizarea
calculatorului şi a Internetului în activitatea de predare, învăţare,
evaluare;
-
Desfăşurarea
în bune condiţii a orelor de opţional Informatică şi a orelor de TIC
|
01.10.2012
|
Directorul,
Primăria Vetrişoaia
|
Circuitul de prize
electrice
Conexiunea la
Internet
|
Comentarii:
Ce am învăţat din nerealizare
: nu s-au putut desfasura toate orele de TIC planificate și nu s-a putut
utiliza platforma AeL
|
13
|
Achiziţionarea şi
înregistrarea în CDI a câte unui exemplar de manual şcolar pentru clasa a XII-a, auxiliare
curriculare, suporturi de curs, etc.
|
1, 3
|
-
Dezvoltarea
fondului bibliotecii şcolare/CDI-ului
|
Noiembrie
–decembrie 2012
|
Directorul,
contabilul, CEAC, responsabilul cu biblioteca şcolară
|
Manualele
Suporturile de curs
Inventarul bibliotecii
şcolare
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 30%
Ce am învăţat din realizarea
parţială: este necesară dezvoltarea fondului de carte și auxiliarelor
didactice a CDI-ului
|
14.
|
Extinderea reţelei
de parteneriat a agentilor economici cu
cel puţin a unui agent economic
|
5
|
-
Asigurarea
condiţiilor de efectuare a stagiilor de practică comasată
|
01.10.2012
|
Directorul
Profesorii de
specialitate
|
Acordul de
parteneriat
Convenţiile civile
pentru fiecare elev
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de: 100%
Ce am învăţat din
realizare : extinderea reţelei de parteneriat asigură o bună organizare şi desfăşurare a stagiilor de
pregătire practică pentru elevii de liceu.
|
15.
|
Participarea
personalului didactic auxiliar şi nedidactic la cursuri de formare şi
calificare
|
4
|
-
Asigurarea
necesarului de personal nedidactic calificat;
-
Perfecţionarea
şi îmbunătăţirea activităţii personalului didactic auxiliar
|
Anul şcolar
2012-2013
|
Directorul,
Secretarul, contabilul, personalul de îngrijire
Responsabilul cu
formarea şi dezvoltarea profesională
|
Nr de participanţi
la cursuri de formare şi calificare;
Nr de cursuri de
formare şi calificare urmate.
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 70%
Ce am învăţat din
realizare: participarea personalului didactic auxiliar şi nedidactic la cursuri
de formare şi calificare au contribuit la o îmbunătăţire a activităţii
acestora şi la creşterea siguranţei în şcoală.
|
16.
|
Participarea
cadrelor didactice la programe de formare continuă inclusiv în managementul
şcolar
|
4, 5, 6, 1, 2
|
-
Creşterea
numărului de programe şi de ore de pregătire profesională raportat la numărul
de cadre didactice;
-
Creşterea
calităţii activităţilor didactice cu elevii;
-
Îmbunătăţirea
managementului şcolar
|
Anul şcolar
2012-2013
|
Directorul,
Cadrele didactice
Responsabilul cu
formarea şi dezvoltarea profesională
|
Nr de ore şi de
programe de formare profesională;
Nr. de cadre
didactice participante la programe de formare profesională
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 80%
Ce am învăţat din realizarea parţială: participarea cadrelor
didactice la programe de formare continuă a determinat o îmbunătăţire a
calităţii activităţilor didactice şi a managementului şcolar.
|
17.
|
Sustinerea de
activităţi metodice în cadrul comisiilor metodice, cercurilor pedagogice
|
1, 4, 6
|
-
Perfecţionarea
şi autoperfecţionarea cadrelor didactice;
-
Evaluarea
activităţii cadrelor didactice
|
Conform
planificării activităţilor pe comisii metodice
|
Responsabilii de
comisii metodice, cadrele didactice
|
Nr. de activităţi
metodice susţinute;
Nr de cadre
didactice care susţin activităţi metodice;
Dosarele comisiilor
metodice
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 50%
Ce am învăţat din realizarea
parţială: trebuie respectată planificarea activităţilor metodice la nivelul
comisiilor metodice din şcoală, acest
lucru realizându-se doar parţial. Au fost susţinute trei activităţi metodice
la nivelul şcolii noastre în cadrul cercurilor pedagogice din zona Huşi.
|
18.
|
Realizarea
periodică a asistenţelor la ore şi urmărirea predării şi învăţării
|
1, 4, 6
|
-
Îmbunătăţirea
sistemului de monitorizare, îndrumare şi evaluare a personalului didcatic
|
Conform planurilor
operative
Conform graficelor
de asistenţe la ore
|
Directorul
CEAC
Responsabilii
comisiilor metodice
|
Planuri operative
saptamanale
Nr de asistenţe
efectuate;
Caietul de asistenţe
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 80%
Ce am învăţat din realizarea
parţială: monitorizarea, îndrumarea şi evaluarea periodică a personalului
didactic contribuie la îmbunătăţirea activităţii cadrelor didactice
|
19.
|
Elaborarea unei
proceduri de optimizare a evaluării învăţării şi aplicarea acesteia
|
1, 6
|
-
Îmbunătăţirea
strategiei de evaluare a performanţelor şcolare
|
01.11.2012
|
Directorul
CEAC
Responsabilii de
comisii metodice
|
Existenţa
procedurii de optimizare a evaluării învăţării
|
Comentarii:
Ce am învăţat din nerealizare
: trebuie elaborată şi aplicată o procedură de optimizare a evaluării
învăţării şi aplicarea acesteia.
|
20.
|
Elaborarea unor
instrumente de evaluare a rezultatelor activităţilor extracurriculare(extra
–clasa şi extra-şcoală)
|
1, 2
|
-
Optimizarea
evaluării activităţilor extracurriculare;
-
Creşterea
calităţii activităţilor extracurriculare
|
01.01.2013
|
Directorul
Consilierul
educativ
CEAC
Reasponsabilii de
comisii metodice
|
Existenţa
instrumentelor de evaluare a activtăţilor extracurriculare
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 70%
Ce am învăţat din realizarea
parţială: a fost realizată o procedură privind evidenţa, monitorizarea şi diseminarea activităţilor
extracurriculare, dar nu a fost implementată în totalitate. Trebuie realizate
şi instrumentele de evaluare a rezultatelor activităţilor extracurriculare.
|
21.
|
Participarea la
competiţii de proiecte cu finanţare nerambursabilă
|
5,2, 3,4
|
-
Atragerea
de fonduri extrabugetare pentru finanţarea activităţii curente
|
Anul şcolar 2012-2013
|
Directorul
Cadrele didactice
|
Nr de proiecte
depuse
Nr de proiecte
caştigate şi derulate
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 50%
Ce am învăţat din realizare: şcoala a atras fonduri
extrabugetare din proiectele derulate în anul şcolar 2012-2013(Proiectul ,,Tradiţie şi modernism în
lumea satului”, Proiectul UNICEF ,,Reducerea abandonului si a absenteismului in
scolile ZEP in anul scolar 2012-2013”
–Campania ,,Hai la şcoală!”). Fondurile
obţinute au permis o îmbunătăţirea a
bazei materiale a şcolii, desfăşurarea unor activităţi educative extraşcolare
atât cu elevii cât şi cu părinţii lor şi dezvoltarea profesională a cadrelor
didactice.
|
22.
|
Elaborarea şi
depunerea unor proiecte educaţionale locale
|
2,5
|
-
Atragerea
instituţiilor locale şi a membrilor comunităţii pentru sprijinirea şi
participarea la activităţile din şcoală;
-
Extinderea
reţelei de parteneriat cu autorităţile şi instituţiile locale;
|
Anul şcolar
2012-2013
|
Directorul,
Cadrele didactice
|
Nr. de proiecte
educaţionale depuse, caştigate şi drulate;
Nr de parteneriate cu instituţii din
comunitate
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 80%
Ce am învăţat din realizarea parţială: este necesară
elaborarea unor proiecte educaţionale ce vizeaza atragerea partenerilor din
comunitate în sprijinirea activităţilor şcolare şi depunerea unui număr mai
mare de proiecte.
|
23.
|
Continuarea
activităţilor din cadrul proiectelor
aflate în drulare(EBC, ,,Tradiţie şi modernism în lumea satului”, Campania
,,Hai la şcoală!” derulat prin UNICEF)
|
2,3,5
|
-
Atingerea
obiectivelor propuse în cadrul proiectelor şi finalizarea acestora;
-
Creşterea
prestigiului şcolii;
|
Iunie 2013
|
Directorul
Echipele de proiect
Cadrele didactice
implicate
|
3 proiecte
finalizate
|
Comentarii:
- Realizat în proporţie
de 100%
Ce am învăţat din
realizare : continuarea acestor proiecte a condus la atingerea obiectivelor
propuse şi la creşterea prestigiului şcolii în rândul comunităţii şcolare,
locale, judeţene şi naţinale.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAEI
– Partea a IV-a.
PLANUL
DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII EDUCAŢIEI OFERITE PENTRU ANUL ŞCOLAR URMĂTOR.
Nr.
crt
|
Activităţi
|
|
Obiective
|
Termene
|
Responsabilităţi
|
Indicatori
de realizare
|
1.
|
Reluarea
demersurilor necesare privind construirea Campusului şcolar și demararea
lucrărilor de construire
|
3, 5, 6
|
-
Corelarea
spaţiilor şcolare, administrative şi auxiliare cu cu PAS-ul, planul de
învăţământ, nr. elevilor şi cu tipul, nivelul şi forma de învăţământ
|
Anul şcolar
2013-2014
|
Directorul,
Primăria Vetrişoaia
|
Nota de
fundamentare pentru
Campusul şcolar
|
2.
|
Mansardarea
corpului de şcoală de la centru
|
3, 5, 6
|
-
Extinderea
spaţiilor şcolare;
-
Asigurarea
spaţiilor şcolare necesare administraţiei şi amenajării unui CDI
|
Anul şcolar
2013-2014
|
Directorul,
Primăria Vetrişoaia
|
Devizul de lucrări,
existenţa spaţiului mansardat şi funcţionalizat
|
3.
|
Amenajarea CDI-ului
în spațiul nou
|
3,2
|
-
Corelarea
spaţiior şcolare cu PAS-ului, cu dotarea obţinută pentru CDI şi cu
necesităţile elevilor
|
Anul şcolar
2013-2014
|
Directorul, Primăria
Vetrişoaia, resp CDI
|
CDI-ul amenajat şi
dotat conform normativelor
|
4.
|
Amenajarea unei
baze sportive
|
3, 2
|
-
Îmbunătăţirea
bazei materiale a şcolii;
-
Îmbunătăţirea
activităţilor educative şcolare şi extrşcolare;
-
Creşterea
performanţelor şcolare a le elevilor
|
Anul şcolar
2013-2014
|
Directorul,
Primăria Vetrişoaia
|
Existenţa bazei
sportive
|
5.
|
Verificarea,
repararea şi scoaterea din uz a calculatoarelor nefuncţionabile din cele două
reţele de calculatoare
|
3.2.
|
-
Asigurarea
condiţiilor optime pentru desfăşurarea orelor de informatică, TIC, a
lecţiilor Ael, etc.
|
Septembrie-octombrie
2013
|
Directorul,
responsabilul de reţea
|
Funcţionarea
corectă a calculatoarelor din cele două reţele
|
6
|
Achiziţionarea unui
număr de 10 calculatoare pentru completarea celor nefuncţionabile din cele
două reţele
|
3, 1
|
-
Îmbunătăţirea
bazei materiale a şcolii;
-
Asigurarea
condiţiilor optime pentru desfăşurarea orelor de informatică, TIC, a
lecţiilor Ael, etc.
|
Anul şcolar
2013-2014
|
Directorul,
comitetele de părinţi
|
Existenţa a 10 calculatoare
noi
|
7
|
Realizarea
circuitului de prize electrice şi a prizelor pentru Internet pentru cel de-al
doilea laborator de informatică şi reconectarea la Internet
|
3, 1
|
-
Utilizarea
calculatorului şi a Internetului în activitatea de predare, învăţare, evaluare;
-
Desfăşurarea
în bune condiţii a orelor de opţional Informatică şi a orelor de TIC
|
01.10.2013
|
Directorul,
Primăria Vetrişoaia
|
Circuitul de prize
electrice
Conexiunea la
Internet
|
8.
|
Iniţializarea RAEI pentru anul şcolar 2013-2014 şi
completarea Bazei de date a şcolii
|
6
|
-
Îmbunătăţirea
managementului unităţii şcolare
|
30.11.2013
|
Directorul,
responsabilul cu completarea bazei de date, coordonator tehnic DCC
|
Baza de date şi
RAEI iniţializat
|
9
|
Sustinerea de
activităţi metodice lunare la nivelul tuturor comisiilor metodice din şcoală
|
4.1.
|
-
Îmbunătăţirea
activităţii comisiilor metodice din şcoală;
-
Perfecţionarea
şi autoperfecţionarea cadrelor didactice;
-
Evaluarea
activităţii cadrelor didactice
|
Conform
planificării activităţilor pe comisii metodice
|
Responsabilii de
comisii metodice, cadrele didactice
|
Nr. de activităţi
metodice susţinute;
Nr de cadre
didactice care susţin activităţi metodice;
Dosarele comisiilor
metodice
|
10
|
Participarea
cadrelor didactice la cursuri/programe programe
acreditate de formare continuă, calificare/
recalificare
|
4, 5, 6, 1, 2
|
-
Creşterea
numărului de programe şi de ore de pregătire profesională raportat la numărul
de cadre didactice;
-
Creşterea
calităţii activităţilor didactice cu elevii;
-
Îmbunătăţirea
managementului şcolar
|
Anul şcolar
2013-2014
|
Directorul,
Cadrele didactice
Responsabilul cu
formarea şi dezvoltarea profesională
|
Nr de ore şi de
programe de formare profesională;
Nr. de cadre
didactice participante la programe de formare profesională
|
11
|
Participarea
personalului didactic auxiliar şi nedidactic la cursuri/programe de formare, calificare şi recalificare
acreditate
|
4, 6
|
-
Asigurarea
necesarului de personal nedidactic calificat;
-
Perfecţionarea
şi îmbunătăţirea activităţii personalului didactic auxiliar
|
Anul şcolar
2013-2014
|
Directorul,
Secretarul, contabilul, personalul de îngrijire
Responsabilul cu
formarea şi dezvoltarea profesională
|
Nr de participanţi
la cursuri de formare şi calificare;
Nr de cursuri de
formare şi calificare urmate.
|
12
|
Continuarea
activităţilor din cadrul Proiectul UNICEF ,,Reducerea
abandonului si a absenteismului in scolile ZEP in anul scolar 2013-2014” – Campania
,,Hai la şcoală!”
|
2,3,5
|
-
Atingerea
obiectivelor propuse în cadrul proiectului şi finalizarea acestuia;
-
Reducerea
absenteismului şcolar;
-
Eliminarea
abandonului şcolar;
-
Creşterea
prestigiului şcolii;
|
2013-2014
|
Directorul
Cadrele didactice
implicate
|
Nr . de elevi
incluşi în proiect
Nr. de fișe ale
elevilor identificati în risc de abandon
Nr de elevi ce
şi-au îmbunătăţit frecvenţa şcolară.
Nr de activităţi cu
elevii/ părinţii lor organizate în cadrul proiectului
|
13.
|
Elaborarea,
depunerea şi câştigarea unui proiect cu finanţare nerambursabilă de tip ,,after-school”
|
5, 3, 3, 1
|
-
Atragerea
de fonduri extrabugetare pentru finanţarea activităţilor extracurriculare;
-
Îmbunătăţirea
rezultatelor şcolare ale elevilor proveniţi din familii defavorizate şi din
grupuri vulnerabile;
-
Atragerea
elevilor în activităţile educative extracurriculare şi extraşcolare ;
-
Îmbunătăţirea
bazei materiale a şcolii;
-
Creşterea
prestigiului şcolii.
|
Anul şcolar
2013-2014
|
Directorul, Consilierul
educativ, Consiliul local şi Primăria Vetrişoaia
|
Proiectul elaborat,
depus şi câştigat;
Numărul de elevi şi
cadre didactice incluse în proiect şi participante la activităţile de
,,after-school”;
Spaţiul amenajat pentru desfăşurarea activităţilor
de tip ,,after-school”
|
14.
|
Elaborarea, depunerea
şi câştigarea unor proiecte educaţionale locale cu sau fără finanţare
|
5, 2
|
-
Atragerea
instituţiilor locale şi a membrilor comunităţii pentru sprijinirea şi
participarea la activităţile din şcoală;
-
Atragerea
elevilor, părinţilor membrilor comunităţii în activităţi educative
extraşcolare;
-
Extinderea
reţelei de parteneriat cu autorităţile şi instituţiile locale;
|
Semestrul al II –
lea, 2013-2014
|
Directorul,
coordonatorul de proiecte şi programe educative,
cadrele didactice
|
Nr. de proiecte
educaţionale depuse, caştigate şi drulate;
Nr. c.d. implicate
în realizarea și derularea proiectelor;
Nr de parteneriate cu instituţii din
comunitate
|
15.
|
Aplicarea pentru
cel putin un proiect educational european de tip Comenius, Leonardo da Vinci,
Grundtving, etc
|
5, 4, 1, 2
|
-
Dezvoltarea
profesională a cadrelor didactice;
-
Extinderea
reţelei de parteneriat cu scoli din ţară şi din străinătate;
|
Conform
procedurilor şi graficelor de depunere
|
Responsabilul cu
proiectele europene din şcoală, directorul
|
Nr. de proiecte
educaţionale europene depuse, caştigate şi drulate;
Nr de
parteneriate cu instituţii din ţara noastră şi din alte ţări
|
16.
|
Elaborarea /întocmirea unor instrumente de monitorizare şi
evaluare a rezultatelor activităţilor
extracurriculare (extra – clasa şi extra-şcoală)
|
1, 2
|
-
O mai
bună monitorizare a activităţilor educative extraşcolare;
-
Optimizarea
evaluării activităţilor extracurriculare;
-
Creşterea
calităţii activităţilor extracurriculare
|
Octombrie 2013
–februarie 2014
|
Directorul
Consilierul
educativ
CEAC
Reasponsabilii de
comisii metodice
|
Existenţa
instrumentelor de evaluare a activităţilor extracurriculare;
Existenţa unui
registru/ condică pentru înregisstrarea şi
monitorizarea activităţilor educative extraşcolare
|
17.
|
Elaborarea unei
proceduri de optimizare a evaluării învăţării şi aplicarea acesteia
|
1, 6
|
-
Îmbunătăţirea
strategiei de evaluare a performanţelor şcolare
|
01.12.2013
|
Directorul
CEAC
Responsabilii de
comisii metodice
|
Existenţa
procedurii de optimizare a evaluării învăţării
|
18
|
Continuarea
achiziţionării şi înregistrării în CDI
a câte unui exemplar de manual şcolar
pentru clasa a XII-a, auxiliare curriculare, suporturi de curs, etc.
|
1, 3
|
-
Dezvoltarea
fondului bibliotecii şcolare/CDI-ului
|
Noiembrie
–decembrie 2013
|
Directorul,
contabilul, CEAC, responsabilul cu biblioteca şcolară
|
Manualele
Suporturile de curs
Inventarul
bibliotecii şcolare
|
19.
|
Continuarea
dotării şi modernizării atelierului
şcolii
|
3, 6
|
-
Îmbunătăţirea
dotării atelierului şcolii
|
01.01.2014
|
Directorul
Responsabilul
comisiei disciplinelor tehnice
|
Instrumente,
obiecte, truse, scule achiziţionate
|
20.
|
Desfăşurarea unor
programe de pregătire suplimentară cu elevii de clasa a VIII – a, a XI-a şi a
XII-a pentru participarea la evaluarea
naţională, examenul de certificare a competenţelor şi bacalaureat
|
2, 6
|
-
Îmbunătăţirea
rezultatelor obţinute de absolvenţii de cls a VIII-a, a XI-a şi a XII-a la
evaluarea naţională, examenul de certificare a competenţelor şi bacalaureat;
-
Creşterea
ponderii elevilor admişi în clasa a IX cu examenul de evaluare naţională
promovat;
|
Permanent conform
graficelor de pregătire
|
Directorul, cadrele
didactice de specialitate
|
Rezultatele
obţinute de elevi la evaluarea naţională şi la bacalaureat;
Numărul de elevi promovaţi
la evaluarea naţională, examenul de certificare a competenţelor şi la
bacalaureat
|
21.
|
Desfăşurarea unor
programe de pregătire suplimentară pentru recuperarea decalajelor în
instruire şi pentru performanţă
|
2.6.
|
-
Îmbunătăţirea
rezultatelor şcolare a le elevilor;
-
Creşterea
numărului de premii obţinute la competiţii, concursuri, olimpiade, etc ,
fazele judeţene, regionale, naţionale etc.
|
Permanent, conf.
Graficelor de pregătire suplimentară
|
Cadrele didactice
|
Rezultatele şcolare
ale elevilor;
Numărul de premii
obţinute;
Nr de elevi, copii
participanţi la programele de pregătire suplimentară şi la conscursuri,
competiţii, olimpiade
|
|
Comentarii
Trimiteți un comentariu