Treceți la conținutul principal

Raportul anual de evaluare interna 2012-103 - planul de imbunatatire


Nu uitaţi să salvaţi fişierul cu numele echivalent codului unitatii ! 

RAEI – Partea a II-a


DESCRIEREA ACTIVITĂŢILOR DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII REALIZATE



Nr. crt
Activităţi
Tipul  de activitate[1]
Obiective
Termene
Responsabilităţi
Indicatori de realizare
1.
Optimizarea PAS-ului,  Planului operaţional pentru anul şcolar 2012-2013
6
-          Creşterea capacităţii şi eficienţei manageriale;
-          Identificarea şi eliminarea punctelor slabe;
-          Identificarea ameninţărilor şi adaptarea şcolii la realităţile actuale;
-           Valorificarea oportunităţilor pentru creşterea capacităţii instituţionale, a eficacităţii educaţionale şi îmbunătăţirea managementului calităţii
01.10.2012
Directorul, CEAC, responsabilii comisiilor metodice, responsablii comisiilor de lucru
- existenţa PAS-ului reactualizat
- existenţa Planulului operaţional pentru anul şcolar 2012-2013
Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 100%
  • Ce am învăţat din realizare: proiectarea întregii activităţi şcolare pe o analiză SWOT temeinică asigură dezvoltarea instituţională şi  succesul şcolar
2
Dotarea cu truse medicale a punctelor de prim ajutor din şcoală
3
-          Îmbunătăţirea bazei materiale ;
-          Optimizarea accesului elevilor la servicii medicale
01.10.2012
Directorul, contabilul, responsabilul cu securitatea şi sănătatea în muncă
Dotarea cu 5 truse medicale
Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 100%
  • Ce am învăţat din realizare : dotarea cu truse  medicale a şcolii este foarte utilă pentru acordarea măsurilor minime de prim ajutor în caz de nevoie
3.
Reactualizarea protocolului de colaborarea cu Cabinetul  Medical din localitate şi protocolului cu medicul de medicina muncii
5, 6
-          Optimizarea accesului elevilor si cadrelor didactice la servicii medicale
01.10.2012
Directorul
Existenţa protocoalelor de colaborare
Comentarii:
  • Realizat  în proporţie de 100%
Ce am învăţat din realizare : existenţa parteneriatelor asigură desfăşurarea în condiţii optime a întregii activităţi
4.
Solicitarea înfiinţării unui post de mediator şcolar
1, 2, 4, 5, 6
-          Optimizarea relaţiei de colaborare dintre familie-comunitate-şcoală
15.09.2012
Direcorul, ISJ Vaslui
Existenţa adresei de solicitare a unui post de mediator şcolar
Comentarii:
  • Nerealizat
Ce am învăţat din nerealizare:  este imperios necesară  înaintarea la ISJ Vaslui adresa de solicitare a unui mediator şcolar
5.
Solicitarea înfiinţării unui post de psiholog şcolar
4
-          Îmbunătăţirea serviciilor de orientare şi consiliere pentru elevi
15.09.2012
Directorul, ISJ Vaslui
Existenţa adresei de solicitare a unui post de psiholog şcolar
Existenţa unui psiholog şcolar

Comentarii:
  • Nerealizat
Ce am învăţat din nerealizare : este imperios necesară  înaintarea la ISJ Vaslui adresa de solicitare a unui psiholog  şcolar
6.
Solicitarea înfiinţării unui post de director adjunct
4
-          Îmbunătăţirea managementului personalului didactic şi de conducere
15.09.2012
Director, ISJ Vaslui
Existenţa adresei de solicitare a unui post de director adjunct
Existenţa unui director adjunct
Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 50%
Ce am învăţat din realizare : deşi şcoala noastră este  liceu tehnologic cu toate nivelele de învăţământ şi cu o activitate complexă, adresa de solicitare pentru o normă de director adjunct nu a fost aprobată de către ISJ Vaslui.

7.
Stabilirea în statul de funcţii a necesarului de personal didactic auxiliar
4
-          Îmbunătăţirea organizării interne
01.10.2012
Director
Statul de funcţii
Post de laborant,
CDI-st

Comentarii:
  • Nerealizat
Ce am învăţat din nerealizare: trebuie înaintate către ISJ Vaslui adrese de solicitare a normelor pentru personal didactic auxiliar(informatician, cd-ist/bibliotecar, laborant)
8.
Solicitarea unui post de fochist pentru centralele termice
4
-          Îmbunătăţirea funcţionării curente a unităţii
01.10.2012
Director
Existenţa solicitării unui post de fochist
Postul de fochist

Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 30%
Ce am învăţat din realizarea parţială: nu este acoperit necesarul

9.
Amenajarea unei baze sportive
3, 2
-          Îmbunătăţirea bazei materiale a şcolii;
-          Îmbunătăţirea activităţilor educative şcolare şi extrşcolare;
-          Creşterea performanţelor şcolare a le elevilor
Anul şcolar 2012-2013
Directorul,
Primăria Vetrişoaia
Existenţa bazei sportive
Comentarii:
  • Nenerealizat
Ce am învăţat din  nerealizare: s-a facut  memoriu pentru continuarea Proiectului ,,Campus şcolar” ce va include şi o sală de sport.

10.
Reluarea demersurilor necesare derulării lucrărilor de construire a Campusului şcolar
3, 5, 6
-          Corelarea spaţiilor şcolare, administrative şi auxiliare cu cu PAS-ul, planul de învăţământ, nr. elevilor şi cu tipul, nivelul şi forma de învăţământ
Anul şcolar 2012-2013
Directorul, Primăria Vetrişoaia
Adresele scrise
Campusul şcolar

Comentarii:
  • Realizat  în proporţie de 100%
Ce am învăţat din realizare: s-au făcut demersuri pentru derularea lucrărilor de construire a Campusului şcolar dar fără nicio finalitate. Trebuie reluate demersurile.

11.
Dotarea atelierului şcolii
3
-          Îmbunătăţirea dotării atelierului şcolii
01.01.2013
Directorul
Responsabilul comisiei disciplinelor tehnice
Instrumente, obiecte, truse, scule achiziţionate

Comentarii:
  • Realizat  realizat în proporţie de 50%
Ce am învăţat din realizarea parţială: sunt necesare fonduri substantiale pentru o dotare corespunzatoare a atelierului
12.
Realizarea circuitului de prize electrice şi a prizelor pentru Internet pentru cel de-al doilea laborator de informatică şi reconectarea la Internet
3, 1
-          Utilizarea calculatorului şi a Internetului în activitatea de predare, învăţare, evaluare;
-          Desfăşurarea în bune condiţii a orelor de opţional Informatică şi a orelor de TIC
01.10.2012
Directorul, Primăria Vetrişoaia
Circuitul de prize electrice
Conexiunea la Internet
Comentarii:
  • Nerealizat
Ce am învăţat din nerealizare : nu s-au putut desfasura toate orele de TIC planificate și nu s-a putut utiliza platforma AeL
13
Achiziţionarea şi înregistrarea în CDI a câte unui exemplar de manual şcolar  pentru clasa a XII-a, auxiliare curriculare, suporturi de curs, etc.
1, 3
-          Dezvoltarea fondului bibliotecii şcolare/CDI-ului
Noiembrie –decembrie 2012
Directorul, contabilul, CEAC, responsabilul cu biblioteca şcolară
Manualele
Suporturile de curs
Inventarul bibliotecii şcolare

Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 30%
Ce am învăţat din realizarea parţială: este necesară dezvoltarea fondului de carte și auxiliarelor didactice a CDI-ului
14.
Extinderea reţelei de parteneriat a agentilor economici cu  cel puţin a unui agent economic
5
-          Asigurarea condiţiilor de efectuare a stagiilor de practică comasată
01.10.2012
Directorul
Profesorii de specialitate
Acordul de parteneriat
Convenţiile civile pentru fiecare elev
Comentarii:
  • Realizat în proporţie de: 100%
Ce am învăţat din realizare : extinderea reţelei de parteneriat asigură o bună  organizare şi desfăşurare a stagiilor de pregătire practică pentru elevii de liceu.
15.
Participarea personalului didactic auxiliar şi nedidactic la cursuri de formare şi calificare
4
-          Asigurarea necesarului de personal nedidactic calificat;
-          Perfecţionarea şi îmbunătăţirea activităţii personalului didactic auxiliar

Anul şcolar 2012-2013
Directorul, Secretarul, contabilul, personalul de îngrijire
Responsabilul cu formarea şi dezvoltarea profesională
Nr de participanţi la cursuri de formare şi calificare;
Nr de cursuri de formare şi calificare urmate.
Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 70%
Ce am învăţat din realizare: participarea personalului didactic auxiliar şi nedidactic la cursuri de formare şi calificare au contribuit la o îmbunătăţire a activităţii acestora şi la creşterea siguranţei în şcoală. 

16.
Participarea cadrelor didactice la programe de formare continuă inclusiv în managementul şcolar
4, 5, 6, 1, 2
-          Creşterea numărului de programe şi de ore de pregătire profesională raportat la numărul de cadre didactice;
-          Creşterea calităţii activităţilor didactice cu elevii;
-          Îmbunătăţirea managementului şcolar
Anul şcolar 2012-2013
Directorul,
Cadrele didactice
Responsabilul cu formarea şi dezvoltarea profesională
Nr de ore şi de programe  de formare  profesională;
Nr. de cadre didactice participante la programe de formare profesională

Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 80%
Ce am învăţat din  realizarea parţială: participarea cadrelor didactice la programe de formare continuă a determinat o îmbunătăţire a calităţii activităţilor didactice şi a managementului şcolar.

17.
Sustinerea de activităţi metodice în cadrul comisiilor metodice, cercurilor pedagogice
1, 4, 6
-          Perfecţionarea şi autoperfecţionarea cadrelor didactice;
-          Evaluarea activităţii cadrelor didactice
Conform planificării activităţilor pe comisii metodice
Responsabilii de comisii metodice, cadrele didactice
Nr. de activităţi metodice susţinute;
Nr de cadre didactice care susţin activităţi metodice;
Dosarele comisiilor metodice
Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 50%
Ce am învăţat din realizarea parţială: trebuie respectată planificarea activităţilor metodice la nivelul comisiilor  metodice din şcoală, acest lucru realizându-se doar parţial. Au fost susţinute trei activităţi metodice la nivelul şcolii noastre în cadrul cercurilor pedagogice din zona Huşi.

18.
Realizarea periodică a asistenţelor la ore şi urmărirea predării şi învăţării
1, 4, 6
-          Îmbunătăţirea sistemului de monitorizare, îndrumare şi evaluare a personalului didcatic
Conform planurilor operative
Conform graficelor de asistenţe la ore
Directorul
CEAC
Responsabilii comisiilor metodice
Planuri operative saptamanale
Nr de asistenţe efectuate;
Caietul de asistenţe

Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 80%
Ce am învăţat din realizarea parţială: monitorizarea, îndrumarea şi evaluarea periodică a personalului didactic contribuie la îmbunătăţirea activităţii cadrelor didactice
19.
Elaborarea unei proceduri de optimizare a evaluării învăţării şi aplicarea acesteia
1, 6
-          Îmbunătăţirea strategiei de evaluare a performanţelor şcolare
01.11.2012
Directorul
CEAC
Responsabilii de comisii metodice
Existenţa procedurii de optimizare a evaluării învăţării
Comentarii:
  • Nerealizat
Ce am învăţat din nerealizare : trebuie elaborată şi aplicată o procedură de optimizare a evaluării învăţării şi aplicarea acesteia.

20.
Elaborarea unor instrumente de evaluare a rezultatelor activităţilor extracurriculare(extra –clasa şi extra-şcoală)
1, 2
-          Optimizarea evaluării activităţilor extracurriculare;
-          Creşterea calităţii activităţilor extracurriculare
01.01.2013
Directorul
Consilierul educativ
CEAC
Reasponsabilii de comisii metodice
Existenţa instrumentelor de evaluare a activtăţilor extracurriculare
Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 70%
Ce am învăţat din realizarea parţială: a fost realizată o procedură privind evidenţa, monitorizarea  şi diseminarea activităţilor extracurriculare, dar nu a fost implementată în totalitate. Trebuie realizate şi instrumentele de evaluare a rezultatelor activităţilor extracurriculare.

21.
Participarea la competiţii de proiecte cu finanţare nerambursabilă
5,2, 3,4
-          Atragerea de fonduri extrabugetare pentru finanţarea activităţii curente
Anul şcolar 2012-2013
Directorul
Cadrele didactice

Nr de proiecte depuse
Nr de proiecte caştigate şi derulate
Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 50%
Ce am învăţat din realizare: şcoala a atras fonduri extrabugetare din proiectele derulate în anul şcolar 2012-2013(Proiectul ,,Tradiţie şi modernism în lumea satului”, Proiectul UNICEF ,,Reducerea abandonului si a absenteismului in scolile ZEP in anul scolar 2012-2013” –Campania ,,Hai la şcoală!”). Fondurile obţinute  au permis o îmbunătăţirea a bazei materiale a şcolii, desfăşurarea unor activităţi educative extraşcolare atât cu elevii cât şi cu părinţii lor şi dezvoltarea profesională a cadrelor didactice.
22.
Elaborarea şi depunerea unor proiecte educaţionale locale
2,5
-          Atragerea instituţiilor locale şi a membrilor comunităţii pentru sprijinirea şi participarea la activităţile din şcoală;
-          Extinderea reţelei de parteneriat cu autorităţile şi instituţiile locale;

Anul şcolar 2012-2013
Directorul,
Cadrele didactice
Nr. de proiecte educaţionale depuse, caştigate şi drulate;
 Nr de parteneriate cu instituţii din comunitate

Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 80%
Ce am învăţat din  realizarea parţială: este necesară elaborarea unor proiecte educaţionale ce vizeaza atragerea partenerilor din comunitate în sprijinirea activităţilor şcolare şi depunerea unui număr mai mare de proiecte.


23.
Continuarea activităţilor din cadrul  proiectelor aflate în drulare(EBC, ,,Tradiţie şi modernism în lumea satului”, Campania ,,Hai la şcoală!” derulat prin UNICEF)
2,3,5
-          Atingerea obiectivelor propuse în cadrul proiectelor şi finalizarea acestora;
-          Creşterea prestigiului şcolii;
Iunie 2013
Directorul
Echipele de proiect
Cadrele didactice implicate
3 proiecte finalizate
Comentarii:
  • Realizat în proporţie de 100%
Ce am învăţat din realizare : continuarea acestor proiecte a condus la atingerea obiectivelor propuse şi la creşterea prestigiului şcolii în rândul comunităţii şcolare, locale, judeţene şi naţinale.




















RAEI – Partea a IV-a.


PLANUL DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII EDUCAŢIEI OFERITE PENTRU ANUL ŞCOLAR URMĂTOR.



Nr. crt
Activităţi
Tipul  de activitate[2]
Obiective
Termene
Responsabilităţi
Indicatori de realizare
1.

Reluarea demersurilor necesare privind construirea Campusului şcolar și demararea lucrărilor de construire
3, 5, 6
-          Corelarea spaţiilor şcolare, administrative şi auxiliare cu cu PAS-ul, planul de învăţământ, nr. elevilor şi cu tipul, nivelul şi forma de învăţământ
Anul şcolar 2013-2014
Directorul, Primăria Vetrişoaia
Nota de fundamentare pentru
Campusul şcolar
2.

Mansardarea corpului de şcoală de la centru

3, 5, 6
-          Extinderea spaţiilor şcolare;
-          Asigurarea spaţiilor şcolare necesare administraţiei şi amenajării unui CDI

Anul şcolar 2013-2014

Directorul, Primăria Vetrişoaia

Devizul de lucrări, existenţa spaţiului mansardat şi funcţionalizat
3.
Amenajarea CDI-ului în spațiul nou
3,2
-          Corelarea spaţiior şcolare cu PAS-ului, cu dotarea obţinută pentru CDI şi cu necesităţile elevilor
Anul şcolar 2013-2014
Directorul, Primăria Vetrişoaia, resp CDI

CDI-ul amenajat şi dotat conform normativelor

4.
Amenajarea unei baze sportive
3, 2
-          Îmbunătăţirea bazei materiale a şcolii;
-          Îmbunătăţirea activităţilor educative şcolare şi extrşcolare;
-          Creşterea performanţelor şcolare a le elevilor
Anul şcolar 2013-2014
Directorul,
Primăria Vetrişoaia
Existenţa bazei sportive










5.
Verificarea, repararea şi scoaterea din uz a calculatoarelor nefuncţionabile din cele două reţele de calculatoare
3.2.
-          Asigurarea condiţiilor optime pentru desfăşurarea orelor de informatică, TIC, a lecţiilor Ael, etc.
Septembrie-octombrie 2013
Directorul, responsabilul de reţea
Funcţionarea corectă a calculatoarelor din cele două reţele

6
Achiziţionarea unui număr de 10 calculatoare pentru completarea celor nefuncţionabile din cele două reţele
3, 1
-          Îmbunătăţirea bazei materiale a şcolii;
-          Asigurarea condiţiilor optime pentru desfăşurarea orelor de informatică, TIC, a lecţiilor Ael, etc.
Anul şcolar 2013-2014
Directorul, comitetele de părinţi
Existenţa a 10 calculatoare noi
7
Realizarea circuitului de prize electrice şi a prizelor pentru Internet pentru cel de-al doilea laborator de informatică şi reconectarea la Internet
3, 1
-          Utilizarea calculatorului şi a Internetului în activitatea de predare, învăţare, evaluare;
-          Desfăşurarea în bune condiţii a orelor de opţional Informatică şi a orelor de TIC
01.10.2013
Directorul, Primăria Vetrişoaia
Circuitul de prize electrice
Conexiunea la Internet
8.
Iniţializarea RAEI pentru anul şcolar 2013-2014 şi completarea Bazei de date a şcolii
6
-          Pregătirea raportării aferente anului şcolar 2013-2014 pe baza aplicaţiei https://calitate.aracip.eu
-          Îmbunătăţirea managementului unităţii şcolare
30.11.2013
Directorul, responsabilul cu completarea bazei de date, coordonator tehnic DCC
Baza de date şi RAEI iniţializat





9
Sustinerea de activităţi metodice lunare la nivelul tuturor comisiilor metodice din şcoală
4.1.
-          Îmbunătăţirea activităţii comisiilor metodice din şcoală;
-          Perfecţionarea şi autoperfecţionarea cadrelor didactice;
-          Evaluarea activităţii cadrelor didactice
Conform planificării activităţilor pe comisii metodice
Responsabilii de comisii metodice, cadrele didactice
Nr. de activităţi metodice susţinute;
Nr de cadre didactice care susţin activităţi metodice;
Dosarele comisiilor metodice
10
Participarea cadrelor didactice la cursuri/programe programe acreditate  de formare continuă, calificare/
recalificare
4, 5, 6, 1, 2
-          Creşterea numărului de programe şi de ore de pregătire profesională raportat la numărul de cadre didactice;
-          Creşterea calităţii activităţilor didactice cu elevii;
-          Îmbunătăţirea managementului şcolar
Anul şcolar 2013-2014
Directorul,
Cadrele didactice
Responsabilul cu formarea şi dezvoltarea profesională
Nr de ore şi de programe  de formare  profesională;
Nr. de cadre didactice participante la programe de formare profesională
11
Participarea personalului didactic auxiliar şi nedidactic la cursuri/programe  de formare, calificare şi recalificare acreditate
4, 6
-          Asigurarea necesarului de personal nedidactic calificat;
-          Perfecţionarea şi îmbunătăţirea activităţii personalului didactic auxiliar

Anul şcolar 2013-2014
Directorul, Secretarul, contabilul, personalul de îngrijire
Responsabilul cu formarea şi dezvoltarea profesională
Nr de participanţi la cursuri de formare şi calificare;
Nr de cursuri de formare şi calificare urmate.
12
Continuarea activităţilor din cadrul  Proiectul UNICEF ,,Reducerea abandonului si a absenteismului in scolile ZEP in anul scolar 2013-2014” – Campania ,,Hai la şcoală!
2,3,5
-          Atingerea obiectivelor propuse în cadrul proiectului şi finalizarea acestuia;
-          Reducerea absenteismului şcolar;
-          Eliminarea abandonului şcolar;
-          Creşterea prestigiului şcolii;
2013-2014
Directorul

Cadrele didactice implicate
Nr . de elevi incluşi în proiect
Nr. de fișe ale elevilor identificati în risc de abandon
Nr de elevi ce şi-au îmbunătăţit frecvenţa şcolară.

Nr de activităţi cu elevii/ părinţii lor organizate în cadrul proiectului


13.
Elaborarea, depunerea şi câştigarea unui proiect cu finanţare nerambursabilă de tip ,,after-school”
5, 3, 3, 1
-          Atragerea de fonduri extrabugetare pentru finanţarea activităţilor extracurriculare;
-          Îmbunătăţirea rezultatelor şcolare ale elevilor proveniţi din familii defavorizate şi din grupuri vulnerabile;
-          Atragerea elevilor în activităţile educative extracurriculare şi extraşcolare ;
-          Îmbunătăţirea bazei materiale a şcolii;
-          Creşterea prestigiului şcolii.
Anul şcolar 2013-2014
Directorul, Consilierul educativ, Consiliul local şi Primăria Vetrişoaia
Proiectul elaborat, depus şi câştigat;

Numărul de elevi şi cadre didactice incluse în proiect şi participante la activităţile de ,,after-school”;

Spaţiul  amenajat pentru desfăşurarea activităţilor de tip ,,after-school”
14.
Elaborarea, depunerea şi câştigarea unor proiecte educaţionale locale cu sau fără finanţare
5, 2
-          Atragerea instituţiilor locale şi a membrilor comunităţii pentru sprijinirea şi participarea la activităţile din şcoală;
-          Atragerea elevilor, părinţilor membrilor comunităţii în activităţi educative extraşcolare;
-          Extinderea reţelei de parteneriat cu autorităţile şi instituţiile locale;

Semestrul al II – lea, 2013-2014
Directorul, coordonatorul de proiecte şi programe educative,
cadrele didactice
Nr. de proiecte educaţionale depuse, caştigate şi drulate;
Nr. c.d. implicate în realizarea și derularea proiectelor;
 Nr de parteneriate cu instituţii din comunitate
15.
Aplicarea pentru cel putin un proiect educational european de tip Comenius, Leonardo da Vinci, Grundtving, etc
5, 4, 1, 2
-          Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice;
-          Extinderea reţelei de parteneriat cu scoli din ţară şi din străinătate;

Conform procedurilor şi graficelor de depunere
Responsabilul cu proiectele europene din şcoală, directorul
Nr. de proiecte educaţionale europene depuse, caştigate şi drulate;
 Nr de parteneriate cu instituţii din ţara noastră şi din alte ţări
16.
Elaborarea /întocmirea unor instrumente de monitorizare şi evaluare  a rezultatelor activităţilor extracurriculare (extra – clasa şi extra-şcoală)
1, 2
-          O mai bună monitorizare a activităţilor educative extraşcolare;
-          Optimizarea evaluării activităţilor extracurriculare;
-          Creşterea calităţii activităţilor extracurriculare
Octombrie 2013 –februarie 2014
Directorul
Consilierul educativ
CEAC
Reasponsabilii de comisii metodice
Existenţa instrumentelor de evaluare a activităţilor extracurriculare;
Existenţa unui registru/ condică pentru înregisstrarea şi monitorizarea activităţilor educative extraşcolare
17.
Elaborarea unei proceduri de optimizare a evaluării învăţării şi aplicarea acesteia
1, 6
-          Îmbunătăţirea strategiei de evaluare a performanţelor şcolare
01.12.2013
Directorul
CEAC
Responsabilii de comisii metodice
Existenţa procedurii de optimizare a evaluării învăţării
18
Continuarea achiziţionării şi înregistrării  în CDI a câte unui exemplar de manual şcolar  pentru clasa a XII-a, auxiliare curriculare, suporturi de curs, etc.
1, 3
-          Dezvoltarea fondului bibliotecii şcolare/CDI-ului
Noiembrie –decembrie 2013
Directorul, contabilul, CEAC, responsabilul cu biblioteca şcolară
Manualele
Suporturile de curs
Inventarul bibliotecii şcolare
19.
Continuarea dotării  şi modernizării atelierului şcolii
3, 6
-          Îmbunătăţirea dotării atelierului şcolii
01.01.2014
Directorul
Responsabilul comisiei disciplinelor tehnice
Instrumente, obiecte, truse, scule achiziţionate
20.
Desfăşurarea unor programe de pregătire suplimentară cu elevii de clasa a VIII – a, a XI-a şi a XII-a pentru participarea la  evaluarea naţională, examenul de certificare a competenţelor şi bacalaureat
2, 6
-          Îmbunătăţirea rezultatelor obţinute de absolvenţii de cls a VIII-a, a XI-a şi a XII-a la evaluarea naţională, examenul de certificare a competenţelor şi bacalaureat;
-          Creşterea ponderii elevilor admişi în clasa a IX cu examenul de evaluare naţională promovat;

Permanent conform graficelor de pregătire
Directorul, cadrele didactice de specialitate
Rezultatele obţinute de elevi la evaluarea naţională şi la bacalaureat;

Numărul de elevi promovaţi la evaluarea naţională, examenul de certificare a competenţelor şi la bacalaureat
21.
Desfăşurarea unor programe de pregătire suplimentară pentru recuperarea decalajelor în instruire şi pentru performanţă
2.6.
-          Îmbunătăţirea rezultatelor şcolare a le elevilor;
-          Creşterea numărului de premii obţinute la competiţii, concursuri, olimpiade, etc , fazele judeţene, regionale, naţionale etc.
Permanent, conf. Graficelor de pregătire suplimentară
Cadrele didactice
Rezultatele şcolare ale elevilor;
Numărul de premii obţinute;
Nr de elevi, copii participanţi la programele de pregătire suplimentară şi la conscursuri, competiţii, olimpiade





[1] Vezi explicaţie în Instructiuni pentru completarea RAEI
[2] Vezi explicaţie în Instructiuni pentru completarea RAEI

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru r

Planul de actiune al Liceului Tehnologic ,,Petru Rares" Vetrisoaia

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru reușită și
  LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” VETRIȘOAIA             E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com TEL / FAX: 0235432038 e- mail :   isjvaslui@   isj.vs.edu.ro 31 octombrie 2021 COMUNICAT Privind situația vaccinărilor împotriva COVID – 19 la nivelul Liceului Tehnologic ,,Petru Rareș ”  Vetrișoaia La data de 31 octombrie 2021, situația personalului care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia este următoarea:   Total persoane care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia  - 28; Total persoane vaccinate - 22; Ponderea personalului vaccinat raportat la numărul total de persoane:78%