Treceți la conținutul principal

Raportul anual de evaluare interna al CEAC -2012-2013


Raport anual de evaluare internă a unităţii de învăţământ










     pentru anul şcolar :
2012-2013






























Stimaţi colegi,
Vă rugăm să completaţi prezentul document care are ca scop furnizarea de date din unitatea de învăţământ pe care o conduceţi.
Aceste date sunt necesare  în vederea corelării  principalilor factori care influenţează performanţa şcolară (factori de risc) cu rezultatele pe care le raportaţi.

Raportul vizează ansamblul unităţii şcolare, astfel încât informaţiile solicitate se referă atât la şcoala coordonatoare, cât şi la unităţile (structurile) subordonate. În aceste condiţii, toţi itemii solicită informaţii la nivelul întregii unităţi, iar, în cazul unor date distincte pe fiecare dintre cele două categorii, precizarea se face în cadrul întrebării. De asemenea, specificaţiile referitoare la elevi solicită informaţii privind totalul efectivelor şcolare din unitate, atât copiii cuprinşi în învăţământul preşcolar, cât şi elevii.

Datele  solicitate pot cuprinde  atât informaţii privind  anul şcolar curent, 2013-2014, cât şi aspecte ( precum rezultatele elevilor, participarea şcolară, formarea personalului etc.), raportate ca finalităţi ale anului şcolar anterior 2012-2013 (anul şcolar  la care face referire itemul este menţionat în întrebarea formulată).

Raportul  este structurat în 4 părţi, grupate câte două în format distinct, Excel şi Word:
    RAEI – Partea I (Indicatori de structură şi context; rezultate)
    RAEI – Partea  a II-a (Descrierea activităţilor  de îmbunătăţire a calităţii din anul şcolar anterior)
    RAEI – Partea a III-a (Evaluare internă  pe baza indicatorilor  de performanţă)
    RAEI –Partea a IV-a (Planul de îmbunătăţire a calităţii educaţiei pentru anul şcolar în curs)
Prin urmare, veţi realiza două documente, unul în format Excel şi unul în Word.

Indicaţii de completare pentru părţile I şi a III-a (format Excel):
R
ăspunsul se va completa în  caseta rezervată, marcată cu galben, prin înscrierea  cifrei  corespunzătoare variantei (sau variantelor) de răspuns care vă reprezintă. 
Dacă  unele  întrebări nu corespund situaţiei dvs., ocoliţi întrebarea şi treceţi la întrebarea umătoare.

Vă rugăm să citiţi cu atenţie fiecare întrebare înainte de a răspunde. Unele întrebări permit mai multe răspunsuri, acest lucru fiind precizat
în fiecare caz în parte, imediat după întrebare.
ATENTIE! 
Raportul cuprinde şi date (indicatori) de control si corelare a informaţiilor (sume, procente, niveluri medii etc.), inclusiv
atenţionări, care vă oferă posibilitatea verificării informaţiei introduse şi corectarea imediată a eventualelor date eronate.


Indicaţii de completare pentru părţile  a II-a şi a IV-a (format Word): sunt părţi descriptive, informaţia este  la decizia directorului.  















































































Indicaţii de salvare a celor doua fisiere (EXCEL: RAEI I+III; Word:RAEI II+IV):

Cele două documente se transmit împreună, într-un fişier arhivat, la Inspectoratul Şcolar, pe adresa de corespondenţă electronică aracipraei@gmail.com
    Pentru eficientizarea preluării  fişierelor,  atat acest fisier (in format EXCEL), cat si fisierul Word (cuprinzand partea II si a IV) vor fi
salvate pentru o anumita unitate de invatamant,cu o aceeasi denumire, rezultata din următoarea codificare:  indicativ judeţ _cod SIRUES al unitatii
(exemplu:  Şcoala gimnazială Pianu de Sus judeţul Alba, se va salva cu nume fişier: AB_ 1102996 )
   Pentru situaţiile în care
nu se cunoaşte codul SIRUES, în locul acestuia  utilizaţi pentru salvare denumirea unităţii scrisă cu caractere mici şi fără diacritice. (exemplu:  Şcoala gimnazială Pianu de Sus judeţul Alba, se va salva cu numele de fişier: AB_scoala gimnaziala pianu de sus)

NU UITATI SA SALVATI FISIERUL UTILIZAND CODUL UNITATII DVS.!
Date fiind procedurile automate de preluare a informatiilor, fişierele salavate cu o altă denumire decât forma indicată nu sunt recunoscute si nu vor fi luate în considerare!

























































 RAEI – Partea I  - Indicatori de structură şi context; rezultate                 






































I. Date de identificare a unităţii de învăţământ 
Casete de raspuns





















D01  Denumirea unităţii 








D01-nume LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREŞ" SAT VETRIŞOAIA

Cod SIRUES








D01-cod SIRUES 370732689






Localitatea 








D01-localitate VETRISOAIA




Judeţul









D01-judet VS



























D02 Mediul de rezidenţă 







D02 1








1.Urban



















2.Rural






































D03 Poziţionarea şcolii în localitate






D03 1








1.zonă centrală


















2.zonă semiperiferică

















3.zonă periferică





































D04 Şcoala dvs. sau structurile coordonate sunt situate într-o zonă dezavantajată :











1. Zona dezavantajata din punct de vedere socio-economic (somaj ridicat/ comunitati defavorizate etc.) 1.DA 2.NU
D04a 1






















2. Zona cu probleme de acces (zonă izolată, drumuri desfundate pe ploaie, inzapeziri frecvente, treceri prin pădure, treceri peste cale ferată, trafic stradal intens etc.) 1.DA 2.NU
D04b 2























































D05 Tipul unităţii de învăţământ (conform cu prevederile O.MECTS nr. 6564/2011, completat şi modificat prin O.MECTS nr. 3283/2012)
D05 10



















 1. Unitate de educaţie timpurie antepreşcolară















 2. Grădiniţă cu program normal (GPN)
















 3. Grădiniţă cu program prelungit (GPP)
















 4. Grădiniţă cu program săptămânal (GPS)















 5. Centru de zi (CZ)


















 6. Şcoală primară (S04)

















 7. Şcoală gimnazială (S08)

















 8. Liceu teoretic 


















 9. Liceu filieră vocaţională

















10. Liceu tehnologic


















11. Liceu



















12. Colegiu 


















13. Colegiu tehnic 


















14. Colegiu naţional


















15. Unitate de învăţământ pentru învăţământul special 














16. Şcoală postliceală

















17. Unitate de învăţământ pentru activităţi extraşcolare

































D06 Tipul unităţii, în funcţie de forma de finanţare





D06 1








1. Unitate de stat


















2. Unitate particulară




































D07 Precizaţi cuantumul total al bugetului de venituri al unităţii şcolare (pentru toate tipurile de finanţare – de bază, suplimentară şi complementară – şi indiferent de sursă – bugetul de stat, bugetele locale, venituri proprii) exprimat în mii RON:
D07 1549442 mii RON
















































D08 Tipul unităţii, în funcţie de forma de educaţie





D08 1








1. unitate de învăţământ tradiţional
















2. unitate de învăţământ alternativ 
















3. unitate de învăţământ tradiţional, cu clase de învăţământ alternativ













4. unitate de învăţământ special 



































D09 Responsabilităţi în reţea:







D09 2








1. unitate cu personalitate juridică, fără structuri subordonate














2. unitate cu personalitate juridică şi cu structuri subordonate 

































D10 Dacă sunteţi unitate coordonatoare , vă rugăm să precizaţi:














1. numărul total de structuri din subordine
D10-1 1








2. numărul structurilor din aceeaşi localitate (oraş/sat) cu unitatea coordonatoare
D10-2 1



















1 Exista si alte forme

























D11 Precizaţi care sunt nivelurile de învăţământ din unitate, menţionate distinct pe unitatea coordonatoare şi structuri

Unitatea coordonatoare Structurile subordonate
















1. antepreşcolar







D11-1






2. preşcolar







D11-2 2 2






3. clasa pregătitoare







D11-3 3 3






4. primar








D11-4 4






5. gimnazial







D11-5 5






6. liceal








D11-6 6






7. profesional







D11-7






8. postliceal







D11-8














































D12 În cazul liceului, precizaţi filierele prezente în unitate:















1. filiera teoretică







D12-1








2. filiera tehnologică







D12-2 2








3. filiera vocaţională







D12-3




























D12a În cazul filierei teoretice, precizaţi profilurile de formare din unitate:











1. profil umanist







D12a-1








2. profil real







D12a-2




























D12b În cazul filierei tehnologice, precizaţi profilurile de formare profesională din unitate:











1. profil tehnic







D12b-1 1








2. profil servicii







D12b-2








3. profil resurse naturale şi protecţia mediului




D12b-3




























D12c În cazul filierei vocaţionale, precizaţi profilurile de formare vocaţionala din unitate:











1. profil artistic







D12c-1








2. profil pedagogic







D12c-2








3. profil sportiv







D12c-3








4. profil teologic







D12c-4








5. profil militar







D12c-5



























D13 Alte forme de învăţământ şcolarizate în unitate, în afara celei „cu frecvenţă - zi”












1. Programul „A doua şansă”






D13-1








2. Învăţământ "cu frecvenţă -seral"





D13-2








3. Învăţământ "cu frecvenţă redusă"





D13-3



















0






Atenţie!
Deoarece evaluarea vizează întreaga unitate de învăţământ, pentru unităţile în care se regăsesc şi alte forme de învăţământ în afara formei „cu frecvenţă – zi” informaţiile se colecteaza şi  la nivelul celorlalte forme existente in unitate.





























































D14 Numărul de schimburi în care funcţionează şcoala in învăţământul „cu frecvenţă - zi”, distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri:


Unitatea coordonatoare Structurile subordonate

















1. un schimb







D14 2 1







2. două schimburi


















3. trei schimburi





































D15 Limba maternă / limbi de predare în unitate (total coordonatoare şi structuri) 












1. limba română







D15-1 1








2. limba maghiară







D15-2








3. limba germana







D15-3








4. alte limbi







D15-4



























D16 Limbi străine studiate in unitate (total coordonatoare şi structuri) 













1. limba engleza







D16-1 1








2. limba franceza







D16-2 2








3. limba germana







D16-3








4. alte limbi







D16-4



























D17 Precizaţi numărul de clase / grupe  de elevi/copii din învăţământul „cu frecvenţă - zi” / cu program normal din unitate în anul şcolar curent, distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri 

Unitatea coordonatoare Structurile subordonate Total unitate














1. Numărul de grupe din învăţământul antepreşcolar



D17-1 0 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D11





2  Numărul de grupe din învăţământul preşcolar



D17-2 4 4 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D12





3. Numărul de clase pentru clasa pregătitoare (CP)




D17-3 1 1 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D13





4. Numărul de clase din învăţământul primar (I-IV)




D17-4 6 6 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D14





5. Numărul de clase din învăţământul gimnazial (V-VIII)



D17-5 7 7 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D15





6. Numărul de clase din învăţământul liceal (IX-XII/XIII)


D17-6 5 5 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D16





7. Numărul de clase din învăţământul profesional cu durata de 2 ani după clasa a IX-a
D17-7 0 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D17





8. Numărul de grupe la stagiile de practică după finalizarea ciclului inferior al liceului 
D17-8 0 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D18





9. Numărul de clase din învăţământul postliceal



D17-9 0 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D19





Total



D17 19 4 23














































D18 Precizaţi numărul efectivelor şcolare (copii şi elevi) din învăţământul cu frecvenţă de zi din unitate în anul şcolar curent, distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri 

Unitatea coordonatoare Structurile subordonate Total unitate














1. Numărul de copii din învăţământul antepreşcolar




D18-1 0 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D11





2  Numărul de copii din învăţământul preşcolar




D18-2 86 86 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D12





3. Numărul de elevi din clasa pregatitoare (CP)




D18-3 25 25 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D13





4. Numărul de elevi din învăţământul primar (I-IV)




D18-4 122 122 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D14





5. Numărul de elevi din învăţământul gimnazial (V-VIII)



D18-5 148 148 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D15





6. Numărul de elevi din învăţământul liceal ( IX-XII/XIII)



D18-6 109 109 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D16





7. Numărul de elevi din învăţământul profesional cu durata de 2 ani după clasa a IX-a
D18-7 0 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D17





8. Numărul de elevi la stagiile de practică după finalizarea ciclului inferior al liceului 
D18-8 0 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D18





9. Numărul de elevi din învăţământul postliceal




D18-9 0 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D19





Total








D18 404 86 490






Total grădiniţă








0 86 86






Total niveluri şcoală








404 0 404

























D19 Dacă în unitate aveţi copii /elevi cu CES, precizaţi numărul acestora, pe niveluri de învăţământ (total coordonatoare şi structuri):

Total elevi CES unitate


















1. Numărul de copii din învăţământul antepreşcolar




D19-1 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D11







2  Numărul de copii din învăţământul preşcolar




D19-2 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D12







3. Numărul de elevi din clasa pregatitoare (CP)




D19-3 1 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D13







4. Numărul de elevi din învăţământul primar (I-IV)




D19-4 2 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D14







5. Numărul de elevi din învăţământul gimnazial (V-VIII)



D19-5 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D15







6. Numărul de elevi din învăţământul liceal (IX-XII/XIII)



D19-6 3 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D16







7. Numărul de elevi din învăţământul profesional cu durata de 2 ani după clasa a IX-a
D19-7 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D17







8. Numărul de elevi la stagiile de practică după finalizarea ciclului inferior al liceului 
D19-8 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D18







9. Numărul de elevi din învăţământul postliceal




D19-9 Incarcarea este permisa numai daca nivelul este mentionat la D19







Total








D19 6



























D20 Dacă în unitate sunt organizate şi alte forme de învăţământ sau programe ("cu frecvenţă-seral", "cu frecvenţă redusă", "A doua şansă"), precizaţi numărul de clase şi de elevi cuprinşi în aceste forme (total coordonatoare şi structuri): 












Numar de clase Numar de  elevi
















1. Programul „A doua şansă” - învăţământ primar 


D20-1







2  Programul „A doua şansă” - învăţământ secundar inferior


D20-2







3. Cu frecventa - seral:  învăţământ liceal 


D20-3







4. Cu frecventa - seral: - învăţământ postliceal 


D20-4







5. Cu frecvenţă redusă -  învăţământ primar


D20-5







6. Cu frecvenţă redusă -  învăţământ gimnazial


D20-6







7. Cu frecvenţă redusă -  învăţământ liceal ciclul inferior


D20-7







8. Cu frecvenţă redusă -  învăţământ liceal ciclul superior


D20-8







Total



D20 0 0















































Situaţia claselor şi a efectivelor şcolare pe filiere, profiluri si specializari (total coordonatoare şi structuri)






























D21 Filiera teoretica









Numar de clase Numar de  elevi





D21a Precizaţi numărul de clase si elevi din învăţământul „cu frecvenţă - zi”










Profil umanist 1. Filologie







D21a-1






2. Ştiinţe sociale








D21a-2



























Profil real 3. Matematică–informatică






D21a-3






4. Ştiinţe ale naturii








D21a-4


























D21b Precizaţi numărul de clase si elevi cuprinsi in alte forme de învăţământ decat cel  „cu frecvenţă - zi”



Numar de clase Numar de  elevi

















Profil umanist 1. Filologie







D21b-1






2. Ştiinţe sociale








D21b-2



























Profil real 3. Matematică–informatică






D21b-3






4. Ştiinţe ale naturii








D21b-4


























D22 Filiera tehnologica









Numar de clase Numar de  elevi





D22a Precizaţi numărul de clase şi de elevi din învăţământul „cu frecvenţă - zi 










1.fabricarea produselor din lemn





D22a-1







2.electronică automatizări






D22a-2







3.producţie media







D22a-3







4.construcţii instalaţii şi lucrări publice 





D22a-4







5.mecanică







D22a-5 5  109







6.electric








D22a-6







7.industrie textilă şi pielărie






D22a-7







8.materiale de construcţii






D22a-8







9.electromecanică







D22a-9







10.chimie industrială







D22a-10







11.tehnici poligrafice







D22a-11







12.turism şi alimentaţie






D22a-12







13.economic







D22a-13







14.comert








D22a-14







15.estetica şi igiena corpului omenesc





D22a-15







16.agricultură







D22a-16







17.silvicultură







D22a-17







18.protecţia mediului







D22a-18







19.industrie alimentară






D22a-19







Total









5 0


























D22b Precizaţi numărul de clase şi de elevi din învăţământul „cu frecvenţă - zi” din unitate, în învățământul profesional cu durata de 2 ani după clasa a IX-a


Numar de clase Numar de  elevi

















1.fabricarea produselor din lemn





D22b-1







2.electronică automatizări






D22b-2







3.producţie media







D22b-3







4.construcţii instalaţii şi lucrări publice 





D22b-4







5.mecanică







D22b-5







6.electric








D22b-6







7.industrie textilă şi pielărie






D22b-7







8.materiale de construcţii






D22b-8







9.electromecanică







D22b-9







10.chimie industrială







D22b-10







11.tehnici poligrafice







D22b-11







12.turism şi alimentaţie






D22b-12







13.comert








D22b-13







14.estetica şi igiena corpului omenesc





D22b-14







15.agricultură







D22b-15







16.silvicultură







D22b-16







17.industrie alimentară






D22b-17







Total









0 0


























D22c Precizaţi numărul de clase şi de elevi din învăţământul „cu frecvenţă - zi” din unitate, la stagiile de practică după finalizarea ciclului inferior al liceului 


Numar de clase Numar de  elevi

















1.fabricarea produselor din lemn





D22c-1







2.electronică automatizări






D22c-2







3.producţie media







D22c-3







4.construcţii instalaţii şi lucrări publice 





D22c-4







5.mecanică







D22c-5







6.electric








D22c-6







7.industrie textilă şi pielărie






D22c-7







8.materiale de construcţii






D22c-8







9.electromecanică







D22c-9







10.chimie industrială







D22c-10







11.tehnici poligrafice







D22c-11







12.turism şi alimentaţie






D22c-12







13.comert








D22c-13







14.estetica şi igiena corpului omenesc





D22c-14







15.agricultură







D22c-15







16.silvicultură







D22c-16







17.industrie alimentară






D22c-17







Total









0 0


























D22d Precizaţi numărul de clase şi de elevi din învăţământul „cu frecvenţă - zi” din unitate, la şcoala postliceală


Numar de clase Numar de  elevi

















1.mecanică







D22d-1







2.informatică







D22d-2







3.electronică  automatizări






D22d-3







4.energetică







D22d-4







5.construcţii, instalaţii şi lucrări publice





D22d-5







6.transporturi







D22d-6







7.fabricarea produselor din lemn





D22d-7







8.silvicultură







D22d-8







9.agricultură







D22d-9







10.industrie alimentară






D22d-10







11.protecţia mediului







D22d-11







12.servicii








D22d-12







13.comerţ








D22d-13







14.turism şi alimentaţie






D22d-14







15.textile-pielărie







D22d-15







16.producţie media







D22d-16







17.economic







D22d-17







18.estetica şi igiena corpului omenesc





D22d-18







19.sănătate şi asistenţă pedagogică





D22d-19







20.sportiv








D22d-20







Total









0 0


























D22e Precizaţi numărul de clase şi de elevi din învăţământul „cu frecvenţă - zi” din unitate, la şcoala de maiştrii


Numar de clase Numar de  elevi

















1.mecanic








D22e-1







2.electric








D22e-2







3.chimie








D22e-3







4.minier, petrol şi gaze






D22e-4







5.energetic







D22e-5







6.metalurgie







D22e-6







7.materiale de construcţii






D22e-7







8.construcţii, instalaţii şi lucrări publice





D22e-8







9.fabricarea produselor din  lemn





D22e-9







10.transporturi







D22e-10







11.textile-pielărie







D22e-11







12.industria alimentară






D22e-12







13. agricultură







D22e-13







Total









0 0


























D22f Precizaţi numărul de clase şi de elevi din învăţământul „cu frecvenţă - seral” din unitate,  învăţământul liceal profil tehnologic


Numar de clase Numar de  elevi

















1.fabricarea produselor din lemn





D22f-1







2.electronică automatizări






D22f-2







3.producţie media







D22f-3







4.construcţii instalaţii şi lucrări publice 





D22f-4







5.mecanică







D22f-5







6.electric








D22f-6







7.industrie textilă şi pielărie






D22f-7







8.materiale de construcţii






D22f-8







9.electromecanică







D22f-9







10.chimie industrială







D22f-10







11.tehnici poligrafice







D22f-11







12.turism şi alimentaţie






D22f-12







13.economic







D22f-13







14.comert








D22f-14







15.estetica şi igiena corpului omenesc





D22f-15







16.agricultură







D22f-16







17.silvicultură







D22f-17







18.protecţia mediului







D22f-18







19.industrie alimentară






D22f-19







Total









0 0


























D22g Precizaţi numărul de clase şi de elevi din învăţământul „cu frecvenţă - seral” din unitate, la şcoala postliceală


Numar de clase Numar de  elevi

















1.mecanică







D22g-1







 2.informatică







D22g-2







3.electronică  automatizări






D22g-3







4.energetică







D22g-4







5.construcţii, instalaţii şi lucrări publice





D22g-5







6.transporturi







D22g-6







7.fabricarea produselor din lemn





D22g-7







8.silvicultură







D22g-8







9.agricultură







D22g-9







10.industrie alimentară






D22g-10







11.protecţia mediului







D22g-11







12.servicii








D22g-12







13.comerţ








D22g-13







14.turism şi alimentaţie






D22g-14







15.textile-pielărie







D22g-15







16.producţie media







D22g-16







17.economic







D22g-17







18.estetica şi igiena corpului omenesc





D22g-18







19.sănătate şi asistenţă pedagogică





D22g-19







20.sportiv








D22g-20







Total









0 0


























D22h Precizaţi numărul de clase şi de elevi din învăţământul „cu frecvenţă - seral” din unitate, la şcoala de maiştrii


Numar de clase Numar de  elevi

















1.mecanic








D22h-1







2.electric








D22h-2







3.chimie








D22h-3







4.minier, petrol şi gaze






D22h-4







5.energetic







D22h-5







6.metalurgie







D22h-6







7.materiale de construcţii






D22h-7







8.construcţii, instalaţii şi lucrări publice





D22h-8







9.fabricarea produselor din  lemn





D22h-9







10.transporturi







D22h-10







11.textile-pielărie







D22h-11







12.industria alimentară






D22h-12







13. agricultură







D22h-13







Total









0 0


























D23 Filiera vocationala









Numar de clase Numar de  elevi





D23a Precizaţi numărul de clase si elevi din învăţământul „cu frecvenţă - zi”










Profil artistic 1. Arhitectură







D23a-1






2. Arte ambientale şi design






D23a-2







3. Arte plastice şi decorative






D23a-3







4. Muzică








D23a-4







5. Coregrafie







D23a-5







6. Arta actorului







D23a-6







Total









0 0


























D23b Profil pedagogic 1. Învăţător-educatoare






D23b-1






2. Bibliotecar-documentarist






D23b-2







3. Instructor-animator






D23b-3







4. Instructor pentru activităţi extraşcolare





D23b-4







5. Pedagog şcolar







D23b-5







Total









0 0


























D23c Profil sportiv








D23c


























D23d Profil teologic 1. teologic ortodox







D23d-1






2. patrimoniu cultural







D23d-2







3. alte culte teologice







D23d-3







Total









0 0


























D23e Profil militar 1. Ştiinţe sociale







D23e-1






2. Matematică–informatică






D23e-2







Total









0 0


























D24 Precizaţi dacă în cadrul unităţii (distinct pe scoala coordonatoare şi structuri), se regăsesc următoarele situaţii: 

Unitatea coordonat. Structuri subordonate
















1. în grădiniţă activitatea cu copiii este organizată pe grupe eterogene din punctul de vedere al vârstei copiilor 1. DA 2. NU
D24-1 1







2. în şcoală (începând cu învăţământul primar) există clase cu predare simultană 1. DA 2. NU
D24-2 2


























D25 Dacă unitatea a organizat clasa pregatitoare (clasa "zero"), precizaţi numărul de clase în funcţie de locatia unde funcţonează acestea, pe unitate (distinct pe scoala coordonatoare şi structuri): 

Unitatea coordonatoare Structurile subordonate
















1. organizate în grădiniţă 


D25-1







2. organizate în şcoală 


D25-2 1


























II. Caracteristici ale mediului familial 






























D26 Estimaţi structura etnică a elevilor din unitate (total coordonatoare şi structuri) în anul şcolar curent, pentru învăţământul "cu frecvenţă-zi":


În grădiniţă În şcoală În grădiniţă În şcoală







număr copii număr elevi Procente Procente





1. Români








D26-1 86 404 100,0% 100,0%





2. Maghiari







D26-2 0,0% 0,0%





3. Rromi








D26-3 0,0% 0,0%





4. Alte etnii







D26-4 0,0% 0,0%





Total








D26 86 404 100,0% 100,0%











































D27 Estimaţi distribuţia efectivelor de elevi din învăţământul "cu frecvenţă-zi", in anul şcolar curent, în funcţie de nivelul educaţional al familiei (total coordonatoare şi structuri):

În grădiniţă În şcoală În grădiniţă În şcoală






număr copii număr elevi Procente Procente





1. cel puţin un părinte are studii superioare




D27-1 3 8 3,5% 2,0%





2. cel puţin un părinte are studii medii (liceu absolvit, cu sau fără bacalaureat)

D27-2 17 121 19,8% 30,0%





3. cel puţin un părinte are studii generale (8 clase absolvite)



D27-3 49 264 57,0% 65,3%





4. niciun părinte nu are studii generale (sub 8 clase absolvite)



D27-4 17 11 19,8% 2,7%





Total








D27 86 404 100,0% 100,0%





Numar mediu de ani de studiu






D27-ani 8,28 9,25
























D28 Dacă în unitate (total coordonatoare şi structuri), pentru elevii de la învăţământul cu  forma „cu frecvenţă - zi” şi /sau din programul „A doua şansă” există elevi aparţinând unor grupuri vulnerabile, precizaţi numărul de elevi din fiecare grup vulnerabil. Completaţi în spaţiul rezervat (liniile 6, 7 şi 8 din tabelul de mai jos), dacă este cazul, cu alte situaţii din unitate, cu precizarea  caracteristicii grupului aparţinător şi a numărului de elevi:













































Număr elevi








1. Elevi din familii cu nivel economic scăzut, pentru care s-a întocmit dosarul pentru bursă socială, indiferent dacă beneficiază de aceasta, sau nu i s-a putut acorda din restricţii financiare  D28-1 8








2. Elevi cu probleme deosebite de sanatate
D28-2 6








3. Elevi care trăiesc în familii monoparentale
D28-3 29








4. Elevi care trăiesc în grija bunicilor sau a altor rude
D28-4 25








5. Elevi instituţionalizaţi sau în plasament familial
D28-5 7








6. 
D28-6 Denumire





7. 
D28-7 Denumire





8. 
D28-8 Denumire
























III. Condiţii de acces la unitatea şcolară unde este înscris elevul 






























D29 Precizaţi distribuţia elevilor  în funcţie de timpul mediu de deplasare la şcoală (se vor estima condiţiile de acces atât pentru elevii din şcoala coordonatoare, cât şi pentru elevii din unităţile subordonate, numai pentru elevii de la învăţământul forma "cu frecvenţa - zi"):












În grădiniţă În şcoală În grădiniţă În şcoală






număr copii număr elevi Procente Procente





1. sub 30 minute







D29-1 78 356 90,7% 88,1%





2. intre 30 si 60 minute






D29-2 8 48 9,3% 11,9%





3. peste 60 minute







D29-3 0,0% 0,0%





Total








D29 86 404 100,0% 100,0%





Timp mediu







D29-timp 17,79 18,56
























D30 Precizaţi distribuţia elevilor din învăţământul forma "cu frecvenţa - zi" din unitate aflaţi în următoarele situaţii  (atât pentru elevii din şcoala coordonatoare, cât şi pentru elevii din unităţile subordonate):























Număr elevi Procente







1. cu domiciliul în aceeaşi localitate cu şcoala:




D30-1 361 89,4%







2. cu domiciliul în altă localitate, care fac navetă zilnică



D30-2 43 10,6%







3. din alte localităţi care stau în gazdă sau la internat



D30-3 0,0%







4. profilul liceului (militar / teologic) implica organizarea activitatiii in regim de internat
D30-4 0,0%







Total








D30 404 100,0%

























D31 Prezenţa mijloacelor de transport pentru deplasarea domiciliu-şcoală a cadrelor didactice şi elevilor (se vor prezenta condiţiile de acces atât pentru elevii din şcoala coordonatoare, cât şi pentru elevii din unităţile subordonate; se vor menţiona toate situaţiile existente):





















































D31a  Cu mijloace de transport în comun:
D31a 2








1. permanent, cu orar adecvat programului şcolii












2. permanent, cu orar neadecvat programului şcolii












3. temporar 
































D31b  Cu mijloace de transport special destinate (transport şcolar)
D31b 1








1. permanent












2. temporar 
































D31c  Fără mijloace de transport  în comun:
D31c








1. drum accesibil 


















2. drum cu pericole (treceri pădure / cale ferată / zonă cu risc de inundaţii sau înzăpezire)






























D32 Comunicarea dintre unitatea coordonatoare şi structurile subordonate:










D32a  Prezenţa mijloacelor de transport
D32a 1








1. permanent


















2. temporar 


















3. nu există

















D32b  Comunicare curentă prin:











1. telefon





1. DA 2. NU
D32b-1 1








2. fax





1. DA 2. NU
D32b-2








3. e-mail





1. DA 2. NU
D32b-3
















































IV. Baza materială 






























(1) Infrastructura şcolară






























D33 Spaţiul de învăţământ (numarul salilor pentru toate tipurile de unitati):










Numar de sali: Numar sali:

Numar sali:


(a) Şcoala coordonatoare (b) Structuri subordonate

(a) Şcoala coordonatoare (b) Structuri subordonate


Utilizate pt. procesul propriu Spaţiu excedentar in conservare Neutilizate datorită stării tehnice Utilizate pt. procesul propriu Spaţiu excedentar in conservare Neutilizate datorită stării tehnice

Utilizate pt. procesul propriu Spaţiu excedentar in conservare Neutilizate datorită stării tehnice Utilizate pt. procesul propriu Spaţiu excedentar in conservare Neutilizate datorită stării tehnice







1. săli de clasă
D33-1 10 3 4


2. laboratoare/ cabinete şcolare
D33-2 2


3. ateliere şcolare
D33-3 1






















D34 Baza sportivă / sala de sport (bifaţi toate situaţiile scolii):











Precizati daca există

1. DA 2. NU
D34 2







daca exista, precizati modul in care este folosita:















1. utilizată pt. procesul propriu

1. DA 2. NU
D34-1








2. închiriată altor unităţi de învăţământ

1. DA 2. NU
D34-2








3. închiriată pt. beneficiari externi

1. DA 2. NU
D34-3



























D35 Informatii suplimentare privind clasa pregatitoare: 





Unitatea coordonat. Structuri subordonate






Precizati numarul de clase pregatitoare care functioneaza în:












1. săli de clasa proprii
D35-1







2. săli cu alta destinatie (salia de clasa, laboratoare , sala de sport, etc.) amenajate pentru clasa pregatitoare 
D35-2 1






























Unitatea coordonat. Structuri subordonate





D36 Informatii suplimentare privind grădiniţa: 













D36a Grădiniţa funcţionează: 






D36a 1







1.în clădire cu destinaţie de grădiniţă
















2.în aceeaşi clădire cu alte niveluri / unităţi de învăţământ














3.în clădire cu destinaţie de locuinţă / instituţii, amenajată














4.în spaţiu improvizat





































D36b În cazul grădiniţei cu program prelungit (GPP) sau săptămânal (GPS), activitatea cu copiii se desfăşoară:
D36b




















1. în săli distincte pentru activitatile cu copiii (activităţi didactice / sala de mese / dormitoare)











2. în spaţii cu utilizare mixtă (in aceeasi incapere se desfasoara câte doua sau toate cele trei categorii de activitati)































































(2) Servicii oferite de unitatea şcolara (pentru toate tipurile de unităţi):



















































D37a Unitatea dispune de următoarele servicii de masă şi/sau cazare:














1.Cantină / sală de mese 1. DA 2. NU
D37a-1 2








2.Internat / spaţii de dormit pentru copii 1. DA 2. NU
D37a-2 2








3.Semiinternat şi / sau activitate „before school” / „after school” 1. DA 2. NU
D37a-3 2



























D37b Daca "Da", precizati condiţiile de masă şi cazare










Numar locuri



Numar locuri




Utilizate pt. procesul propriu Inchiriat altor unităţi de învăţăm. Inchiriat pt. beneficiari externi Neutilizate, în conservare



Utilizate pt. procesul propriu Inchiriat altor unităţi de învăţământ Inchiriat pt. beneficiari externi Neutilizate, în conservare































1. Numărul de locuri în sala de mese


D37b-1




2. Numărul  locurilor de cazare


D37b-2
























D37c Pregătirea hranei pentru cantină este asigurată prin:




D37c








1. Bucataria proprie, avand capacitatea de pregatire suficienta













2. Servicii de catering













3. Combinat: bucatarie proprie si catering
































D38a Servicii medicale: unitatea dispune de cabinet medical

1. DA 2. NU
D38a 2



























D38b Daca "Da", precizati :











1. Asigurarea asistenţei cu medic şcolar 1. DA 2. NU
D38b-1








2. Asigurarea asistenţei cu cadre medii sanitare 1. DA 2. NU
D38b-2



























D39a Cabinet de asistenţă psihopedagogică  1. DA 2. NU
D39a 2



























D39b Dacă "Da", precizaţi  încadrarea şcolii cu specialist (psiholog/ profesor defectolog/ logoped/ consilier etc):
D39b



















1. Cu normă intreagă













2. Cu norma parţială
































D40 In unitate este organizat program "After-school"

1. DA 2. NU
D40 2
















































(3) Utilitati






























D41 Condiţii din unitate (distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri)

Unitatea coordonatoare Structurile subordonate






Sc.coordonatoare Structuri subordonate








1. Curent electric 1. DA 2. NU 1. in toate struct. 2. in majorit. struct 3. doar in câteva struct
D41-1 1 1






2. Apă curentă: 1. DA 2. NU 1. in toate struct. 2. in majorit. struct 3. doar in câteva struct
D41-2 1 1






3. Telefon: 1. DA 2. NU 1. in toate struct. 2. in majorit. struct 3. doar in câteva struct
D41-3 1 3


























(4) Elemente de dotare






























D42a Mobilierul din sălile de clasă în care vă desfăşuraţi activitatea didactică este fix sau mobil ? D42a 4








1. mobilier fix în toate sălile de clasă 
















2. mobilier fix în majoritatea sălilor de clasă















3. mobilier mobil în majoritatea sălilor de clasă















4. mobilier mobil în toate sălile de clasă



































D42b În cazul claselor  cu mobilier fix, care este poziţionarea majoritară a acestuia:

D42b








1. tradiţională, cu pupitre poziţionate în lungul sălii (adâncimea sălii de curs), în raport cu catedra 










2. tradiţională, cu pupitre poziţionate pe lăţimea sălii în raport cu catedra, pe mai puţine şiruri 











3. alte modalităţi (semicareu etc.)



































D43 Precizaţi numărul de clase pentru care a fost achiziţionat mobilierul necesare clasei pregatitoare, specificate MECTS (mobilier: OMECTS 4310 /01.06.2012)
D43 1






































D44 Informaţii suplimentare privind grădiniţa: 
















1.Mobilierul este adaptat vârstei copilului: 1. DA 2. NU
D44-1 1








2.Instalaţiile sanitare sunt adaptate vârstei copiilor (dimensiune, amplasare etc.) :  1. DA 2. NU
D44-2 1



























(5) Resurse materiale






















Unitatea coordonatoare Structurile subordonate





D45 Apreciaţi nivelul de dotare în ce priveşte resursele materiale şi mijloacele de învăţământ necesare procesului didactic din unitate:









D45 1 1







1. dotare suficientă


















2. dotare medie


















3. dotare insuficientă




































D46 Precizaţi numărul de clase pentru care au fost achiziţionate materialele didactice necesare clasei pregatitoare, specificate MECTS (mobilier: HG 564/302.05.2012)
D46 1






































D47 Apreciaţi nivelul de dotare cu mijloce de învăţământ şi echipamente a laboratoarelor, cabinetelor şi atelierelor, destinate formării profesionale iniţiale din şcoală, în raport cu cerinţele standardelor de pregătire profesională pe domeniile de formare profesională din cadrul şcolii, pe scala de evaluare:
           
1. corespund integral   2. corespund patial   3. nu corespund deloc  4. nu e cazul
























































1.fabricarea produselor din lemn





D47-1








2.electronică automatizări






D47-2








3.producţie media







D47-3








4.construcţii instalaţii şi lucrări publice 





D47-4








5.mecanică







D47-5 2








6.electric








D47-6








7.industrie textilă şi pielărie






D47-7








8.materiale de construcţii






D47-8








9.electromecanică







D47-9








10.chimie industrială







D47-10








11.tehnici poligrafice







D47-11








12.turism şi alimentaţie






D47-12








13.economic







D47-13








14.comert








D47-14








15.estetica şi igiena corpului omenesc





D47-15








16.agricultură







D47-16








17.silvicultură







D47-17








18.protecţia mediului







D47-18








19.industrie alimentară






D47-19



























D48 Apreciaţi nivelul de dotare cu mijloce de învăţământ şi echipamente destinate formării iniţiale din şcoală, specifice profilului vocational organizat in unitate:
         
  1. corespund integral   2. corespund patial   3. nu corespund deloc  4. nu e cazul













































1.profil artistic







D48-1








2.profil pedagogic







D48-2








3.profil sportiv







D48-3



























D49 Cum apreciaţi fondul de carte din biblioteca şcolară:
D49 1








1. Există un fond minim, care să acopere nevoile din unitate














2. Fondul de carte este insuficient şi neactualizat















3. Nu avem bibliotecă şcolară




































D50 Daca aveti biblioteca şcolară, cum acoperă fondul de carte nevoile unităţii?
Completati varianta / variantele potrivite situaţiei Dvs.















1. Biblioteca asigură sistematic variantele de manuale alternative, pe discipline şi niveluri de studiu 1. DA 2. NU
D50-1 1








2. Biblioteca asigură auxiliare didactice şi mijloace de învăţământ, altele decât manualul şcolar 1. DA 2. NU
D50-2 1








3. Biblioteca asigură necesarul de legi, materiale şi alte documente adresate cadrelor didactice  1. DA 2. NU
D50-3 1



























D51 Daca aveţi biblioteca şcolară (fond de carte), cine sunt utilizatorii bibliotecii ?

D51 2








1. Elevii şi cadrele didactice din unitatea coordonatoare














2. Elevi şi cadre didactice din unitatea coordonatoare şi structuri, structurile neavând bibliotecă proprie











3. Elevi şi cadre didactice din unitatea coordonatoare şi structuri, deşi şi structurile dispun de fond de carte propriu






























D52 Vă rugăm să precizaţi numărul de computere din unitate, distinct din şcoala coordonatoare şi structuri, după cum urmează:

Unitatea coordonatoare Structurile subordonate Total














1. Număr de computere utilizate în administraţie (cabinet director, cancelarie, secretariat, bibliotecă etc.)
D52-1 3 3






2. Număr de computere utilizate exclusiv de cadrele didactice
D52-2 3 3 6






3. Număr de computere utilizate în activităţi cu elevii şi de către elevi
D52-3 20 20






4. Număr de computere cu acces la internet, utilizate în activităţi cu elevii şi de către elevi
D52-4 10 10






Total computere
D52 36 3 29

























D53 În ce priveşte utilizarea computerelor în procesul de învăţământ, vă rugăm să estimaţi gradul de utilizare efectivă a calculatoarelor, în raport cu numărul planificat de ore :

Unitatea coordonatoare Structurile subordonate
















1. peste 90% din orele planificate
D53 3







2. 75-90% din orele planificate











3. 50-74% din orele planificate











4. 25-49% din orele planificate











5. sub 25% din orele planificate






























D54 În ce priveşte utilizarea tehnologiei informaţionale (TIC), vă rugăm să precizaţi dacă unitatea şcolară:






















1. dispune de soft educaţional pentru majoritatea disciplinelor de studiu din programa şcolară 
D54 1








2. dispune de soft educaţional pentru câteva discipline 














3. nu există soft educaţional la dispoziţia cadrului didactic

































D55 Unitatea a creat  şi gestionează un site internet al şcolii  : 1.DA 2.NU

D55 1



























D56 În ce priveşte dotarea cu IT, vă rugăm să precizaţi dacă în pregătirea şi derularea activităţilor cu elevii în şcoala dvs. se folosesc:
Completati varianta / variantele potrivite situaţiei Dvs.















1. enciclopedii electronice



1. DA 2. NU
D56-1 1








2. filme pe CD/DVD, fotografii digitale


1. DA 2. NU
D56-2 1








3. platformă de e-learning



1. DA 2. NU
D56-3 1



























V. Resursele umane 



















































(1) Informaţii privind  cadrele didactice din unitate






























D57 Distribuţia pe grade didactice a personalului didactic angajat în unitate (total şcoala coordonatoare şi structuri) în anul şcolar curent:

Număr cadre didactice Procente

















1. Număr cadre didactice cu doctorat D57-1 0,0%







2. Număr cadre didactice cu gradul I
D57-2 11 35,5%







3. Număr cadre didactice cu gradul II
D57-3 8 25,8%







4. Număr cadre didactice cu definitivat
D57-4 4 12,9%







5. Număr cadre didactice fără definitivat
D57-5 4 12,9%







6. Număr personal didactic necalificat
D57-6 4 12,9%







Total



D57 31 100,0%


























D58 Referitor la cadrele didactice care predau în unitate (total şcoala coordonatoare şi structuri) în anul şcolar curent, precizaţi urmatoarele: 

Număr cadre didactice Total unitate
















1. Numărul total de cadre didactice angajate în şcoală (pentru toate disciplinele) D58-1 31 100,0%






2. Numărul de cadre didactice calificate
D58-2 27 87,1%







3. Numărul de cadre didactice care domiciliază în altă localitate decât şcoala în care predau (navetişti)
D58-3 13 41,9%







4. Numărul cadrelor didactice nou venite în şcoală
D58-4 9 29,0%







5. Numărul de cadre didactice colaboratori D58-5 1 3,2%


























(2) Informaţii privind  acoperirea normelor didactice






























D59 Acoperirea normelor didactice cu personal didactic angajat (total coordonatoare şi structuri) în anul şcolar curent:






















1. Numărul total de norme didactice (pentru toate disciplinele)

D59-1 31,53








2. Numărul de norme acoperite cu personalul şcolii în cadrul normei didactice

D59-2 21,384








3. Numărul de norme acoperite cu personalul şcolii la plata cu ora

D59-3 9,11








4. Numărul de norme acoperite cu colaboratori, angajaţi la plata cu ora
D59-4 1,036


























D60 Acoperirea disciplinelor cu personal didactic titular. Pentru fiecare disciplina din tabel se va selecta una dintre variantele urmatoare. ( Este obligatorie completarea variantei "4" pentru inexistenta in scoala a disciplinei, lipsa acestei informatii conducand la interpretarea informatiei in conotatia de "lipsa de acoperire" a normei.)












































1. Acoperire integrală















2. Acoperire parţială















3. Deloc (nu exista personal de specialitate)















4. Nu este cazul pentru unitatea evaluata





Grad de acoperire







Discipline de studiu:


















1.  Limba română







D60-1 2








2.  Limbi moderne







D60-2 3








3.  Limba latină







D60-3 1








4.  Matematica







D60-4 2








5.  Fizica








D60-5 2








6.  Chimie








D60-6 1








7.  Biologie, şt.naturii







D60-7 1








8.  Geografie







D60-8 1








9.  Istorie








D60-9 1








10. Cultură civică







D60-10 1








11. Religie








D60-11 1








12. Ştiinte socio-umane






D60-12 3








13. Educaţie plastică







D60-13 3








14. Educaţie muzicală







D60-14 3








15. Educaţie fizică







D60-15 1








16. Consiliere







D60-16 2








17. Educaţie tehnologică






D60-17 1








18. Educaţie antreprenorială






D60-18 3








19. Informatică, IT







D60-19 2








20. Discipline economice






D60-20 3








21. Discipline de specialitate






D60-21 1








22. Maiştri instructori






D60-22 2








23. Invăţători / institutori






D60-23 1








24. Educatoare







D60-24 2








25. Puericultor







D60-25 4








26. Alte








D60-26 2
















































(3) Informaţii privind personalul auxiliar si nedidactic






























D61 Precizaţi acoperirea cu personal didactic auxiliar a posturilor rezultate din normativele în vigoare:

În grădiniţă În şcoală







D61 1







1. sub normative


















2. la nivelul normativelor

















3. peste normative





































D62 Precizaţi acoperirea cu personal nedidactic a posturilor rezultate din normativele în vigoare:

În grădiniţă În şcoală







D62 1 1







1. sub normative


















2. la nivelul normativelor

















3. peste normative


























































(4) Informaţii privind personalul de conducere






























D63a Informaţii privind personalul de conducere: număr de directori














1. număr de directori conform normativelor
D63a-1 2








2. număr de directori existent în unitate
D63a-2 1



























D63b Informaţii privind directorii (informatiile se vor completa pentru fiecare dintre directorii din unitate) :

Director Director adjunct Director adjunct Director adjunct












1. calificarea (se identifica in lista din comentariu, echivalenta cu lista de la D47)

D63b-1 6





2. gradul didactic  (se identifică în lista din comentariu)



D63b-2 3





3. vechimea didactică (număr ani)





D63b-3 29





4. participarea la cursuri de formare în management: 
1. DA 2. NU
D63b-4 1
























(5) Formarea continuă






























D64 Vă rugăm să precizaţi numărul de ore de participare a cadrelor didactice din unitate (total şcoală coordonatoare şi structuri) la programe de formare continuă acreditate, în anul şcolar anterior



Nr. mediu de ore pe CD






D64 181 5,8





































D65 Precizaţi numărul cadrelor didactice din unitate (şcoală coordonatoare şi structuri) care, în ultimii 3 ani au participat la sesiuni de formare pentru folosirea calculatorului şi a altor mijloace electronice în procesul didactic (numărul de participanţi la stagii de formare TIC):

Unitatea coordonatoare Structurile subordonate Total unitate














D65 7 7

























D66 Dacă în unitate sunt organizate clase pregatitoare, precizaţi numărul cadrelor didactice din unitate (şcoală coordonatoare şi structuri) care au participat la stagiile de formare organizate în acest scop (numărul de participanţi la stagii de formare pentru clasa pregătitoare):

Unitatea coordonatoare Structurile subordonate Total unitate














D66 2 2














































Situaţii ale unităţii, din anul şcolar anterior (cu precizări impuse de eventuale modificări în structura pe niveluri, rezultate din reorganizarea reţelei şcolare)

















































































D67 Precizaţi efectivele şcolare pe niveluri de învăţământ existente anul şcolar anterior în unitate (şcoala coordonatoare şi structuri)






















D67a Efective şcolare din învăţământul "cu frecvenţă- zi", pe niveluri

Numar elevi








1. Numărul de copii din învăţământul antepreşcolar




D67a-1








2  Numărul de copii din învăţământul preşcolar




D67a-2 86








3. Numărul de clase pentru clasa pregătitoare (CP)




D67a-3 22








4. Numărul de elevi din învăţământul primar (I-IV)




D67a-4 142








5. Numărul de elevi din învăţământul gimnazial (V-VIII)



D67a-5 143








6. Numărul de elevi din învăţământul liceal, profil teoretic (IX-XII/XIII)


D67a-6








7. Numărul de elevi din învăţământul liceal, profil tehnologic (IX-XII/XIII)


D67a-7 118








8. Numărul de elevi din învăţământul  liceal, profil vocational (IX-XII/XIII)


D67a-8








9. Numărul de elevi din învăţământul din învăţământul profesional cu durata de 2 ani după clasa a X-a D67a-9








10. Numărul de elevi în stagii de practică după finalizarea ciclului inferior al liceului

D67a-10








11. Numărul de elevi din învăţământul postliceal




D67a-11








Total









511








Total grădiniţă








86








Total niveluri şcoala







425








Total liceu








118








Total profesional








0



















Numar elevi







D67b Efective şcolare cuprinse în alte forme de învăţământ (" A doua şansă", " cu frecvenţă -seral", " cu frecventa redusă")  din şcoala coordonatoare şi structuri
D67b







































VI. Participarea elevilor în anul şcolar anterior






























D68a Daca a existat nivelul preşcolar în anul şcolar anterior , precizaţi numărul total de zile absente:






















1. numărul de absenţe motivate
D68a-1








2. numărul de absenţe nemotivate
D68a-2








Total absenţe pe an
D68a 0








Nr. mediu absenţe / copil
D68a-mediu 0,00



























D68b Precizaţi numărul de absenţe ale elevilor din învăţământul  forma "cu frecvenţă-zi",  în anul şcolar anterior (număr ore de absenţă pe an)






















1. numărul de absenţe motivate
D68b-1 1550








2. numărul de absenţe nemotivate
D68b-2 3306








Total absenţe pe an
D68b 4856








Nr. mediu absenţe /elev
D68b-mediu 11,4



























D69 Cu privire la efectivele şcolare din anul şcolar anterior, pe niveluri  (şcoala coordonatoare şi structuri), vă rugăm să precizaţi:












Înscrişi la începutul anului şcolar In evidenţă, la sfârşitul anului şcolar Înscrişi pe parcursul anului şcolar Transferaţi  la alte unităţi  Numar elevi care au abandonat Situaţie finală

D69a Efectivele şcolare din învăţământul "cu frecvenţă-zi"









1. Numărul de copii din învăţământul antepreşcolar




D69a-1 0



2  Numărul de copii din învăţământul preşcolar




D69a-2 86 86 86



3. Numărul de clase pentru clasa pregătitoare (CP)




D69a-3 22 22 22



4. Numărul de elevi din învăţământul primar (I-IV)




D69a-4 138 136 2 3 1 136



5. Numărul de elevi din învăţământul gimnazial (V-VIII)



D69a-5 143 145 3 1 145



6. Numărul de elevi din învăţământul liceal, profil teoretic (IX-XII/XIII)


D69a-6 0



7. Numărul de elevi din învăţământul liceal, profil tehnologic (IX-XII/XIII)


D69a-7 120 107 3 16 107



8. Numărul de elevi din învăţământul  liceal, profil vocational (IX-XII/XIII)


D69a-8 0



9. Numărul de elevi din învăţământul din învăţământul profesional cu durata de 2 ani după clasa a X-a D69a-9 0



10. Numărul de elevi în stagii de practică după finalizarea ciclului inferior al liceului

D69a-10 0



11. Numărul de elevi din învăţământul postliceal




D69a-11 0



Total








D69a 509 496 8 4 17 496



Total grădiniţă








86 86 0 0 0 86



Total niveluri şcoala








401 388 8 4 17 388






















D69b Pentru unităţile care au organizat şi alte forme de învăţământ (" A doua şansă", " cu frecvenţă -seral", " cu frecventa redusă") în anul şcolar anterior, precizati situaţia elevilor cuprinşi în aceste forme: 

Înscrişi la începutul anului şcolar In evidenţă, la sfârşitul anului şcolar Înscrişi pe parcursul anului şcolar Transferaţi  la alte unităţi  Numar elevi care au abandonat Situaţie finală













Total elevi (toate nivelurile)



D69b 0











































VII. Situaţia şcolară la sfârşitul anului şcolar precedent








































(1) Flux şcolar






























D70 Cu privire la situaţia şcolară a elevilor  (total şcoala coordonatoare şi structuri), la sfârşitul anului şcolar anterior, vă rugăm să precizaţi:

Situaţia la final de an, inaintea examenului de corigenţă Situaţie finală, după examenul de corigenţă








D70a Situaţia elevilor din învăţământul "cu frecvenţă -zi":

Nr. repetenti Nr. corijenti Situaţie şcolară neîncheiată Total repetenti Situaţie şcolară neîncheiată




1. Numărul de elevi din învăţământul primar (I-IV)




D70a-1 1 1




2. Numărul de elevi din învăţământul gimnazial (V-VIII)



D70a-2 22 3 7




3. Numărul de elevi din învăţământul liceal, profil teoretic (IX-XII/XIII)


D70a-3




4. Numărul de elevi din învăţământul liceal, profil tehnologic (IX-XII/XIII)


D70a-4 1 3 6 5




5. Numărul de elevi din învăţământul  liceal, profil vocational (IX-XII/XIII)


D70a-7




6. Numărul de elevi din învăţământul din învăţământul profesional cu durata de 2 ani după clasa a X-a D70a-5




7. Numărul de elevi în stagii de practică după finalizarea ciclului inferior al liceului

D70a-6




8. Numărul de elevi din învăţământul postliceal




D70a-8




Total elevi din învăţământul  de zi



D70a 1 25 10 13 0


















D70b Situaţia elevilor cuprinşi în alte forme de învăţământ din şcoală

Nr. repetenti Nr. corijenti Sit.sc.neînch. Total repetenti Sit.sc.neînch.




Numărul total de elevi din unitate, în alte forme de învăţământ 


D70b


















D70c Pentru unitaţile de invatamant care au organizat în acest an scolar clase pregătitoare, care este numarul de elevi din aceste clase care au frecventat anterior gradiniţa
D70c Numar elevi









25
















































(2) Rezultate şcolare pentru nivelurile existente în unitate la sfârşitul anului şcolar anterior 








































D71 Distribuţia elevilor cuprinşi în învăţământul primar, forma "cu frecvenţă -zi", în funcţie de calificativele la sfârşitul anului şcolar anterior

Număr de elevi din clasele I-IV în distribuţie pe discipline Total





nesatisfăcăt. satisfăcător bine f.bine




1. Limbă şi comunicare



D71-1 39 36 67 142



2. Matematică



D71-2 36 45 61 142






















D72a Distribuţia elevilor cuprinşi în  învăţământul  forma "cu frecvenţă -zi",  în funcţie de mediile la sfârşitul anului şcolar anterior, pe niveluri

Număr de elevi, pe grupe de medii Situaţie şcolară neîncheiată Total



5 - 5,99 6 - 6,99 7 - 7,99 8 - 8,99  9 - 10


1. Învăţământul gimnazial



D72a-1 35 26 35 42 138 ATENTIE! Numar diferit de elevii din gimnaziu


2. Învăţământul liceal



D72a-2 24 26 28 20 98 ATENTIE! Numar diferit de elevii din liceu


3. Învăţământul profesional



D72a-3 0


4. Învăţământul postliceal



D72a-3 0





















D72b Distribuţia elevilor cuprinşi în alte forme de învăţământ, în funcţie de mediile la sfârşitul anului şcolar anterior

Număr de elevi, pe grupe de medii Situaţie şcolară neîncheiată Total



5 - 5,99 6 - 6,99 7 - 7,99 8 - 8,99  9 - 10


1. Total elevi (toate nivelurile)



D72b 0










































D73 Precizaţi numărul elevilor din unitate care au absolvit în anul şcolar anterior (şcoala coordonatoare şi structuri)

Nr. absolventi învăţământ "cu frecvenţă-zi" Nr. absolventi alte forme
















1. Numărul absolvenţilor inv.primar (clasa a IV-a)

D73-1 37 37






2. Numărul absolvenţilor de gimnaziu (clasa a VIII-a)

D73-2 33 33






3. Numărul absolvenţilor de liceu- ciclu inferior (clasa a X-a)

D73-3 41 41






4. Numărul absolvenţilor de liceu (clasele a XII-a si a XIII-a)

D73-4 13 13






5. Numărul absolvenţilor stagiilor de pregătire practică după finalizarea ciclului inferior al liceului  D73-5 0






6. Numărul absolvenţilor de învăţământ profesional cu durata de 2 ani după clasa a X-a

D73-6 0






7. Numărul absolvenţilor din învăţământul postliceal

D73-7 0

























(2) Conditii de intrare in liceu pentru elevii cuprinsi in clasele a IX-XII






























D74 In cazul unitatilor cu nivel liceal, in ce interval de notare s-a situat media minima de intrare in clasa a IX-a la forma "cu frecvenţă- zi", pentru ultimele patru generatii de elevi ai scolii  





















Elevii cuprinsi in acest an in: Anul de referinta pt.intrarea in liceu Media minima de intrare in liceu, in anul de referinta











Sub 5 5-5,99 6-6,99 7-7,99 8-8,99 9-10










1. clasa a IX-a 2013-14 1 2 3 4 5 6
D74-1 1







2. clasa a X-a 2012-13 1 2 3 4 5 6
D74-2 1







3. clasa a XI-a 2011-12 1 2 3 4 5 6
D74-3 1







4. clasa a XII-a 2010-11 1 2 3 4 5 6
D74-4 2



























D75 In cazul unitatilor cu nivel liceal, estimati ponderea elevilor cuprinsi in acest an scolar, in cei patru ani de studiu din invatamantul "cu frecvenţă- zi", intrati in liceu pe baza repartitiei, conform optiunii exprimate, dupa promovarea testelor nationale la finalul clasei a VIII-a: 























Ponderea elevilor care au promovat testele nationale (examenul de capacitate) la finalul clasei a VIII-a











sub 25% 25-50% 50-75% 75-90% peste 90% Toti elevii Niciun elev











1. Elevii din clasa a IX-a 1 2 3 4 5 6 7

D75-1 1







2. Elevii din clasa a X-a 1 2 3 4 5 6 7

D75-2 1







3. Elevii din clasa a XI-a 1 2 3 4 5 6 7

D75-2 4







4. Elevii din clasa a XII-a 1 2 3 4 5 6 7

D75-2 4



























(3) Rezultate la evaluări naţionale susţinute în anul şcolar anterior





























D76 Rezultate la tezele naţionale cu subiect unic (testarea naţională ); se vor înregistra numai informaţiile referitoare la absolvenţii de gimnaziu din anul şcolar anterior (fără serii anterioare)

Numărul elevilor cu note în intervalul: Total



Sub 5 5-5,99 6-6,99 7-7,99 8-8,99 9-10


1. Limba română LRO




D76-1 9 6 4 5 24


2. Matematică MAT




D76-2 10 4 1 2 4 3 24


3. Limba maternă LMA




D76-3 0





















D77 Rezultate la examenul de bacalaureat, pentru absolvenţii din anul şcolar anterior (fără serii anterioare)

Numărul elevilor cu medii la bacalaureat în intervalul: Total




Sub 6 6-6,99 7-7,99 8-8,99 9-10



1. Învăţământ forma "cu frecvenţă-zi"





D77-1 3 3 ATENTIE! Numar mai mare de absolv. de liceuu


2. Alte forme

D77-2 0





















D78 Rezultate la examene de certificare a competenţelor, în anul şcolar anterior  (absolvenţi înscrişi la examen şi absolvenţi care au promovat examenul):

Nr.absolv. înscrişi la examen Nr. absolvenţi care au promovat examenul
















1. Liceu-ciclul inferior (certificare de nivel 2) - învăţământ "cu frecvenţă-zi"

D78-1






2. Liceu-ciclul inferior (certificare de nivel 2) - alte forme

D78-2






3. Liceu-ciclul superior (certificare de nivel 3) - învăţământ "cu frecvenţă-zi"

D78-3 13 13 ATENTIE! Numar mai mare de absolv. de Lic






4. Liceu-ciclul superior (certificare de nivel 3) - alte forme

D78-4






5. Învăţământ postliceal (certificare de nivel 3+) - învăţământ "cu frecvenţă-zi"

D78-5






6. Învăţământ postliceal (certificare de nivel 3+) - alte forme

D78-6

























VIII. Ruta şcolară (destinaţia elevilor la finalizarea nivelului de studii)

















ATENŢIE!  Întrebarea se referă la absolvenţi ai unităţii din anul şcolar precedent. Se va completa destinaţia  absolvenţilor şcolii, respectiv situaţia acestora la începutul anului şcolar curent, fie că s-au înscris în aceeaşi unitate, fie ca s-au înscris în clasa următoare în altă unitate de învăţământ.

































































D79 Numărul absolvenţilor şcolii din anul şcolar anterior care se regasesc in anul şcolar curent in diferite unitati de învăţământ

Înv. "cu frecvenţă-zi" Alte forme















1. Numărul de copii care au terminat nivelul antepreşcolar în anul şcolar precedent
D79-01






2. Numărul de copii care au finalizat nivelul antepreşcolar şi s-au înscris la gradiniţă
D79-02






3. Numărul de copii care au terminat nivelul preşcolar în anul şcolar precedent
D79-03 86






4. Numărul de copii care au finalizat grădiniţa in anul şcolar anterior şi care s-au înscris în clasa I
D79-04 1






5. Numărul elevilor care au absolvit clasa a IV-a în anul şcolar precedent
D79-05 37






6. Numărul absolvenţilor de clasa a IV-a ai acestei şcolii, care s-au înscris în clasa a V-a în orice unitate şcolară
D79-06 37






7. Numărul elevilor care au absolvit clasa a VIII-a în anul şcolar precedent
D79-07 33






8. Numărul absolvenţilor de clasa a VIII-a ai acestei şcolii, care s-au înscris în clasa a IX-a de liceu
D79-08 32






9. Numărul absolvenţilor clasei a IX-a ai şcolii din anul şcolar anterior care continuă studiile în învăţământul profesional în anul şcolar curent in diferite unitati de învăţământ
D79-09 1






10. Numărul elevilor care au absolvit ciclul inferior al liceului,  în anul şcolar precedent 
D79-10






11. Numărul absolvenţilor de liceu-ciclu inferior care au optat pentru continuarea cu stagiul de practică de 6 luni
D79-11






12. Numărul absolvenţilor de liceu-ciclu inferior care au optat pentru continuarea liceului  (ciclul superior )
D79-12






13. Numărul absolvenţilor de liceu (clasa a XII-a şi clasa a XIII-a) în anul şcolar precedent
D79-13






14. Numărul absolvenţilor de liceu care s-au înscris într-o forma de învăţământ postliceal
D79-14






15. Numărul absolvenţilor de liceu ai şcolii care s-au înscris în învăţământ superior 
D79-15






16. Numărul absolvenţilor învăţământului postliceal în anul şcolar precedent
D79-16






17 Numărul absolvenţilor învăţământului postliceal din unitate care s-au înscris în învăţământul superior 
D79-17















































IX. Experienţe în evaluări internaţionale






































D80 România a participat la evaluări internaţionale (PIRLS - investigarea nivelului de înţelegere a lecturii a elevilor de clasa a IV-a; TIMSS - investigarea achiziţiilor elevilor de clasa a VIII-a la matematică şi ştiinţe; PISA – evaluarea capacităţii tinerilor de 15 ani de a-şi utiliza competenţele de lectură, de matematică şi de ştiinţe dobândite pe parcursul şcolarizării obligatorii). 
În legătură cu experienţa unor astfel de evaluări, vă rugăm să precizaţi dacă:







































































D80a Şcoala Dvs. a participat, prin elevi de vârsta corespunzătoare, la evaluări în cadrul (încercuiţi toate variantele de răspuns care vă reprezintă)::
Completati varianta / variantele potrivite situaţiei Dvs.















1. PIRLS




1. DA 2. NU 3. Nu ştiu
D80a-1 2








2. TIMSS




1. DA 2. NU 3. Nu ştiu
D80a-2 2








3. PISA




1. DA 2. NU 3. Nu ştiu
D80a-3 2



























D80b În şcoala Dvs. au existat acţiuni de diseminare a informaţiilor obţinute din experienţa participării României la astfel de evaluări (analize de obiective, de instrumente, de rezultate şi/sau de aspecte metodologice specifice)?



























1. DA 2. NU 3. Nu ştiu
D80b 2












































































XI. Alte realizari în activitatea şcolii






































(1) Date referitoare la elevi





























D81 In ce priveste diversificarea ofertei educationale a unitatii, prin organizarea de grupe / clase de învăţământ alternativ, precizati numarul acestora, pe niveluri, precum si numarul de copii / elevi cuprinsi in alternativa educationala respectiva










Numar grupe/ clase Numar copii/ elevi















1. preşcolar





D81-1







2. primar





D81-2







3. gimnazial





D81-3







4. liceal





D81-4


























D82 Estimaţi ponderea absolventilor claselor terminale (VIII si/sau XII) care au beneficiat de consiliere / orientare şcolara si profesionala / asistenta psihopedagogica pe parcursul celor patru ani de studiu, in vederea profesionalizării şi/sau a continuarii educatiei in ciclul urmator
Clasa a VIII Clasa a XII/XIII





D82 5 5

















1. niciunul
















2. sub 25%
















3. 25-50%
















4. 51-75%
















5. peste 75%



































D83 Număr de elevi care au obţinut premii sau menţiuni la olimpiade, concursuri pe discipline, concursuri pe meserii, expoziţii, concursuri sportive sau artistice, ca urmare a participării la aceste evenimente, începând cu faza judeţeană (municipiul Bucureşti) D83 40















































(2) Date referitoare la cadrele didactice





























D84 Precizati numărul cadrelor didactice care au calitate de formatori (cu certificat /atestat)   D84 3



























D85 Precizati numărul cadrelor didactice din şcoala care sunt autori / coautori de manuale şcolare sau auxiliare didactice cu ISBN / ISSN D85


























































(3) Aspecte manageriale





























D86 Precizaţi numărul de discipline opţionale din oferta şcolii:


D86 21



























D87 Precizaţi numărul elevilor care învaţă în clase bilingve sau cu predare intensivă a unei limbi străine


D87








































D88 Precizati veniturile proprii realizate prin : sponsorizări, participarea la proiecte şi programe naţionale sau internaţionale (proiecte finanţate din fonduri structurale, din Programul de învăţare pe tot parcusul vieţii etc.), activităţi productive, prestari servicii, organizarea de evenimente pentru comunitate etc. (mii RON)









D88 10567 mii RON


























RAEI – Partea  a II-a
Descrierea activităţilor de îmbunătăţire a calităţii din anul şcolar anterior. Această secţiune se completează în document separat, format Word






















































RAEI - Partea a III-a                                                                   
Evaluarea internă pe baza indicatorilor de performanţă













Nivelul de realizare a indicatorilor de performanţă, conform standardelor de acreditare şi de evaluare periodică (H.G. nr. 21/18.01.200) şi standardelor de referinţă – (H.G.1534/2008)






































Această parte a chestionarului solicită directorului de şcoală o autoevaluare a unităţii pe baza unor indicatori de performanţă, care indică gradul de realizare a obiectivelor unităţii raportat la standarde. Evaluarea se face pe o scală calitativă (ordinală) de cinci trepte, prin acordarea de calificative în funcţie de nivelul de realizare a fiecărui indicator.

Indicatii privind completarea -  Cele cinci trepte sunt codificate numeric:
1  - Nesatisfăcător          2- Satisfăcător              3- Bine        4- Foarte Bine            5-Excelent

fiecare nivel (treaptă) fiind definit pe bază de descriptori. În dreptul indicatorilor caracteristici unităţii evaluate,  directorul va completa,  în caseta corespunzătoare,  codul numeric al  calificativului acordat. .

Dacă unitatea şcolară a fost subiectul unei vizite de evaluare externă,în spaţiul rezervat din tabel, pe lângă rezultatele
evaluării interne, directorul va completa şi rezultatul evaluării externe.







































































































A.CAPACITATE INSTITUŢIONALĂ

Calificativ acordat


























A01 Structurile instituţionale, administrative şi manageriale

Evaluare interna Evaluare externa





P01 Existenţa, structura şi conţinutul documentelor proiective (proiectul de dezvoltare, planul de acţiune al şcolii şi planul de implementare)
P01 4





P02 Organizarea internă a unităţii de învăţământ
P02 4





P03 Existenţa şi funcţionarea sistemului de comunicare internă  şi externă
P03 4





P04 Funcţionarea curentă a unităţii de învăţământ
P04 4





P05 Existenţa şi funcţionarea sistemului de gestionare a informaţiei; înregistrarea, prelucrarea şi utilizarea datelor şi informaţiilor.
P05 4





P06 Asigurarea serviciilor medicale pentru elevi
P06 2





P07 Asigurarea securităţii tuturor celor implicaţi în activitatea şcolară, în timpul desfăşurării programului
P07 3





P08 Asigurarea serviciilor de orientare şi consiliere pentru elevi.
P08 3


























A02 Baza materială

Evaluare interna Evaluare externa





P09 Existenţa şi caracteristicile spaţiilor şcolare
P09 4





P10 Dotarea spaţiilor şcolare
P10 4





P11 Accesibilitatea spaţiilor şcolare
P11 5





P12 Utilizarea spaţiilor şcolare 
P12 4





P13 Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor administrative 
P13 3





P14 Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor auxiliare
P14 3





P15 Accesibilitatea spaţiilor auxiliare
P15 4





P16 Utilizarea spaţiilor auxiliare 
P16 3





P17 Dotarea cu mijloacele de învăţământ şi cu auxiliare curriculare
P17 4





P18 Existenţa şi dezvoltarea fondului bibliotecii şcolare/ centrului de informare şi documentare
P18 4





P19 Dotarea cu  tehnologie informatică şi de comunicare.
P19 3





P20 Accesibilitatea echipamentelor, materialelor, mijloacelor de învăţământ şi auxiliarelor curriculare
P20 4





P21 Procurarea şi utilizarea documentelor şcolare şi a actelor de studii
P21 4


























A03 Resurse umane

Evaluare interna Evaluare externa





P22 Managementul personalului didactic şi de conducere
P22 4





P23 Managementul personalului didactic auxiliar şi personalului nedidactic
P23 4


























B.EFICACITATE EDUCAŢIONALĂ

Calificativ acordat


























B01 Conţinutul programelor de studiu

Evaluare interna Evaluare externa





P24 Definirea şi promovarea ofertei educaţionale
P24 4





P25 Existenţa parteneriatelor cu reprezentanţi ai comunităţii  
P25 4





P26 Proiectarea curriculumului
P26 4





P27 Realizarea curriculumului
P27 4





P28 Existenţa parteneriatelor cu agenţi economici
P28 4


























B02 rezultatele învăţării

Evaluare interna Evaluare externa





P29 Evaluarea  rezultatelor şcolare
P29 4





P30 Evaluarea rezultatelor la activităţile extracurriculare  (extra-clasă şi extra-şcolare)
P30 4


























B03 Activitatea de cercetare ştiinţifică sau metodică, după caz

Evaluare interna Evaluare externa





P31 Activitatea ştiinţifică
P31 3





P32 Activitatea metodică a cadrelor didactice
P32 3


























B04 Activitatea financiară a organizaţiei

Evaluare interna Evaluare externa





P33 Constituirea bugetului şcolii
P33 4





P34 Execuţia bugetară
P34 4


























C. MANAGEMENTUL CALITĂŢII

Calificativ acordat


























C01 Strategii şi proceduri pentru asigurarea calităţii

Evaluare interna Evaluare externa





P35 Existenţa şi aplicarea procedurilor de autoevaluare instituţională 
P35 4





P36 Existenţa şi aplicarea procedurilor interne de asigurare a calităţii
P36 3





P37 Dezvoltarea profesională a personalului
P37 3





C02 Proceduri privind iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate











Evaluare interna Evaluare externa





P38 Revizuirea ofertei educaţionale şi a proiectului de dezvoltare
P38 3


























C03 Proceduri obiective şi transparente de evaluare a rezultatelor învăţării

Evaluare interna Evaluare externa





P39 Existenţa şi aplicarea procedurilor de optimizare a evaluării învăţării
P39 3


























C04 Proceduri de evaluare periodică a calităţii corpului profesoral

Evaluare interna Evaluare externa





P40 Evaluarea calităţii activităţii corpului profesoral
P40 4


























C05 Accesibilitatea resurselor adecvate învăţării

Evaluare interna Evaluare externa





P41 Optimizarea accesului la resursele educaţionale
P41 4


























C06 Baza de date actualizată sistematic, referitoare la asigurarea internă a calităţii

Evaluare interna Evaluare externa





P42 Constituirea bazei de date a unităţii de învăţământ
P42 4


























C07 Transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programele de studii şi, după caz, certificatele, diplomele şi calificările oferite

Evaluare interna Evaluare externa





P43 Asigurarea accesului  la oferta educaţională a şcolii
P43 4


























C08 Funcţionalitatea structurilor de asigurare a calităţii educaţiei, conform legii

Evaluare interna Evaluare externa





P44 Constituirea si funcţionarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii
P44 4


























RAEI – Partea  a IV -a                                                                                                    Planul de îmbunătăţire a calităţii educaţiei pentru anul şcolar în curs
Această secţiune se completează în document separat, format Word.












































































Vă mulţumim pentru colaborare!








































Nu uitaţi să salvaţi fişierul cu numele echivalent codului unitatii !




























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru r

Planul de actiune al Liceului Tehnologic ,,Petru Rares" Vetrisoaia

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru reușită și
  LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” VETRIȘOAIA             E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com TEL / FAX: 0235432038 e- mail :   isjvaslui@   isj.vs.edu.ro 31 octombrie 2021 COMUNICAT Privind situația vaccinărilor împotriva COVID – 19 la nivelul Liceului Tehnologic ,,Petru Rareș ”  Vetrișoaia La data de 31 octombrie 2021, situația personalului care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia este următoarea:   Total persoane care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia  - 28; Total persoane vaccinate - 22; Ponderea personalului vaccinat raportat la numărul total de persoane:78%