Treceți la conținutul principal

Anunt concurs pentru ocuparea postului de secretar

LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” SAT VETRIȘOAIA
TEL/FAX: 0235432038
Nr. 251/  08.02.2017                                                                                 

A N U N Ţ
CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE SECRETAR PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ
           
      Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia, cu sediul în localitatea Vetrișoaia, comuna Vetrișoaia, județul Vaslui, organizează  concurs pentru ocuparea unui post vacant de secretar, normă întreagă, studii superioare, pe perioadă nedeterminată. Vechimea în studii nu constituie condiție eliminatorie.
            Concursul se va desfășura la sediul unității din localitatea Vetrișoaia, jud. Vaslui, în datele  21.03.2017 și 22.03.2017.
      Înscrierile se fac la sediul instituției, serviciul secretariat, până la data de 21.02.2017, ora 16.00.
     Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs: Dobrea Firicel, telefon: 0754813385, e-mail: samvetrisoaia@yahoo.com
    Informații suplimentare se pot obține la telefonul: 0235/432038.
     Documente necesare la dosarul de înscriere:
1.      Cerere de înscriere la concurs adresată directorului unității de învățământ;
2.      Copie carte de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz.
3.      Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor  și ale altor acte care atestă efectuarea unor specilizări, copiile actelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice solicitate de unitatea de învățământ;
4.      Copia carnetului de muncă, conformă cu originalul sau după caz o adeverință care să ateste vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor;
5.      O declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează.
6.      Adeverință medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul  de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. Adeverința va contine, în clar, numărul, data, numele emitentului și caliatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
7.      Curriculum vitae.
Actele prevăzute la punctele 2,3 și 4 vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

    Condițiile necesare ocupării postului vacant de secretar:
a)      Are cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b)      cunoaşte limba română, scris și vorbit;
c)      are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d)     are capacitate deplină de exerciţiu;
e)      are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate,
f)       îndeplinește condițiile de studii și alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g)      să nu fi suferit vreo condamnare definitivă pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice postului:
a)      Studii superioare (de preferinta in domeniul Juridic, Management, Economie)
b)      Vechimea în muncă de cel puțin 3 ani
      b)  Cunoştinţe privind întocmirea si administrarea corespondenţei oficiale;
      c)  Cunoştinţe privind încadrarea personalului;
      d)  Noţiuni de comunicare în relaţii publice;
      e)  Disponibilitate la timp de lucru flexibil;
      f)  Cunoştinţe de utilizare şi operare PC: Windows, Microsoft Oficce Word, Excel, Internet Explorer, baze de date;
h)      Cunoştinţe de utilizare a softului specific activităţii în şcoli EDUSAL, REVISAL etc;

     Atribuții specifice postului:
   a) Respectarea planurilor manageriale ale şcolii;
   b) Implicarea în proiectarea activitaţii şcolii la nivelul compartimentului;
   c) Realizarea planificării calendaristice la nivelul compartimentului;
   d) Cunoaşterea şi aplicarea legislaţiei în vigoare;
   e) Folosirea tehnologiei informatice în proiectare;
   f) Organizarea documentelor oficiale;
   g) Asigurarea evidenţei, ordonării şi arhivării documentelor;
   h) Gestionarea documentelor, înregistrarea şi prelucrarea informatică, periodic, a datelor, în programul  EDUSAL, REVISAL etc.
   i) Întocmirea şi actualizarea documentelor de studii ale elevilor;
   j) Alcătuirea de proceduri operaţionale;
   k) Respectarea şi asigurarea fluxului informaţional al compartimentului;
   l) Asigurarea transparenţei deciziilor din compartiment;
   m) Asigurarea interfeţei pentru asigurarea comunicării cu beneficiarii direcţi si indirecţi;
   n) Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare;
   o) Participare la activităţi de formare profesională;
   p) Participarea permanentă la instruirile organizate de Inspectoratul Şcolar Judeţean;
   r) Îndeplinirea unor atribuţii dispuse de director pentru desfăşurarea în bune condiţii a activitaţii unitaţii de  învaţământ;
   s) Respectarea Regulamentului Intern, ROFUIP, Regulamentului de Organizare și Funcționare al  Liceului Tehnologic  ,,Petru Rareș” Vetrișoaia, normelor PSI, NTSM și ISU.

TEMATICA CONCURSULUI
1. Organizarea sistemului de învăţământ preuniversitar;
2 . Încadrarea personalului în învăţământul preuniversitar;
3. Particularităţi ale salarizării în învăţământul preuniversitar;
4. Actele de studii - tipuri, condiţii de eliberare, modul de completare;
5. Duplicate ale actelor de studii;
6. Documente şcolare;
7. Acordarea burselor şcolare, Euro 200, ,,Bani de liceu”  şi a altor ajutoare sociale pentru elevi;
8. Arhivarea şi circuitul documentelor;
9. Intocmirea şi gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR.




BIBLIOGRAFIE pentru concursul de ocupare a postului de secretar:
·         Legea educaţiei  naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare ;
·         Ordinul MENCS nr.5079/2016 privind Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar;
·         Legea 53/2003 Codul muncii, republicata cu modificările şi completările ulterioare;
·         Legea 284/2010, Lege cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice cu modificările şi completările ulterioare;
·         Ordinul Comun al MECTS, Ministerului Administratiei si Internelor si Ministerului Finantelor Publice nr. 4.576/11.07.2011 / 230/18.10.2011 / 2445/15.09.2011 privind validarea fluxului financiar pentru cheltuielile de personal din invatamintul preuniversitar, cu modificările şi completările ulterioare;
·          H.G. nr.72/2013 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per elev/preșcolar și stabilirea finanțării de bază a unităților de învățământ preuniversitar de stat, care se asigură din bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per elev/prescolar, cu modificările şi completările ulterioare;
·         OMECTS nr.5576/ 2011 privind criteriile generale de acordare a burselor elevilor din învăţământul preuniversitar, cu modificările şi completările ulterioare;
·         OMECTS nr.3844/ 2016 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar, cu modificările şi completările ulterioare;
·         H.G.286/2011 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător  funcțiilor contractuale și a condițiilor de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
·         H.G.250/1992 privind concediile de odihnă şi alte concedii ale salariaţilor din administraţia public, din regiile autonome cu specific deosebit şi din unităţile bugetare cu modificările şi completările ulterioare;
·         Legea 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, actualizată;
·         Legea 126/2002 pentru aprobarea  OUG 33/2001 privind acordarea de rechizite şcolare;
·         H.G.500/2011 privind registrul general de evidența al salariaților, cu modificările şi completările ulterioare;
·         Legea 16/1996 Legea Arhivelor Naţionale republicata;
·         Legea nr. 677/21.11.2011 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, actualizată;
·         Chestionare statistice pentru invatamant –formulare si instructiuni da completare (pe site-ul www.vaslui.insse.ro).
·         OUG Nr.20 /2016 pentru modificarea şi completarea OUG nr. 57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;
·         OMECTS nr.4959/2013 pentru aprobarea metodologiei de organizare şi desfasurarea concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacanteaza pe parcursul anului scolar in unitatile de invatamant preuniversitar de stat,
·         HG nr. 1294/2004, actualizata privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, cu modificarile si completarile ulterioare,
·         OMECTS nr. 5559/2015 pentru aprobarea Metodologiei cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2016-2017.

DIRECTOR,
PROF. DOBREA FIRICEL


Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 824 bis / 22.XI.2011
Anexa nr.23 la Metodologia de evaluare anuală a activităţii personalului didactic şi didactic auxiliar

Liceul Tehnologic „Petru Rares”    Vetrișoaia                                                         Nr. ____/_________

FIŞA CADRU
A POSTULUI PENTRU PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR
DE  SECRETAR
            În temeiul Legii educaţiei naţionale nr.1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul contractului individual de muncă înregistrat în Registrul general de evidenţă a salariaţilor cu numărul ………, se încheie astăzi, …….., prezenta fişă a postului:

Numele şi prenumele: ……………………..
Specialitatea: ………………………………
Denumirea postului: ……………………….
Decizia de numire: …………………………
Încadrarea: ………………………………....
Cerinţe:
-          studii ……………………………………
-          studii specifice postului ………………………………………….
-          vechime ………………………………
Relaţii profesionale:
-          ierarhice de subordonare: director, director adjunct;
-          de colaborare: cu personalul didactic, didactic auxiliar, personalul unităţii de învăţământ;
-          de reprezentare a unităţii şcolare.

I. ATRIBUŢII SPECIFICE POSTULUI

1.        PROIECTAREA ACTIVITĂŢILOR

1.2 Implicarea în proiectarea activităţii şcolii , la nivelul compartimentului
1.2.1 Coordonează întreaga activitate a serviciului secretariat
 în funcţie de nevoile şi necesităţile şcolii
1.2.2 Vine în sprijinul desfăsurării activităţii cu metode de lucru noi care să îmbunătăţească activitatea compartimentului
1.3 Realizarea planificării calendaristice a compartimentului
1.3.1 Întocmeşte un plan de muncă şi pe semestru care să vină în sprijinul activităţii şi îl aduce la cunoştinţă directorului pentru aprobare
1.4 Cunoaşterea şi aplicarea legislaţiei în vigoare
1.4.1 Se preocupă de procurarea şi păstrarea documentelor privind legislaţia şcolară (legi,decrete,Hotărâri Guvernamentale ,Ordine ,regulamente ,instrucţiuni)
1.4.2 Aplică legislaţia în vigoare inclusiv cea şcolara
1.5 Folosirea tehnologiei informatice în proiectare
1.5.1 Verificarea zilnică a e-mailurilor şi a diferitelor programe informatizate puse la dispoziţie de ISJ Vaslui a site-ul MECTS (noutăţi) ISJ
1.5.2 Se preocupă de achiziţionarea de software în vederea achiziţionării legislaţiei în vigoare şi a altor activităţi care vin în sprijinul compartimentului secretariat

2.        REALIZAREA ACTIVITĂŢILOR
2.1 Organizrea documentelor oficiale
2.1.1 Transcrie,înregistrează în regim special deciziile emise de directorul unităţii decizii examene corigenţă , admitere , treceri la alte trepte salarizare , acordare drepturi salariale,comisii burse, alte comisii etc.
2.1.2 Asigură înscrierea elevilor în învăţământul preşcolar,clasa I, clasa a V –a şi clasa a IX-a,verificând documentele depuse la dosare

2.1.3 Răspunde de sigiliul unităţii , iar în perioada în care nu este în şcoală acesta este predate persoanei delegate de directorul unităţii
2.1.4 Întocmeşte lucrările privind începerea noului an şcolar ,încheiere semestru , sfârşit de an şcolar(SC1,SC2etc) (cantitate,calitate,timp)
2.1.5 Întocmeşte fişa de încadrare a unităţii,baza de date cu titularii unităţii,înscrie în fişele de încadrare anuale ale unităţii şcolare date privind vechimea, gradul didactic ,statutul(titular,suplinitor)
2.1.6 Întocmeşte statele de funcţii ale unităţii
2.1.7 Întocmeşte la inceputul anului şcolar ori de câte ori solicită I.S.J.Vaslui , normarea
2.1.8 Înaintează către I.S.J Vaslui propunerile privind acordarea gradaţiilor de merit pentru cadrele didactice
2.1.9 Ţine evidenţa evaluării anuale pentru întreg personalul şi transmite în scris rezultatul evaluării
2.1.10 Ţine evidenţa strictă a mişcării elevilor (veniţi/plecaţi) făcând înregistrările aferente în documentele de evidenţă şcolară
2.1.11 Întocmeşte,solicită şi transmite în timp util situaţia şcolară a elevilor transferaţi de sau la unităţile şcolare
2.1.12 Întocmeşte baza de date cu elevii din clasele teminale în vederea pregătirii examenului de admitere la liceu şi bacalaureat
2.2 Asigură ordonarea şi arhivarea documentelor unităţii
2.2.1 Ordonează documentele din serviciul secretariat în funcţie de Nomenclatorul arhivistic
2.2.2 Colaborează cu Direcţia Judeţeană a Arhivelor statului în vederea actualizării conform legislaţiei în vigoare a Nomenclatorului Arhivistic al scolii


2.2.3 Stabileşte conform nomenclatorului unităţii termenele de păstrare a documentelor şcolare
2.2.4 Organizează arhiva unităţii pe compartimente de păstrare şi răspunde de gestionarea acestei
2.3 Gestionarea documentelor pentru resursa umană a unităţii(cadre didactice,personaldidactic auxiliar,personal nedidactic).Înregistrarea şi prelucrarea informatică periodică a datelor în programele de salarizare şi REVISAL
2.3.1Transmite în timpul prevăzut de lege orice modificare privind angajaţii către ITM prin programul REVISAL
2.3.2 Ţine la zi dosarele personale ale cadrelor didactice , didactice auxiliare şi nedidactice
2.3.3 Ţine la zi evidenţa  zilelor de concediu medical , concediu odihnă etc
2.3.4 Întocmeşte formele de angajare pentru întreg personalul unităţii întocmind dosarele personale ale salariaţilor , elaborează fişe operaţionale ale postului , fişe de evaluare a personalului didactic auxiliar şi nedidactic
2.3.5 Întocmeşte pontaje lunare şi alcătuieşte în programul Edusal de salarii statul de personal si state de plata
2.3.6 Întocmeşte decizii de modificare a salariului , acorare spor vechime , gradatii etc.
2.4 Întocmirea şi actualizarea documentelor de studii ale elevilor
2.4.1 Gestionează,completează şi eliberează actele de studii pentru absolvenţii şcolii (foi matricole, adeverinţe etc.)precum şi adeverinţe de studii pentru elevii transferaţi la alte unităţi cât şi pentru cei plecaţi în străinătate
2.4.2 Întocmeşte tabele pentru vizarea actelor de studii cu timbru sec (dacă este cazul)
2.4.3 Înmatriculează în registrul matricol toţi elevii , completează situaţia şcolară pe ani şcolari , trece din catalogul de examene de corigenţă mediile obţinute de elevii în urma desfăşurării examenului


2.4.4Întocmeşte registrele de înscriere al elevilor pentru şcoală şi îl actualizează permanent
2.5 Alcătuirea de proceduri
2.5.1 Alcatuieste proceduri operationale specifice compartimentului secretariat , le actualizează în funcţie de nevoile şcolii şi le aduce la cunoştinţă directorului unităţii şi comisiei CEAC ( minim 2 proceduri)

3.        COMUNICARE ŞI RELAŢIONARE
3.1Asigurarea fluxului informaţional al compartimentului
3.1.1 Transmite toate situaţiile solicitate de forurile superioare
3.1.2 Stabileşte compartimentul căruia i se adresează fiecare corespondenţă prin înscrierea în registrul de intrare – ieşire şi aduce la cunoştinţă de îndată directorului unităţii şi compartimentului destinatar
3.1.3 Răspunde de popularizarea împreună cu profesorul diriginte , directorul a tuturor normelor legislative şcolare în vigoare , elevilor, părinţilor,cadrelor didactice ,personal didactic auxiliar şi nedidactic
3.1.4 Răspunde în termenele stabilite tuturor solicitărilor venite din partea personalului din şcoală cât şi de la alţi parteneri cu care vine în contact
3.2 Raportarea periodică pentru conducerea instituţiei
3.2.1 Aduce la cunoştinţă conducerii şcolii toate situaţiile şi problemele serviciului secretariat  , periodic şi vine cu iniţiativă în rezolvarea acestora
3.2.2 Realizează raport anual al activităţii serviciului secretariat şi îl aduce la cunoştinţă directorului unităţii
3.3 Asigurarea transparenţei deciziilor din compartiment
3.3.1 Aduce la cunoştinţă tuturor destinatarilor deciziile elaborate în compartiment şi aprobate de director precum şi toate notele de serviciu personalului din unitate
3.4 Evidenţa,gestionarea şi arhivarea documentelor
3.4.1Întocmeşte anual inventarierea documentelor din compartiment conform nomenclatorului arhivistic 
3.5 Asigurarea intefeţei privind comunicarea cu beneficiarii direcţi şi indirecţi
3.5.1Are relaţii principale cu toţi salariaţii cu care vine în contact

3.5.2 Aduce la cunoştinţă beneficiarilor termenele de primire a solicitărilor şi se încadrează în acest termen în vederea realizării situaţiilor

3.5.3 Comunică cu tot personalul unităţii , elevi , păriţi cu privire la aria situaţiei neprevăzută apărută

3.5.4 Contribuie specific la organizarea şi desfăşurarea evaluării naţionale , admitere a absolvenţilor clasa VIII , corigenţe , olimpiade , concursuri , simulări

3.5.5 Asigură legătura unităţii şcolare cu I.S.J. Vaslui , alte unităţi de învăţământ etc. prin telefon , fax , e-mail



3.5.6 Asigurarea dezvoltarii fizice, mentale, spirituale, morale sau sociale, a integritatii corporale, a sanatatii fizice si psihice a copilului/elevului

3.5.7 Informarea conducerii scolii si autoritatilor in drept cu privire la orice forma de abuz/ neglijare asupra copiilor/ elevilor, care ar pune in pericol viata, dezvoltarea fizica, mentala, spirituala, morala sau sociala, integritatea corporala, sanatatea fizica sau  psihica a copilului


4.        MANAGEMENTUL CARIEREI ŞI AL DEZVOLTĂRII PERSONALE
4.1. Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare
4.1.1 Nivel mediu de pregătire profesională
4.1.2 Nivel superior de pregatire superioară
4.2. Participarea la activităţi de formare profesională şi dezvoltare în carieră.
4.2.1 Manifestă interes în îmbunătăţirea activităţii compartimentului secretariat şi stabileşte corect nevoile proprii de dezvoltare profesională
4.2.2 Se preocupă de permanenta perfecţionare şi îmbunătăţire a pregătirii profesionale , în vederea aplicării corecte şi complete a reformei învăţământului prin studiu individual (creştere cu cel puţin 5 – 10%)
4.2.3 Participă activ la cursuri de formare organizate de terţi parteneri cu privire la gestionarea resurselor umane din instituţiilor şcolare (ITM , CCD)
4.3 Participarea permanentă la instruirile organizate de Inspectoratul şcolar
4.3.1 Participă la cursurile de perfecţionare,instructaje,consfătuiri organizate de ISJ , CCD
4.3.2 Foloseşte cunoştinţele dobândite prin activităţi de formare în cadrul activităţii compartimentului


5.        CONTRIBUŢIA LA DEZVOLTAREA INSTITUŢIONALĂ ŞI LA PROMOVAREA IMAGINII ŞCOLII

5.1Planificarea activităţii compartimentului prin prisma dezvoltării instituţionale şi promovarea imaginii şcolii
5.1.1 Redactează corespondenţa şcolii
5.1.2 Propune programul serviciului secretariat spre aprobare conducerii şcolii şi relaţionează cu toti partenerii sociali , instituţionali
5.1.3 Utilizează toate mijloacele de care dispune în vederea promovării unităţii şi contribuie cu propuneri în vederea ofertei educaţionale
5.2 Asigurarea permanentă a legăturii cu reprezentanţii comunităţii locale privind activitatea compartimentului
5.2.1Asigură legătura permanentă a instituţiei cu comunităţile locale aducând la cunoştinţă conducerii unităţii toată corespondenţa desfăşurată şi răspunde de asigurarea în termenele stabilite a feed-back-ului cu aceşti factori externi
5.3 Îndeplinirea altor atribuţii dispuse de şeful ierarhic superior şi / sau directorul care pot rezulta din necesitatea derulării în bune condiţii a atribuţiilor aflate în sfera sa de responsabilitate
5.3.1 Efectuarea pontajului în fiecare lună pentru personalul unităţii
5.3.2 Primeşte dosarele pentru acordarea de burse , ajutoare rechizite, programul Euro 200 , Bani de liceu etc.
5.3.3 Întocmeşte statele de bursă  conform legislaţiei în vigoare şi le depune la serviciul contabilitate
5.3.4 Întocmeşte diverse situaţii necesare procesului instructiv- educativ şi activităţi de secretariat
5.3.5 Utilizează produsele software din dotarea unităţii
5.4 Respectarea normelor,ROI, procedurilor de sănătate şi securitate a muncii şi de PSI şi ISU pentru toate tipurile de activităţi desfăşurate în cadrul unităţii de învăţământ
5.4.1Respectă prevederile ROI –cod etică –norme deontologice
5.4.2 Respectă normele de sănătate şi securitate în muncă din unitate
5.4.3 Participă la instrucţiunile generale şi periodice al angajaţilor
5.4.4 Redactează formele de angajare a personalului din punct de vedere al sănătăţii şi securităţii în muncă
5.4.5 Propune anual şi la fiecare angajare controlul medical al angajaţilor din punct de vedere al sănătăţii în muncă

6.      CONDUITA PROFESIONALA
6.1. Manifestarea atitudinii morale și civice (limbaj, ținută, respect, comportament).
a ) limbaj adecvat fata de elevii scolii;
b) limbaj adecvat fata de parintii elevilor;
c)limbaj corespunzator fata de colegi, conducerea scolii si personalul din subordine;
d) tinuta decenta
e) respect fata de beneficiarii directi si indirecti ai unitatii scolare
f) comportament corespunzator profesiei didactice
6.2.Respectarea și promovarea deontologiei profesionale.
a) respectarea Codului de conduita etica
b) respectarea Regulamentului Intern al scolii
c) asigurarea securitatii si sigurantei elevilor
d) competenta, responsabilitate, punctualitate, operativitate, corectitudine
f) promovarea nediscriminarii si a egalitatii de sanse

II. ALTE ATRIBUŢII
            În funcţie de nevoile specifice ale unităţii de învăţământ, salariatul este obligat să îndeplinească şi alte sarcini repartizate de angajator, precum si sa respecte normele, procedurile de sanatate si securitatea muncii, de PSI si ISU, în condiţiile legii:
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
            Răspunderea disciplinară:
            Neîndeplinirea sarcinilor de serviciu sau îndeplinirea lor în mod necorespunzător atrage după sine diminuarea calificativului şi / sau sancţionarea disciplinară, conform prevederilor legii.

Director,
Prof. Dobrea Firicel                                               Semnătura titularului de luare la cunoştinţă:
                                                                                         …………………………
Data: …………….



TIPUL PROBELOR DE CONCURS
Concursul pentru ocuparea postului vacant de secretar  constă în următoarele etape:
a) selecţia dosarelor de înscriere
b) proba scrisă
c) interviul
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI
  1. Depunerea dosarelor                                                           08.02.2017-21.02.2017
  2. Selecția dosarelor   și afișarea rezultatelor selecției           22.02.2017
  3. Depunerea contestațiilor la selecția dosarelor                    23.02.2017, orele 9.00-12.00
  4. Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor              23.02.2017, ora 16.00
  5. Proba scrisă                                                                         21.03.2017, orele 9.00-12.00
  6. Afișarea rezultatelor obținute la proba scrisă                     21.03.2017, ora 14.00
  7. Depunerea contestațiilor la proba scrisă                             21.03.2017, orele 14.00-16.00
  8. Soluționarea contestațiilor la proba scrisă  și afișarea
rezultatelor                                                                          22.03.2017, ora 10.00
  1. Proba de interviu                                                                 22.03.2017, orele 10.00-12.00
  2. Afișarea rezultatelor la proba de interviu                            22.03.2017, ora 13.00
  3. Depunerea contestațiilor la proba de interviu                      22.03.2017, orele 13.00-14.00
  4. Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor               22.03.2017, orele  14.00-15.00
  5. Afișarea rezultatelor finale                                                   22.03.2017, ora 16.00



DIRECTOR,

PROF. DOBREA FIRICEL

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru r

Planul de actiune al Liceului Tehnologic ,,Petru Rares" Vetrisoaia

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru reușită și
  LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” VETRIȘOAIA             E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com TEL / FAX: 0235432038 e- mail :   isjvaslui@   isj.vs.edu.ro 31 octombrie 2021 COMUNICAT Privind situația vaccinărilor împotriva COVID – 19 la nivelul Liceului Tehnologic ,,Petru Rareș ”  Vetrișoaia La data de 31 octombrie 2021, situația personalului care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia este următoarea:   Total persoane care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia  - 28; Total persoane vaccinate - 22; Ponderea personalului vaccinat raportat la numărul total de persoane:78%