LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” SAT
VETRIȘOAIA
TEL/FAX: 0235432038
E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com
Nr. 250/ 08.02.2017
A N U N Ţ
CONCURS PENTRU
OCUPAREA POSTULUI DE INFORMATICIAN PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ
Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș”
Vetrișoaia, cu sediul în localitatea Vetrișoaia, comuna Vetrișoaia, județul
Vaslui, organizează concurs pentru ocuparea
unui post vacant de informatician, 0,5 norme, studii medii/superioare, pe
perioadă nedeterminată. Vechimea în studii și în muncă nu constituie condiție
eliminatorie.
Concursul se va desfășura la sediul
unității din localitatea Vetrișoaia, jud. Vaslui, în datele 21.03.2017
și 22.03.2017.
Înscrierile se fac la sediul instituției,
serviciul secretariat, până la data de 21.02.2017,
ora 16.00.
Datele
de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs: Dobrea
Firicel, telefon: 0754813385, e-mail: samvetrisoaia@yahoo.com
Informații suplimentare se pot obține la
telefonul: 0235/432038.
Documente necesare la dosarul de
înscriere:
1.
Cerere de înscriere la concurs adresată
directorului unității de învățământ;
2.
Copie carte de identitate sau orice alt
document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz.
3.
Copiile documentelor care atestă nivelul
studiilor și ale altor acte care atestă
efectuarea unor specilizări, copiile actelor care atestă îndeplinirea
condițiilor specifice solicitate de unitatea de învățământ;
4.
Copia carnetului de muncă, conformă cu
originalul sau după caz o adeverință care să ateste vechimea în muncă, în
meserie și/sau în specialitatea studiilor;
5.
O declarație pe propria răspundere că nu
are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care
candidează.
6.
Adeverință medicală care atestă starea
de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării
concursului de către medicul de familie
al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. Adeverința va
contine, în clar, numărul, data, numele emitentului și caliatea acestuia, în
formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
7.
Curriculum vitae.
Actele prevăzute
la punctele 2,3 și 4 vor fi prezentate și în original în vederea verificării
conformității copiilor cu acestea.
Condițiile necesare ocupării postului
vacant de informatician:
a)
Are cetăţenie română, cetăţenie a altor
state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic
European şi domiciliul în România;
b)
cunoaşte limba română, scris și vorbit;
c)
are vârsta minimă reglementată de
prevederile legale;
d)
are capacitate deplină de exerciţiu;
e)
are o stare de sănătate corespunzătoare
postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale
eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate,
f)
îndeplinește condițiile de studii și
alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g)
să nu fi suferit vreo condamnare
definitivă pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra
statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care
împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a
unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu
exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiții
specifice postului:
a) Studii medii/superioare în
domeniul informatică;
b) Abilități avansate de operare PC în Word, Excel,
Access;
c) Competenţe în depanarea şi
întreţinerea hardware şi software a calculatoarelor şi a echipamentelor
periferice;
d) Competenţe în administrarea reţelelor de
calculatoare;
e) Competenţe de operare a datelor
şi de instalare şi utilizare a sistemelor de operare şi a softurilor
educaţionale );
f) Cunoştinţe de utilizare a
softului specific activităţii în şcoli SIIIR etc.
g)
Gestionarea
documentelor, înregistrarea şi prelucrarea informatică, periodic, a datelor, în
programul SIIIR.
h) Disponibilitate pentru program
flexibil, inclusiv pentru activități în weekend.
DIRECTOR,
PROF. DOBREA
FIRICEL
Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 824 bis / 22.XI.2011
Anexa nr.7 la Metodologia de evaluare anuală a activităţii
personalului didactic şi didactic auxiliar
Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia Nr. ____/_________
FIŞA CADRU
A POSTULUI PENTRU
PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR
DE INFORMATICIAN
În
temeiul Legii educaţiei naţionale nr.1/2011, cu modificările şi completările
ulterioare, în temeiul contractului individual de muncă înregistrat în
Registrul general de evidenţă a salariaţilor cu numărul ………, se încheie astăzi,
…….., prezenta fişă a postului:
Numele şi prenumele: ……………………..
Specialitatea: ………………………………
Denumirea postului: ……………………….
Decizia de numire: …………………………
Încadrarea: ………………………………....
Cerinţe:
-
studii ……………………………………
-
studii specifice postului
………………………………………….
-
vechime ………………………………
Relaţii
profesionale:
-
ierarhice de subordonare: director,
director adjunct;
-
de colaborare: cu personalul didactic,
didactic auxiliar, personalul unităţii de învăţământ;
-
de reprezentare a unităţii şcolare.
I. ATRIBUŢII SPECIFICE
POSTULUI
1.
PROIECTAREA ACTIVITĂŢILOR
1.1. Analizarea
softurilor educaţionale.
1.2. Întreţinerea
şi administarea reţelei INTERNET a
şcolii.
1.3. Elaborarea
documentelor de proiectare.
1.4. Actualizarea
documentelor de proiectare didactică.
2.
REALIZAREA
ACTIVITĂŢILOR DIDACTICE CURRICULARE
2.1. Asigurarea
asistenţei tehnice tuturor profesorilor şcolii.
2.2. Organizarea
şi întreţinerea echipamentelor de calcul şi a soft-urilor necesare
activităţilor de predare-învăţare.
2.3. Utilizarea
materialelor didactice adecvate.
3.
REALIZAREA
ACTIVITĂŢILOR DIDACTICE EXTRACURRICULARE
3.1. Implicarea
/ participarea la realizarea activităţilor extracurriculare.
3.2. Implicarea
partenerilor educaţionali, realizarea de parteneriate.
4.
COMUNICARE
ŞI RELAŢIONARE
4.1. Dezvoltarea
capacităţii de comunicare şi relaţionare cu elevii.
4.2. Dezvoltarea
capacităţii de comunicare şi relaţionare cu personalul şcolii.
4.3. Dezvoltarea
capacităţii de comunicare şi relaţionare cu echipa managerială.
4.4. Dezvoltarea
capacităţii de comunicare şi relaţionare în cadrul comunităţii.
4.5. Utilizarea
tuturor tipurilor de comunicare în interiorul şi în afara unităţii şcolare.
5.
MANAGEMENTUL
CARIEREI ŞI AL DEZVOLTĂRII PERSONALE
5.1. Identificarea
nevoilor proprii de dezvoltare.
5.2. Participarea
la activităţi metodice, stagii de formare / cursuri de perfecţionare,
manifestări ştiinţifice, etc.
5.3. Aplicarea
cunoştinţelor / abilităţilor / competenţelor dobândite.
6.
CONTRIBUŢIA LA DEZVOLTAREA
INSTITUŢIONALĂ ŞI LA PROMOVAREA IMAGINII
UNITĂŢII ŞCOLARE
6.1.
Implicarea în realizarea acţiunilor de promovare a ofertei educaţionale.
6.2.
Promovarea sistemului de valori al unităţii la nivelul comunităţii.
6.3.
Facilitarea procesului de cunoaştere, înţelegere, însuşire şi respectare a
regulilor sociale.
6.4.
Iniţierea şi derularea proiectelor şi parteneriatelor.
6.5.
Organizarea activităţilor privind respectarea normelor, procedurilor de
sănătate şi securitate a muncii, de PSI şi ISU, pentru activităţile desfăşurate
în laborator.
II. ALTE ATRIBUŢII
În
funcţie de nevoile specifice ale unităţii de învăţământ, salariatul este
obligat să îndeplinească şi alte sarcini repartizate de angajator, în
condiţiile legii:
...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Răspunderea
disciplinară:
Neîndeplinirea
sarcinilor de serviciu sau îndeplinirea lor în mod necorespunzător atrage după
sine diminuarea calificativului şi / sau sancţionarea disciplinară, conform
prevederilor legii.
Director,
Prof.
Dobrea Firicel
Semnătura titularului de luare la
cunoştinţă:
………………………………
Data: …………….
TIPUL
PROBELOR DE CONCURS
Concursul pentru ocuparea postului vacant de secretar constă în următoarele etape:
a) selecţia dosarelor de înscriere
b) proba scrisă
c) interviul
CALENDARUL
DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI
- Depunerea dosarelor 08.02.2017-21.02.2017
- Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor selecției 22.02.2017
- Depunerea contestațiilor la selecția
dosarelor 23.02.2017,
orele 9.00-12.00
- Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor 23.02.2017, ora 16.00
- Proba scrisă
21.03.2017,
orele 9.00-12.00
- Afișarea rezultatelor obținute la proba scrisă 21.03.2017, ora 14.00
- Depunerea contestațiilor la proba scrisă 21.03.2017,
orele 14.00-16.00
- Soluționarea contestațiilor la proba scrisă și afișarea
rezultatelor 22.03.2017, ora
10.00
- Proba de interviu 22.03.2017,
orele 10.00-12.00
- Afișarea rezultatelor la proba de interviu 22.03.2017,
ora 13.00
- Depunerea contestațiilor la proba de interviu 22.03.2017, orele
13.00-14.00
- Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor 22.03.2017, orele 14.00-15.00
- Afișarea rezultatelor finale 22.03.2017, ora 16.00
TEMATICA
CONCURSULUI
1.
Reţele LAN , WAN, lnternet, Intranet;
2.
Modelul de referinţă OSI şi TCP/IP;
3.
Arhitecturi, protocoale – Microsoft, Netware, TCP/IP;
4.
Echipamente de reţea şi de comunicaţie;
5.
Instalări şi configurări de echipamente în Reţele locale (switch-uri, routere);
6.
Administrare retele;
7.
Securitatea reţelelor;
8.
Instalări, configurări staţii de lucru, imprimante;
9.
Calculatoare personale – arhitectură, componente, caracteristici periferice,
diagnosticare defecte;
10.
Sistem de operare Windows XP, Vista, 7, 8, 2003 Server, 2012 Server;
11.
Instalare şi configurare,utilizare Microsoft Office 2003, 2007, 2010, 2015,
12.
Instalare şi configurare sistem de operare Linux;
13.
Servicii (aplicaţii) Internet și protocoale la nivel de aplicaţie (mail,
transfer de fişiere, DNS,telnet etc);
14.
Arhitectură client-server; servere şi programe client pentru serviciile Internet;
15.
Administrare sistem Linux;
16.
AEL;
17.
Baze de date;
18.
Pagini web.
BIBLIOGRAFIE
pentru concursul de ocupare a postului de informatician
1.
Reţele de comunicatii între calculatoare – Ion Bănică
2.
Reţele de calculatoare – depanare şi modernizare – Terry Ogletree
3.
Reţele de calculatoare – de la cablare la interconectare – Vasile Teodor Dădârlat
4.
Reţele locale de calculatoare – proiectare şi administrare – Adrian Munteanu,
Valerica Greavu
Şerban –EdituraTeora
5.
Windows 8 IES Special Edition- Michael
Price, Editura ln Easy Steps Limited
6.
Microsoft Office 2007 Gidvizual rapid pentru Windows, EmilianCercel, EdituraNiculescu
8.
Administrarea sistemului Linux – Vicki Stanfield gi Roderick W. Smith
9.
Documentaţia de pe site- urilehttp : //www.redhat.com, http : //www.tldp.org,
http://portal.edu.ro/, http://office.microsoft.com, http://www.w3schools.com/
1o.
Administrarea sistemului UNIX – Joan &Wiiliam Ray;
11.
Tanenbaum A S., Organizarea structurată a calculatoarelor
12.
Tanenbaum A S., Rețele de calculatoare
DIRECTOR,
PROF. DOBREA
FIRICEL
Comentarii
Trimiteți un comentariu