Treceți la conținutul principal

Anunt concurs pentru ocuparea postului de informatician

LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” SAT VETRIȘOAIA
TEL/FAX: 0235432038
Nr. 250/ 08.02.2017                                                                                        

A N U N Ţ
CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE INFORMATICIAN PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ
           
      Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia, cu sediul în localitatea Vetrișoaia, comuna Vetrișoaia, județul Vaslui, organizează  concurs pentru ocuparea unui post vacant de informatician, 0,5 norme, studii medii/superioare, pe perioadă nedeterminată. Vechimea în studii și în muncă nu constituie condiție eliminatorie.
      Concursul se va desfășura la sediul unității din localitatea Vetrișoaia, jud. Vaslui, în datele  21.03.2017 și 22.03.2017.
      Înscrierile se fac la sediul instituției, serviciul secretariat, până la data de 21.02.2017, ora 16.00.
     Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs: Dobrea Firicel, telefon: 0754813385, e-mail: samvetrisoaia@yahoo.com
    Informații suplimentare se pot obține la telefonul: 0235/432038.
     Documente necesare la dosarul de înscriere:
1.      Cerere de înscriere la concurs adresată directorului unității de învățământ;
2.      Copie carte de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz.
3.      Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor  și ale altor acte care atestă efectuarea unor specilizări, copiile actelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice solicitate de unitatea de învățământ;
4.      Copia carnetului de muncă, conformă cu originalul sau după caz o adeverință care să ateste vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor;
5.      O declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează.
6.      Adeverință medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul  de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. Adeverința va contine, în clar, numărul, data, numele emitentului și caliatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
7.      Curriculum vitae.
Actele prevăzute la punctele 2,3 și 4 vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

    Condițiile necesare ocupării postului vacant de informatician:
a)      Are cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b)      cunoaşte limba română, scris și vorbit;
c)      are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d)     are capacitate deplină de exerciţiu;
e)      are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate,
f)       îndeplinește condițiile de studii și alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g)      să nu fi suferit vreo condamnare definitivă pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice postului:
a)     Studii medii/superioare în domeniul informatică;
b)      Abilități avansate de operare PC în Word, Excel, Access;
c)      Competenţe în depanarea şi întreţinerea hardware şi software a calculatoarelor şi a echipamentelor periferice;
d)      Competenţe în administrarea reţelelor de calculatoare;
e)     Competenţe de operare a datelor şi de instalare şi utilizare a sistemelor de operare şi a softurilor educaţionale );
f)       Cunoştinţe de utilizare a softului specific activităţii în şcoli SIIIR etc.
g)     Gestionarea documentelor, înregistrarea şi prelucrarea informatică, periodic, a datelor, în programul   SIIIR.
h)    Disponibilitate pentru program flexibil, inclusiv pentru activități în weekend.

    



DIRECTOR,
PROF. DOBREA FIRICEL
















Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 824 bis / 22.XI.2011
Anexa nr.7  la Metodologia de evaluare anuală a activităţii personalului didactic şi didactic auxiliar

Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia                                         Nr. ____/_________

FIŞA CADRU
A POSTULUI PENTRU PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR
DE  INFORMATICIAN
            În temeiul Legii educaţiei naţionale nr.1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul contractului individual de muncă înregistrat în Registrul general de evidenţă a salariaţilor cu numărul ………, se încheie astăzi, …….., prezenta fişă a postului:

Numele şi prenumele: ……………………..
Specialitatea: ………………………………
Denumirea postului: ……………………….
Decizia de numire: …………………………
Încadrarea: ………………………………....
Cerinţe:
-          studii ……………………………………
-          studii specifice postului ………………………………………….
-          vechime ………………………………

Relaţii profesionale:
-          ierarhice de subordonare: director, director adjunct;
-          de colaborare: cu personalul didactic, didactic auxiliar, personalul unităţii de învăţământ;
-          de reprezentare a unităţii şcolare.
I. ATRIBUŢII SPECIFICE POSTULUI
1. PROIECTAREA ACTIVITĂŢILOR
1.1.  Analizarea softurilor educaţionale.
1.2.  Întreţinerea şi administarea reţelei INTERNET  a şcolii.
1.3.  Elaborarea documentelor de proiectare.
1.4.  Actualizarea documentelor de proiectare didactică.

2.        REALIZAREA ACTIVITĂŢILOR DIDACTICE CURRICULARE
2.1.  Asigurarea asistenţei tehnice tuturor profesorilor şcolii.
2.2.  Organizarea şi întreţinerea echipamentelor de calcul şi a soft-urilor necesare activităţilor de predare-învăţare.
2.3.  Utilizarea materialelor didactice adecvate.

3.        REALIZAREA ACTIVITĂŢILOR DIDACTICE EXTRACURRICULARE
3.1.  Implicarea / participarea la realizarea activităţilor extracurriculare.
3.2.  Implicarea partenerilor educaţionali, realizarea de parteneriate.

4.        COMUNICARE ŞI RELAŢIONARE
4.1.  Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare cu elevii.
4.2.  Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare cu personalul şcolii.
4.3.  Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare cu echipa managerială.
4.4.  Dezvoltarea capacităţii de comunicare şi relaţionare în cadrul comunităţii.
4.5.  Utilizarea tuturor tipurilor de comunicare în interiorul şi în afara unităţii şcolare.

5.        MANAGEMENTUL CARIEREI ŞI AL DEZVOLTĂRII PERSONALE
5.1.  Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare.
5.2.  Participarea la activităţi metodice, stagii de formare / cursuri de perfecţionare, manifestări ştiinţifice, etc.
5.3.  Aplicarea cunoştinţelor / abilităţilor / competenţelor dobândite.

6. CONTRIBUŢIA LA DEZVOLTAREA INSTITUŢIONALĂ ŞI LA PROMOVAREA IMAGINII UNITĂŢII ŞCOLARE
6.1. Implicarea în realizarea acţiunilor de promovare a ofertei educaţionale.
6.2. Promovarea sistemului de valori al unităţii la nivelul comunităţii.
6.3. Facilitarea procesului de cunoaştere, înţelegere, însuşire şi respectare a regulilor sociale.
6.4. Iniţierea şi derularea proiectelor şi parteneriatelor.
6.5. Organizarea activităţilor privind respectarea normelor, procedurilor de sănătate şi securitate a muncii, de PSI şi ISU, pentru activităţile desfăşurate în laborator.
II. ALTE ATRIBUŢII
            În funcţie de nevoile specifice ale unităţii de învăţământ, salariatul este obligat să îndeplinească şi alte sarcini repartizate de angajator, în condiţiile legii:
...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
            Răspunderea disciplinară:
            Neîndeplinirea sarcinilor de serviciu sau îndeplinirea lor în mod necorespunzător atrage după sine diminuarea calificativului şi / sau sancţionarea disciplinară, conform prevederilor legii.
Director,
Prof. Dobrea Firicel                              Semnătura titularului de luare la  cunoştinţă:
                                                                                                ………………………………
Data: …………….






TIPUL PROBELOR DE CONCURS
Concursul pentru ocuparea postului vacant de secretar  constă în următoarele etape:
a) selecţia dosarelor de înscriere
b) proba scrisă
c) interviul

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI
  1. Depunerea dosarelor                                                           08.02.2017-21.02.2017
  2. Selecția dosarelor   și afișarea rezultatelor selecției           22.02.2017
  3. Depunerea contestațiilor la selecția dosarelor                    23.02.2017, orele 9.00-12.00
  4. Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor              23.02.2017, ora 16.00
  5. Proba scrisă                                                                         21.03.2017, orele 9.00-12.00
  6. Afișarea rezultatelor obținute la proba scrisă                     21.03.2017, ora 14.00
  7. Depunerea contestațiilor la proba scrisă                             21.03.2017, orele 14.00-16.00
  8. Soluționarea contestațiilor la proba scrisă  și afișarea
rezultatelor                                                                          22.03.2017, ora 10.00
  1. Proba de interviu                                                                 22.03.2017, orele 10.00-12.00
  2. Afișarea rezultatelor la proba de interviu                            22.03.2017, ora 13.00
  3. Depunerea contestațiilor la proba de interviu                      22.03.2017, orele 13.00-14.00
  4. Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor               22.03.2017, orele  14.00-15.00
  5. Afișarea rezultatelor finale                                                   22.03.2017, ora 16.00



TEMATICA CONCURSULUI

1. Reţele LAN , WAN, lnternet, Intranet;
2. Modelul de referinţă OSI şi TCP/IP;
3. Arhitecturi, protocoale – Microsoft, Netware, TCP/IP;
4. Echipamente de reţea şi de comunicaţie;
5. Instalări şi configurări de echipamente în Reţele locale (switch-uri, routere);
6. Administrare retele;
7. Securitatea reţelelor;
8. Instalări, configurări staţii de lucru, imprimante;
9. Calculatoare personale – arhitectură, componente, caracteristici periferice, diagnosticare defecte;
10. Sistem de operare Windows XP, Vista, 7, 8, 2003 Server, 2012 Server;
11. Instalare şi configurare,utilizare Microsoft Office 2003, 2007, 2010, 2015,
12. Instalare şi configurare sistem de operare Linux;
13. Servicii (aplicaţii) Internet și protocoale la nivel de aplicaţie (mail, transfer de fişiere, DNS,telnet etc);
14. Arhitectură client-server; servere şi programe client pentru serviciile Internet;
15. Administrare sistem Linux;
16. AEL;
17. Baze de date;
18. Pagini web.




BIBLIOGRAFIE pentru concursul de ocupare a postului de informatician
1. Reţele de comunicatii între calculatoare – Ion Bănică
2. Reţele de calculatoare – depanare şi modernizare – Terry Ogletree
3. Reţele de calculatoare – de la cablare la interconectare – Vasile Teodor Dădârlat
4. Reţele locale de calculatoare – proiectare şi administrare – Adrian Munteanu, Valerica Greavu
    Şerban –EdituraTeora
5. Windows 8  IES Special Edition- Michael Price, Editura ln Easy Steps Limited
6. Microsoft Office 2007 Gidvizual rapid pentru Windows, EmilianCercel, EdituraNiculescu
7. Windows XP Profesional- Rabert Cowart, BrianKnittel- EdituraTeora
8. Administrarea sistemului Linux – Vicki Stanfield gi Roderick W. Smith
9. Documentaţia de pe site- urilehttp : //www.redhat.com, http : //www.tldp.org, http://portal.edu.ro/, http://office.microsoft.com, http://www.w3schools.com/
1o. Administrarea sistemului UNIX – Joan &Wiiliam Ray;
11. Tanenbaum A S., Organizarea structurată a calculatoarelor
12. Tanenbaum A S., Rețele de calculatoare







DIRECTOR,
PROF. DOBREA FIRICEL



























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru r

Planul de actiune al Liceului Tehnologic ,,Petru Rares" Vetrisoaia

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru reușită și
  LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” VETRIȘOAIA             E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com TEL / FAX: 0235432038 e- mail :   isjvaslui@   isj.vs.edu.ro 31 octombrie 2021 COMUNICAT Privind situația vaccinărilor împotriva COVID – 19 la nivelul Liceului Tehnologic ,,Petru Rareș ”  Vetrișoaia La data de 31 octombrie 2021, situația personalului care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia este următoarea:   Total persoane care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia  - 28; Total persoane vaccinate - 22; Ponderea personalului vaccinat raportat la numărul total de persoane:78%