INSPECTORATUL
ŞCOLAR JUDEŢEAN VASLUI
LICEUL
TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREŞ”, SAT VETRIŞOAIA
TEL/FAX 0235/432038
E -
MAIL: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com
NR.
OFERTA EDUCAŢIONALA A ŞCOLII IN ANUL
ŞCOLAR 2018-2019
PLANUL DE ŞCOLARIZARE
Învăţământul
preşcolar
Grupa mică
|
1 grupă/20
locuri
|
Grupa mare
|
1 grupe/20
locuri
|
Învăţământul
primar
Clasa pregătitoare
|
1 clase/25
locuri
|
Clasa I
|
1 clasă/25
locuri
|
Clasa a II-a
|
1 clase/25 locuri
|
Clasa a III-a
|
1 clasă/25 locuri
|
Clasa a IV-a
|
2 clasă/50locuri
|
Învăţământul
gimnazial
Clasa a V-a
|
1 clasă/30
locuri
|
Clasa a VI-a
|
1 clase/30 locuri
|
Clasa a VII-a
|
1 clase/30 locuri
|
Clasa a VIII-a
|
2 clase/60
locuri
|
Învăţământul
liceal
Filiera
tehnologică
|
Profil
tehnic
|
Domeniul
mecanică
|
Specializarea: Tehnician mecanic pentru întreţinere şi
reparaţii
|
Clasa a IX-a
|
1 clasă/28
locuri
|
Clasa a X-a
|
1 clasă/28 locuri
|
||||
Clasa a XI-a
|
1 clasă/28 locuri
|
||||
Clasa a XII-a
|
1 clasă/28 locuri
|
OFERTA
CURRICULARA PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREPRIMAR
Gradinița asigură un program educațional ce
cuprinde ariile curriculare ale programei Ministerului Educatiei
Naționale, Cercetarii și Științei, adoptat individual la nevoile si abilitatile
fiecarui copil.
Programa cuprinde urmatoarele activitati:
- Activitati de educatie sociala:
- educatia moral civica
- educatia ecologica
- educatia rutiera
- educatia sanitara
- Activitati de educatie pentru stiinte:
- activitati matematice (numere si cifre,
multimi, forme geometrice, operatii)
- cunoasterea mediului (familia, gradinita, tara natala, drepturile copilului,
anotimpurile, omul, pamântul, universul)
- Activități de educare a limbajului:
- comunicare
- elemente de limbaj scris / vorbit
- expresivitatea si creativitatea limbajului
- limba straina (engleza, germana, spaniola, italiana)
- Activități de educatie estetica:
- educatie muzicala
- educatie artistica (desen pictura, modelaj, colaje)
- Activiăți de educatie psiho-motorie:
- educație fizica
- gimnastică
- dansuri
- Activitati opționale: Curriculum la Decizia Școlii
- ,,ABC-ul Sanatatii” – grupa mare
,,Ne jucam la
gradinita cu calculatorul’’ –grupa mica
OFERTA
CURRICULARA PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Limba
si literatura romana
Competențe
generale:
a. Dezvoltarea capacitatii de receptare a mesajului oral
si scris
b. Dezvoltarea capacitatii de exprimare orala si scrisa
Competențe
specifice
a. Dezvoltarea gustului pentru literatura citita individual si privita atat ca
sursa de informare cat si ca mijloc de recreere
b. Stimularea interesului pentru studiul limbii romane privita din
perspectiva demnitatii sale ca limba europeana, mostenitoarea limbii
latine
Matematica
Competențe
generale:
a. Formarea unei atitudini de receptare a matematicii privita ca o prezentare
permanenta in activitatea practica a omului
b. Stimularea spiritului de competitie si de corectitudine
Competențe
specifice:
a. Cunoasterea si utilizarea conceptelor specifice matematicii
b. Dezvoltarea capacitatilor de exploatare / investigare, rezolvare de probleme
Stiinte
ale naturii
Competențe
generale:
a. Dezvoltarea interesului pentru un mediu natural echilibrat si propice vietii
b. Dezvoltarea capacitatii de comunicare, de exploatare/ investigare a
realitatii prin folosirea unor instrumente si proceduri avansate
Competențe
specifice:
a. Dezvoltarea interesului pentru resursele biologice ale
intregii Europe si lumii
b. Stimularea interesului pentru cunostintele biologice
privite ca o modalitate de autocunoastere
Istoria
românilor
Competențe
generale:
a. Intelegerea si utilizarea limbajului de specialitate
b. Cunoasterea si folosirea resurselor istorice
Competențe
specifice
a. Predarea istoriei nationale in conformitate cu adevarurile istorice si
din perspectiva integratoare la nivel european
b. Investigarea si interpretarea faptelor si proceselor istorice dintr-o
perspectiva cauza – efect.
Geografia
Romaniei
Competențe
generale:
a. Cunoasterea si utilizarea limbajului geografic
b. Perceperea si reprezentarea spatiului geografic al țarii
Educatia
plastica
Competențe
generale:
-
Cunoasterea intuitiva a elementelor de limbaj plastic (punctul, linia, pata de
culoare, forma)
Competențe
specifice
- Dezvoltarea simtului estetic prin realizarea proprie respectiv prin
participarea la analizarea de expozitii pe diverse teme
Educatia
muzicala
Competențe
generale:
- Insusirea cunostintelor si tehnicilor muzicale pe baza interpretarii de
cantece din repertoriul pentru copii, utilizand cunostintele si tehnicile
muzicale specifice
Competențe
specifice
-
Cunoasterea caracterului universal al muzicii in relatiile inter-umane
Educatie
fizica
Competențe
generale:
a. Formarea deprinderilor materiei de baza si utilitar – aplicative
b. Formarea pozitiei corecte in timpul scrisului
Competențe
specifice
- Dezvoltarea spiritului de echipa, de competitie si de fair-play prin
participarea la diferite jocuri
Limbi
moderne
Competențe
generale:
- Dezvoltarea capacitatii de receptare si exprimare orala si scrisa a unui
mesaj in limba straina
Competențe
specifice
- Implementarea la clase a unor tehnici si metode de invatare
specifice limbilor straine
- Dezvoltarea atitudinilor de empatie culturala si intelectuala prin
intermediul limbilor straine
ARIA CURRICULARĂ
|
DISCIPLINE
|
Clasa
Preg.
|
I
|
I I
|
III
|
IV
|
|
I Limba şi comunicare
|
Limba și literatura română (comunicare în lb. Română)
|
5
|
7
|
6
|
5
|
5
|
|
Limba moderna 1(engleză)
|
1
|
1
|
1
|
2
|
2
|
||
II.Matematica şi ştiinţe ale naturii
|
Matematica (matematică şi explorarea mediului pentru
clasa pregătitoare, cls. I și cls. a II-a)
|
3
1
|
3
1
|
4
|
4
|
4
|
|
Ştiinţe ale naturii
|
1
|
1
|
1
|
||||
III.Om şi societate
|
Istorie
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
|
Geografie
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
||
Educație civică
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
||
Religie
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
||
IV.Educație fizică, sport și sănătate
VI.Arte
VII. Tehnologii
|
Educaţie fizică
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
Joc şi mişcare
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
||
Muzică și mișcare/Educație muzicală
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
||
Educație plastică
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
Arte vizuale și abilități practice/Educație tehnologică
|
2
|
2
|
2
|
2
|
1
|
||
VIII.Consiliere şi orientare
|
Dezvoltare personală
|
2
|
1
|
1
|
-
|
-
|
|
Consiliere și orientare (dirigenție)
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
IX Curriculum la decizia școlii
( discipline opţionale )
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
||
Numar total de ore pe
săptămână
|
20
|
21
|
21
|
21
|
22
|
Curriculum
la decizia școlii:
clasa
pregătitoare – Literatura pentru copii
clasa
a I-a –Sanatatea cea mai de pret comoara
clasa
a II-a -Basmele copilariei.
clasa
a III-a – Pe aripile cuvintelor
clasa
aIV -a A – Literatura pentru copii
clasa
a IV-aB – Literatura pentru copii
OFERTA CURRICULARA PENTRU
ÎNVĂŢĂMÂNTUL GIMNAZIAL
Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” este
conceput ca o instituție de educație deschisă pentru toți cei care au nevoie de
educație, având ca prioritate pregătirea elevilor pentru o lume în schimbare,
formându-le capacitați, deprinderi si competențe care să le permită să-si
găseasca locul și menirea socială.
Scoala va satisface nevoia elevului de a se
simți competent, integrat în colectiv și independent, respectându-l oricât de
modeste i-ar fi rezultatele școlare anterioare, identificandu-i atuul si
aptitudinile pentru a le putea valorifica
Principii de functionare:
- Dreptul la educație
- Pluralismul educațional
- Respectarea tradiției si identitații
naționale
- Toleranța, libertatea de opinie, demnitatea
Scopurile pentru unitatea
de învățământ:
- Cresterea calitații prestației cadrelor
didactice
- Cresterea calitatii curriculului
- Cresterea calitatii evaluării
- Cresterea calității mediului educațional
- Creșterea calității managementului școlar
ARIA CURRICULARA/
DISCIPLINA
|
V
|
VI
|
VII
|
VIII
A/B
|
I Limba şi comunicare
|
||||
1.Limba romana
|
4
|
4
|
4
|
4
|
2.Limba moderna 1(engleză)
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3.Limba moderna 2 (franceză)
|
2
|
2
|
2
|
2
|
4. Limba latina
|
1
|
|||
II.Matematica şi ştiinţe
|
||||
1.Matematica
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3.Fizica
|
2
|
2
|
2
|
|
4.Chimie
|
2
|
2
|
||
5.Biologie
|
1
|
2
|
2
|
1
|
III.Om şi societate
|
||||
1.Cultura civica-Educatie sociala
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2.Istorie
|
2
|
1
|
1
|
2
|
3.Geografie
|
1
|
1
|
2
|
2
|
4.Religie
|
1
|
1
|
1
|
1
|
IV.Arte
|
||||
1.Educaţie plastică
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2.Educaţie muzicală
|
1
|
1
|
1
|
1
|
V.Educaţie fizica
|
2
|
2
|
2
|
1
|
VI.Tehnologii
|
||||
1.Educaţie tehnologica
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Informatica si TIC
|
1
|
1
|
||
VII.Consiliere şi orientare (dirigenție )
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Discipline opţionale
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Numar total de ore pe
saptamana
|
26
|
28
|
30
|
30
|
Curriculum
la decizia școlii:
clasa
a V-a – Educatie pentru sanatate
clasele
a VI-a –Geografie locala
clasele
a VII-a – Meteorologie locala
clasa
a VIII-a A,B – Educatie pentru sanatate.
OFERTA
CURRICULARA PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL LICEAL
Ce reprezinta educatia de calitate?
Educatia de calitate:
- se bazeaza pe inovatie si pe diversificare
- este oferita de institutii responsabile
- este promovata de lideri educationali
- respecta autonomia individuala si are la baza autonomia institutionala
- este orientata pe rezultate
- se realizeaza in dialog si prin parteneriat
- este concentrata pe eleevi, care sunt principalii beneficiari ai serviciilor
educationale
- intelege interdependenta dintre furnizorii si beneficiarii implicati in
oferta de educatie
Calitatea se realizeaza:
- la nivel curricular
- la nivelul sistemului de evaluare
- la nivel managerial
- la nivel structural
Credem ca profesorii noștri sunt capabili să
transpună în realitate, obiectivele propuse la nivelul standardelor și
exigențelor europene, pregătind elevii capabili sa facă față cu succes
cerințelor examenului de bacalaureat/de certificare a competențelor
profesionale si să-i dezvolte creativ personal, social, profesional si
spiritual.
Valori promovate:
1. Calitate
2. Educatie
3. Morala
4. Competenta
5. Demnitate
6. Respect
7. Onestitate
8. Credinta
Principii:
1. Participare
2. Transparenta
3. Continuitate
4. Coordonare
5. Responsabilitate
6. Cooperare
7. Coerenta
8. Flexibilitate
Așteptări:
Parinții trebuie sa-si asume responsabilitatea pentru:
- Controlul timpului liber al elevului
- Asigurarea frecventei si a punctualitatii
- Tinuta si disponibilitatea elevului pentru lectii
-Interes pentru progresul copiilor lor
- Implicarea permanenta in viata scolii
- Participarea directa la intrunirile parinti – profesori – elevi
- Sprijinirea autoritatii scolii, ajutand copilul sa se autodisciplineze
Profesorii trebuie sa-si asume
responsabilitatea pentru:
- Grija pentru fiecare elev in parte
- Stimularea in fiecare elev a curiozitatii epistemice, prin crearea unui
climat de invatare activ
-Dezvoltarea potentialului fiecarui elev
- Sa ajute copilul pentru viata de om matur
- Sa promoveze comunicarea cu familia si ca toti agentii educationali
- Sa stabileasca standarde precise de comportament si de lucru
Elevii trebuie sa-si asume responsabilitatea
pentru:
- Sa urmareasca cele mai inalte cerinte in fiecare aspect al vietii
- Sa frecventeze regulat si punctual orele si sa participe la toate
activitatile organizate de scoala
- Sa coopereze cu profesorii si sa accepte autoritatea si regulile scolii
- Sa ajute la crearea si sustinerea bunei imagini a scolii
Strategia de dezvoltare a scolii:
- Crearea unui învătământ modern deschis și flexibil
- Implicarea efectivă a întregului personal didactic în asigurarea calitații în
educație
- Indeplinirea standardelor de performanță în vederea selectarii complexului
școlar în rândul unitaților de referința
- Motivarea elevilor pentru o învațare activă și eficientă; asigurarea
progresului școlar pentru fiecare elev
- Dezvoltarea relațiilor de parteneriat cu părinții, cu comunitatea locală, cu
diverse instituții de cultură.
OFERTA CURRICULARA a IX –a LICEU –
PROFILUL TEHNIC
FILIERA TEHNOLOGICĂ
DOMENIUL MECANICĂ
SPECIALIZAREA/CALIFICAREA - TEHNICIAN
MECANIC PENTRU ÎNTREȚINERE ŞI REPARAŢII – la sfârşitul clasei a XII –a
Nr.
Crt.
|
Aria
curriculara
|
Disciplina
|
Trunchi
comun
|
Curriculum
diferenţiat
|
CDL
|
1.
|
Limba şi
comunicare
|
Limba şi
literatura
romana
|
3
|
-
|
|
Limba engleză
|
2
|
-
|
|||
Limba
franceză
|
2
|
||||
2.
|
Matematica şi
ştiinţe ale naturii
|
Matematica
|
2
|
1
|
|
Fizica
|
2
|
-
|
|||
Chimie
|
1
|
1
|
|||
Biologie
|
1
|
-
|
|||
3.
|
Om şi
societate
|
Logică,
argumentare şi comunicare
|
1
|
-
|
|
Istorie
|
1
|
-
|
|||
Geografie
|
1
|
-
|
|||
Religie
|
1
|
-
|
|||
4.
|
Educaţie
fizica şi
sport
|
Educaţie
fizica
|
1
|
-
|
|
5.
|
Tehnologii
|
TIC
|
1
|
-
|
|
Cultura de
specialitate
|
-
|
6
|
|||
Pregătire
practică săptămânală
|
-
|
3
|
|||
6.
|
Consiliere şi
orientare
|
Consiliere si
orientare
|
-
|
-
|
|
Stagii de
pregătire practică CDL
|
-
|
-
|
30 x 3
săptămâni
|
OFERTA CURRICULARA a X-a Profesionala – PROFILUL TEHNIC
FILIERA TEHNOLOGICĂ
DOMENIUL MECANICĂ
SPECIALIZAREA/CALIFICAREA
- TEHNICIAN MECANIC PENTRU ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII – la sfârșitul
clasei a XII –a
Nr.
Crt.
|
Aria
curriculara
|
Disciplina
|
Trunchi
comun
|
Curriculum
diferenţiat
|
CDL
|
1.
|
Limba şi
comunicare
|
Limba şi
literatura
romana
|
2
|
-
|
|
Limba engleză
|
1
|
-
|
|||
Limba
franceză
|
1
|
-
|
|||
2.
|
Matematica şi
ştiinţe ale naturii
|
Matematica
|
1
|
1
|
|
Fizica
|
1
|
-
|
|||
Chimie
|
1
|
||||
Biologie
|
-
|
||||
3.
|
Om şi
societate
|
-
|
|||
Istorie
|
-
|
||||
Geografie
|
-
|
||||
Psihologie
|
1
|
||||
Religie
|
1
|
-
|
|||
4.
|
Educaţie
fizica şi
sport
|
Educaţie
fizica
|
2
|
-
|
|
5.
|
Tehnologii
|
TIC
|
-
|
||
Educație
antreprenorială
|
|||||
Cultura de
specialitate
|
-
|
5
|
|||
Pregătire
practică săptămânală
|
-
|
16
|
|||
6.
|
Consiliere şi
orientare
|
Consiliere şi
orientare
|
1
|
||
Stagii de
pregătire practică CDL
|
-
|
-
|
30 x 3
săpămâni
|
OFERTA CURRICULARA a XI-a –a LICEU – PROFILUL TEHNIC
FILIERA TEHNOLOGICĂ
DOMENIUL MECANICĂ
SPECIALIZAREA/CALIFICAREA - TEHNICIAN MECANIC PENTRU ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII – la
sfârșitul clasei a XII –a
Nr.
Crt.
|
Aria
curriculara
|
Disciplina
|
Trunchi
comun
|
Curriculum
diferenţiat
|
CDL
|
1.
|
Limba şi
comunicare
|
Limba şi
literatura
romana
|
3
|
-
|
|
Limba engleză
|
2
|
-
|
|||
Limba
franceză
|
1
|
1
|
|||
2.
|
Matematica şi
ştiinţe ale naturii
|
Matematica
|
3
|
||
Fizica
|
2
|
-
|
|||
Chimie
|
1
|
||||
Biologie
|
-
|
-
|
|||
3.
|
Om şi
societate
|
Logică,
argumentare şi comunicare
|
-
|
-
|
|
Istorie
|
1
|
-
|
|||
Geografie
|
1
|
-
|
|||
-
|
|||||
Religie
|
1
|
-
|
|||
4.
|
Educaţie
fizica şi
sport
|
Educaţie
fizica
|
1
|
-
|
|
5.
|
Tehnologii
|
TIC
|
1
|
||
Economie
|
1
|
||||
Cultura de
specialitate
|
-
|
6
|
|||
Pregătire
practică săptămânală
|
-
|
5
|
|||
6.
|
Consiliere şi
orientare
|
Consiliere şi
orientare
|
1
|
-
|
|
Stagii de
pregătire practică CDL
|
-
|
-
|
150 ore/an
|
OFERTA CURRICULARA a XII-a LICEU – PROFILUL TEHNIC
FILIERA TEHNOLOGICĂ
DOMENIUL MECANICĂ
SPECIALIZAREA/CALIFICAREA - TEHNICIAN MECANIC PENTRU ÎNTREȚINERE ȘI
REPARAȚII – la sfârșitul clasei a XII –a
Nr.
Crt.
|
Aria
curriculara
|
Disciplina
|
Trunchi
comun
|
Curriculum
diferenţiat
|
CDL
|
1.
|
Limba şi
comunicare
|
Limba şi
literatura
romana
|
3
|
-
|
|
Limba engleză
|
2
|
-
|
|||
Limba
franceză
|
1
|
1
|
|||
2.
|
Matematica şi
ştiinţe ale naturii
|
Matematica
|
3
|
||
Fizica
|
2
|
-
|
|||
Chimie
|
1
|
||||
Biologie
|
-
|
-
|
|||
3.
|
Om şi
societate
|
Logică,
argumentare şi comunicare
|
-
|
-
|
|
Istorie
|
1
|
-
|
|||
Geografie
|
1
|
-
|
|||
Psihologie
|
-
|
||||
Religie
|
1
|
-
|
|||
4.
|
Educaţie
fizica şi
sport
|
Educaţie
fizica
|
1
|
-
|
|
5.
|
Tehnologii
|
TIC
|
1
|
||
Economie
aplicată
|
1
|
1
|
|||
Cultura de
specialitate
|
-
|
6
|
|||
Pregătire
practică săptămânală
|
-
|
5
|
|||
6.
|
Consiliere şi
orientare
|
Consiliere şi
orientare
|
1
|
-
|
|
Stagii de
pregătire practică CDL
|
-
|
-
|
150 ore/an
|
Curriculum
de dezvoltare locală:
clasa a IX-a - Interpretarea şi utilizarea documentaţiei tehnice în
practica de atelier
clasa a X-a - Mașini și instalații agricole
La
sfârșitul clasei a XII –a, absolvenții pot dobândi în urma susținerii și
promovării examenelor, diploma de bacalaureat și certificat de calificare
nivel 4.
FINALITAŢILE
EDUCAŢIEI
· Asigurarea
pentru toţi elevii a unui standard de educaţiei ridicat ;
· Formarea
personalităţii elevilor, formarea şi dezvoltarea capacitaţii de adaptare si
integrare in societate ;
· Formarea
capacitaţii elevilor de a comunica eficient in situaţii reale , in limba romana
, limbile străine, limbajele
de
specialitate, formarea competenţelor digitale;
· Asigurarea
unei orientări şcolare si profesionale optime, in raport cu interesele şi
aptitudinilor elevilor ;
· Formarea
şi dezvoltarea competenţelor care permit orientarea şi inserţia activă intr-un
mediu social caracterizat
prin
accelerarea ritmului schimbărilor;
· Asigură
formare în domeniul mecanică, specializarea tehnician mecanic pentru
întreţinere şi reparaţii (pentru liceu)
RESURSELE EDUCAȚIONALE:
1. RESURSELE
UMANE :
PERSONAL
DE CONDUCERE:
- Director
-1
-
PERSONAL
DIDACTIC
Personal didactic angajat:
|
total
|
preşcolar
|
primar
|
Gimnazial+ liceal
|
- cadre didactice titulare
|
11
|
2
|
3
|
6
|
- cadre didactice suplinitoare calificate
|
15
|
-
|
3
|
12
|
- cadre didactice suplinitoare necalificate
|
2
|
-
|
-
|
2
|
TOTAL CADRE DIDACTICE
|
28
|
2
|
6
|
20
|
Distribuţia pe grade didactice a personalului didactic
angajat:
Număr personal didactic calificat:
|
Număr personal didactic necalificat
|
||||
Cu doctorat
|
gradul I
|
gradul II
|
cu definitivat
|
fără definitivat
|
|
-
|
15
|
4
|
2
|
5
|
2
|
PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR
- 1 SECRETAR/1 normă,
- 1
CONTABIL/0,5 norme
- 1 BIBLIOTECAR/0,25 norme
-
INFORMATICIAN/ 0,5 norme
PERSONALUL NEDIDACTIC (ADMINISTRATIV) : - 3 FOCHISTI /3
norme
- 3 ÎNGRIJITORI / 2 norme
2. RESURSE
MATERIALE:
SPAȚIILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT - 5 corpuri de clădire din
care:
Ø 1 corp de clădire destinat învăţămantului
preprimar:
§ corp reabilitat şi extins
în 2008 (în Simineşti) – cu 2 săli de grupă, 1 cancelarie, grupuri
sanitare interioare;
Ø 3 corpuri de clădire
destinate învăţămantului primar, gimnazial și liceal :
§ 1
corp reabilitat, refuncţionalizat, extins si finalizat în 2012 ( în Satu
Vechi) – cu 7 săli de clasă (dintre care: 1 laborator de informatică
conectat la Internet, 1 laborator de fizică-chimie şi 5 săli de
clasă), 1 cabinet de fizică-chimie, 1 cancelarie cadre didactice, grupuri
sanitare interioare , 1 spaţiu pentru arhivă, 1 spaţiu pentru lapte şi
corn, 1 spaţiu administrativ;
§ 1
corp nou (în Satu Nou) construit în anul 2008 - cu 1 laborator de informatică ,
3 săli de clasă şi 1 cancelarie cadre didactice;
§ 1
corp vechi de şcoală ( în Satu Nou) construit în anul 1969 –cu 5
săli de clasă dintre care: 1 atelier tehnologic pentru elevii de liceu, 2
săli cu material didactice;
Ø 1 corp destinat
administrației și conducerii școlii ( în Satu Nou )construit în
2008 – cu 1 spațiu destinat secretariatului și contabilității, 1
spațiu destinat biroului directorului și directorului adjunct, 1 spațiu
destinat CDI-ului, 4 grupuri sanitare interioare.
Patru dintre corpurile de
clădire au apă curentă, 3 fiind racordate la aducțiunea publică de
apă a localității și unul având puț propriu forat. Patru corpuri de clădire au
încălzire asigurată cu centrale pe lemne, iar 1 corp de
clădire are încălzire asigurată cu sobe pe lemne.
DOTĂRI:
-2
laboratoare informatizate fiecare cu cate o reţea de 10 calculatoare ,
ambele conectate la Internet;
- un
laborator de fizică – chimie amenajat corespunzător şi dotat cu mijloace de
învăţământ moderne;
- 1
CDI dotat corespunzător(4615 volume cărţi, softuri educaționale, mobilier,
1 multifuncţional A3-A4, 1 laptop, tablă interactivă, 2
calculatoare, 1 minisistem audio, 1 plasmă TV)
- 3
videoproiectoare + 2 ecrane de proiecție, 1 flipchart,
4calculatoare, 1 imprimantă, 1 laptop , 4 camere Web, 1 tablă magnetică,
aparatură şi ustensile de laborator, cărţi de specialitate, softuri
educaţionale, 1 tabletă, 1 eBook raeder, 6 eBook-uri, 3 camere foto
digitale, etc. utilizate în procesul didactic;
- alte
materiale didactice: hărți și suporturi de hărți, planșe, globuri geografice,
microscoape, truse de minerale și roci, atlase, mulaje , instrumente și
aparatură de laborator pentru disciplinele: geografie, istorie, chimie, fizică,
matematică, biologie, etc.;
- administraţia
şcolii beneficiază de : 1 calculatoare, 3 laptopuri, Internet prin reţea
de telefonie, 3 multifuncţionale (cu scanner, imprimantă, fax, copiator)
2 imprimante și 1 televizor;
- 2
microbuze școlare prin care se asigură transportul elevilor la
cursuri, activități educative extrașcolare (concursuri, întreceri, excursii,
vizite etc.);
- mobilier
în toate sălile de clasă;
- aviziere,
panouri informative;
- sisteme
de supraveghere video la 4 corpuri de clădire;
- 1
parc de joacă pentru copii;
OFERTA
EXTRACURRICULARA
1. FORMAŢIA DE
DANSURI POPULARE ,,FLORICICĂ DE PE PRUT” – în colaborare cu
Căminul Cultural din localitate;
2. GRUPUL ,,MELORITM”
– pentru elevii din învăţământul gimnazial şi liceal cu talent
muzical, propunător prof. Butuc Carmen;
3. FESTIVITĂŢI,
SERBĂRI, MARCAREA UNOR EVENIMENTE IMPORTANE – propunători:prof.
Cotea Daniela, învățătorii, prof. Bordeianu Neculai, prof. Butuc Carmen, prof.
Tăbuș Mirabela;
4. EXPOZIȚII
TEMATICE CU DIVERSE OCAZII – propunători: prof. Cotea Daniela,
învățătorii, prof. Butuc Carmen, prof. Dobrea Firicel, educ. Bejan
Corina;
5. SĂPTĂMÂNA EDUCAȚIEI
GLOBALE, 14-18 noiembrie 2018, cu tema ,, Împreună pentru
pace” –propunatori: prof. Dobre Firicel, prof. Butuc Carmen
6. PROGRAMUL ACTIVITĂŢILOR
PENTRU SĂPTĂMÂNA ,,ŞCOALA ALTFEL: SĂ ŞTII MAI MULTE SĂ FII MAI BUN!”
7. PROIECTELE DERULATE DE
ŞCOALĂ:
- PROIECTUL ,,Scoala dupa scoala!” – POCU
- PROIECTUL EDUCAȚIONALE
8. ORGANIZAREA
FAZELOR PE ŞCOALĂ/SELECTAREA ȘI PREGĂTIREA ELEVILOR PENTRU PARTICIPAREA LA
OLIMPIADELE ŞCOLARE ŞI CONCURSURILE ZONALE, JUDEŢENE ŞI
NAŢIONALE :
-,,CONCURSUL ȘCOLAR NAŢIONAL DE GEOGRAFIE ,,MI
MICA
OLIMPIADĂ DE GEOGRAFIE -TERRA” – pentru elevii claselor V-VII, propunător prof.
Butuc Carmen
- OLIMPIADA ȘCOLARĂ DE
GEOGRAFIE –pentru elevii claselor a VIII-a și IX-XII, propunător prof.
Butuc Carmen
- CONCURSUL DE CHIMIE ,,RALUCA RÂPAN”- pentru elevii claselor VII-VIII,
propunător prof. Dobrea Firicel
- CONCURSUL DE FIZICĂ-CHIMIE ,,IMPULS PERPETUUM” - pentru elevii claselor
VII-VIII, propunător prof. Dobrea Firicel
- OLIMPIADA ȘCOLARĂ DE CHIMIE - pentru elevii claselor a VIII-a, propunător
prof. Dobrea Firicel
- OLIMPIADA ȘCOLARĂ DE ISTORIE –pentru elevii claselor a VIII-a și IX-XII,
propunător prof. Bordeianu Neculai
- OLIMPIADA ȘCOLARĂ DE BIOLOGIE –pentru elevii claselor a VII-a, propunător
prof. Mitrofan Crina-Mariana
- CONCURSUL NAȚIONAL ,,CU VIAŢA MEA APĂR VIATA” pentru elevii claselor VII-VIII
și IX-XII, prof. Roman Vergil
- OLIMPIADE ȘI CONCURSURI SPORTIVE – pentru elevii claselor IX-XII, propunător
prof. Drangoi Ionel si Moise Gabriel
- OLIMPIADE ȘI CONCURSURI ȘCOLARE PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR –propunători
învățătorii
9.
ORGANIZAREA UNOR CONCURSURI/COMPETIȚII LOCALE:
a) Competiții sportive: ,,Crosul bobocilor”,
,,Crosul absolvenților”, ,,Crosul olimpic”, ,,Atletism”, ,,Fotbal”, ,,Rugby”,
pentru elevii clasei pregătitoare și cls.I-XII –propunător, prof. Moisa
Gabriel si Drangoi Ionel;
b) Concursul ,,UNIVERSUL CUNOȘTINȚELOR” - concurs
de cultură generală, pentru elevii claselor V-VIII – propunători, prof. Dobrea
Firicel, prof. Butuc Carmen;
c) ,,HAPPY Halloween!” – concurs de măști,
costume , dovleci sculptați/pictați și desene–pentru elevii claselor
V-VIII și a XII-a, propunători: prof. Butuc Carmen, prof. Dobrea Firicel, prof.
Cotea Daniela, prof. Tăbuș Mirabela-Iuliana;
10. PROGRAME
DE PREGĂTIRE SUPLIMENTARĂ pentru : evaluare naţională (clasa
a VIII-a) , examenul de certificare a competenţelor profesionale şi
pentru examenul de bacalaureat( clasa a XII), pentru elevii
capabili de performanţă dar şi cu ritm lent de învăţare –
propunători: prof. Roman Vergil, prof. Deaconu Vergil , prof. Pascal Mihaela,
prof. Tăbuș Mirabela Iuliana, prof. Butuc Carmen, prof. Dobrea Firicel,
prof. Bordeianu Neculai, ;
11. EXCURSII
– propunători: prof. Dobrea Firicel, prof. Butuc
Carmen;Bordeianu Neculai,Roman Vergil
12. ACTIVITĂŢI
DESFĂŞURATE ÎN CADRUL CENTRULUI DE DOCUMENTARE ŞI INFORMARE – propunător,
prof. Tăbuș Mirabela- Iuliana.
Director, Consilier educativ,
Prof.Bordeianu Neculai
Prof.Tabus
Mirabela
Comentarii
Trimiteți un comentariu