Treceți la conținutul principal

Plan managerial pentru anul scolar 2014-2015, directii de actiune sem. I



 INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN VASLUI
LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREŞ”, SAT  VETRIȘOAIA

DEZBĂTUT ÎN ȘEDINȚA C.P.                                                APROBAT ÎN ȘEDINȚA C.A.
DIN 23.10.2014.                                                                         DIN 24.10.2014

PLANUL MANAGERIAL
pentru anul școlar 2014-2015

     Adoptarea Legii educației naționale nr. 1/2011, a OUG nr. 49/2014 privind modificarea Legii educației naționale și a legislației secundare, aprobarea metodologiilor și a procedurilor în baza cărora se va desfășura activitatea în educație vizează, în primul rând, activități ale întregii echipe manageriale a LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES” Vetrișoaia, dar și a tuturor cadrelor didactice.
     Planul de îmbunătățire a calității educației propus de CEAC pentru anul școlar 2014-2015 și concluziile care reies din Raportul de analiză a activității desfășurate în anul școlar 2013-2014 conturează Planul Managerial  al Liceului Tehnologic ,,Petru Rares” din anul școlar 2014-2015 pentru susținerea tendințelor învățământului românesc și a obiectivelor pe termen scurt ale ISJ Vaslui adaptate la specificul școlii noastre. În acest sens echipa managerială a școlii  propune pentru anul școlar 2014-2015 realizarea următoarelor obiective:
1.      Respectarea legislației școlare și a măsurilor de reformă elaborate de MEN. În acest sens  Liceul Tehnologic ,,Petru Rares” își propune să se bazeze pe:
-          principiul autonomiei decizionale și al flexibilității comisiilor metodice și al comisiilor/colectivelor de lucru în școală;
-          principiul eficienței în gestionarea resurselor materiale și de timp;
-          principiul sincronizării învățământului din școala noastră cu învățământul românesc atât sub aspect organizatoric, cât și calitativ.
2.      Studierea, însușirea și aplicarea noutăților legislative, cu accent pe cunoașterea Legii educației naționale/OUG nr. 49 din 2014 și a legislației secundare.
3.      Asigurarea calității în procesul instructiv-educativ, constituirea CEAC în școală.
4.      Optimizarea relațiilor cu autoritățile, comunitatea și alte organizații ale societății civile.
5.      Cunoașterea și aprofundarea Curriculumului Național cu modificările ce vor apărea, a CDL-urilor și a CDȘ-urilor, aplicarea unitară a planurilor de învățământ și a programelor școlare în vigoare, folosirea eficientă a manualelor alternative și a auxiliarelor didactice;
6.      Optimizarea și dezvoltarea activității educative și de consiliere ale elevilor şi părinţilorn prin programe de acţiuni desfăşurate la nivelul școlii, comunității, județului.
7.      Stimularea și dezvoltarea activității de performanță – desfășurarea olimpiadelor școlare, a concursurilor din calendarul MEN și organizarea unor concursuri locale cultural-artistice și sportive.
8.      Sprijinirea unor proiecte şi programe alternative de stimulare a elevilor cu CES,  a elevilor aflați în dificultate, în situație de risc de abandon (Campania de participare şcolară ,,Hai la şcoală!” – UNICEF, Proiectul ,,Școala de week-end!).
9.      Fundamentarea ofertei școlare pe nevoile de dezvoltare a elevilor în scopul asigurării în perspectivă a unei integrări rapide pe piața muncii:
-          sincronizarea curriculumului la specificul contextului comunitar și armonizarea cu interesele elevilor și ale părinților;
-          responsabilizarea în continuare a autorităților locale și  părinților față de procesul formativ-educativ.
10.   Eficientizarea managementului școlar ca urmare a participării unor cadre didactice din echipa managerială la cursurile și activitățile de instruire managerială organizate de ISJ Vaslui, CCD Vaslui sau alte institutii abilitate.
11.  Dezvoltarea bazei materiale și achiziționarea de echipamente și programe prin finanțare de la Consiliile locale și prin proiecte/parteneriate, conservarea bazei didactico-materiale existentă a școlii și utilizarea ei rațională.
12.  Realizarea şi dezvoltarea unor parteneriate cu biserica, poliția, asociații și fundații ale societății civile, a unor parteneriate școală-familie-comunitate.
13.  Derularea de proiecte europene (Leonardo da Vinci, Comenius, Grundtving) și a altor proiecte cu finanţare sau educaţionale
14.  Formarea și dezvoltarea profesională a resurselor umane din școală prin participarea la cursuri şi perfecţionare.
15.  Fundamentarea și proiectarea planului de școlarizare pentru anul școlar 2015-2016 pe baza nevoilor de dezvoltare a elevilor, a solicitărilor agenților economici și ofertei de pe piața muncii propus de consiliile locale.
16.  Întocmirea și înaintarea la ARACIP a documentației pentru evaluarea externă în vederea acreditarii nivelului liceal.
17.  Continuarea asigurării facilităților de ordin social pentru elevii din școala noastră ( Ordonanța 96/2000, Ordonanța 68/2003 privind  manualele și rechizitele gratuite, burse, tabere sociale, foi de drum, Legea nr. 269/ 2004 referitoare la facilitarea achiziționării de calculatoare de către elevii cu posibilități materiale reduse, aplicarea Programului național de protecție socială ,, Bani de liceu,, etc.)



Direcții de acțiune pentru realizarea obiectivelor în anul școlar 2014-2015

Nr.
crt.
Obiective
Activități pentru realizarea obiectivelor
Responsabili/Parteneri
Resurse
Indicatori de evaluare
Periodici
Materiale
Financiare
Umane
De timp
1





























.




























Managementul instituției. Dezvoltarea resursei umane























































































- Cunoașterea și aplicarea corectă a legislației școlare, a modificărilor recente a legislației privind relațiile contractuale și de muncă. Comunicarea și aplicarea imediată a noutăților legislative în școală.



- director școala
- secretar
- contabil
Legea educatiei nationale nr.1/2011
OUG nr. 49/2014 privind modificarea Legii nr. 1/2011

Secretara
Contabila
Cadrele didactice
Lunar
Când este cazul
- Nr. contractelor de muncă incheiate corect şi la termen
-Nr. contracte semnate de angajaţi şi director
- Nr. decizii de repartizare date

-  Constituirea /actualizarea componenței CA al școlii conform Legii educației naționale nr.1/2011, a OUG 49/2014 și al ROFUIP;  actualizarea componenței CEAC; actualizarea componenței comisiilor metodice şi  a tuturor comisiilor de lucru; proiectarea planurilor de muncă a CP, CA şi a comisiilor metodice.


- director Dobrea Firicel
- coord. CEAC Butuc Carmen
- resp. comisiilor metodice
ROUFUIP
 Legea educatiei nationale nr.1/2011
OUG 49/2014
Regulamentul CEAC
Regulamentul Intern al şcolii



Cadre didactice
Părinţi
Autorităţi locale
15 oct. 2014

- decizia de  constituire a C.A.
- nr. comisii şi decizii privind componenţa acestora
- existenta planurilor manageriale/muncă

- Participarea la activități de perfecționare privind pregătirea manageriala a directorului în funcție cât și a cadrelor didactice care doresc să se perfecționeze în acest domeniu la cursurile organizate de CCD Vaslui sau de alte instituții abilitate


- director
- resp. formare profesionala
Oferte cursuri de management
Finanțare buget școală sau autofinanțare c.d.
Fonduri POS DRU
Director
Cadre didactice
 Anul şcolar 2014 - 2015
Nr. c.d. participante la cursuri de management
Certificate/adeverinţe obținute
- Evaluarea activității cadrelor didactice/personalului didactic-auxiliar în vederea acordării calificativului pentru anul şcolar 2014-2015 în conformitate cu metodologia elaborată de MEN.

- director
- resp. com. metodice
- membrii C.A.
Metodologia de evaluare anuală a activităţii personalului didactic şi didactic auxiliar şi Anexa 1 la OMECTS 4613/2012

Cadre didactice Personal didactic auxiliar
Membri CA
01-15 septembrie 2015





Nr. cadre didactice evaluate
Nr. personal didactic auxiliar evaluat
Nr. fise de autoevaluare
Nr. calificative acordate de FB, B, S, NS
Procese-verbale sedinte com. metodice/C.A.



- Organizarea și desfășurarea concursurilor de suplinire/testare pentru ocuparea posturilor/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului școlar 2014-2015, conform metodologiei în vigoare;


- director
- membrii CA
- membrii comisiilor de concurs






Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursurilor de ocupare a posturilor care se vacantează pe parcusul anului şcolar 2014-2015, Anexa 1 la OMEN nr. 4959/02.09.2013
Procedura operationala ISJ Vaslui privind ocuparea posturilor

Candidaţi
Membrii comisiilor de concurs

Conform calendarului  de concurs stabilit de şcoală




Nr. posturi/catedre vacante
Nr. concursuri organizate
Nr. posturi ocupate prin concurs
Nr. cadre didactice repartizate
- Dezvoltarea profesională a personalului didactic și didactic - auxiliar prin perfecționări realizate la nivelul școlii și la nivel județean, național, prin înscrierea la cursuri organizate de CCD Vaslui, susținerea gradelor didactice, parcurgerea unor cursuri postuniversitare, de masterat, doctorat etc. Realizarea planului de formare profesională.

- director
- responsabil pentru dezvoltarea profesională
Ofertă formare a CCD Vaslui
Broşura cu Activităţile metodico-ştiinţifice şi psihopedagogice în anul şcolar 2014-2015 organizate de CCD Vaslui
Planul de formare profesională al şcolii
Metodologia de înscriere la gradele didactice nr. 5561/2011


Cadrele didactice
Pesonal didactic auxiliar
- Conform programului fiecărei instituții abilitate
Plan de formare profesionala
Nr. cadre didactice şi personal didactic auxiliar care au participat la cursuri
Nr. de cursuri/cadru didactic
Certificate/adeverinte obtinute








- Consilierea si asigurarea unor servicii de mentorat debutanților, cadrelor didactice cu studii necorespunzătoare/nou venite în școală cu privire la continutul si modalitatile de aplicare a planurilor cadru/programelor scolare și monitorizarea activității didactice a acestora, pe tot parcursul anului școlar.

- Director
- Responsabili com. metodice
Planurile operative ale directorului
Graficul asistenţelor la ore
Planurile manageriale ale resp. comisiilor metodice

Debutanți, cadre didactice cu studii necorespunzătoare, cadre didactice nou venite in unit. scolara

oct. 2014-iun. 2015
Nr. cadre didactice debutante/nou venite în școală şi cu studii necorespunzătoare îndrumate
Nr. asistenţe
efectuate de director şi resp. om. metodice
Nr. interasistenţe efectuate

- Motivarea/sustinerea personalului didactic spre performanță privind acordarea de gradații de merit și  de distincții/diplome în conformitate cu Statutul Personalului Didactic, prin evidenţierea acestora cu ocazia Zilei învăţătorului, Zilei mondiale  a educației, în CA, CP, cu ocazia Zilelor Şcolii etc.


- director
- consilier educativ
- resp. com. metodice
Metodologiile de acordare a gradaţiei de merit şi a distincţiilor;
Statutul personalului didactic

Toate cadrele didactice
Conform calendarului de acordare a gradaţiei de merit/distincţiilor
5 Iunie – Ziua învăţătorului
5 Octombrie – Ziua mondială a educației
Zilele Şcolii
Nr. cadre didactice cu gradaţii de merit/distincţii aprobate
Nr. activităţi desfăşurate pentru omagierea învăţătorilor/profesorilor de la catedră
-  Realizarea Raportului anual de evaluare internă (RAEI), validare în C.A.  şi transmiterea lui la ARACIP
- Completarea bazei de date a școlii in aplicatia ARACIP si BDNE

- director
- coordonator CEAC
- coordonator tehnic DCC
OUG nr. 75/2005

Membrii comisiei CEAC
Secretara
Contabil
Cadre didactice
15 oct. 2014
Rapoartele RAEI şi RAEI
Baza de  date a școlii completată la zi

-  Declanşarea procedurii, realizarea și depunerea cererii și documentației specifice la ARACIP pentru efectuarea evaluării externe în vederea acreditarii.

- director
- coordonator  CEAC
OUG nr. 75/2005
6000 lei
Director
Cadre didactice


Martie 2015
Cerearea de declanşare a procedurii de evaluare externă
Documentaţia în vederea evaluării externe pentru acreditare
OMEN privind acreditarea
- Întocmirea și reactualizarea fișei postului pentru toate cadrele didactice, contabilul și secretarul școlii; -- Elaborarea, aprobarea şi distribuirea fișelor de evaluare pentru anul şcolar 2014-2015;
- director


Metodologia de evaluare anuală a activităţii personalului didactic şi didactic auxiliar şi Anexa 1 la OMECTS 4613/2012

Membrii CA
Secretara
15.oct.2014
Fisa postului reactualizată pentru toate categoriile de personal
Fişa de autoevaluare/evaluare pentru toate categoriile de personal did. și did. auxiliar

- Completarea și adaptarea organigramei, elaborarea ofertei scolare, actualizarea, elaborarea și aplicarea corectă a Regulamentului Intern al școlii, dezbaterea acestui document cu personalul angajat, elevii școlii și părinții acestora

- director
- membrii CA

Legea educaţiei nationale nr.1/2011
ROUFOIP

Elevi
Cadre didactice
Părinţi
15.oct.2014
Organigrama şcolii
Oferta scolii
Regulamentul Intern al şcolii
Nr. şedinţe instruire privind dezbaterea RI
Prosele verbale de instruire cu semnăturile elevilor/părinților/personalului angajat

- Optimizarea comunicării între școală și ISJ Vaslui, CCD Vaslui, Primăria Vetrișoaia, alte instituții școlare prin folosirea rețelei informatizate existente şi a faxului


- Director
- Secretar
- Contabil



Reţeaua informatizată existentă
Internetul, fax, scaner

Director
Secretar
Contabil
Cadre didactice
Anul şcolar 2014-2015








Nr. comunicări/adrese
Nr. situaţii/documente
Nr. faxuri

- Îmbunătăţirea dialogului şi colaborării cu reprezentanţii părinţilor, autorităţilor locale şi întregii comunităţi



Directorul
Presedintele consiliului reprezentativ al părinţilor
Planul managerial
Planul de muncă al Consiliului reprezentativ al părinţilor


Cade didactice
Părinţi
Anul şcolar 2014 - 2015
Nr. de întâlniri
Nr. de cazuri/probleme rezolvate
Nr. activităţi comune
Nr. lectorate cu părinții
2






































































Managementul de curriculum și controlul asigurării calității



































































- Aplicarea curriculumului specific domeniului mecanic de pregătire profesională, specializarea Tehnician mecanic pentru întreținere și reparații, dezvoltarea de parteneriate cu agenții locali în scopul formării  competențelor profesionale  elevilor de liceu, pentru pregatirea tinerilor intrarii pe piata fortei de munca (Proiectul ,,Valente culturale ale securitatii si sanatatii in munca” ITM-ISJ Vaslui).
- director
- c.d. care predau disciplinele de specialiatate



Programele în vigoare
Planuri de învăţământ
CD-uri cu modulele cu diferite teme referitoare la SSM si la Relatiile de munca
Regulamentul concursului ,,Stiu sa aplic”

Cadrele didactice de specialitate
Agenţi economici
sep. 2014-iun.2015
Conform calendarului proiectului

Existenţa programelor şi a planurilor de învăţământ disciplinelor de specialitate la portofoliile inginerilor şi maiştrilor instructori
Nr. de parteneriate încheiate cu agenţii economici pentru desfășurarea instruirii practice
Nr. elevi participanti la cursurile din proiect
Nr. cadre didactice implicate in proiect
Nr. participanti la Concursul ,,Stiu sa aplic” si nr. premii obtinute
Nr. chestionare de opinie pentr elevi
- Studierea cu atenţie şi aplicarea programelor şcolare la toate clasele şi în mod special la clasa pregătitoare; realizarea planificărilor  la timp.
Conceperea, realizarea şi aprobarea suporturilor de curs și a programelor de optional în CA şi vizarea lor la ISJ Vaslui


- director
- toate c.d. care predau discipline opţionale






Programele şcolare în vigoare/discipline/clase
Programele de opţional


Cadrele didactice

1 oct. 2014




- Existenţa unei baze electronice cu toate programele de la toate clasele şi disciplinele;
- Existenţa programelor şi a planificărilor la portofoliile cadrelor didactice;
- Nr. suporturi de curs realizate și aprobate
- Nr. fişe avizare şi nr. programe opţionale aprobate şi vizate

- Asigurarea calităţii serviciilor educaţionale, asigurarea egalităţii de şanse tuturor elevilor şi creşterea participării la educaţie

- Director
- Coord. CEAC
Programe şi proiecte derulate de şcoală
Programul de activităţi extraşcolare

Cadrele didactice
Elevii
Sept. 2014 – iun. 2015
- Nr. elevi participanti la educatie
- Nr. şi calitatea serviciilor educaţionale
Nr. activităţi desfăşurate
Nr. elevi promovati la examenele de bacalaureat şi evaluare natională
- Asigurarea serviciilor medicale pentru elevi
- Director
- Consilier educativ
Campanii de prevenire a consumului de droguri, tutun, alcool
Materiale educationale

Elevi
Medic CMI din comunitate
Anul școlar 2014-2015
-Acordul de colaborare cu CMI din comunitate;
Nr. campanii de prevenire a consumului de droguri, tutun, alcool desfașurate
Organizarea și desfășurarea evaluărilor inițiale și finale pentru elevi și valorificarea rezultatelor acestor testări în vederea realizarii măsurilor ameliorative, în special la disciplinele de examen (Bacalaureat şi Evaluare naţională)

- director
- toate c.d.



Teste iniţiale şi finale/discipline/clase

Elevi
Cadre didactice
Datele fixate pentru desfășurarea acestor testări
Nr. evaluări iniţiale şi finale/discipline/clase
Statistici cu rezultatele elevilor
Interpretări rezultate/măsuri de îmbunătățire
- Pregătirea elevilor din clasa a VIII-a privind participarea la examenul de Evaluare Naţională 2015 și la  Admiterea absolvenților clasei a VIII-a în licee; Pregătirea elevilor din clasa a XII-a privind participarea la examenul de bacalaureat şi la examenul de certificare a calificarilor profesionale nivel 4


- director
- comisiile de orgz. și des. a Bacalaureatului, Evaluării Naționale și   a Admiterii în licee
- Diriginții claselor a VIII-a și  a XII-a


Metodologiile Evaluării Nationale şi a examenului de bacalaureat şi
Metodologia admiterii în licee
Calendarele acestor exmene
Decizii comisii
Planurile de măsuri

Elevi
Cadre didactice
Datele fixate pentru desfășurarea acestor examene
Metodologiile Evaluării nationale şi a examenului de bacalaureat, a admiterii în licee
Nr. de decizii
Nr. de elevi participanţi la evaluarea naţională
Rezultatele obţinute
Nr. elevilor admişi la licee
Nr. de elevi participanţi la bacalaureat bacalaureat şi rezultatele obţinute
Nr. elevi participanţi la examenul de certificare a competenţelor profesionale
- Îmbunătățirea rezultatelor elevilor la examenului de evaluare naţională/bacalaureat și examenului de certificarea a calificarilor profesionale nivel 4
- Director
- Prof. discipline de  examen de la bacalaureat şi de la evaluarea natională


Adresele şi precizărilor ISJ Vaslui
OMEN nr. 3973/28.07.2014 privind echivalarea nivelurilor de calificare și Cadrul național al calificarilor aprobat prin HG nr. 918/2013

Elevi
Cadrele didactice de specialitate discipline de examen
Diriginţii claselor a VIII-a şi a XII-a
15.10.2014
Conform datelelor din planurile de măsuri
Planurile de măsuri
Nr. sedințelor de pregătire suplimentară
Nr. de elevi participanți la orele de pregătire suplimentară
Nr. de simulări organizate
Rezultatele de la simulări
Nr. de elevi promovati la Evaluarea Naţională Examenul de Bacalaureat și Examenul de certificare a calificarilor profesionale

- Organizarea și desfășurarea concursurilor și olimpiadelor școlare pe discipline și a concursurilor sportive din calendarul competițional național, iniţierea, organizarea şi desfăşurarea unor concursuri la nivelul şcolii


- director Dobrea Firicel
- consilier educativ Butuc Carmen


Calendarele activităţilor educative la nivel naţional pentru anii 2013 şi 2014, cu secţiunile concursurilor regionale şi interjudeţene

Elevi
Cadre didactice
Conform calendarelor
Nr. elevi participanţi la olimpiade şi concursurile din calendare
Nr. premii obţinute
Nr. concursuri iniţiate şi organizate la nivelul scolii
Nr. c.d. implicate
- Asigurarea dezvoltării locale de curriculum, care să țină seama de interesele elevilor, dezvoltarea locală și posibilitatea de inserție a absolvenților de liceu pe piața muncii, de resursele materiale și umane.

- Director
- Resp. prof. discipline tehnice




Fişe de avizare CDL

Cadre didactice de specialitate
sep. 2014- iun.2015
Nr.programe CDL
Nr. suporturi de curs realizate și aprobate
Nr. de CDL aprobate
Fise de avizare
- Promovarea în sistemul de predare-învățare a unor strategii și tehnici de lucru centrate pe elev, interactive. Utilizarea  TIC în lecție la toate disciplinele



- director
- resp. comisii metodice


Platforma AeL
Tabla interactiva
Mijloace TIC
Laboratorul de informatica
Softuri educationale

Elevi
Cadrele didactice formate
sep. 2014- iun.2015
Nr. cadrelor didactice care utilizează tehnica/platforma  AeL
 Nr. lectii desfășurate în laboratorul AeL și laboratorul de informatică
Nr. cadre didactice care utilizează mijloacele TIC
Nr. cadre didactice care utilizează metode interactive

- Optimizarea şi diversificarea activității extracurriculare în concordanță cu interesele elevilor și aptitudinilor lor, cu baza didactico-materială, specificul local. Dezvoltarea unor parteneriate educaționale cu toți factorii care pot influența în mod pozitiv educația.

- director
- consilier educativ


Planul activităţilor extraşcolare


Elevi
Cadre didactice
sep. 2014- iun.2015
Nr. de activitaţi desfăşurate
Nr. elevi implicaţi in activităţi extraşcolare
Varietatea activităţilor
Nr. parteneriatelor încheiate

- Elaborarea /întocmirea unor instrumente de monitorizare și evaluare a rezultatelor activităților extrașcolare și extracurriculare (clasă/școală)

Directorul
Consilierul educativ
Resp. comisii metodice


Cadre didactice
01.10.2014
Condica de înregistrare și monitorizare a activităților extracurriculare
Condica de înregistrare a activităților de pregătire suplimentară

- Elaborarea unei proceduri de optimizare a evaluării învățării și aplicarea acesteia





Director
Responsabil CEAC
Resp. comisii metodice
Strategia de evaluare a performanțelor școlare

Cadre didactice
01.11.2014
Procedura de optimizare a evaluării învățării
- Cuprinderea întregii populației de vârstă școlară într-o formă de învățământ în condițiile asigurării frecventării cursurilor prin respectarea legislației în vigoare,  în vederea diminuării abandonului școlar și a școlarizării copiilor.

- director
- resp. com. metodice
Metodologia privind fundamentarea cifrei de şcolarizare
Reţeaua şcolară

Elevi
Cadre didactice
Părinţi
sep. 2014- iun. 2015
Nr. de elevi cuprinşi în clasa pregătitoare
Nr. elevi care au abandonat şcoala
Nr. elevi nescolarizati
- Îmbunătățirea accesului elevilor la servicii de consiliere și orientare școlară; realizarea unui plan de măsuri cu activităţi de consiliere privind orientarea şcolară şi profesională


- director
- consilier educativ
- diriginţii claselor a VIII-a şi a XII-a


Broşura cu reţeaua liceelor din jud. Vaslui
Oferta şcolară al liceului nostru şi a altor licee
Pliante
Afişe

Elevi
 Cadre didactice
Psihologul scolar
Agenţi economici Autorităţi locale
sep. 2014- iun.2015
Nr. actiuni desfăşurate
Planul de măsuri privind orientarea şcolară
Contractul cu un psiholog școlar
Cadru didactic format pentru consiliere educationala
Pliantul/afisul şcolii cu oferta
Nr. elevi, părinţi, agenţi economici, membri ai comunităţii implicaţi in actiuni de consiliere
- Monitorizarea asigurării calității în educația elevilor din învățământul tehnic,  reactualizarea PAS-ului și monitorizarea realizării acestuia

- comisie elaborare PAS

PAS – ul din anul şcolar 2013-2014
PLAI, PRAI

Membrii CEAC
Toate cadrele didactice
15.11.2014
lunar
PAS – ul şcolii reactualizat pentru anul şcolar 2014-2015

- Susținerea programului de remediere/recuperare la una sau mai multe discipline de către învățătorii claselor până la atingerea standardelor minimale corespunzătoare clasei I şi clasei pregătitoare pe durata întregului an școlar și a vacanțelor școlare, în funcție de dificultățile de învățare identificate de-a lungul anului școlar.

- director
- înv. claselor I şi claselor pregătitoare




Elevii şi
învăţătorii claselor pregătitoare şi I
sep. 2014- iun. 2015
Programe de remediere/clasa
- Sprijinirea şi derularea unor proiecte/programe alternative de stimulare a elevilor, aflaţi în risc de abandon (continuarea Campaniei de participare şcolară ,,Hai la şcoală!”derulată de UNICEF-ISE), a elevilor cu CES sau elevilor din alte grupuri vulnerabile;



- Director
- Echipa de proiect
Proiectul campaniei  de participare școlară ,,Hai la şcoală!”
Proiectul ,,Școala de week-end!

Elevii identificaţi pentru participare la aceste programe
Cadre didactice
sep. 2014- iun. 2015
Produsele  acestor proiecte/programe
Grantul proiectului
Nr. activităţi/acţiuni desfăşurate în cadrul proiectelor/programelor
Achizitiile prin proiectul de grant
Nr. elevi implicati in activități/acțiuni
Nr. de PIP-uri și de programe adaptate pentru elevii cu CES
3.

















































































































































































4.
































Inspecția școlară
















































































































































































Dezvoltarea bazei materiale și achiziționarea de echipamente




























- Stabilirea clară a unor obiective de control în planurile operative ale directorului, realizarea graficului de asistențe la ore pentru cadrele didactice propuse a fi inspectate prin activități de îndrumare și consiliere, planurile manageriale ale resp. com. metodice.

- director
- responsabilii com. metodice
- coordonator CEAC


Planuri manageriale
Plan de îmbunătățire CEAC

Cadrele didactice propuse în graficul de asistenţe
oct. 2014
feb. 2015
Nr. planuri operative
Graficul de asistenţe
Caietul de asistenţe
Nr. asistențe director, resp. comisii metodice, coordonator CEAC
Nr. cadre didcatice asistate
- Monitorizarea nivelului de atingere a standardelor educaționale de către elevi la fiecare disciplină de învățământ și a formelor de evaluare utilizate.

- director
- responsabilii com. metodice


Standardele educaţionale din programe/disciplină/clasă

Elevi
Toate cadrele didactice
oct.2014- iun. 2015
Rezultatele elevilor
- Aplicarea unor chestionare de evaluare a satisfacției beneficiarilor privind serviciile ducationale

- director
- coordonator CEAC
Chestionare de evaluare a satisfacției beneficiarilor

Elevi
Părintii elevilor
CEAC
oct.2014- iun. 2015
Nr. beneficiari evaluați
Nr. chestionare aplicate
Satistici
- Verificarea managementului în domeniul informării, planificării și proiectării activității: la nivelul consilierului educativ, responsabililor comisiilor metodice și pe fiecare cadru didactic.

- director

Planuri manageriale
Planificări calendaristice şi pe unităţi de învăţare
Planul activităţilor extraşcolare

Responsabilii comisiilor metodice
Consilierul educativ
Cadrele didactice
oct. 2013-iun. 2014
Planuri manageriale com. metodice, CEAC
Planificarea activităţilor la comisii
Planificări calendaristice şi pe unităţi de învăţare/discipline


- Îmbunătățirea activității consilierului educativ și implicarea elevilor prin Consiliul elevilor în activitatea educativă, formarea, informarea, monitorizarea și evaluarea periodică


- director Dobrea Firicel
- Butuc Carmen
Propuneri ale elevilor
Propuneri ale cadrelor didactice

Elevi
Cadre didactice
Alți factori educaționali
sep.2013-iun. 2014
Planul managerial
Programul de activităţi pe scoală
Nr. activităţi organizate
Nr. elevi implicati
Nr. c.d. implicate
Nr. factorilor educaționali implicați
- Monitorizarea stării disciplinare a elevilor în vederea combaterii violenței în școală și a prevenirii compotamentelor deviante, a absenteismului școlar, respectarea prevederilor Regulamentului Intern.

- director
- Butuc Carmen
- toți diriginții
Regulamentul Intern al şcolii și anexele la RI


Elevii
Diriginţii
sep. 2014-iun. 2015
Nr. absente/elev
Nr. total absențe/clasă/școală
Nr. note scăzute la purtare din cauza absenţelor
Nr. elevi cu comportament violent/deviant
Planul operaţional de reducerea fenomenului violenţei în şcoala
- Realizarea unui plan de siguranţă al şcolii în urma inventarierii şi verificării bazei materiale, a identificării potenţialelor pericole pentru elevi






Directorul



01.10.2014
Directorul
Roman Vergil
Bordeianu Neculai
Cotea Daniela
Purice Dumitru
Planul de siguranţă
Nr. elevi implicaţi în accidente
- Eficientizarea activității diriginților în desfășurarea unor ore de interes general privind educația, în conformitate cu programa școlară ,,Consiliere și orientare,, adaptate nivelului de vârstă și interesele elevilor.

- director
- resp. com. diriginti
Programa școlară ,,Consiliere și orientare”

Diriginţii
sep. 2014-iun. 2015
Nr. planificări la dirigenţie
Tematica propusă pentru orele de dirigenţie
- Realizarea strategiei naționale de dezvoltare a educației fizice și sportului precum și participarea la programul național ,, Mișcare pentru sănătate”,   eficientizarea activității sportive din școală care va coordona toate activitățile sportive proprii și în cadrul Olimpiadei Naționale a Sportului Școlar.







- director
- consilier educativ
- prof. de ed. fizică
Programul naţional ,, Mișcare pentru sănătate”
Calendarul Olimpiadei Naționale a Sportului Școlar
 


Elevi
Profesor de ed. fizică
sep. 2014-iun. 2015
Nr. de participări la concursuri şi competiţii sportive
Nr. elevi implicati
Nr. premii, medalii, cupe obţinute
- Stimularea participării elevilor la activitățile culturale, științifice, sportive, educative, școlare și extrașcolare în școală, participarea la tabere complementare procesului instructiv -  educativ pentru creşterea performanţei şcolare

- director
- consilier educativ


Proiectul campaniei de participare şcolară ,,Hai la şcoală!”, alte proiecte derulate în școală
Programul activităților extrașcolare și extracurriculare

Elevi
Cadre didactice

sep. 2014-iun. 2015
Nr. elevi beneficiari ai acestor programe
Beneficiile acestor programe
Nr. elevi participanţi în tabere şi excursii
Nr. activităţi organizate şi desfăşurate
Nr. cadre didactice implicate în aceste proiecte
- Îmbogățirea fondului de carte din  biblioteca școlii/CDI
- director
- resp. CDI
Planul managerial/activități CDI

Resp. CDI
Elevi
Cadre didactice

Nr. volume achiziționate/donate
Nr. softuri educaționale
Nr. reviste/ziare
- Aplicarea și derularea  a cel puțin un proiect educațional/ european  (Comenius, Leonardo da Vinci, Grundtvig etc.)


- director
- conilier educativ
- resp. proiecte europene

Programele Comenius/Leonardo da Vinci şi Grundtvig

Cadrele didactice
Conform termenelor din proiect
Nr. proeicte educationale
Nr. proiecte europene aplicate şi implementate
Nr. cadre didactice implicate în derularea proiectelor
Produsele proeictelor
Amenajarea peisagistică a parcului școlii.

- director
- contabil
Bugetul şcolii
Bugetul local

Directorul
Primarul
Contabilul
Firmele angajate pentru realizarea obiectivelor
Aprilie – mai 2015

Parcul amenajat
-  Păstrarea şi întreţinerea bazei materiale existente



- Toate cadrele didactice





Listele de inventar cu bunurile din fiecare spaţiu

Elevii
Cadrele didactice
Îngrijitorii şcolii


Anul şcolar 2014-2015
Nr. de bunuri distruse
Nr. de bunuri reparate


- Atragerea de donații/sponsorizări pentru dotarea școlii, susținerea financiară privind desfășurarea unor activități/concursuri în cadrul școlii


- Toate cadrele didactice




Cadrele didactice
Anul școlar 2014-2015
Nr. acte donații/sponsorizări
Bunuri donate
- Dotarea şcolii cu
cel puțin o retea de 10 calculatoare
- Director
- Contabil
Bugetul şcolii
30.000 lei
Elevi
Cadre didactice
Anul școlar 2014-2015
Rețea de calculatoare
- Continuarea amenajarii unui colţ muzeistic/spiritual în cinstea domnitorului Petru Rareş, patronul spiritual al unității școlare

- Directorul
- Contabilul
- Prof. de istorie
Bugetul şcolii

Elevi
Cadre didactice
Noiembrie 2014
Colţul muzeistic amenajat
Materiale achiziționate
- Dotarea cu materiale didactice la toate discipline
- Continuarea dotării atelierului

- Directorul






Bugetul şcolii
Referate de necessitate





Cadrele didactice de specialitate
Anul școlar 2014-2015





Nr. de materiale didactice achiziționate
Nr. de mijloace de învățământ achiziționate



- Dotarea școlii cu un microbuz nou

- Directorul
- Primarul

- Bugetul de stat
- Adrese ISJ Vaslui privind necesarul de microbuze



Nov. 2014

1 microbuz școlar









- Amenajarea unei baze sportive




- Director
- Primarul
- Contabilul şcolii

Bugetul şcolii
Bugetul local
Proiect Campus școlar

Prof. de educație fizică și sport
Anul școlar  2014-2015
Teren de sport amenajat
Sală de sport

- Construirea Campusului școlar


- Directorul
- Primarul
Planul de școlarizare
Documentația privind construirea campusului școlar

Reprezentanti primarie
Firma de constructie
Noiembrie 2015
Proiect Campus școlar aprobat
Campus școlar construit

- Schimbarea autorizațiilor de funcționare cu noua denumire a unității școlare


- Directorul
Autorizațiile existente
Legislația în vigoare
Memoriile tehnice

Directorul
01.11.2014
Nr. autorizații schimbate

DIRECTOR,
PROF.  DOBREA FIRICEL


    

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru r

Planul de actiune al Liceului Tehnologic ,,Petru Rares" Vetrisoaia

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru reușită și
  LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” VETRIȘOAIA             E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com TEL / FAX: 0235432038 e- mail :   isjvaslui@   isj.vs.edu.ro 31 octombrie 2021 COMUNICAT Privind situația vaccinărilor împotriva COVID – 19 la nivelul Liceului Tehnologic ,,Petru Rareș ”  Vetrișoaia La data de 31 octombrie 2021, situația personalului care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia este următoarea:   Total persoane care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia  - 28; Total persoane vaccinate - 22; Ponderea personalului vaccinat raportat la numărul total de persoane:78%