Treceți la conținutul principal

Plan managerial/directii de actiune pe sem al II-lea, an scolar 2014-2015



Direcții de acțiune pentru realizarea obiectivelor în semestrul al II-lea, anul școlar 2014-2015

Nr
crt
Obiective
Activități pentru
realizarea obiectivelor
Responsabili/
Parteneri
Resurse
Indicatori de evaluare
periodici
Materiale
Financiare
Umane
De timp
1.
Managementul instituției.
Dezvoltarea resursei umane

- Cunoașterea și aplicarea corectă a legislației școlare, a modificărilor recente a legislației privind relațiile contractuale și de muncă. Comunicarea și aplicarea imediată a noutăților legislative în școală.

- director școala
- secretar
- contabil
Legea educatiei nationale nr.1/2011
OUG nr. 49/2014 privind modificarea Legii nr. 1/2011

Secretara
Contabila
Cadrele didactice
Lunar
Când este cazul
- Nr. contractelor de muncă incheiate corect şi la termen
-Nr. contracte semnate de angajaţi şi director
- Nr. decizii de repartizare date

-  Cunoașterea și aplicarea  noului ROFUIP;  elaborarea, cunoașterea și aplicarea Regulamentului de organizare și funcționare al unității de învățământ
- director
- comisia de elaborare a regulamentului propriu de funcționare

ROFUIP aprobat prin OMEN nr. 5115/2014




Cadre didactice
Părinţi
Elevi

Comisia de elaborare a regulamentului
20 feb. 2015
- decizia de  constituire a comisiei de elaborare a Regulamentului  de Organizare și Funcționare al Unității de Învățământ;
- Regulamentul de organizare și funcționare al unității de învățământ;
- nr. sedinte de informare părinți și elevi
- procese verbale de la sedintele de informare
- Participarea la activități de perfecționare privind pregătirea manageriala a directorului în funcție cât și a cadrelor didactice care doresc să se perfecționeze în acest domeniu la cursurile organizate de CCD Vaslui sau de alte instituții abilitate


- director
- resp. formare profesionala
Oferte cursuri de management
Finanțare buget școală sau autofinanțare c.d.
Fonduri POS DRU
Director
Cadre didactice
 Anul şcolar 2014 - 2015
- Nr. c.d. participante la cursuri de management
- Certificate/ adeverinţe obținute
- Evaluarea activității cadrelor didactice care solicită transferul /pretransferul în vederea obținerii acordului de principiu pentru anul şcolar 2015-2016  în conformitate cu metodologia de mobilitate a pers. didactic
- comisia de mobilitate la nivelul unității
- membrii C.A.
Metodologia de mobilitate a personalului didactic

Cadre didactice solicitante

Conform calendarului mobilității personalului didactic



Nr. cadre didactice evaluate
Nr. cadre didactice care au obținut acordul CA
Procese-verbale de la sedinte com. mobilitate/C.A.



- Organizarea și desfășurarea concursurilor de suplinire/testare pentru ocuparea posturilor/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului școlar 2014-2015, conform metodologiei în vigoare;


- director
- membrii CA
- membrii comisiilor de concurs






Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursurilor de ocupare a posturilor care se vacantează pe parcusul anului şcolar 2014-2015, Anexa 1 la OMEN nr. 4959/02.09.2013
Procedura operationala ISJ Vaslui privind ocuparea posturilor

Candidaţi
Membrii comisiilor de concurs

Conform calendarului  de concurs stabilit de şcoală




Nr. posturi/catedre vacante
Nr. concursuri organizate
Nr. posturi ocupate prin concurs
Nr. cadre didactice repartizate
- Dezvoltarea profesională a personalului didactic și didactic - auxiliar prin perfecționări realizate la nivelul școlii și la nivel județean, național, prin înscrierea la cursuri organizate de CCD Vaslui, susținerea gradelor didactice, parcurgerea unor cursuri postuniversitare, de masterat, doctorat etc.

- director
- responsabil pentru dezvoltarea profesională
Ofertă formare a CCD Vaslui
Broşura cu Activităţile metodico-ştiinţifice şi psihopedagogice în anul şcolar 2014-2015 organizate de CCD Vaslui
Planul de formare profesională al şcolii
Metodologia de înscriere la gradele didactice nr. 5561/2011


Cadrele didactice
Pesonal didactic auxiliar
- Conform programului fiecărei instituții abilitate
Plan de formare profesionala
Nr. cadre didactice şi personal didactic auxiliar care au participat la cursuri
Nr. de cursuri/cadru didactic
Certificate/adeverinte obtinute
- Participarea la  activități din Planul Instituțional de dezvoltare profesională  și elaborarea Rapoartelor individuale de dezvoltare profesională
- Comisia privind implementarea proiectului ic din sistemul de ,,Personalul didactic din sistemul de învățământ preuniversitar și universitar de stat-promotor al învățării pe tot parcursul vieții
Planul Instituțional de dezvoltare profesională 
Calendarul activităților ce vor fi implementate în cadrul proiectului
Subvenție 700 lei/membru grup țintă
Cadrele didactice
Pesonal didactic auxiliar (grupul țintă)
12.01-31.03. 2015
- Nr. membri grup țintă
-  Nr.activități desfășurate în școală
- Rapoartele individuale de dezvoltare profesională
- Tabel centralizator al rapoartelor individuale de dezvoltare profesională din unitate
- Consilierea si asigurarea unor servicii de mentorat debutanților, cadrelor didactice cu studii necorespunzătoare/nou venite în școală cu privire la continutul si modalitatile de aplicare a planurilor cadru/programelor scolare și monitorizarea activității didactice a acestora, pe tot parcursul anului școlar.

- Director
- Responsabili com. metodice
Planurile operative ale directorului
Graficul asistenţelor la ore
Planurile manageriale ale resp. comisiilor metodice

Debutanți, cadre didactice cu studii necorespunzătoare, cadre didactice nou venite in unit. scolara

oct. 2014-iun. 2015
Nr. cadre didactice debutante/nou venite în școală şi cu studii necorespunzătoare îndrumate
Nr. asistenţe
efectuate de director şi resp. om. metodice
Nr. interasistenţe efectuate

- Motivarea /sustinerea personalului didactic spre performanță privind acordarea de gradații de merit și  de distincții/diplome în conformitate cu Statutul Personalului Didactic, prin evidenţierea acestora cu ocazia Zilei învăţătorului, Zilei mondiale  a educației, în CA, CP, cu ocazia Zilelor Şcolii etc.


- director
- consilier educativ
- resp. com. metodice
Metodologiile de acordare a gradaţiei de merit şi a distincţiilor;
Statutul personalului didactic

Toate cadrele didactice
Conform calendarului de acordare a gradaţiei de merit/distincţiilor
5 Iunie – Ziua învăţătorului
5 Octombrie – Ziua mondială a educației
Zilele Şcolii
Nr. cadre didactice cu gradaţii de merit/distincţii aprobate
Nr. activităţi desfăşurate pentru omagierea învăţătorilor/profesorilor de la catedră
- Completarea bazei de date a școlii in aplicatia ARACIP  si în aplicația Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România (SIIIR)

- director
- coordonator CEAC
- secreatara
OUG nr. 75/2005

Secretara
Contabil
Cadre didactice
Sep.2014-aug.2015
- Baza de  date a școlii completată la zi în cele două aplicații

-  Declanşarea procedurii, realizarea și depunerea cererii și documentației specifice la ARACIP pentru efectuarea evaluării externe în vederea acreditarii.

- director
- coordonator  CEAC
OUG nr. 75/2005
6000 lei
Director
Cadre didactice


Martie 2015
Cerearea de declanşare a procedurii de evaluare externă
Documentaţia în vederea evaluării externe pentru acreditare
OMEN privind acreditarea
- Comunicare și transparență în actul decizional, implicarea cadrelor didactice în actul de decizie;
- director
- membrii CA


ROPUIP
Legea educației naționale/2011
Regulamentul propriu de funcționare

Director
Cadre didactice
2014-2015
- Hotarârile C.A și C.P.
- Deciziile directorului
- Procesele verbale de la ședințele CP și CA
- Asigurarea protecției unității școlare și siguranței elevilor
- director,
responsabil SSM, responsabil situații de urgență
Plan de măsuri pentru asigurarea protecției unității și siguranței elevilor

Elevi
Cadre didactice
Personal did. aux. și nedidactic
2014-2015
- procese verbale instruiri elevi
- fise de protecția muncii personal angajat
- grafice privind serviciul pe școală cadre didactice/elevi
- sisteme de supraveghere video, alarmă
- parteneriate politie, autorități
- registrul de evidență al vizitatorilor;
- registrul c.d. de serviciu
- Optimizarea comunicării între școală și ISJ Vaslui, CCD Vaslui, Primăria Vetrișoaia, alte instituții școlare prin folosirea rețelei informatizate existente şi a faxului


- Director
- Secretar
- Contabil



Reţeaua informatizată existentă
Internetul, fax, scanner

Director
Secretar
Contabil
Cadre didactice
Anul şcolar 2014-2015








Nr. comunicări/adrese
Nr. situaţii/documente
Nr. faxuri
- Îmbunătăţirea dialogului şi colaborării cu reprezentanţii părinţilor, autorităţilor locale şi întregii comunităţi

Directorul
Presedintele consiliului reprezentativ al părinţilor
Planul managerial
Planul de muncă al Consiliului reprezentativ al părinţilor


Cade didactice
Părinţi
Anul şcolar 2014 - 2015
Nr. de întâlniri
Nr. de cazuri/probleme rezolvate
Nr. activităţi comune
Nr. lectorate cu părinții







2.
Managementul de curriculum și controlul asigurării calității
- Aplicarea curriculumului specific domeniului mecanic de pregătire profesională, specializarea Tehnician mecanic pentru întreținere și reparații, dezvoltarea de parteneriate cu agenții locali în
scopul formării  competențelor profesionale  elevilor de liceu, pentru pregatirea tinerilor intrarii pe piata fortei de munca (Proiectul ,,Valente culturale ale securitatii si sanatatii in munca” ITM-ISJ Vaslui).

- director
- c.d. care predau disciplinele de specialiatate
Programele în vigoare
Planuri de învăţământ
CD-uri cu modulele cu diferite teme referitoare la SSM si la Relatiile de munca
Regulamentul concursului ,,Stiu sa aplic”

Cadrele didactice de specialitate
Agenţi economici
sep. 2014-iun.2015
Conform calendarului proiectului
Existenţa programelor şi a planurilor de învăţământ disciplinelor de specialitate la portofoliile inginerilor şi maiştrilor instructori
Nr. de parteneriate încheiate cu agenţii economici pentru desfășurarea instruirii practice

Nr. elevi participanti la cursurile din proiect
Nr. cadre didactice implicate in proiect
Nr. participanti la Concursul ,,Stiu sa aplic” si nr. premii obtinute
Nr. chestionare de opinie pentr elevi
- Asigurarea calităţii serviciilor educaţionale, asigurarea egalităţii de şanse tuturor elevilor şi creşterea participării la educaţie

- Director
- Coord. CEAC
Programe şi proiecte derulate de şcoală
Programul de activităţi extraşcolare

Cadrele didactice
Elevii
Sept. 2014 – iun. 2015
- Nr. elevi participanti la educatie
- Nr. şi calitatea serviciilor educaţionale
Nr. activităţi desfăşurate
Nr. elevi promovati la examenele de bacalaureat şi evaluare natională
- Asigurarea serviciilor medicale pentru elevi
- Director
- Consilier educativ
- Medic CMI din comunitate,
reprezentanți ai CRP

Campanii de prevenire a consumului de droguri, tutun, alcool
Materiale educationale

Elevi
Părinții elevilor
Anul școlar 2014-2015
- Acordul de colaborare cu CMI din comunitate;
- Nr. campanii de
prevenire a consumului de droguri, tutun, alcool desfașurate
- Nr. părinți implicați în camapanii de prevenire a consumului de droguri, tutun, alcool
- Pregătirea elevilor din clasa a VIII-a privind participarea la examenul de Evaluare Naţională 2015 și la  Admiterea absolvenților clasei a VIII-a în licee; Pregătirea elevilor din clasa a XII-a privind participarea la examenul de bacalaureat şi la examenul de certificare a calificarilor profesionale nivel 4


- director
- comisiile de orgz. și des. a Bacalaureatului, Evaluării Naționale și   a Admiterii în licee
- Diriginții claselor a VIII-a și  a XII-a


Metodologiile Evaluării Nationale şi a examenului de bacalaureat şi
Metodologia admiterii în licee
Calendarele acestor exmene
Decizii comisii
Planurile de măsuri

Elevi
Cadre didactice
Datele fixate pentru desfășurarea acestor examene
Metodologiile Evaluării nationale şi a examenului de bacalaureat, a admiterii în licee
Nr. de decizii
Nr. de elevi participanţi la evaluarea naţională
Rezultatele obţinute
Nr. elevilor admişi la licee
Nr. de elevi participanţi la bacalaureat bacalaureat şi rezultatele obţinute
Nr. elevi participanţi la examenul de certificare a competenţelor profesionale
- Îmbunătățirea rezultatelor elevilor la examenului de evaluare naţională/bacalaureat și examenului de certificarea a calificarilor profesionale nivel 4
- Director
- Prof. discipline de  examen de la bacalaureat şi de la evaluarea natională


Adresele şi precizărilor ISJ Vaslui
OMEN nr. 3973/28.07.2014 privind echivalarea nivelurilor de calificare și Cadrul național al calificarilor aprobat prin HG nr. 918/2013

Elevi
Cadrele didactice de specialitate discipline de examen
Diriginţii claselor a VIII-a şi a XII-a

Conform datelelor din planurile de măsuri
Planurile de măsuri
Nr. sedințelor de pregătire suplimentară
Nr. de elevi participanți la orele de pregătire suplimentară
Nr. de simulări organizate
Rezultatele de la simulări
Nr. de elevi promovati la Evaluarea Naţională Examenul de Bacalaureat și Examenul de certificare a calificarilor profesionale

- Organizarea și desfășurarea concursurilor și olimpiadelor școlare pe discipline și a concursurilor sportive din calendarul competițional național, iniţierea, organizarea şi desfăşurarea unor concursuri la nivelul şcolii


- director Dobrea Firicel
- consilier educativ Butuc Carmen


Calendarele activităţilor educative la nivel naţional pentru anii 2013 şi 2014, cu secţiunile concursurilor regionale şi interjudeţene

Elevi
Cadre didactice
Conform calendarelor
Nr. elevi participanţi la olimpiade şi concursurile din calendare
Nr. premii obţinute
Nr. concursuri iniţiate şi organizate la nivelul scolii
Nr. c.d. implicate
- Asigurarea dezvoltării locale de curriculum, care să țină seama de interesele elevilor, dezvoltarea locală și posibilitatea de inserție a absolvenților de liceu pe piața muncii, de resursele materiale și umane.

- Director
- Resp. prof. discipline tehnice




Fişe de avizare CDL

Cadre didactice de specialitate
sep. 2014- iun. 2015
Nr.programe CDL
Nr. suporturi de curs realizate și aprobate
Nr. de CDL aprobate
Fise de avizare
- Desfășurarea de ore atractive, promovarea în sistemul de predare-învățare a unor strategii și tehnici de lucru centrate pe elev, interactive. Utilizarea  TIC în lecție la toate disciplinele



- director
- resp. comisii metodice


Platforma AeL
Tabla interactiva
Mijloace TIC
Laboratorul de informatica
Softuri educationale

Elevi
Cadrele didactice formate
sep. 2014- iun.2015
Nr. cadrelor didactice care utilizează tehnica/platforma  AeL
 Nr. lectii desfășurate în laboratorul AeL și laboratorul de informatică
Nr. cadre didactice care utilizează mijloacele TIC
Nr. cadre didactice care utilizează metode interactive

- Optimizarea şi diversificarea activității extracurriculare în concordanță cu interesele elevilor și aptitudinilor lor, cu baza didactico-materială, specificul local. Dezvoltarea unor parteneriate educaționale cu toți factorii care pot influența în mod pozitiv educația.

- director
- consilier educativ


Planul activităţilor extraşcolare


Elevi
Cadre didactice
sep. 2014- iun.2015
Nr. de activitaţi desfăşurate
Nr. elevi implicaţi in activităţi extraşcolare
Varietatea activităţilor
Nr. parteneriatelor încheiate
- Cuprinderea întregii populației de vârstă școlară într-o formă de învățământ în condițiile asigurării frecventării cursurilor prin respectarea legislației în vigoare,  în vederea diminuării abandonului școlar și a școlarizării copiilor.

- director
- resp. com. metodice
Metodologia privind fundamentarea cifrei de şcolarizare
Reţeaua şcolară

Elevi
Cadre didactice
Părinţi
sep. 2014- iun. 2015
Nr. de elevi cuprinşi în clasa pregătitoare
Nr. elevi care au abandonat şcoala
Nr. elevi nescolarizati
- Îmbunătățirea accesului elevilor la servicii de consiliere și orientare școlară; realizarea unui plan de măsuri cu activităţi de consiliere privind orientarea şcolară şi profesională


- director
- consilier educativ
- diriginţii claselor a VIII-a şi a XII-a


Broşura cu reţeaua liceelor din jud. Vaslui
Oferta şcolară al liceului nostru şi a altor licee
Pliante
Afişe

Elevi
 Cadre didactice
Psihologul scolar
Agenţi economici Autorităţi locale
sep. 2014- iun.2015
Nr. actiuni desfăşurate
Planul de măsuri privind orientarea şcolară
Cadru didactic format pentru consiliere educationala
Pliantul/afisul şcolii cu oferta
Nr. elevi, părinţi, agenţi economici, membri ai comunităţii implicaţi in actiuni de consiliere
- Sprijinirea şi derularea unor proiecte/programe alternative de stimulare a elevilor, aflaţi în risc de abandon (continuarea Campaniei de participare şcolară ,,Hai la şcoală!”derulată de UNICEF-ISE), a elevilor cu CES sau elevilor din alte grupuri vulnerabile;



- Director
- Echipa de proiect
Proiectul campaniei  de participare școlară ,,Hai la şcoală!”
Proiectul ,,Școala de week-end!

Elevii identificaţi pentru participare la aceste programe
Cadre didactice
sep. 2014- iun. 2015
Produsele  acestor proiecte/programe
Grantul proiectului
Nr. activităţi/acţiuni desfăşurate în cadrul proiectelor/programelor
Achizitiile prin proiectul de grant
Nr. elevi implicati in activități/acțiuni
Nr. de PIP-uri și de programe adaptate pentru elevii cu CES







3.
Inspecția școlară

- Stabilirea clară a unor obiective de control în planurile operative ale directorului, realizarea graficului de asistențe la ore pentru cadrele didactice propuse a fi inspectate prin activități de îndrumare și consiliere, planurile manageriale ale resp. com. metodice.

- director
- responsabilii com. metodice
- coordonator CEAC


Planuri manageriale
Plan de îmbunătățire CEAC

Cadrele didactice propuse în graficul de asistenţe
oct. 2014
feb. 2015
Nr. planuri operative
Graficul de asistenţe
Caietul de asistenţe
Nr. asistențe director, resp. comisii metodice, coordonator CEAC
Nr. cadre didcatice asistate
- Aplicarea unor chestionare de evaluare a satisfacției beneficiarilor privind serviciile ducationale

- director
- coordonator CEAC
Chestionare de evaluare a satisfacției beneficiarilor

Elevi
Părintii elevilor
CEAC
oct.2014- iun. 2015
Nr. beneficiari evaluați
Nr. chestionare aplicate
Satistici
- Verificarea managementului în domeniul informării, planificării și proiectării activității: la nivelul consilierului educativ, responsabililor comisiilor metodice și pe fiecare cadru didactic.

- director

Planuri manageriale
Planificări calendaristice şi pe unităţi de învăţare
Planul activităţilor extraşcolare

Responsabilii comisiilor metodice
Consilierul educativ
Cadrele didactice
oct. 2013-iun. 2014
Planuri manageriale com. metodice, CEAC
Planificarea activităţilor la comisii
Planificări calendaristice şi pe unităţi de învăţare/discipline


- Monitorizarea stării disciplinare a elevilor în vederea combaterii violenței în școală și a prevenirii compotamentelor deviante, a absenteismului școlar, respectarea prevederilor
Regulamentului de organizare și funcționare al şcolii
- director
- Butuc Carmen
- toți diriginții
Regulamentul de organizare și funcționare al şcolii și anexele la regulament

Planul operaţional de reducerea fenomenului violenţei în şcoala

Elevii
Diriginţii

sep. 2014-iun. 2015
Nr. absente/elev
Nr. total absențe/clasă/școală
Nr. note scăzute la purtare din cauza absenţelor
Nr. elevi cu comportament violent/deviant
Procedura de intervenție în situații de violență
- Stimularea participării elevilor la activitățile culturale, științifice, sportive, educative, școlare și extrașcolare
- director
- consilier educativ

Proiectul campaniei de participare şcolară ,,Hai la şcoală!”, alte proiecte derulate în școală
Programul activităților extrașcolare și extracurriculare

Elevi
Cadre didactice

sep. 2014-iun. 2015
Nr. elevi beneficiari ai acestor programe
Beneficiile acestor programe
Nr. elevi participanţi în tabere şi excursii
Nr. activităţi organizate şi desfăşurate
Nr. cadre didactice implicate în aceste proiecte
- Participarea elevilor la  toate activitățile sportive proprii și în cadrul Olimpiadei Naționale a Sportului Școlar.







- director
- consilier educativ
- prof. de ed. fizică
Programul naţional ,, Mișcare pentru sănătate”
Calendarul Olimpiadei Naționale a Sportului Școlar
 


Elevi
Profesor de ed. fizică
sep. 2014-iun. 2015
Nr. de participări la concursuri şi competiţii sportive
Nr. elevi implicati
Nr. premii, medalii, cupe obţinute
4.
Dezvoltarea bazei materiale și achiziționarea de echipamente
- Îmbogățirea fondului de carte din  biblioteca școlii/CDI
- director
- resp. CDI
Planul managerial/activități CDI

Resp. CDI
Elevi
Cadre didactice

Nr. volume achiziționate/donate
Nr. softuri educaționale
Nr. reviste/ziare
-  Păstrarea şi întreţinerea bazei materiale existente



- Toate cadrele didactice





Listele de inventar cu bunurile din fiecare spaţiu

Elevii
Cadrele didactice
Îngrijitorii şcolii


Anul şcolar 2014-2015
Nr. de bunuri distruse
Nr. de bunuri reparate
- Atragerea de donații/sponsorizări pentru dotarea școlii, susținerea financiară privind desfășurarea unor activități/concursuri în cadrul școlii
- Toate cadrele didactice


Cadrele didactice
Anul școlar 2014-2015
Nr. acte donații/sponsorizări
Bunuri donate
- Dotarea cu materiale didactice la toate discipline
- Continuarea dotării atelierului

- Directorul
- Resp. com. metodice a disciplinelor reale






Bugetul şcolii
Referate de necessitate





Cadrele didactice de specialitate
Anul școlar 2014-2015





Nr. de referate
Nr. de materiale didactice achiziționate
Nr. de mijloace de învățământ/echipamente achiziționate


- Dotarea școlii cu un microbuz nou
- Directorul
- Primarul
- Bugetul de stat
- Adrese ISJ Vaslui privind necesarul de microbuze


Sem II, anul școlar 2014-2015
1 microbuz școlar


















DIRECTOR,
PROF. DOBREA FIRICEL

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru r

Planul de actiune al Liceului Tehnologic ,,Petru Rares" Vetrisoaia

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru reușită și
  LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” VETRIȘOAIA             E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com TEL / FAX: 0235432038 e- mail :   isjvaslui@   isj.vs.edu.ro 31 octombrie 2021 COMUNICAT Privind situația vaccinărilor împotriva COVID – 19 la nivelul Liceului Tehnologic ,,Petru Rareș ”  Vetrișoaia La data de 31 octombrie 2021, situația personalului care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia este următoarea:   Total persoane care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia  - 28; Total persoane vaccinate - 22; Ponderea personalului vaccinat raportat la numărul total de persoane:78%