INSPECTORATUL
ŞCOLAR JUDEŢEAN VASLUI
LICEUL TEHNOLOGIC
,,PETRU RAREŞ”, SAT VETRIŞOAIA
TEL/FAX
0235/432038
E - MAIL: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com
NR. 2069 / 10.11.2016
OFERTA
EDUCAŢIONALA A ŞCOLII IN ANUL ŞCOLAR
2016-2017
PLANUL DE ŞCOLARIZARE
Învăţământul preşcolar
Grupa mică
|
1 grupă/20 locuri
|
Grupa mare
|
1 grupe/20 locuri
|
Învăţământul primar
Clasa pregătitoare
|
1 clase/25 locuri
|
Clasa I
|
1 clasă/25 locuri
|
Clasa a II-a
|
2 clase/50 locuri
|
Clasa a III-a
|
1 clasă/25 locuri
|
Clasa a IV-a
|
1 clasă/25 locuri
|
Învăţământul gimnazial
Clasa a V-a
|
1 clasă/30 locuri
|
Clasa a VI-a
|
2 clase/60 locuri
|
Clasa a VII-a
|
2 clase/60 locuri
|
Clasa a VIII-a
|
2 clase/60 locuri
|
Învăţământul liceal
Filiera
tehnologică
|
Profil
tehnic
|
Domeniul
mecanică
|
Specializarea: Tehnician mecanic pentru întreţinere şi
reparaţii
|
Clasa a IX-a
|
1 clasă/28 locuri
|
Clasa a X-a
|
1 clasă/28 locuri
|
||||
Clasa a XI-a
|
1 clasă/28 locuri
|
||||
Clasa a XII-a
|
1 clasă/28 locuri
|
OFERTA CURRICULARA
PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREPRIMAR
Gradinița asigură un program educațional ce cuprinde ariile curriculare ale
programei Ministerului Educatiei
Naționale, Cercetarii și Științei, adoptat individual la nevoile si
abilitatile fiecarui copil.
Programa cuprinde urmatoarele activitati:
- Activitati de
educatie sociala:
- educatia moral civica
-
educatia ecologica
-
educatia rutiera
-
educatia sanitara
- Activitati
de educatie pentru stiinte:
- activitati matematice
(numere si cifre, multimi, forme geometrice, operatii)
-
cunoasterea mediului (familia, gradinita, tara natala, drepturile copilului,
anotimpurile, omul, pamântul, universul)
- Activități de educare a limbajului:
-
comunicare
-
elemente de limbaj scris / vorbit
-
expresivitatea si creativitatea limbajului
-
limba straina (engleza, germana, spaniola, italiana)
- Activități de educatie estetica:
-
educatie muzicala
-
educatie artistica (desen pictura, modelaj, colaje)
- Activiăți de educatie psiho-motorie:
-
educație fizica
-
gimnastică
-
dansuri
- Activitati
opționale: Curriculum la Decizia Școlii - ,,Vreau să cresc sănătos” –
grupa mare
-
,,Ne jucăm la grădiniță cu calculatorul”
– grupa mică
OFERTA CURRICULARA
PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Limba si literatura romana
Competențe
generale:
a. Dezvoltarea capacitatii de receptare a mesajului
oral si scris
b. Dezvoltarea capacitatii de exprimare orala si
scrisa
Competențe
specifice
a. Dezvoltarea gustului pentru
literatura citita individual si privita atat ca sursa de informare cat si ca
mijloc de recreere
b. Stimularea interesului pentru studiul
limbii romane privita din perspectiva
demnitatii sale ca limba europeana, mostenitoarea limbii latine
Matematica
Competențe
generale:
a. Formarea unei atitudini de
receptare a matematicii privita ca o prezentare permanenta in activitatea practica a omului
b. Stimularea spiritului de
competitie si de corectitudine
Competențe
specifice:
a. Cunoasterea si utilizarea
conceptelor specifice matematicii
b. Dezvoltarea capacitatilor de
exploatare / investigare, rezolvare de probleme
Stiinte ale naturii
Competențe
generale:
a. Dezvoltarea interesului pentru un
mediu natural echilibrat si propice vietii
b. Dezvoltarea capacitatii de
comunicare, de exploatare/ investigare a realitatii prin folosirea unor
instrumente si proceduri avansate
Competențe
specifice:
a. Dezvoltarea interesului pentru resursele biologice
ale intregii Europe si lumii
b. Stimularea interesului pentru cunostintele biologice
privite ca o modalitate de autocunoastere
Istoria românilor
Competențe
generale:
a. Intelegerea si utilizarea limbajului
de specialitate
b. Cunoasterea si folosirea
resurselor istorice
Competențe
specifice
a. Predarea istoriei
nationale in conformitate cu adevarurile
istorice si din perspectiva integratoare la nivel european
b. Investigarea si
interpretarea faptelor si proceselor istorice dintr-o perspectiva cauza –
efect.
Geografia Romaniei
Competențe
generale:
a. Cunoasterea si
utilizarea limbajului geografic
b. Perceperea si reprezentarea
spatiului geografic al țarii
Educatia plastica
Competențe
generale:
- Cunoasterea intuitiva a elementelor de limbaj plastic (punctul, linia,
pata de culoare, forma)
Competențe specifice
- Dezvoltarea simtului
estetic prin realizarea proprie respectiv prin participarea la analizarea de expozitii pe diverse teme
Educatia muzicala
Competențe
generale:
- Insusirea cunostintelor
si tehnicilor muzicale pe baza interpretarii de cantece din repertoriul pentru
copii, utilizand cunostintele si tehnicile muzicale specifice
Competențe specifice
- Cunoasterea caracterului universal al muzicii in relatiile inter-umane
Educatie fizica
Competențe
generale:
a. Formarea
deprinderilor materiei de baza si
utilitar – aplicative
b. Formarea pozitiei
corecte in timpul scrisului
Competențe specifice
- Dezvoltarea spiritului
de echipa, de competitie si de fair-play prin participarea la diferite jocuri
Limbi moderne
Competențe
generale:
- Dezvoltarea capacitatii
de receptare si exprimare orala si scrisa a unui mesaj in limba straina
Competențe specifice
- Implementarea la clase a unor tehnici si metode de
invatare specifice limbilor straine
- Dezvoltarea atitudinilor
de empatie culturala si intelectuala prin intermediul limbilor straine
ARIA CURRICULARĂ
|
DISCIPLINE
|
Clasa
Preg.
|
I A/B
|
I I
|
III
|
IV
|
|
I Limba şi comunicare
|
Limba și literatura română (comunicare în lb. Română)
|
5
|
7
|
6
|
5
|
5
|
|
Limba moderna 1(engleză)
|
1
|
1
|
1
|
2
|
2
|
||
II.Matematica şi ştiinţe
ale naturii
|
Matematica (matematică şi explorarea mediului pentru clasa
pregătitoare, cls. I și cls. a II-a)
|
3
1
|
3
1
|
4
|
4
|
4
|
|
Ştiinţe ale naturii
|
1
|
1
|
1
|
||||
III.Om şi societate
|
Istorie
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
|
Geografie
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
||
Educație civică
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
||
Religie
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
||
IV.Educație fizică, sport
și sănătate
VI.Arte
VII. Tehnologii
|
Educaţie fizică
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
Joc şi mişcare
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
||
Muzică și mișcare/Educație muzicală
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
||
Educație plastică
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
Arte vizuale și abilități practice/Educație tehnologică
|
2
|
2
|
2
|
2
|
1
|
||
VIII.Consiliere şi
orientare
|
Dezvoltare personală
|
2
|
1
|
1
|
-
|
-
|
|
Consiliere și orientare (dirigenție)
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
||
IX Curriculum la decizia
școlii
( discipline opţionale )
|
1
|
-
|
1
|
1
|
1
|
||
Numar total de ore pe
săptămână
|
20
|
20
|
21
|
22
|
23
|
Curriculum la decizia școlii:
clasa pregătitoare – Sănătatea – cea mai de
preț comoară
clasa a II-a A – Literatură pentru copii
clasa a II-a B – Literatură pentru copii
clasa a III-a – Lumea creației literare
clasa a IV-a – Călătorie în lumea poveștilor
OFERTA CURRICULARA PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL GIMNAZIAL
Liceul Tehnologic ,,Petru
Rareș” este conceput ca o instituție de educație deschisă pentru toți cei care
au nevoie de educație, având ca prioritate pregătirea elevilor pentru o lume în
schimbare, formându-le capacitați, deprinderi si competențe care să le permită
să-si găseasca locul și menirea socială.
Scoala va satisface nevoia
elevului de a se simți competent, integrat în colectiv și independent, respectându-l
oricât de modeste i-ar fi rezultatele școlare anterioare, identificandu-i atuul
si aptitudinile pentru a le putea valorifica
Principii de functionare:
- Dreptul la educație
- Pluralismul educațional
- Respectarea tradiției si
identitații naționale
- Toleranța, libertatea de
opinie, demnitatea
Scopurile pentru unitatea de învățământ:
- Cresterea calitații prestației
cadrelor didactice
- Cresterea calitatii
curriculului
- Cresterea calitatii evaluării
- Cresterea calității mediului
educațional
- Creșterea calității
managementului școlar
ARIA CURRICULARA/
DISCIPLINA
|
V A/B
|
VI
|
VII
A/B
|
VIII
A/B
|
I Limba şi comunicare
|
||||
1.Limba romana
|
5
|
4
|
4
|
4
|
2.Limba moderna 1(engleză)
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3.Limba moderna 2 (franceză)
|
2
|
2
|
2
|
2
|
4. Limba latina
|
1
|
|||
II.Matematica şi ştiinţe
|
||||
1.Matematica
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3.Fizica
|
2
|
2
|
2
|
|
4.Chimie
|
2
|
2
|
||
5.Biologie
|
1
|
2
|
2
|
1
|
III.Om şi societate
|
||||
1.Cultura civica
|
1
|
1
|
||
2.Istorie
|
1
|
2
|
1
|
2
|
3.Geografie
|
2
|
1
|
2
|
2
|
4.Religie
|
1
|
1
|
1
|
1
|
IV.Arte
|
||||
1.Educaţie plastică
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2.Educaţie muzicală
|
1
|
1
|
1
|
1
|
V.Educaţie fizica
|
2
|
2
|
2
|
1
|
VI.Tehnologii
|
||||
1.Educaţie tehnologica
|
1
|
1
|
1
|
1
|
VII.Consiliere şi orientare (dirigenție )
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Discipline opţionale
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Numar total de ore pe
saptamana
|
25
|
27
|
30
|
30
|
Curriculum
la decizia școlii:
clasa a V-a – TIC
clasele a VI-a A, B – TIC
clasele a VII-a A, B – Istoria evreilor.
Holocaustul
clasa a VIII-a A – Geoinformatică
clasa a VIII-a B – Om-Sănătate-Protecția
consumatorului (relaționare prin studiul elementelor și substanțelor chimice
esențiaale vieții)
OFERTA CURRICULARA
PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL LICEAL
Ce reprezinta educatia de
calitate?
Educatia de calitate:
- se bazeaza pe inovatie si pe diversificare
- este oferita de institutii responsabile
- este promovata de lideri educationali
- respecta autonomia individuala si are la baza autonomia
institutionala
- este orientata pe rezultate
- se realizeaza in dialog si prin parteneriat
- este concentrata pe eleevi, care sunt principalii
beneficiari ai serviciilor educationale
- intelege interdependenta dintre furnizorii si
beneficiarii implicati in oferta de educatie
Calitatea se realizeaza:
- la nivel curricular
- la nivelul sistemului de evaluare
- la nivel managerial
- la nivel structural
Credem ca profesorii noștri
sunt capabili să transpună în realitate, obiectivele propuse la nivelul
standardelor și exigențelor europene, pregătind elevii capabili sa facă față cu
succes cerințelor examenului de bacalaureat/de certificare a competențelor profesionale
si să-i dezvolte creativ personal, social, profesional si spiritual.
Valori
promovate:
1. Calitate
2. Educatie
3. Morala
4. Competenta
5. Demnitate
6. Respect
7. Onestitate
8. Credinta
Principii:
1.
Participare
2.
Transparenta
3.
Continuitate
4.
Coordonare
5.
Responsabilitate
6.
Cooperare
7.
Coerenta
8.
Flexibilitate
Așteptări:
Parinții
trebuie sa-si asume responsabilitatea pentru:
-
Controlul timpului liber al elevului
-
Asigurarea frecventei si a punctualitatii
-
Tinuta si disponibilitatea elevului pentru lectii
-Interes
pentru progresul copiilor lor
-
Implicarea permanenta in viata scolii
-
Participarea directa la intrunirile parinti – profesori – elevi
-
Sprijinirea autoritatii scolii, ajutand copilul sa se autodisciplineze
Profesorii trebuie sa-si asume responsabilitatea
pentru:
-
Grija pentru fiecare elev in parte
-
Stimularea in fiecare elev a curiozitatii epistemice, prin crearea unui climat
de invatare activ
-Dezvoltarea
potentialului fiecarui elev
-
Sa ajute copilul pentru viata de om matur
-
Sa promoveze comunicarea cu familia si ca toti agentii educationali
-
Sa stabileasca standarde precise de comportament si de lucru
Elevii trebuie sa-si asume responsabilitatea
pentru:
-
Sa urmareasca cele mai inalte cerinte in fiecare aspect al vietii
- Sa frecventeze regulat si punctual orele si sa participe la toate
activitatile organizate de scoala
-
Sa coopereze cu profesorii si sa accepte autoritatea si regulile scolii
-
Sa ajute la crearea si sustinerea bunei imagini a scolii
Strategia
de dezvoltare a scolii:
-
Crearea unui învătământ modern deschis și flexibil
-
Implicarea efectivă a întregului personal didactic în asigurarea calitații în
educație
-
Indeplinirea standardelor de performanță în vederea selectarii complexului
școlar în rândul unitaților de referința
-
Motivarea elevilor pentru o învațare activă și eficientă; asigurarea
progresului școlar pentru fiecare elev
-
Dezvoltarea relațiilor de parteneriat cu părinții, cu comunitatea locală, cu
diverse instituții de cultură.
OFERTA
CURRICULARA a IX –a LICEU – PROFILUL TEHNIC
FILIERA TEHNOLOGICĂ
DOMENIUL MECANICĂ
SPECIALIZAREA/CALIFICAREA - TEHNICIAN
MECANIC PENTRU ÎNTREȚINERE ŞI REPARAŢII – la sfârşitul clasei a XII –a
Nr.
Crt.
|
Aria curriculara
|
Disciplina
|
Trunchi
comun
|
Curriculum
diferenţiat
|
CDL
|
1.
|
Limba şi comunicare
|
Limba şi literatura
romana
|
3
|
-
|
|
Limba engleză
|
2
|
-
|
|||
Limba franceză
|
2
|
-
|
|||
2.
|
Matematica şi ştiinţe ale naturii
|
Matematica
|
2
|
1
|
|
Fizica
|
2
|
-
|
|||
Chimie
|
1
|
1
|
|||
Biologie
|
1
|
-
|
|||
3.
|
Om şi societate
|
Logică, argumentare şi comunicare
|
1
|
-
|
|
Istorie
|
1
|
-
|
|||
Geografie
|
1
|
-
|
|||
Religie
|
1
|
-
|
|||
4.
|
Educaţie fizica şi
sport
|
Educaţie fizica
|
1
|
-
|
|
5.
|
Tehnologii
|
TIC
|
1
|
-
|
|
Cultura de
specialitate
|
-
|
6
|
|||
Pregătire practică săptămânală
|
-
|
3
|
|||
6.
|
Consiliere şi orientare
|
Consiliere si orientare
|
1
|
-
|
|
Stagii de pregătire practică CDL
|
-
|
-
|
30 x 3 săptămâni
|
OFERTA CURRICULARA a X-a LICEU –
PROFILUL TEHNIC
FILIERA TEHNOLOGICĂ
DOMENIUL MECANICĂ
SPECIALIZAREA/CALIFICAREA -
TEHNICIAN MECANIC PENTRU ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII – la sfârșitul clasei a
XII –a
Nr.
Crt.
|
Aria curriculara
|
Disciplina
|
Trunchi
comun
|
Curriculum
diferenţiat
|
CDL
|
1.
|
Limba şi comunicare
|
Limba şi literatura
romana
|
3
|
-
|
|
Limba engleză
|
2
|
-
|
|||
Limba franceză
|
1
|
-
|
|||
2.
|
Matematica şi ştiinţe ale naturii
|
Matematica
|
2
|
1
|
|
Fizica
|
2
|
-
|
|||
Chimie
|
1
|
||||
Biologie
|
1
|
-
|
|||
3.
|
Om şi societate
|
Logică, argumentare şi comunicare
|
1
|
-
|
|
Istorie
|
1
|
-
|
|||
Geografie
|
1
|
-
|
|||
Psihologie
|
1
|
||||
Religie
|
1
|
-
|
|||
4.
|
Educaţie fizica şi
sport
|
Educaţie fizica
|
1
|
-
|
|
5.
|
Tehnologii
|
TIC
|
1
|
-
|
|
Educație antreprenorială
|
1
|
||||
Cultura de
specialitate
|
-
|
5
|
|||
Pregătire practică săptămânală
|
-
|
5
|
|||
6.
|
Consiliere şi orientare
|
Consiliere şi orientare
|
1
|
||
Stagii de pregătire practică CDL
|
-
|
-
|
30 x 3 săpămâni
|
Pentru
absolvenții clasei a X-a, liceu tehnologic, care optează pentru obținerea unui certificat
de calificare nivel 3, vor parcurge un stagiu de pregătire practică de
specialitate
cu
durata de 720 de ore, obținând specializarea MECANIC AGRICOL.
OFERTA CURRICULARA a XI-a –a LICEU – PROFILUL TEHNIC
FILIERA TEHNOLOGICĂ
DOMENIUL MECANICĂ
SPECIALIZAREA/CALIFICAREA
- TEHNICIAN MECANIC PENTRU ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII – la sfârșitul clasei a
XII –a
Nr.
Crt.
|
Aria curriculara
|
Disciplina
|
Trunchi
comun
|
Curriculum
diferenţiat
|
CDL
|
1.
|
Limba şi comunicare
|
Limba şi literatura
romana
|
3
|
-
|
|
Limba engleză
|
2
|
-
|
|||
Limba franceză
|
2
|
-
|
|||
2.
|
Matematica şi ştiinţe ale naturii
|
Matematica
|
2
|
1
|
|
Fizica
|
2
|
-
|
|||
Chimie
|
1
|
||||
Biologie
|
-
|
-
|
|||
3.
|
Om şi societate
|
Logică, argumentare şi comunicare
|
-
|
-
|
|
Istorie
|
1
|
-
|
|||
Geografie
|
1
|
-
|
|||
Psihologie
|
-
|
||||
Religie
|
1
|
-
|
|||
4.
|
Educaţie fizica şi
sport
|
Educaţie fizica
|
1
|
-
|
|
5.
|
Tehnologii
|
TIC
|
1
|
-
|
|
Economie
|
1
|
||||
Cultura de
specialitate
|
-
|
6
|
|||
Pregătire practică săptămânală
|
-
|
5
|
|||
6.
|
Consiliere şi orientare
|
Consiliere şi orientare
|
1
|
-
|
|
Stagii de pregătire practică CDL
|
-
|
-
|
150 ore/an
|
OFERTA CURRICULARA a XII-a LICEU – PROFILUL TEHNIC
FILIERA TEHNOLOGICĂ
DOMENIUL MECANICĂ
SPECIALIZAREA/CALIFICAREA -
TEHNICIAN MECANIC PENTRU ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII – la sfârșitul clasei a
XII –a
Nr.
Crt.
|
Aria curriculara
|
Disciplina
|
Trunchi
comun
|
Curriculum
diferenţiat
|
CDL
|
1.
|
Limba şi comunicare
|
Limba şi literatura
romana
|
3
|
-
|
|
Limba engleză
|
2
|
-
|
|||
Limba franceză
|
2
|
-
|
|||
2.
|
Matematica şi ştiinţe ale naturii
|
Matematica
|
2
|
1
|
|
Fizica
|
2
|
-
|
|||
Chimie
|
1
|
||||
Biologie
|
-
|
-
|
|||
3.
|
Om şi societate
|
Logică, argumentare şi comunicare
|
-
|
-
|
|
Istorie
|
1
|
-
|
|||
Geografie
|
1
|
-
|
|||
Psihologie
|
-
|
||||
Religie
|
1
|
-
|
|||
4.
|
Educaţie fizica şi
sport
|
Educaţie fizica
|
1
|
-
|
|
5.
|
Tehnologii
|
TIC
|
1
|
-
|
|
Economie aplicată
|
1
|
||||
Cultura de
specialitate
|
-
|
6
|
|||
Pregătire practică săptămânală
|
-
|
5
|
|||
6.
|
Consiliere şi orientare
|
Consiliere şi orientare
|
1
|
-
|
|
Stagii de pregătire practică CDL
|
-
|
-
|
150 ore/an
|
Curriculum de dezvoltare locală:
clasa a IX-a - Interpretarea şi utilizarea documentaţiei
tehnice în practica de atelier
clasa a X-a - Mașini
și instalații agricole
La sfârșitul clasei a XII –a, absolvenții pot
dobândi în urma susținerii și promovării examenelor, diploma de bacalaureat și certificat de
calificare nivel 4.
FINALITAŢILE EDUCAŢIEI
·
Asigurarea pentru toţi elevii a unui standard de
educaţiei ridicat ;
·
Formarea
personalităţii elevilor, formarea şi dezvoltarea capacitaţii de adaptare si
integrare in societate ;
·
Formarea
capacitaţii elevilor de a comunica eficient in situaţii reale , in limba romana
, limbile străine, limbajele
de specialitate, formarea competenţelor digitale;
·
Asigurarea
unei orientări şcolare si profesionale optime, in raport cu interesele şi
aptitudinilor elevilor ;
·
Formarea
şi dezvoltarea competenţelor care permit orientarea şi inserţia activă intr-un
mediu social caracterizat
prin accelerarea ritmului schimbărilor;
·
Asigură
formare în domeniul mecanică, specializarea tehnician mecanic pentru
întreţinere şi reparaţii (pentru liceu)
RESURSELE EDUCAȚIONALE:
1.
RESURSELE UMANE :
PERSONAL DE CONDUCERE:
-
Director
-1
-
Director
adjunct -1
PERSONAL DIDACTIC
Personal
didactic angajat:
|
total
|
preşcolar
|
primar
|
Gimnazial+ liceal
|
- cadre didactice
titulare
|
13
|
2
|
3
|
8
|
- cadre didactice
suplinitoare calificate
|
14
|
-
|
3
|
11
|
- cadre didactice
suplinitoare necalificate
|
2
|
-
|
-
|
2
|
TOTAL CADRE DIDACTICE
|
29
|
2
|
6
|
21
|
Distribuţia pe grade didactice a personalului didactic angajat:
Număr personal
didactic calificat:
|
Număr personal
didactic necalificat
|
||||
Cu doctorat
|
gradul I
|
gradul II
|
cu definitivat
|
fără definitivat
|
|
-
|
15
|
6
|
2
|
4
|
2
|
PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR - 1 SECRETAR/1 normă,
- 1 CONTABIL/0,5 norme
- 1 BIBLIOTECAR/0,25 norme
PERSONALUL NEDIDACTIC (ADMINISTRATIV) : - 3 FOCHISTI /3 norme
- 3 ÎNGRIJITORI / 2 norme
2. RESURSE MATERIALE:
SPAȚIILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT - 5
corpuri de clădire din care:
Ø 1 corp de clădire destinat învăţămantului
preprimar:
§
corp
reabilitat şi extins în 2008 (în Simineşti) – cu 2 săli de grupă, 1 cancelarie, grupuri sanitare interioare;
Ø 3 corpuri de clădire destinate
învăţămantului primar, gimnazial și liceal :
§ 1 corp reabilitat, refuncţionalizat,
extins si finalizat în 2012 ( în Satu
Vechi) – cu 7 săli de clasă (dintre care: 1 laborator de informatică conectat la
Internet, 1 laborator de fizică-chimie şi
5 săli de clasă), 1 cabinet de
fizică-chimie, 1 cancelarie cadre
didactice, grupuri sanitare interioare ,
1 spaţiu pentru arhivă, 1 spaţiu pentru lapte şi corn, 1 spaţiu
administrativ;
§ 1 corp nou (în Satu Nou) construit în
anul 2008 - cu 1 laborator de informatică , 3
săli de clasă şi 1 cancelarie cadre didactice;
§ 1 corp vechi de şcoală
( în Satu Nou) construit în anul 1969 –cu 5 săli de clasă dintre care: 1
atelier tehnologic pentru elevii de liceu, 2 săli cu material didactice;
Ø 1 corp destinat administrației și
conducerii școlii ( în Satu Nou )construit în 2008 – cu 1 spațiu destinat secretariatului și contabilității, 1 spațiu destinat biroului directorului și
directorului adjunct, 1 spațiu destinat CDI-ului, 4 grupuri sanitare interioare.
Patru dintre corpurile de clădire au apă curentă, 3 fiind racordate la
aducțiunea publică de apă a localității și unul având puț propriu forat. Patru
corpuri de clădire au încălzire asigurată cu
centrale pe lemne, iar 1 corp
de clădire are încălzire asigurată cu sobe pe lemne.
DOTĂRI: -2 laboratoare informatizate fiecare cu
cate o reţea de 10 calculatoare , ambele
conectate la Internet;
-
un
laborator de fizică – chimie amenajat corespunzător şi dotat cu mijloace de
învăţământ moderne;
-
1 CDI dotat corespunzător(4615 volume cărţi, softuri
educaționale, mobilier, 1 multifuncţional A3-A4, 1 laptop, tablă interactivă, 2 calculatoare, 1 minisistem audio, 1 plasmă TV)
-
3
videoproiectoare + 2 ecrane de proiecție, 1 flipchart, 4calculatoare, 1 imprimantă, 1
laptop , 4 camere Web, 1 tablă magnetică, aparatură şi ustensile de laborator,
cărţi de specialitate, softuri educaţionale, 1 tabletă, 1 eBook raeder, 6 eBook-uri, 3
camere foto digitale, etc. utilizate în procesul didactic;
-
alte
materiale didactice: hărți și suporturi de hărți, planșe, globuri geografice,
microscoape, truse de minerale și roci, atlase, mulaje , instrumente și
aparatură de laborator pentru disciplinele: geografie, istorie, chimie, fizică,
matematică, biologie, etc.;
-
administraţia
şcolii beneficiază de : 1 calculatoare,
3 laptopuri, Internet prin reţea de telefonie, 3 multifuncţionale (cu scanner,
imprimantă, fax, copiator) 2 imprimante și 1 televizor;
-
2 microbuze școlare prin care se asigură transportul
elevilor la cursuri, activități educative extrașcolare (concursuri, întreceri,
excursii, vizite etc.);
-
mobilier în toate sălile de clasă;
-
aviziere,
panouri informative;
-
sisteme
de supraveghere video la 4 corpuri de clădire;
-
1 parc de
joacă pentru copii;
OFERTA EXTRACURRICULARA
1. FORMAŢIA
DE DANSURI POPULARE ,,FLORICICĂ DE PE
PRUT” – în colaborare cu
Căminul Cultural din localitate;
2. GRUPUL
,,MELORITM” – pentru
elevii din învăţământul gimnazial şi liceal cu talent muzical, propunător prof. Butuc Carmen;
3. FESTIVITĂŢI,
SERBĂRI, MARCAREA UNOR EVENIMENTE
IMPORTANE – propunători:prof.
Cotea Daniela, învățătorii, prof. Bordeianu Neculai, prof. Mitrofan Crina,
prof. Butuc Carmen, prof. Simion Mioara, prof. Tăbuș Mirabela;
4. EXPOZIȚII
TEMATICE CU DIVERSE OCAZII – propunători:
prof. Cotea Daniela, învățătorii, prof. Butuc Carmen, prof. Dobrea Firicel,
educ. Bejan Corina;
5.
SĂPTĂMÂNA EDUCAȚIEI GLOBALE, 14-18 noiembrie
2016, cu tema ,, Împreună pentru pace” –propunatori: prof. Dobre Firicel, prof. Butuc
Carmen
6. PROGRAMUL
ACTIVITĂŢILOR PENTRU SĂPTĂMÂNA ,,ŞCOALA ALTFEL: SĂ ŞTII MAI MULTE SĂ FII MAI
BUN!”
7.
PROIECTELE DERULATE DE ŞCOALĂ:
- PROIECTUL ,,Scoala
te face OM!” – pentru
elevii din învățământul primar și părinții acestora propunător: prof. Dobrea
Firicel;
- PROIECTUL EDUCAȚIONALE
8.
ORGANIZAREA
FAZELOR PE ŞCOALĂ/SELECTAREA ȘI PREGĂTIREA ELEVILOR PENTRU PARTICIPAREA LA
OLIMPIADELE ŞCOLARE ŞI CONCURSURILE ZONALE, JUDEŢENE ŞI NAŢIONALE :
-,,CONCURSUL ȘCOLAR
NAŢIONAL DE GEOGRAFIE ,,MICA OLIMPIADĂ DE GEOGRAFIE -TERRA” – pentru elevii
claselor V-VII, propunător prof. Butuc Carmen
- OLIMPIADA ȘCOLARĂ DE GEOGRAFIE
–pentru elevii claselor a VIII-a și
IX-XII, propunător prof. Butuc Carmen
- CONCURSUL DE
CHIMIE ,,RALUCA RÂPAN”- pentru elevii claselor VII-VIII, propunător prof.
Dobrea Firicel
- CONCURSUL DE
FIZICĂ-CHIMIE ,,IMPULS PERPETUUM” - pentru elevii claselor VII-VIII, propunător
prof. Dobrea Firicel
- OLIMPIADA ȘCOLARĂ
DE CHIMIE - pentru elevii claselor a VIII-a, propunător prof. Dobrea Firicel
- OLIMPIADA ȘCOLARĂ
DE ISTORIE –pentru elevii claselor a VIII-a și IX-XII, propunător prof.
Bordeianu Neculai
- OLIMPIADA ȘCOLARĂ
DE BIOLOGIE –pentru elevii claselor a VII-a, propunător prof. Mitrofan
Crina-Mariana
- CONCURSUL
NAȚIONAL ,,CU VIAŢA MEA APĂR VIATA” pentru elevii claselor VII-VIII și IX-XII,
prof. Roman Vergil
- OLIMPIADE ȘI
CONCURSURI SPORTIVE – pentru elevii claselor IX-XII, propunător prof. Simion
Mioara
- OLIMPIADE ȘI
CONCURSURI ȘCOLARE PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR –propunători învățătorii
9. ORGANIZAREA UNOR CONCURSURI/COMPETIȚII LOCALE:
a) Competiții
sportive: ,,Crosul bobocilor”, ,,Crosul
absolvenților”, ,,Crosul olimpic”, ,,Atletism”, ,,Fotbal”, ,,Rugby”, pentru
elevii clasei pregătitoare și cls.I-XII
–propunător, prof. Simion Mioara;
b) Concursul ,,UNIVERSUL CUNOȘTINȚELOR” - concurs
de cultură generală, pentru elevii claselor V-VIII – propunători, prof. Dobrea
Firicel, prof. Butuc Carmen;
c) ,,HAPPY
Halloween!” – concurs de măști, costume , dovleci
sculptați/pictați și desene–pentru
elevii claselor V-VIII și a XII-a, propunători: prof. Butuc Carmen, prof. Dobrea
Firicel, prof. Cotea Daniela, prof. Tăbuș Mirabela-Iuliana;
10. PROGRAME DE PREGĂTIRE
SUPLIMENTARĂ pentru : evaluare naţională (clasa a VIII-a) , examenul de certificare a competenţelor
profesionale şi pentru examenul de
bacalaureat( clasa a XII), pentru
elevii capabili de performanţă dar şi cu
ritm lent de învăţare – propunători: prof. Roman Vergil, prof. Deaconu
Vergil , prof. Mitrofan Crina, prof. Tăbuș Mirabela Iuliana, prof. Huțuțuc
Felician, prof. Butuc Carmen, prof.
Dobrea Firicel, prof. Bordeianu Neculai, prof. Simion Mioara ;
11. EXCURSII – propunători: prof. Dobrea Firicel, prof. Butuc Carmen;
12. ACTIVITĂŢI DESFĂŞURATE ÎN
CADRUL CENTRULUI DE DOCUMENTARE ŞI INFORMARE – propunător, prof. Tăbuș
Mirabela- Iuliana.
Director, Director adj, Consilier educativ,
Prof.Butuc Carmen Prof. Bordeianu Neculai Prof. Dobrea Firicel
Comentarii
Trimiteți un comentariu