Treceți la conținutul principal

Oferta educationala 2016-2017

INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN VASLUI
LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREŞ”,  SAT VETRIŞOAIA
TEL/FAX 0235/432038
NR. 2069   / 10.11.2016


OFERTA EDUCAŢIONALA A ŞCOLII  IN ANUL ŞCOLAR 2016-2017

PLANUL DE ŞCOLARIZARE



                                            Învăţământul preşcolar                                       
Grupa mică
1 grupă/20 locuri
Grupa mare
1 grupe/20 locuri





                                                                              

                                                                                                       
            Învăţământul primar                                          
Clasa pregătitoare
1 clase/25 locuri
Clasa I
1 clasă/25 locuri
Clasa a II-a
2 clase/50 locuri
Clasa a III-a
1 clasă/25 locuri
Clasa  a IV-a
1 clasă/25 locuri






      Învăţământul gimnazial                                                               
Clasa a V-a
1 clasă/30 locuri
Clasa a VI-a
2 clase/60 locuri
Clasa a VII-a
2 clase/60 locuri
Clasa a VIII-a
2 clase/60 locuri
                                




Învăţământul liceal

Filiera
tehnologică
Profil
tehnic
Domeniul
mecanică
Specializarea: Tehnician mecanic pentru întreţinere şi reparaţii
Clasa a IX-a
1 clasă/28 locuri
Clasa a X-a
1 clasă/28 locuri
Clasa a XI-a
1 clasă/28 locuri
Clasa a XII-a
1 clasă/28 locuri



OFERTA CURRICULARA   PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREPRIMAR  

Gradinița asigură un program educațional ce cuprinde ariile curriculare ale programei Ministerului Educatiei  Naționale, Cercetarii și Științei, adoptat individual la nevoile si abilitatile fiecarui copil.
Programa cuprinde urmatoarele activitati:
- Activitati de educatie sociala:          
- educatia moral civica
                        - educatia ecologica
                        - educatia rutiera
                        - educatia sanitara
- Activitati de educatie pentru stiinte:
- activitati matematice (numere si cifre, multimi, forme geometrice, operatii)
                        - cunoasterea mediului (familia, gradinita, tara natala, drepturile copilului, anotimpurile, omul, pamântul, universul)
- Activități de educare a limbajului:
                        - comunicare
                        - elemente de limbaj scris / vorbit
                        - expresivitatea si creativitatea limbajului
                        - limba straina (engleza, germana, spaniola, italiana)
- Activități de educatie estetica:
                        - educatie muzicala
                        - educatie artistica (desen pictura, modelaj, colaje)
- Activiăți de educatie psiho-motorie:
                        - educație fizica
                        - gimnastică
                        - dansuri
- Activitati  opționale: Curriculum la Decizia Școlii - ,,Vreau să cresc sănătos” – grupa mare
                                                                                   - ,,Ne jucăm  la grădiniță cu calculatorul” – grupa mică
                                               


OFERTA CURRICULARA   PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR  
Limba si literatura romana
Competențe generale:
a. Dezvoltarea capacitatii de receptare a mesajului oral si scris
b. Dezvoltarea capacitatii de exprimare orala si scrisa
Competențe specifice
            a. Dezvoltarea gustului pentru literatura citita individual si privita atat ca sursa de informare cat si ca mijloc de recreere
            b. Stimularea interesului pentru studiul limbii romane privita din perspectiva  demnitatii sale ca limba europeana, mostenitoarea limbii latine
Matematica
Competențe generale:
            a. Formarea unei atitudini de receptare a matematicii privita ca o prezentare permanenta  in activitatea practica a omului
            b. Stimularea spiritului de competitie si de corectitudine
Competențe specifice:
            a. Cunoasterea si utilizarea conceptelor specifice matematicii
            b. Dezvoltarea capacitatilor de exploatare / investigare, rezolvare de probleme
Stiinte ale naturii
Competențe generale:
            a. Dezvoltarea interesului pentru un mediu natural echilibrat si propice vietii
            b. Dezvoltarea capacitatii de comunicare, de exploatare/ investigare a realitatii prin folosirea unor instrumente si proceduri avansate
Competențe specifice:
a. Dezvoltarea interesului pentru resursele biologice ale intregii Europe si     lumii
b. Stimularea interesului pentru cunostintele biologice privite ca o modalitate de autocunoastere
Istoria românilor
Competențe generale:
            a. Intelegerea si utilizarea limbajului de specialitate
            b. Cunoasterea si folosirea resurselor istorice
Competențe  specifice
            a. Predarea istoriei nationale  in conformitate cu adevarurile istorice si din   perspectiva integratoare la nivel european
            b. Investigarea si interpretarea faptelor si proceselor istorice dintr-o perspectiva cauza – efect.
Geografia Romaniei
Competențe generale:
            a. Cunoasterea si utilizarea limbajului geografic
            b. Perceperea si reprezentarea spatiului geografic al țarii

Educatia plastica
Competențe generale:
- Cunoasterea intuitiva a elementelor de limbaj plastic (punctul, linia, pata de culoare, forma)
Competențe specifice
            - Dezvoltarea simtului estetic prin realizarea proprie respectiv prin    participarea  la analizarea de expozitii pe diverse teme

Educatia muzicala
Competențe generale:
            - Insusirea cunostintelor si tehnicilor muzicale pe baza interpretarii de cantece din repertoriul pentru copii, utilizand cunostintele si tehnicile muzicale specifice
Competențe specifice
- Cunoasterea caracterului universal al muzicii in relatiile inter-umane
Educatie fizica
Competențe generale:
            a. Formarea deprinderilor  materiei de baza si utilitar – aplicative
            b. Formarea pozitiei corecte in timpul  scrisului
Competențe specifice
            - Dezvoltarea spiritului de echipa, de competitie si de fair-play prin participarea la diferite jocuri
Limbi moderne
Competențe generale:
            - Dezvoltarea capacitatii de receptare si exprimare orala si scrisa a unui mesaj in limba straina
Competențe specifice
            - Implementarea   la clase a unor tehnici si metode de invatare specifice limbilor straine
            - Dezvoltarea atitudinilor de empatie culturala si intelectuala prin intermediul limbilor straine

ARIA CURRICULARĂ      

DISCIPLINE
Clasa
 Preg.

I A/B
I I
III
IV

I Limba şi comunicare
Limba și literatura română (comunicare în lb. Română)
5
7
6
5
5
Limba moderna 1(engleză)
1
1
1
2
2

II.Matematica şi ştiinţe ale naturii
Matematica (matematică şi explorarea mediului pentru clasa pregătitoare, cls. I și cls. a II-a)

3

1

3

1
4
4
4


Ştiinţe ale naturii
1
1
1

III.Om şi societate
Istorie
-
-
-
-
1

Geografie
-
-
-
-
1

Educație civică
-
-
-
1
1

Religie
1
1
1
1
1

IV.Educație fizică, sport și sănătate

VI.Arte

VII.  Tehnologii
Educaţie fizică
2
2
2
2
2

Joc şi mişcare
-
-
-
1
1

Muzică și mișcare/Educație muzicală
2
2
2
1
1
Educație plastică
-
-
-
-
-
Arte vizuale și abilități practice/Educație tehnologică
2
2
2
2
1

VIII.Consiliere şi orientare
Dezvoltare personală
2
1
1
-
-
Consiliere și orientare (dirigenție)
-
-
-
1
1
IX Curriculum la decizia școlii
( discipline opţionale )

1
-
1
1
1

Numar total de ore pe
săptămână


20
20
21
22
23









 Curriculum la decizia școlii:
clasa pregătitoare – Sănătatea – cea mai de preț comoară
clasa a II-a A – Literatură pentru copii
clasa a II-a B – Literatură pentru copii
clasa a III-a – Lumea creației literare
clasa a IV-a – Călătorie în lumea poveștilor
                                  
                                  
OFERTA CURRICULARA   PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL GIMNAZIAL
Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” este conceput ca o instituție de educație deschisă pentru toți cei care au nevoie de educație, având ca prioritate pregătirea elevilor pentru o lume în schimbare, formându-le capacitați, deprinderi si competențe care să le permită să-si găseasca locul și menirea socială.
Scoala va satisface nevoia elevului de a se simți competent, integrat în colectiv și independent, respectându-l oricât de modeste i-ar fi rezultatele școlare anterioare, identificandu-i atuul si aptitudinile pentru a le putea valorifica
Principii de functionare:
- Dreptul la educație
- Pluralismul educațional
- Respectarea tradiției si identitații naționale
- Toleranța, libertatea de opinie, demnitatea
Scopurile pentru unitatea de învățământ:
- Cresterea calitații prestației cadrelor didactice
- Cresterea calitatii curriculului
- Cresterea calitatii evaluării
- Cresterea calității mediului educațional
- Creșterea calității managementului școlar
                         
ARIA CURRICULARA/
DISCIPLINA                     
V A/B

VI

VII
A/B
VIII
A/B

I Limba şi comunicare




1.Limba romana
5
4
4
4
2.Limba moderna 1(engleză)
2
2
2
2
3.Limba moderna 2 (franceză)
2
2
2
2
4. Limba latina



1
II.Matematica şi ştiinţe




1.Matematica
4
4
4
4
3.Fizica

2
2
2
4.Chimie


2
2
5.Biologie
1
2
2
1
III.Om şi societate




1.Cultura civica


1
1
2.Istorie
1
2
1
2
3.Geografie
2
1
2
2
4.Religie
1
1
1
1
IV.Arte




1.Educaţie plastică
1
1
1
1
2.Educaţie muzicală
1
1
1
1
V.Educaţie fizica
2
2
2
1
VI.Tehnologii




1.Educaţie tehnologica
1
1
1
1
VII.Consiliere şi orientare (dirigenție )
1
1
1
1
Discipline opţionale
1
1
1
1
Numar total de ore pe
saptamana
25
27
30
30
                     














Curriculum la decizia școlii:
clasa a V-a  – TIC
clasele a VI-a A, B – TIC
clasele a VII-a A, B – Istoria evreilor. Holocaustul
clasa a VIII-a A – Geoinformatică
clasa a VIII-a B – Om-Sănătate-Protecția consumatorului (relaționare prin studiul elementelor și substanțelor chimice esențiaale vieții)
                                  
                                  
OFERTA CURRICULARA   PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL LICEAL

Ce reprezinta educatia de calitate?
Educatia de calitate:
            - se bazeaza pe inovatie si pe diversificare
            - este oferita de institutii responsabile
            - este promovata de lideri educationali
            - respecta autonomia individuala si are la baza autonomia institutionala
            - este orientata pe rezultate
            - se realizeaza in dialog si prin parteneriat
            - este concentrata pe eleevi, care sunt principalii beneficiari ai serviciilor educationale
            - intelege interdependenta dintre furnizorii si beneficiarii implicati in oferta de educatie
Calitatea se realizeaza:
            - la nivel curricular
            - la nivelul sistemului de evaluare
            - la nivel managerial
            - la nivel structural
Credem ca profesorii noștri sunt capabili să transpună în realitate, obiectivele propuse la nivelul standardelor și exigențelor europene, pregătind elevii capabili sa facă față cu succes cerințelor examenului de bacalaureat/de certificare a competențelor profesionale si să-i dezvolte creativ personal, social, profesional si spiritual.
Valori promovate:
1. Calitate
2. Educatie
3. Morala
4. Competenta
5. Demnitate
6. Respect
7. Onestitate
8. Credinta
Principii:
            1. Participare
            2. Transparenta
            3. Continuitate
            4. Coordonare
            5. Responsabilitate
            6. Cooperare
            7. Coerenta
            8. Flexibilitate
Așteptări:
            Parinții trebuie sa-si asume responsabilitatea pentru:
            - Controlul timpului liber al elevului
            - Asigurarea frecventei si a punctualitatii
            - Tinuta si disponibilitatea elevului pentru lectii
            -Interes pentru progresul copiilor lor
            - Implicarea permanenta in viata scolii
            - Participarea directa la intrunirile parinti – profesori – elevi
            - Sprijinirea autoritatii scolii, ajutand copilul sa se autodisciplineze
Profesorii trebuie sa-si asume responsabilitatea pentru:
            - Grija pentru fiecare elev in parte
            - Stimularea in fiecare elev a curiozitatii epistemice, prin crearea unui climat de invatare activ
            -Dezvoltarea potentialului fiecarui elev
            - Sa ajute copilul pentru viata de om matur
            - Sa promoveze comunicarea cu familia si ca toti agentii educationali
            - Sa stabileasca standarde precise de comportament si de lucru
Elevii trebuie sa-si asume responsabilitatea pentru:
            - Sa urmareasca cele mai inalte cerinte in fiecare aspect al vietii
             - Sa frecventeze regulat si punctual orele si sa participe la toate activitatile organizate de scoala
            - Sa coopereze cu profesorii si sa accepte autoritatea si regulile scolii
            - Sa ajute la crearea si sustinerea bunei imagini a scolii
Strategia de dezvoltare a scolii:
            - Crearea unui învătământ modern deschis și flexibil
            - Implicarea efectivă a întregului personal didactic în asigurarea calitații în educație
            - Indeplinirea standardelor de performanță în vederea selectarii complexului școlar în rândul unitaților de referința
            - Motivarea elevilor pentru o învațare activă și eficientă; asigurarea progresului școlar pentru fiecare elev
            - Dezvoltarea relațiilor de parteneriat cu părinții, cu comunitatea locală, cu diverse instituții de cultură.


                      OFERTA CURRICULARA a IX –a LICEU – PROFILUL TEHNIC
                      FILIERA TEHNOLOGICĂ
                      DOMENIUL MECANICĂ
                      SPECIALIZAREA/CALIFICAREA - TEHNICIAN MECANIC PENTRU ÎNTREȚINERE ŞI REPARAŢII – la sfârşitul clasei a XII –a
                                                           
Nr.
Crt.
Aria curriculara
Disciplina
Trunchi
comun
Curriculum
diferenţiat
CDL

1.
Limba şi comunicare
Limba şi literatura
romana
3
-

Limba engleză
2
-

Limba franceză
2
-

2.
Matematica şi ştiinţe ale naturii
Matematica
2
1

Fizica
2
-

Chimie
1
1

Biologie
1
-

3.
Om şi societate
Logică, argumentare şi comunicare
1
-

Istorie
1
-

Geografie
1
-

Religie
1
-

4.
Educaţie fizica şi
sport
Educaţie fizica
1
-

5.
Tehnologii
TIC
1
-

Cultura de
specialitate

-
6

Pregătire practică săptămânală
-
3


6.
Consiliere şi orientare
Consiliere si orientare
1
-

Stagii de pregătire practică CDL
-
-
30 x 3 săptămâni

                     OFERTA CURRICULARA  a X-a   LICEU – PROFILUL TEHNIC
                     FILIERA TEHNOLOGICĂ
                     DOMENIUL MECANICĂ
                     SPECIALIZAREA/CALIFICAREA - TEHNICIAN MECANIC PENTRU ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII – la sfârșitul clasei a XII –a
Nr.
Crt.
Aria curriculara
Disciplina
Trunchi
comun
Curriculum
diferenţiat
CDL

1.
Limba şi comunicare
Limba şi literatura
romana
3
-

Limba engleză
2
-

Limba franceză
1
-

2.
Matematica şi ştiinţe ale naturii
Matematica
2
1

Fizica
2
-

Chimie
1


Biologie
1
-

3.
Om şi societate
Logică, argumentare şi comunicare
1
-

Istorie
1
-

Geografie
1
-


Psihologie
1


Religie
1
-

4.
Educaţie fizica şi
sport
Educaţie fizica
1
-

5.
Tehnologii
TIC
1
-


Educație antreprenorială
1



Cultura de
specialitate
-
5

Pregătire practică săptămânală
-
5


6.
Consiliere şi orientare
Consiliere şi orientare
1


Stagii de pregătire practică CDL
-
-
30 x 3 săpămâni
Pentru absolvenții clasei a X-a, liceu tehnologic, care optează pentru obținerea unui certificat de calificare nivel 3, vor parcurge un stagiu de pregătire practică de specialitate
cu durata de 720 de ore, obținând specializarea MECANIC AGRICOL.

         OFERTA CURRICULARA  a XI-a –a LICEU – PROFILUL TEHNIC
         FILIERA TEHNOLOGICĂ
         DOMENIUL MECANICĂ
         SPECIALIZAREA/CALIFICAREA - TEHNICIAN MECANIC PENTRU ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII – la sfârșitul clasei a XII –a
Nr.
Crt.
Aria curriculara
Disciplina
Trunchi
comun
Curriculum
diferenţiat
CDL

1.
Limba şi comunicare
Limba şi literatura
romana
3
-

Limba engleză
2
-

Limba franceză
2
-

2.
Matematica şi ştiinţe ale naturii
Matematica
2
1

Fizica
2
-

Chimie
1


Biologie
-
-

3.
Om şi societate
Logică, argumentare şi comunicare
-
-

Istorie
1
-

Geografie
1
-


Psihologie
-


Religie
1
-

4.
Educaţie fizica şi
sport
Educaţie fizica
1
-

5.
Tehnologii
TIC
1
-


Economie
1


Cultura de
specialitate
-
6

Pregătire practică săptămânală
-
5


6.
Consiliere şi orientare
Consiliere şi orientare
1
-

Stagii de pregătire practică CDL
-
-
150 ore/an

      
                        OFERTA CURRICULARA  a XII-a  LICEU – PROFILUL TEHNIC
                        FILIERA TEHNOLOGICĂ
                        DOMENIUL MECANICĂ
                        SPECIALIZAREA/CALIFICAREA - TEHNICIAN MECANIC PENTRU ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII – la sfârșitul clasei a XII –a
Nr.
Crt.
Aria curriculara
Disciplina
Trunchi
comun
Curriculum
diferenţiat
CDL

1.
Limba şi comunicare
Limba şi literatura
romana
3
-

Limba engleză
2
-

Limba franceză
2
-

2.
Matematica şi ştiinţe ale naturii
Matematica
2
1

Fizica
2
-

Chimie
1


Biologie
-
-

3.
Om şi societate
Logică, argumentare şi comunicare
-
-

Istorie
1
-

Geografie
1
-


Psihologie
-


Religie
1
-

4.
Educaţie fizica şi
sport
Educaţie fizica
1
-

5.
Tehnologii
TIC
1
-


Economie aplicată
1



Cultura de
specialitate
-
6

Pregătire practică săptămânală
-
5


6.
Consiliere şi orientare
Consiliere şi orientare
1
-

Stagii de pregătire practică CDL
-
-
150 ore/an
Curriculum de dezvoltare locală:
  clasa a IX-a - Interpretarea şi utilizarea documentaţiei tehnice în practica de atelier    
  clasa a X-a -  Mașini și instalații agricole                                       


 La sfârșitul clasei a XII –a, absolvenții pot dobândi în urma susținerii și promovării examenelor,  diploma de bacalaureat și certificat de calificare nivel 4.

FINALITAŢILE EDUCAŢIEI
·        Asigurarea  pentru toţi elevii a unui standard de educaţiei ridicat ;
·        Formarea personalităţii elevilor, formarea şi dezvoltarea capacitaţii de adaptare si integrare in societate ;
·        Formarea capacitaţii elevilor de a comunica eficient in situaţii reale , in limba romana , limbile străine, limbajele
de specialitate, formarea competenţelor digitale;
·        Asigurarea unei orientări şcolare si profesionale optime, in raport cu interesele şi aptitudinilor elevilor ;
·        Formarea şi dezvoltarea competenţelor care permit orientarea şi inserţia activă intr-un mediu social caracterizat
prin accelerarea ritmului schimbărilor;
·        Asigură formare în domeniul mecanică, specializarea tehnician mecanic pentru întreţinere şi reparaţii (pentru liceu)


   RESURSELE EDUCAȚIONALE:
1.     RESURSELE UMANE :

PERSONAL DE CONDUCERE:
-         Director -1
-         Director adjunct -1

PERSONAL DIDACTIC
Personal didactic angajat:

total
preşcolar
primar
Gimnazial+ liceal
- cadre didactice titulare
13
2
3
8
- cadre didactice suplinitoare calificate
14
-
3
11
- cadre didactice suplinitoare necalificate
2
-
-
2

TOTAL CADRE DIDACTICE
29
2
6
21
Distribuţia pe grade didactice a personalului didactic angajat:

Număr personal didactic calificat:

Număr personal didactic necalificat

Cu doctorat

gradul I

gradul II

cu definitivat

fără definitivat

-

15

6

2

4

2


PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR     - 1 SECRETAR/1 normă,  

                                                                             - 1 CONTABIL/0,5 norme

                                                                                   - 1 BIBLIOTECAR/0,25 norme

PERSONALUL NEDIDACTIC (ADMINISTRATIV) : - 3 FOCHISTI /3 norme
                                                                                                 - 3 ÎNGRIJITORI / 2 norme

2.     RESURSE MATERIALE:
SPAȚIILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT - 5 corpuri de clădire din care:
Ø 1 corp de clădire destinat învăţămantului preprimar:
§  corp reabilitat şi extins în 2008 (în Simineşti) – cu 2 săli de grupă,  1 cancelarie, grupuri sanitare interioare;
Ø 3 corpuri de clădire destinate învăţămantului primar, gimnazial și liceal :
§  1 corp reabilitat, refuncţionalizat, extins si  finalizat în 2012 ( în Satu Vechi) – cu 7 săli de clasă (dintre care:  1 laborator de informatică conectat la Internet, 1 laborator de fizică-chimie şi  5 săli de clasă),  1 cabinet de fizică-chimie,  1 cancelarie cadre didactice, grupuri sanitare interioare ,  1 spaţiu pentru arhivă, 1 spaţiu pentru lapte şi corn, 1 spaţiu administrativ;
§  1 corp nou (în Satu Nou) construit în anul 2008 - cu 1 laborator de informatică , 3  săli de clasă şi 1 cancelarie cadre didactice;
§  1 corp vechi  de şcoală  ( în Satu Nou) construit în anul 1969 –cu 5 săli de clasă dintre care: 1 atelier tehnologic pentru elevii de liceu,  2 săli cu material didactice;
Ø 1 corp destinat administrației și conducerii școlii ( în Satu Nou  )construit  în 2008 – cu 1 spațiu  destinat secretariatului și contabilității,  1 spațiu destinat biroului directorului și directorului adjunct, 1 spațiu destinat CDI-ului, 4 grupuri sanitare  interioare.

    Patru dintre corpurile de clădire au apă curentă, 3 fiind racordate la aducțiunea publică de apă a localității și unul având puț propriu forat. Patru corpuri de clădire au încălzire asigurată cu  centrale pe lemne, iar 1 corp de clădire are încălzire asigurată cu sobe pe lemne.

DOTĂRI: -2 laboratoare informatizate fiecare cu cate  o reţea de 10 calculatoare , ambele conectate  la Internet;
-         un laborator de fizică – chimie amenajat corespunzător şi dotat cu mijloace de învăţământ moderne;
-         1 CDI  dotat corespunzător(4615 volume cărţi, softuri educaționale, mobilier, 1 multifuncţional A3-A4, 1 laptop,  tablă interactivă,  2 calculatoare, 1 minisistem  audio, 1 plasmă TV)
-         3 videoproiectoare + 2  ecrane de proiecție,  1 flipchart, 4calculatoare, 1 imprimantă, 1 laptop , 4 camere Web, 1 tablă magnetică, aparatură şi ustensile de laborator, cărţi de specialitate, softuri educaţionale,  1 tabletă, 1 eBook raeder, 6 eBook-uri, 3 camere foto digitale,  etc.  utilizate în procesul didactic;
-         alte materiale didactice: hărți și suporturi de hărți, planșe, globuri geografice, microscoape, truse de minerale și roci, atlase, mulaje , instrumente și aparatură de laborator pentru disciplinele: geografie, istorie, chimie, fizică, matematică, biologie,  etc.;
-         administraţia şcolii beneficiază de :  1 calculatoare, 3 laptopuri, Internet prin reţea de telefonie, 3 multifuncţionale (cu scanner, imprimantă, fax, copiator)  2  imprimante și 1 televizor;
-         2  microbuze  școlare prin care se asigură transportul elevilor la cursuri, activități educative extrașcolare (concursuri, întreceri, excursii, vizite etc.);
-         mobilier  în toate sălile de clasă;
-         aviziere, panouri informative;
-         sisteme de supraveghere video la 4 corpuri de clădire;
-         1 parc de joacă pentru copii;

OFERTA EXTRACURRICULARA

1.     FORMAŢIA DE DANSURI POPULARE ,,FLORICICĂ DE PE PRUT” – în colaborare cu Căminul Cultural din localitate;
2.     GRUPUL ,,MELORITM” – pentru elevii din învăţământul gimnazial şi liceal cu talent muzical, propunător  prof. Butuc Carmen;
3.     FESTIVITĂŢI,  SERBĂRI, MARCAREA UNOR EVENIMENTE IMPORTANE – propunători:prof. Cotea Daniela, învățătorii, prof. Bordeianu Neculai, prof. Mitrofan Crina, prof. Butuc Carmen, prof. Simion Mioara, prof. Tăbuș Mirabela;
4.     EXPOZIȚII TEMATICE CU DIVERSE OCAZII – propunători: prof. Cotea Daniela, învățătorii, prof. Butuc Carmen, prof. Dobrea Firicel, educ.  Bejan Corina;
5.     SĂPTĂMÂNA EDUCAȚIEI GLOBALE, 14-18 noiembrie 2016,  cu tema ,, Împreună pentru pace” –propunatori: prof. Dobre Firicel, prof. Butuc Carmen
6.     PROGRAMUL ACTIVITĂŢILOR PENTRU SĂPTĂMÂNA ,,ŞCOALA ALTFEL: SĂ ŞTII MAI MULTE SĂ FII MAI BUN!”
7.     PROIECTELE DERULATE DE ŞCOALĂ:
         - PROIECTUL  ,,Scoala te face OM!”pentru elevii din învățământul primar și părinții acestora propunător: prof. Dobrea Firicel;
         - PROIECTUL EDUCAȚIONALE

8.     ORGANIZAREA  FAZELOR PE ŞCOALĂ/SELECTAREA  ȘI PREGĂTIREA ELEVILOR PENTRU PARTICIPAREA LA OLIMPIADELE ŞCOLARE ŞI  CONCURSURILE  ZONALE,  JUDEŢENE ŞI NAŢIONALE :                                              
              -,,CONCURSUL ȘCOLAR NAŢIONAL DE GEOGRAFIE ,,MICA OLIMPIADĂ DE GEOGRAFIE -TERRA” – pentru elevii claselor V-VII, propunător prof. Butuc Carmen
              - OLIMPIADA ȘCOLARĂ DE GEOGRAFIE –pentru elevii claselor  a VIII-a și IX-XII, propunător prof. Butuc Carmen
             - CONCURSUL DE CHIMIE ,,RALUCA RÂPAN”- pentru elevii claselor VII-VIII, propunător prof. Dobrea Firicel
             - CONCURSUL DE FIZICĂ-CHIMIE ,,IMPULS PERPETUUM” - pentru elevii claselor VII-VIII, propunător prof. Dobrea Firicel
            - OLIMPIADA ȘCOLARĂ DE CHIMIE - pentru elevii claselor a VIII-a, propunător prof. Dobrea Firicel
              - OLIMPIADA ȘCOLARĂ DE ISTORIE –pentru elevii claselor a VIII-a și IX-XII, propunător prof. Bordeianu Neculai
            - OLIMPIADA ȘCOLARĂ DE BIOLOGIE –pentru elevii claselor a VII-a, propunător prof. Mitrofan Crina-Mariana
              - CONCURSUL NAȚIONAL ,,CU VIAŢA MEA APĂR VIATA” pentru elevii claselor VII-VIII și IX-XII, prof. Roman Vergil
             - OLIMPIADE ȘI CONCURSURI SPORTIVE – pentru elevii claselor IX-XII, propunător prof. Simion Mioara
            - OLIMPIADE ȘI CONCURSURI ȘCOLARE PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR –propunători învățătorii
                                                                              
                                   
 9. ORGANIZAREA UNOR  CONCURSURI/COMPETIȚII  LOCALE:    
            a) Competiții sportive: ,,Crosul bobocilor”, ,,Crosul absolvenților”, ,,Crosul olimpic”, ,,Atletism”, ,,Fotbal”, ,,Rugby”, pentru elevii clasei pregătitoare și  cls.I-XII –propunător, prof. Simion Mioara;
            b) Concursul ,,UNIVERSUL CUNOȘTINȚELOR” - concurs de cultură generală, pentru elevii claselor V-VIII – propunători, prof. Dobrea Firicel, prof. Butuc Carmen;
            c) ,,HAPPY Halloween!”concurs de măști, costume , dovleci sculptați/pictați și desene–pentru elevii claselor V-VIII și a XII-a, propunători: prof. Butuc Carmen, prof. Dobrea Firicel, prof. Cotea Daniela, prof. Tăbuș Mirabela-Iuliana;
10. PROGRAME DE PREGĂTIRE SUPLIMENTARĂ  pentru : evaluare naţională (clasa a VIII-a) , examenul de certificare a competenţelor profesionale şi pentru examenul de bacalaureat( clasa a XII), pentru elevii capabili de performanţă dar şi cu ritm lent de învăţare – propunători: prof. Roman Vergil, prof. Deaconu Vergil , prof. Mitrofan Crina, prof. Tăbuș Mirabela Iuliana, prof. Huțuțuc Felician, prof. Butuc  Carmen, prof. Dobrea Firicel, prof. Bordeianu Neculai, prof. Simion Mioara ;
11. EXCURSII  – propunători: prof. Dobrea Firicel, prof. Butuc Carmen;
12. ACTIVITĂŢI DESFĂŞURATE ÎN CADRUL CENTRULUI DE DOCUMENTARE ŞI INFORMARE – propunător, prof. Tăbuș Mirabela- Iuliana.

Director,                      Director adj,                      Consilier educativ,
Prof.Butuc Carmen      Prof. Bordeianu Neculai      Prof. Dobrea Firicel


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru r

Planul de actiune al Liceului Tehnologic ,,Petru Rares" Vetrisoaia

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru reușită și
  LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” VETRIȘOAIA             E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com TEL / FAX: 0235432038 e- mail :   isjvaslui@   isj.vs.edu.ro 31 octombrie 2021 COMUNICAT Privind situația vaccinărilor împotriva COVID – 19 la nivelul Liceului Tehnologic ,,Petru Rareș ”  Vetrișoaia La data de 31 octombrie 2021, situația personalului care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia este următoarea:   Total persoane care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia  - 28; Total persoane vaccinate - 22; Ponderea personalului vaccinat raportat la numărul total de persoane:78%