Treceți la conținutul principal

RAEI 2015-2016 - PUBLIC

Liceul Tehnologic „Petru  Rareș” Vetrișoaia
Adresa:sat. Vetrișoaia, județul Vaslui



RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ A CALITĂŢII EDUCAŢIEI,

                                                        

 pentru anul şcolar 2015-2016, finalizat la data de 13.10.2016 de către CEAC, având următoarea componenţă:

1. ROMAN VERGIL- Coordonator comisie
2. LOVIN LĂCRĂMIOARA- membru-reprezentant c.d.
3. SIMION  MIOARA- membru-reprezentant c.d.
4. GRECU  MĂRIOARA  membru-reprezentant  sindicat
5. TĂBUȘ  MIRABELA- membru-reprezentant părinți
6. DARIE OANA membru-reprezentant C.L. Vetrișoaia
7. LUCA ANCA-ELENA  membru-reprezentant elevi


I.                   CINE SUNTEM?

            Liceul Tehnologic ,,Petru Rares” este situat în localitatea Vetrişoaia, judeţul Vaslui, pe Valea Prutului şi deserveşte  aproximativ 4 localităţi de pe raza comunelor Vetrişoaia şi Berezeni. Este unitate școlară cu personalitate juridică și are o structură arondată: Grădinița cu program normal. Liceul Tehnologic ,,Petru Rares oferă instruire de specialitate de nivel 4, în domeniul mecanică, specializarea Tehnician mecanic pentru întreţinere şi reparaţii, învăţământ liceal (liceu tehnologic). De asemenea, Liceul Tehnologic ,,Petru Rares” Vetrișoaia oferă instruire și pentru nivelele preprimar, primar și gimnazial.

      Misiunea școlii:
       Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat  Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru reușită și integrare socio-profesională într-o societate concurențială, în care transformările se succed rapid.
             Viziunea noastră ca organizație furnizoare de educație este de a promova valorile în mod explicit și eficient prin obiective clare, programe și activități specifice, utilizând mijloacele adecvate și implicând toți factorii educaționali pentru ca elevii școlii să atingă potențialul maxim.


 Oferta educațională
  
- Toate corpurile de clădire ale școlii sunt noi sau reabilitate şi extinse, au asigurate utilitățile minime (aducțiune de apă, centrale termice, grupuri sanitare moderne, mobilier corespunzător).
- Liceul Tehnologic ,,Petru Rareş” Vetrişoaia  dispune de tehnologie IT  pentru administraţie: 5 calculatoare (2 calculatoare conectate la Internet prin reţea de telefonie), 1 multifuncţional (cu scanner, imprimantă, fax, copiator) şi o imprimantă.
- Existenţa a două laboratoare informatizate, dotate fiecare cu câte 10 calculatoare, imprimantă, scanner, conectate la Internet, 3 laptop-uri, 2 videoproiectoare,  ;
- Implementarea sistemului AeL  în desfăşurarea lecţiilor;
- Existența unui parc de joacă pentru preșcolari amenajat și dotat corespunzător;
- Existenţa unui laborator de fizică – chimie amenajat și dotat cu mijloace de învăţămant moderne
- Existența  unui CDI  dotat cu mobiler modern, tablă interactivă, 2 calculatoare, imprimantă, TV plasmă, minisistem audio, cărți și softuri educaționale , etc.
- Accesibilitate optimă la toate spațiile școlare și auxiliare, la echipamentele, materialele, mijloacele de învățământ și auxiliarele curiculare;
- Pentru fiecare nivel de şcolarizare, şcoala dispune de întregul material curricular (planuri de învăţământ şi programe şcolare, programe şcolare alternative, auxiliare curriculare – manuale, caiete de lucru, ghiduri de aplicare, culegeri de probleme, îndrumare ,  soft-uri educaționale etc.)
- Adaptarea curriculumului la opţiunile elevilor şi solicitările comunităţii.
- Existența unui  procent de 100% cadre didactice de specialitate pentru calificarea profesională  tehnician mecanic pentru întreținere și reparații.
- Preocuparea personalului didactic pentru formarea continuă prin participarea la gradele didactice sau la cursuri de formare;
- Existența cadrelor didactice instruite și cu experiență în conceperea de  proiecte educaţionale și cu finanțare;
- Relaţiile interpersonale (profesor-elev, conducere-subalterni, profesori-părinţi, profesori-profesori, personal didactic-autorităţi locale etc.) existente favorizează crearea unui climat educaţional deschis, stimulativ şi transparent;
- Există o bună colaborare cu reprezentanţi ai Poliţiei, Primăriei – asistența socială și  cu Consiliul reprezentativ al părinţilor în scopul prevenirii delincvenţei juvenile, prevenirii și diminuării abandonului școlar;
- Existenţa parteneriatului de colaborare cu un agent economic din localitate, în vederea desfăşurării stagiilor de pregătire practică a elevilor de liceu;
- Asigurarea securității tuturor celor implicați în activitatea școlară, în timpul desfășurării programului;
- Grad maxim de ocupare a locurilor de la clasele a IX-a ,  a X-a liceu;
- Peste 80% dintre părinţii consultaţi sunt  mulţumiţi de calitatea procesului de predare-învăţare oferit de şcoală. (sursa – chestionare)
         - prmovarea imaginii școlii prin diverse acțiuni și mijloace (blog-ul şcolii:                                         
           http://liceultehnologicpetruraresvetrisoaia.blogspot.com, site-ul școlii:                                   
          http://scoli.didactic.ro/liceul-tehnologic-petru-rares-vetrisoaia, pliante informative, oferta       
  școlii, cercuri pedagogice, participări la olimpiade, concursuri, festivaluri județene, regionale și naționale, etc);
        Unitatea şcolară dispune de o bază materială care sprijină învăţarea, colectivul de cadre didactice utilizează metode moderne de învăţare adaptate la stilul şi nevoile de învăţare ale elevilor, programele de învăţare sunt flexibile şi vin în întâmpinarea elevilor.

DOTĂRI: -2 laboratoare informatizate fiecare cu cate  o reţea de 10 calculatoare , ambele conectate  la Internet;
-          un laborator de fizică –chimie amenajat corespunzător şi dotat cu mijloace de învăţământ moderne;
-          1 CDI  dotat corespunzător(4615 volume cărţi, softuri educaționale, mobilier, 1 multifuncţional A3-A4, 1 laptop,  tablă interactivă,  2 calculatoare, 1 minisistem  audio, 1 plasmă TV)
-          3 videoproiectoare + 2  ecrane de proiecție,  1 flipchart, 4calculatoare, 1 imprimantă, 1 laptop , 4 camere Web, 1 tablă magnetică, aparatură şi ustensile de laborator, cărţi de specialitate, softuri educaţionale,  1 tabletă, 1 eBook raeder, 6 eBook-uri, 3 camere foto digitale,  etc.  utilizate în procesul didactic;
-          alte materiale didactice: hărți și suporturi de hărți, planșe, globuri geografice, microscoape, truse de minerale și roci, atlase, mulaje , instrumente și aparatură de laborator pentru disciplinele: geografie, istorie, chimie, fizică, matematică, biologie,  etc.;
-          administraţia şcolii beneficiază de :  1 calculatoare, 3 laptopuri, Internet prin reţea de telefonie, 3 multifuncţionale( cu scanner, imprimantă, fax, copiator)  2  imprimante și 1 televizor;
-          2  microbuze  școlare prin care se asigură transportul elevilor la cursuri, activități educative extrașcolare( concursuri, întreceri, excursii, vizite etc.);
-          mobilier  în toate sălile de clasă;
-          aviziere, panouri informative;
-          sisteme de supraveghere video la 4 corpuri de clădire;
-          1 parc de joacă pentru copii.
-           
SPAȚIILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT – cuprind patru corpuri de clădire moderne construite sau reabilitate recent și anume:
Ø  1 corp de clădire destinat învăţămantului preprimar:
§  corp reabilitat şi extins în 2008 (în Simineşti) –cu 2 săli de grupă,  1 cancelarie, grupuri sanitare interioare;
Ø  3 corpuri de clădire destinate învăţămantului primar, gimnazial și liceal :
§  1 corp reabilitat, refuncţionalizat, extins si  finalizat în 2012( în Satu Vechi) –cu 7 săli de clasă (dintre care:  1 laborator de informatică conectat la Internet, 1 laborator de fizică-chimie şi  5 săli de clasă),  1 cabinet de fizică-chimie,  1 cancelarie cadre didactice, grupuri sanitare interioare ,  1 spaţiu pentru arhivă, 1 spaţiu pentru lapte şi corn, 1 spaţiu administrativ;
§  1 corp construit în anul 2008 - cu 1 laborator de informatică , 3  săli de clasă şi 1 cancelarie cadre didactice;
Ø  1 corp destinat administrației și conducerii școlii ( în Satu Nou  )construit  în 2008 – cu 1 spațiu  destinat secretariatului și contabilității,  1 spațiu destinat biroului directorului și directorului adjunct, 1 spațiu destinat CDI-ului, 4 grupuri sanitare  interioare.
                                                                                                 
     Toate cele patru corpuri de clădire au apă curentă,  fiind racordate la aducțiunea publică de apă a localității, și au încălzire asigurată cu  centrale pe lemne. Toate corpurile de clădire dețin autorizații de securitate la incendiu și autorizații sanitare.

RESURSELE UMANE :

PERSONAL DE CONDUCERE:
-          Director -1
-          Director adjunct -1

PERSONAL DIDACTIC
Personal didactic angajat:

total
preşcolar
primar
Gimnazial+ liceal
- cadre didactice titulare
13
2
3
8
- cadre didactice suplinitoare calificate
14
-
3
11
- cadre didactice suplinitoare necalificate
2
-
-
2

TOTAL CADRE DIDACTICE
29
2
6
21

REZULTATELE ELEVILOR:

Rezultatele elevilor la sfârșitul anului școlar 2015-2016:
         Procent de promovabilitate la cls. I-IV = 98 %;
         Procent de promovabilitate la cls. V-VIII =  82 %
         Procent de promovabilitate la cls. IX-XII=  78%;                                        
Rezultatele elevilor la examenele naționale:                                        
         Procent de promovabilitate E.N. = 64,51% .
         Procent de promovabilitate la E.N. –diciplina limba română =90,32%
         Procent de promovabilitate la Examenul de certificare a competențelor profesionale=100  %
Procent de admitere în învăţămantul liceal – 100 %.
        
S-au obținut rezultatele bune  de către elevi la concursuri, festivaluri, întreceri şi olimpiade şcolare în anul școlar 2015-2016:
Concursuri și olimpiade școlare:
Premiul I – etapa locală, Olimpiada școlară de geografie -cls. a VIII-a ;
 - Locul al II-lea – etapa locală, la Concursul Național de Geografie ,,Mica Olimpiadă de Geografie Terra” – clasa a VII-a;
 - Locul al II-lea – etapa locală, la Concursul Național de Geografie ,,Mica Olimpiadă de Geografie Terra” – clasa a VII-a  ;
- Premiul al III-lea – la Olimpiada satelor vasluiene, ediția a IV-a, cls. a VIII-a;
- Mențiune – la Olimpiada satelor vasluiene, ed. a IV-a, cls. a VIII-a;
- Mențiune – la Olimpiada satelor vasluiene, ed. a IV-a, cls. a V-a;
- Mențiune – la Concursul Județean de Matematică ,,Podul Înalt”, ed. a X-a, cls. a VIII-a;
- Mențiune – la Concursul Județean de Matematică ,,Podul Înalt”, ed. a X-a, cls. a V-a ;
Mențiune – etapa locală, Concursul Național de Chimie ,,Raluca Rîpan” – cls. a VII-a;
Locul I - la Concursului Național ,,Cu viața mea apăr viața” – etapa județeană ;
- Mențiune – la Concursul Național ,,Știu și aplic” – cls. a XII-a
Premiul al III-lea – la Concursul Național de Chimie ,,Raluca Rîpan”– etapa locală
- Premiul I - 16 copii, Premiul al II-lea -7 copii, Premiul al III-lea -1 copil, 1 Mențiune- la Concursul de activități integrate pentru antepreșcolari și preșcolari ,,TIMTIM-TIMY”;
- Premiul I - 10 copii, Premiul al II-lea- 12 copii, Premiul al III-lea - 4 copii –la Concurs judetean „Parfum de toamna”;
- Premiul I și Mențiune – la Concursul interjudetean „Campioni in lumea povestilor”;
- Premiul al II-lea, Premiul I și Mențiune la Concurs judetean „Natura, armonie și culoare”

Competiții sportive:
- Locul I -3 elevi, la Crosul Bobocilor – etapa locală Huși;
- Locul al III-lea, la Crosul Bobocilor – etapa locală Huși;
- Locul - la Concurs judetean de RUGBY-TAG MIXT-GARA BANCA;
- Locul I, Locul II -3 elevi, Locul III -3 elevila CROSUL COPIILOR- GARA BANCA;
- Locul I - 2 elevi - la Cupa „STEFAN D. LUCHIAN”;
- Premiul I, Premiul II - 2 elevi, Premiul III, Mentiune - Concurs regional „S.O.S.-PAMANTUL...!”
- Premiul I și Premiul II – 2 elevi, la Concursul judetean „Necuvintele”;
- Premiul I – 1 elev, la Concursul internațional „Cu poluarea nu-i de joaca!”

Rezultate obținute la festivaluri, concursuri folclorice:
Premiul I – 1 elev, la Concursul Regional de Folclor Tradițional ,,PE-O GURĂ DE RAI”, ediția a VIII-a, Focsani.
- Premiul I – 1 elev, la Concursul  „Copiii au talent”, etapa județeană;
- Premiul I – 1 elev, la Concursul  „Copiii au talent”, etapa interjudețeană;
- Premiul I – 1 elev, la Festivalul International de Cultura si Civilizație Romaneasca „Românașul”- Iași, etapa interjudețeană.

    Școala a derulat o serie de proiecte și programe pe parcursul anului școlar  2015-2016, proiecte care au venit în în general sprijinul elevilor cu risc de abandon școlar, sau cu rezultate modeste la învățătură. Dintre acestea menționăm următoarele:
*      Proiectul ,,Școala te face OM!  derulat în parteneriat cu Fundația Holt România, Filiala Iași şi Consiliul Județean Vaslui. Până în prezent s-au derulat următoarele activităţi:
a)      Cu adulții: - Cursul de educatie parentală (2 sesiuni)  desfasurat în școală cu un grup de 10 cadre didactice;
                  -Cursul de educatie parentală (8 sesiuni)  desfasurat în școală cu un grup de 10 părinți ai elevilor din grupul țintă al proiectului;
b)     Cu cei 15 elevii din grupul țintă:
                - ,,Știați că...”, organizată și desfășurată de înv. Grecu Mărioara, înv. Lovin Luminița și înv. Balan Valeru;
                 -,,Cerc de dezbatere” -2 activități organizate și desfășurate de prof. Butuc Carmen, prof. Dobrea Firicel și prof. Simion Mioara, cu temele ,,Cum ne păstrăm sănătoși” și  ,,Regulile de circulație salvează vieți!”
                 -,,Ce meserie mi-ar plăcea” -2 activități desfășurate de prof. Roman Vergil și prof. Bordeianu Neculai
                 - ,,Ecologizarea în curtea școlii” -2 activități organizate și desfășurate de prof. Mitrofan Crina-Mariana și prof. Pandelea Ana;
                 - Atelierul ,,Târg de jucării” :   - A 1: Cea mai frumoasă păpușă (Butuc, Grecu, Dobrea)
                      -A 2: Jucăria preferată (Butuc, Grecu, Dobrea)
                 - Activitate mestesugareasca:  A 1 și A 2 - Pandelea și Mitrofan
                 - Atelier ,,Muzica, dans, teatru” A 1 și A 2  - Cotea și Grecu
                 - Atelier pictură A 1 și A 2  - Cotea și Grecu
                 - Atelierul ,,Cerc de științe” – A 1 ,,Energia verde” – Butuc și Dobrea
-          A 2 ,,Orientarea în teren” – Butuc și Dobrea
                  -Atelier de fotografie A 1 și A 2 – Bordeianu și Roman.

c) Tabără de studiu la Vatra Dornei, la care au participat 2 elevi din grupul țintă.           
*      Proiectul educațional ,, Am grija de sanatatea dintilor mei”- nr. înreg. la ISJ 165( Coordonator proiect educ.Bejan Corina) derulat de Grădinița cu PN Vetrișoaia –structură arondată a Liceului Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia în colaborare cu Cabinetul Medical Stomatologic Berezeni. Grupul țintă îl reprezintă copiii de la Grupa mare.

             S-au derulat 5 activități cu preșcolarii din grupul țintă:

                              - ,,La inceput de drum”;
                              - ,,Să descoperim lumea alimentelor sănătoase”;
                              - ,,Reguli de igienă personală, a alimentației, igiena orală”;
                              - ,,Sănătate și mișcare în aer liber” –excursie la Bârlad;
                              - ,,Nutriție cu/fără E-uri (E-urile din alimente –sceneta)”

*                  Proiectul educational ”Stop! Viata are prioritate!”- nr.inreg. la ISJ 174 ( Coordonatori proiect înv. Grecu Mărioara si înv. Purice  Dumitru). Proiectul nu s-a derulat.

*                  Proiectului educational international TIMTIM-TIMY –Concurs de activități integrate, la care au participat 23 de preșcolari și 5 cadre didactice (educ. Cotea Daniela, educ. Bejan Corina, prof. Dobrea Firicel, director, prof. Bordeianu Neculai și director adjunct, prof.  Butuc Carmen).
*                  De asemenea, școala a aplicat la două proiecte cu finanțare: Proiectul ,,Școli conectate la comunitate”,  finanțat de Fundația Noi Orizonturi și Proiectul privind învățământul secundar (România Secondary Education Project –ROSE), finanțat de Banca Internațională pentru Reconstrucți și Dezvoltare. Pentru ambele proiecte așteptăm rezultatele proceselor de evaluare.

       Școala noastră a colaborat cu diverse instituții cu rol educațional având numeroase parteneriate interne și externe încheiate pe parcursul anului școlar 2015-2016:

- parteneriate cu alte unități de învățământ:  Grădinița cu P.P. ,,Norocel” Negrești, Școala Gimnazială ,,Ioan Alexandru Brătescu-Voinești”, Târgoviște, Jud. Dâmbovița,  Școala Gimnazială Stroiești, Jud. Vaslui, Liceul Teoretic ,,Șerban Vodă” Slănic, Jud. Prahova, Școala Gimnazială nr. 1 ,,Gara Banca”, jud. Vaslui.

- parteneriate cu alte instituții: S.C. Agrovet S.A. Vetrişoaia - agent economic pentru desfășurarea instruiri practice, S.C. Florivas S.A. Vetrişoaia - agent economic pentru desfășurarea instruiri practice, Postul de poliţie Vetrişoaia, CMI Medicina Muncii Dr. Raluca Bura, S.C. Consulting Evaluări S.R.L., CMI Dr. Teodorescu Iuliana-Maria, Holt România – Filiala Iasi, Fundația pentru Științe și Arte Paralela 45 Pitești, Asociația Cultural-Științifică ,,Vasile Pogor” Iași;

      CEAC a identificat priorităţile şi a stabilit planuri de acţiune şi de îmbunătăţire pentru realizarea unei autoevaluări riguroase, a corelat aspectele prezentate în PDI şi a stabilit modalităţile de înbunătăţirea performanţelor şcolare, a verificat periodic efectuarea observaţiilor la lecţii şi a valorificat aceste informaţii în elaborarea planului de îmbunătăţire, a identificat punctele slabe.
       Planurile de îmbunătăţire definesc în mod clar ţintele, acţiunile necesare, rezultatele măsurabile, responsabilii, termenele,obiectivele intermediare şi factorii responsabili cu monitorizarea şi evaluarea.


II.
FIŞĂ de AUTOEVALUARE 
privind

NIVELUL DE REALIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANŢĂ, CONFORM STANDARDELOR DE ACREDITARE ŞI DE EVALUARE PERIODICĂ (H.G. nr. 21/2007) şi STANDARDELOR DE REFERINŢĂ – (HG 1534/2008)

NIVELUL PREȘCOLAR

Nr.crt
Indicatori de performanţă
Calificativul acordat[1]
DOMENIUL: A.CAPACITATE INSTITUŢIONALĂ
a)structurile instituţionale, administrative şi manageriale
1
Existenţa, structura şi conţinutul documentelor proiective
(proiectul de dezvoltare şi planul de implementare)
Foarte bine
2
Organizarea internă a unităţii de învăţământ
Foarte  bine
3
Existenţa şi funcţionarea sistemului de comunicare internă  şi externă
Foarte  bine
4
Funcţionarea curentă a unităţii de învăţământ
Foarte  bine
5
Existenţa şi funcţionarea sistemului de gestionare a informaţiei; înregistrarea, prelucrarea şi utilizarea datelor şi informaţiilor.
Foarte  bine
6
Asigurarea serviciilor medicale pentru elevi

Bine

7
Asigurarea securităţii tuturor celor implicaţi în activitatea şcolară, în timpul desfăşurării programului
Bine
8
Asigurarea serviciilor de orientare şi consiliere pentru elevi.
Bine
b)baza materială
9
Existenţa şi caracteristicile spaţiilor şcolare
Foarte  bine
10
Dotarea spaţiilor şcolare
Foarte  bine
11
Accesibilitatea spaţiilor şcolare
Foarte  bine
12
Utilizarea spaţiilor şcolare
Foarte  bine
13
Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor administrative
Foarte  bine
14
Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor auxiliare
satisfăcător  
15
Accesibilitatea spaţiilor auxiliare
Foarte  bine
16
Utilizarea spaţiilor auxiliare
 Bine
17
Dotarea cu mijloacele de învăţământ şi cu auxiliare curriculare
Foarte  bine
18
Existenţa şi dezvoltarea fondului bibliotecii şcolare/ centrului de informare şi documentare
Foarte  bine
19
Dotarea cu  tehnologie informatică şi de comunicare.
Foarte  bine
20
Accesibilitatea echipamentelor, materialelor, mijloacelor de învăţământ şi auxiliarelor curriculare
Foarte  bine
21
Procurarea şi utilizarea documentelor şcolare şi a actelor de studii
Foarte  bine
c)resurse umane
22
Managementul personalului didactic şi de conducere
Foarte  bine
23
Managementul personalului didactic auxiliar şi personalului nedidactic
Foarte bine
DOMENIUL: B.EFICACITATE EDUCAŢIONALĂ
a)conţinutul programelor de studiu
24
Definirea şi promovarea ofertei educaţionale
Foarte  bine
25
Existenţa parteneriatelor cu reprezentanţi ai comunităţii 
Foarte  bine
26
 Proiectarea curriculumul-ui
Foarte  bine
27
 Realizarea curriculumul-ui
Foarte  bine
b) rezultatele învăţării
28
 Evaluarea  rezultatelor şcolare
Foarte  bine
29
Evaluarea rezultatelor la activităţile extracurriculare  (extra-clasă şi extra-şcolare)
Foarte  bine
c) activitatea de cercetare ştiinţifică sau metodică, după caz
30
Activitatea ştiinţifică
Foarte  bine
31
Activitatea metodică a cadrelor didactice
Foarte  bine
d) activitatea financiară a organizaţiei
32
Constituirea bugetului şcolii
Foarte  bine
33
Execuţia bugetară
Foarte  bine
DOMENIUL:  C. MANAGEMENTUL CALITĂŢII
a) strategii şi proceduri pentru asigurarea calităţii
34
Existenţa şi aplicarea procedurilor de autoevaluare instituţională


Foarte  bine
35
Existenţa şi aplicarea procedurilor interne de asigurare a calităţii
Foarte  bine
36
Dezvoltarea profesională a personalului
Foarte  bine

b) proceduri privind iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate

37
Revizuirea ofertei educaţionale şi a proiectului de dezvoltare
Foarte  bine

c) proceduri obiective şi transparente de evaluare a rezultatelor învăţării

38
Existenţa şi aplicarea procedurilor de optimizare a evaluării învăţării
Bine

d) proceduri de evaluare periodică a calităţii corpului profesoral

39
Evaluarea calităţii activităţii corpului profesoral
Foarte  bine

e) accesibilitatea resurselor adecvate învăţării

40
Optimizarea accesului la resursele educaţionale
Foarte  bine
f) baza de date actualizată sistematic, referitoare la asigurarea internă a calităţii
41
Constituirea bazei de date a unităţii de învăţământ
Foarte  bine

g) transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programele de studii şi, după caz, certificatele, diplomele şi calificările oferite

42
Asigurarea accesului  la oferta educaţională a şcolii
Foarte  bine

h) funcţionalitatea structurilor de asigurare a calităţii educaţiei, conform legii

43
Constituirea si funcţionarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii
Foarte  bine


ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR
Nr.crt
Indicatori de performanţă
Calificativul acordat[2]
DOMENIUL: A.CAPACITATE INSTITUŢIONALĂ
a)structurile instituţionale, administrative şi manageriale
1
Existenţa, structura şi conţinutul documentelor proiective
(proiectul de dezvoltare şi planul de implementare)
Foarte bine
2
Organizarea internă a unităţii de învăţământ
Foarte  bine
3
Existenţa şi funcţionarea sistemului de comunicare internă  şi externă
Foarte  bine
4
Funcţionarea curentă a unităţii de învăţământ
Foarte  bine
5
Existenţa şi funcţionarea sistemului de gestionare a informaţiei; înregistrarea, prelucrarea şi utilizarea datelor şi informaţiilor.
Foarte  bine
6
Asigurarea serviciilor medicale pentru elevi

Bine

7
Asigurarea securităţii tuturor celor implicaţi în activitatea şcolară, în timpul desfăşurării programului
Bine
8
Asigurarea serviciilor de orientare şi consiliere pentru elevi.
Bine
b)baza materială
9
Existenţa şi caracteristicile spaţiilor şcolare
Foarte  bine
10
Dotarea spaţiilor şcolare
Foarte  bine
11
Accesibilitatea spaţiilor şcolare
Foarte  bine
12
Utilizarea spaţiilor şcolare
Foarte  bine
13
Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor administrative
Foarte  bine
14
Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor auxiliare
Satisfăcător 
15
Accesibilitatea spaţiilor auxiliare
Bine
16
Utilizarea spaţiilor auxiliare
 Bine
17
Dotarea cu mijloacele de învăţământ şi cu auxiliare curriculare
Foarte  bine
18
Existenţa şi dezvoltarea fondului bibliotecii şcolare/ centrului de informare şi documentare
Foarte  bine
19
Dotarea cu  tehnologie informatică şi de comunicare.
Foarte  bine
20
Accesibilitatea echipamentelor, materialelor, mijloacelor de învăţământ şi auxiliarelor curriculare
Foarte  bine
21
Procurarea şi utilizarea documentelor şcolare şi a actelor de studii
Foarte  bine
c)resurse umane
22
Managementul personalului didactic şi de conducere
Foarte bine
23
Managementul personalului didactic auxiliar şi personalului nedidactic
Foarte bine
DOMENIUL: B.EFICACITATE EDUCAŢIONALĂ
a)conţinutul programelor de studiu
24
Definirea şi promovarea ofertei educaţionale
Foarte  bine
25
Existenţa parteneriatelor cu reprezentanţi ai comunităţii 
Foarte  bine
26
 Proiectarea curriculumul-ui
Foarte  bine
27
 Realizarea curriculumul-ui
Foarte  bine
b) rezultatele învăţării
28
 Evaluarea  rezultatelor şcolare
Foarte  bine
29
Evaluarea rezultatelor la activităţile extracurriculare  (extra-clasă şi extra-şcolare)
Foarte  bine
c) activitatea de cercetare ştiinţifică sau metodică, după caz
30
Activitatea ştiinţifică
Foarte  bine
31
Activitatea metodică a cadrelor didactice
Foarte  bine
d) activitatea financiară a organizaţiei
32
Constituirea bugetului şcolii
Foarte  bine
33
Execuţia bugetară
Foarte  bine
DOMENIUL:  C. MANAGEMENTUL CALITĂŢII
a) strategii şi proceduri pentru asigurarea calităţii
34
Existenţa şi aplicarea procedurilor de autoevaluare instituţională


Foarte  bine
35
Existenţa şi aplicarea procedurilor interne de asigurare a calităţii
Foarte  bine
36
Dezvoltarea profesională a personalului
Foarte  bine

b) proceduri privind iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate

37
Revizuirea ofertei educaţionale şi a proiectului de dezvoltare
Foarte  bine

c) proceduri obiective şi transparente de evaluare a rezultatelor învăţării

38
Existenţa şi aplicarea procedurilor de optimizare a evaluării învăţării
Bine

d) proceduri de evaluare periodică a calităţii corpului profesoral

39
Evaluarea calităţii activităţii corpului profesoral
Foarte  bine

e) accesibilitatea resurselor adecvate învăţării

40
Optimizarea accesului la resursele educaţionale
Foarte  bine
f) baza de date actualizată sistematic, referitoare la asigurarea internă a calităţii
41
Constituirea bazei de date a unităţii de învăţământ
Foarte  bine

g) transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programele de studii şi, după caz, certificatele, diplomele şi calificările oferite

42
Asigurarea accesului  la oferta educaţională a şcolii
Foarte  bine

h) funcţionalitatea structurilor de asigurare a calităţii educaţiei, conform legii

43
Constituirea si funcţionarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii
Foarte  bine

ÎNVĂȚĂMÂNTUL GIMNAZIAL
Nr.crt
Indicatori de performanţă
Calificativul acordat[3]
DOMENIUL: A.CAPACITATE INSTITUŢIONALĂ
a)structurile instituţionale, administrative şi manageriale
1
Existenţa, structura şi conţinutul documentelor proiective
(proiectul de dezvoltare şi planul de implementare)
Foarte  bine
2
Organizarea internă a unităţii de învăţământ
Foarte  bine
3
Existenţa şi funcţionarea sistemului de comunicare internă  şi externă
Foarte  bine
4
Funcţionarea curentă a unităţii de învăţământ
Foarte  bine
5
Existenţa şi funcţionarea sistemului de gestionare a informaţiei; înregistrarea, prelucrarea şi utilizarea datelor şi informaţiilor.
Foarte  bine
6
Asigurarea serviciilor medicale pentru elevi

Bine

7
Asigurarea securităţii tuturor celor implicaţi în activitatea şcolară, în timpul desfăşurării programului
Bine
8
Asigurarea serviciilor de orientare şi consiliere pentru elevi.
Bine
b)baza materială
9
Existenţa şi caracteristicile spaţiilor şcolare
Foarte  bine
10
Dotarea spaţiilor şcolare
Foarte  bine
11
Accesibilitatea spaţiilor şcolare
Foarte  bine
12
Utilizarea spaţiilor şcolare
Foarte  bine
13
Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor administrative
Foarte  bine
14
Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor auxiliare
Satisfăcător 
15
Accesibilitatea spaţiilor auxiliare
Foarte  bine
16
Utilizarea spaţiilor auxiliare
 Bine
17
Dotarea cu mijloacele de învăţământ şi cu auxiliare curriculare
Foarte  bine
18
Existenţa şi dezvoltarea fondului bibliotecii şcolare/ centrului de informare şi documentare
Foarte  bine
19
Dotarea cu  tehnologie informatică şi de comunicare.
Foarte  bine
20
Accesibilitatea echipamentelor, materialelor, mijloacelor de învăţământ şi auxiliarelor curriculare
Foarte  bine
21
Procurarea şi utilizarea documentelor şcolare şi a actelor de studii
Foarte  bine
c)resurse umane
22
Managementul personalului didactic şi de conducere
Satisfăcător
23
Managementul personalului didactic auxiliar şi personalului nedidactic
Foarte bine
DOMENIUL: B.EFICACITATE EDUCAŢIONALĂ
a)conţinutul programelor de studiu
24
Definirea şi promovarea ofertei educaţionale
Foarte  bine
25
Existenţa parteneriatelor cu reprezentanţi ai comunităţii 
Foarte  bine
26
 Proiectarea curriculumul-ui
Foarte  bine
27
 Realizarea curriculumul-ui
Foarte  bine
b) rezultatele învăţării
28
 Evaluarea  rezultatelor şcolare
Foarte  bine
29
Evaluarea rezultatelor la activităţile extracurriculare  (extra-clasă şi extra-şcolare)
Foarte  bine
c) activitatea de cercetare ştiinţifică sau metodică, după caz
30
Activitatea ştiinţifică
Foarte  bine
31
Activitatea metodică a cadrelor didactice
Foarte  bine
d) activitatea financiară a organizaţiei
32
Constituirea bugetului şcolii
Foarte  bine
33
Execuţia bugetară
Foarte  bine
DOMENIUL:  C. MANAGEMENTUL CALITĂŢII
a) strategii şi proceduri pentru asigurarea calităţii
34
Existenţa şi aplicarea procedurilor de autoevaluare instituţională


Foarte  bine
35
Existenţa şi aplicarea procedurilor interne de asigurare a calităţii
Foarte  bine
36
Dezvoltarea profesională a personalului
Foarte  bine

b) proceduri privind iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate

37
Revizuirea ofertei educaţionale şi a proiectului de dezvoltare
Foarte  bine

c) proceduri obiective şi transparente de evaluare a rezultatelor învăţării

38
Existenţa şi aplicarea procedurilor de optimizare a evaluării învăţării
Bine

d) proceduri de evaluare periodică a calităţii corpului profesoral

39
Evaluarea calităţii activităţii corpului profesoral
Foarte  bine

e) accesibilitatea resurselor adecvate învăţării

40
Optimizarea accesului la resursele educaţionale
Foarte  bine
f) baza de date actualizată sistematic, referitoare la asigurarea internă a calităţii
41
Constituirea bazei de date a unităţii de învăţământ
Foarte  bine

g) transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programele de studii şi, după caz, certificatele, diplomele şi calificările oferite

42
Asigurarea accesului  la oferta educaţională a şcolii
Foarte  bine

h) funcţionalitatea structurilor de asigurare a calităţii educaţiei, conform legii

43
Constituirea si funcţionarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii
Foarte  bine

ÎNVĂȚĂMÂNTUL LICEAL
Nr.crt
Indicatori de performanţă
Calificativul acordat[4]
DOMENIUL: A.CAPACITATE INSTITUŢIONALĂ
a)structurile instituţionale, administrative şi manageriale
1
Existenţa, structura şi conţinutul documentelor proiective
(proiectul de dezvoltare şi planul de implementare)
Foarte bine
2
Organizarea internă a unităţii de învăţământ
Foarte  bine
3
Existenţa şi funcţionarea sistemului de comunicare internă  şi externă
Foarte  bine
4
Funcţionarea curentă a unităţii de învăţământ
Foarte  bine
5
Existenţa şi funcţionarea sistemului de gestionare a informaţiei; înregistrarea, prelucrarea şi utilizarea datelor şi informaţiilor.
Foarte  bine
6
Asigurarea serviciilor medicale pentru elevi

Bine

7
Asigurarea securităţii tuturor celor implicaţi în activitatea şcolară, în timpul desfăşurării programului
Bine
8
Asigurarea serviciilor de orientare şi consiliere pentru elevi.
Bine
b)baza materială
9
Existenţa şi caracteristicile spaţiilor şcolare
Foarte  bine
10
Dotarea spaţiilor şcolare
Foarte  bine
11
Accesibilitatea spaţiilor şcolare
Foarte  bine
12
Utilizarea spaţiilor şcolare
Foarte  bine
13
Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor administrative
Foarte  bine
14
Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor auxiliare
Satisfăcător 
15
Accesibilitatea spaţiilor auxiliare
Foarte  bine
16
Utilizarea spaţiilor auxiliare
 Bine
17
Dotarea cu mijloacele de învăţământ şi cu auxiliare curriculare
Foarte  bine
18
Existenţa şi dezvoltarea fondului bibliotecii şcolare/ centrului de informare şi documentare
Foarte  bine
19
Dotarea cu  tehnologie informatică şi de comunicare.
Foarte  bine
20
Accesibilitatea echipamentelor, materialelor, mijloacelor de învăţământ şi auxiliarelor curriculare
Foarte  bine
21
Procurarea şi utilizarea documentelor şcolare şi a actelor de studii
Foarte  bine
c)resurse umane
22
Managementul personalului didactic şi de conducere
Satisfăcător
23
Managementul personalului didactic auxiliar şi personalului nedidactic
Foarte bine
DOMENIUL: B.EFICACITATE EDUCAŢIONALĂ
a)conţinutul programelor de studiu
24
Definirea şi promovarea ofertei educaţionale
Foarte  bine
25
Existenţa parteneriatelor cu reprezentanţi ai comunităţii 
Foarte  bine
26
 Proiectarea curriculumul-ui
Foarte  bine
27
 Realizarea curriculumul-ui
Foarte  bine
b) rezultatele învăţării
28
 Evaluarea  rezultatelor şcolare
Foarte  bine
29
Evaluarea rezultatelor la activităţile extracurriculare  (extra-clasă şi extra-şcolare)
Foarte  bine
c) activitatea de cercetare ştiinţifică sau metodică, după caz
30
Activitatea ştiinţifică
Foarte  bine
31
Activitatea metodică a cadrelor didactice
Foarte  bine
d) activitatea financiară a organizaţiei
32
Constituirea bugetului şcolii
Foarte  bine
33
Execuţia bugetară
Foarte  bine
DOMENIUL:  C. MANAGEMENTUL CALITĂŢII
a) strategii şi proceduri pentru asigurarea calităţii
34
Existenţa şi aplicarea procedurilor de autoevaluare instituţională


Foarte  bine
35
Existenţa şi aplicarea procedurilor interne de asigurare a calităţii
Foarte  bine
36
Dezvoltarea profesională a personalului
Foarte  bine

b) proceduri privind iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate

37
Revizuirea ofertei educaţionale şi a proiectului de dezvoltare
Foarte  bine

c) proceduri obiective şi transparente de evaluare a rezultatelor învăţării

38
Existenţa şi aplicarea procedurilor de optimizare a evaluării învăţării
Bine

d) proceduri de evaluare periodică a calităţii corpului profesoral

39
Evaluarea calităţii activităţii corpului profesoral
Foarte  bine

e) accesibilitatea resurselor adecvate învăţării

40
Optimizarea accesului la resursele educaţionale
Foarte  bine
f) baza de date actualizată sistematic, referitoare la asigurarea internă a calităţii
41
Constituirea bazei de date a unităţii de învăţământ
Foarte  bine

g) transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programele de studii şi, după caz, certificatele, diplomele şi calificările oferite

42
Asigurarea accesului  la oferta educaţională a şcolii
Foarte  bine

h) funcţionalitatea structurilor de asigurare a calităţii educaţiei, conform legii

43
Constituirea si funcţionarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii
Foarte  bine



III.UNDE VREM SĂ AJUNGEM?
                   În anul şcolar 2016-2017 ne propunem:

  • Obținerea acreditării pentru liceul tehnologic, nivelul 4, domeniul Mecanică, specializarea Tehnician mecanic pentru întreținere și reparații;
  • Realizarea demersurilor pentru înființarea învățământul profesional de 3 ani, domeniul Mecanică, specializarea Mecanic utilaje și instalații în industrie;
  • Menținerea acreditării pentru nivelurile PRE, PRIM, GIM  prin obținerea atestatului de funcționare, ca urmare a evaluării externe periodice;
  • Promovabilitate la examenul de Bacalaureat de peste 50% și la Evaluarea Natională de peste 70%;
  • Extinderea rețelei parteneriatelor cu agenții economici locali la un număr de cel puțin 3;
  • Reactualizarea acordului de colaboarare cu CJRAE Vaslui în vederea asigurării serviciilor de consiliere și orientare elevilor;
  • Reactualizarea acordului de colaboarare cu cabinetul medical din localitate în vederea asigurării serviciilor medicale pentru elevi și medicul de medicina muncii privind asigurarea serviciilor pentru c.d..
  • Cel puțin 50% dintre c.d participante la cursuri, programe de formare/perfecționare continuă;
  • Reabilitarea corpului vechi de școală din Satu Nou;
  • Amenajarea și dotarea minimală a cabinetului de consiliere și orientare și a cabinetului medical.



[1] În cazul în care unitatea de învăţământ a fost supusă evaluării externe periodice, se vor menţiona calificativele pentru fiecare indicator, precizate în  raportul de evaluare externă periodică
[2] În cazul în care unitatea de învăţământ a fost supusă evaluării externe periodice, se vor menţiona calificativele pentru fiecare indicator, precizate în  raportul de evaluare externă periodică
[3] În cazul în care unitatea de învăţământ a fost supusă evaluării externe periodice, se vor menţiona calificativele pentru fiecare indicator, precizate în  raportul de evaluare externă periodică
[4] În cazul în care unitatea de învăţământ a fost supusă evaluării externe periodice, se vor menţiona calificativele pentru fiecare indicator, precizate în  raportul de evaluare externă periodică

DIRECTOR,
PROF. BUTUC CARMEN

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru r

Planul de actiune al Liceului Tehnologic ,,Petru Rares" Vetrisoaia

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru reușită și
  LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” VETRIȘOAIA             E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com TEL / FAX: 0235432038 e- mail :   isjvaslui@   isj.vs.edu.ro 31 octombrie 2021 COMUNICAT Privind situația vaccinărilor împotriva COVID – 19 la nivelul Liceului Tehnologic ,,Petru Rareș ”  Vetrișoaia La data de 31 octombrie 2021, situația personalului care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia este următoarea:   Total persoane care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia  - 28; Total persoane vaccinate - 22; Ponderea personalului vaccinat raportat la numărul total de persoane:78%