Treceți la conținutul principal

Planul managerial al scolii pentru anul scolar 2016-2017

INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN VASLUI
LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREŞ”, SAT  VETRIȘOAIA

DEZBĂTUT ÎN ȘEDINȚA C.P.                                                APROBAT ÎN ȘEDINȚA C.A.
DIN .................................                                                                  DIN............................

PLANUL MANAGERIAL
pentru anul școlar 2016-2017

     Adoptarea și aplicarea Legii educației naționale nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare, a OUG nr. 49/2014 privind modificarea Legii educației naționale și a legislației secundare, ROFUIP/2016, aprobarea metodologiilor și a procedurilor în baza cărora se va desfășura activitatea în educație vizează, în primul rând, activități ale întregii echipe manageriale a LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES” Vetrișoaia, dar și a tuturor cadrelor didactice.
     Planul de îmbunătățire a calității educației propus de CEAC pentru anul școlar 2016-2017 și concluziile care reies din Raportul de analiză a activității desfășurate în anul școlar 2015-2016 și PAS pentru anul școlar 2016-2017, conturează Planul Managerial  al Liceului Tehnologic ,,Petru Rares”din anul școlar 2016-2017. În acest sens echipa managerială a școlii  propune pentru anul școlar 2016-2017 realizarea următoarelor obiective:
1.      Studierea, însușirea și aplicarea legislației școlare și a măsurilor de reformă elaborate de MENCS, a  noutăților legislative, cu accent pe cunoașterea Legii educației naționale/OUG nr. 49 din 2014 și a legislației secundare, ROFUIP/2016, Statutul Elevilor, etc.
2.      Asigurarea calității în procesul instructiv-educativ.
3.      Optimizarea relațiilor cu autoritățile, comunitatea și alte organizații ale societății civile.
4.      Cunoașterea și aprofundarea Curriculumului Național cu modificările apărute, a CDL-urilor și a CDȘ-urilor, aplicarea unitară a planurilor de învățământ și a programelor școlare în vigoare, folosirea eficientă a manualelor alternative și a auxiliarelor didactice;
5.      Optimizarea și dezvoltarea activității educative și de consiliere ale elevilor şi părinţilor.
6.      Stimularea și dezvoltarea activității de performanță – desfășurarea olimpiadelor școlare, a concursurilor din calendarul MEN și organizarea unor concursuri locale cultural-artistice și sportive.
7.      Elaborarea/derulare/implementarea unor proiecte şi programe alternative de stimulare a elevilor cu CES,  a elevilor aflați în dificultate, în situație de risc de abandon (Proiectul ,,Școala te face OM!”, Proiectul  ,,Școala pentru toți”, etc).
8.      Fundamentarea ofertei școlare pe nevoile de dezvoltare a elevilor în scopul asigurării în perspectivă a unei integrări rapide pe piața muncii:
-          sincronizarea curriculumului la specificul contextului comunitar și armonizarea cu interesele elevilor și ale părinților;
-          responsabilizarea în continuare a autorităților locale și  părinților față de procesul formativ-educativ.
9.       Eficientizarea managementului școlar ca urmare a participării unor cadre didactice din echipa managerială la cursurile și activitățile de instruire managerială organizate de ISJ Vaslui, CCD Vaslui sau alte institutii abilitate.
10.  Dezvoltarea bazei materiale și achiziționarea de echipamente și materiale cu finanțare din bugetul școlii,  Consiliul local și din proiecte/parteneriate, conservarea bazei didactico-materiale existentă a școlii și utilizarea ei rațională.
11.  Realizarea şi dezvoltarea parteneriatelor educaționale cu agenții economici, fundații, instituții locale, regionale, naționale cu rol educațional și cu familiile elevilor.
12.  Derularea de proiecte europene (Leonardo da Vinci, Comenius, Grundtving) și a altor proiecte cu finanţare sau educaţionale.
13.  Formarea și dezvoltarea profesională a resurselor umane din școală prin participarea la cursuri şi perfecţionare.
14.  Fundamentarea și proiectarea planului de școlarizare pentru anul școlar 2017-2018 pe baza nevoilor de dezvoltare a elevilor, a solicitărilor agenților economici și ofertei de pe piața muncii propus de consiliile locale.
15.  Menținerea acreditării prin obținerea atestatului de funcționare pentru nivelurile preșcolar, primar și gimnazial și obținerea autorizației de funcționare provizorie pentru școala profesională de 3 ani.
16.  Continuarea asigurării facilităților de ordin social pentru elevii din școala noastră    (Ordonanța 96/2000, Ordonanța 68/2003 privind  manualele și rechizitele gratuite, burse, tabere sociale, foi de drum, Legea nr. 269/ 2004 referitoare la facilitarea achiziționării de calculatoare de către elevii cu posibilități materiale reduse, aplicarea Programului național de protecție socială ,, Bani de liceu,, etc.)


 Direcții de acțiune pentru realizarea obiectivelor în anul școlar 2016-2017

Nr.
crt.
Obiective
Activități pentru realizarea obiectivelor
Responsabili/Parteneri
Resurse
Indicatori de evaluare
Periodici
Materiale
Financiare
Umane
De timp
1





























.




























Organizarea internă și managemen-tul
resursei umane







































































- Cunoașterea și aplicarea corectă a legislației școlare, a legislației privind relațiile contractuale și de muncă. Comunicarea și aplicarea imediată a noutăților legislative în școală.
- director, director adjunct
- secretar
- contabil
Legea educatiei nationale nr.1/2011
OUG nr. 49/2014 privind modificarea Legii nr. 1/2011, ROFUIP/2016

Secretara
Contabila
Cadrele didactice
Începutul anului școlar/ în urma ocupării posturilor la nivel de ISJ sau în urma promovării concursurilor/testărilor organizate la nivel de școală
- Nr. contractelor de muncă incheiate corect şi la termen
-Nr. contracte semnate de angajaţi şi director
- Nr. decizii de repartizare date

-  Constituirea CA al școlii conform legislației în vigoare





- actualizarea componenței CEAC;
-actualizarea componenței comisiilor metodice, comisiilor de lucru; stabilirea tuturor responsabililor;
-proiectarea planurilor de muncă ale directorului, directorului adjunct, coordonatorului de proiecte și programe educative, CP, CA şi a comisiilor metodice
- director Butuc Carmen, CP, autorități locale, CRP, CSE, sindicatul reprezentativ




-director, director adjunct
- coord. CEAC Roman Vergil
- resp. comisiilor metodice
ROUFUIP
Legea educatiei nationale nr.1/2011
OUG 49/2014, Ordinul 4621/2015 al ROFUIP/2016; 

Regulamentul CEAC
Regulamentul de Organizare și Funcționare al școlii



Cadre didactice
Părinţi
Autorităţi locale
Consiliul Elevilor
15 oct. 2016

- decizia de  constituire a C.A.
- nr. comisii şi decizii privind componenţa acestora
- existenta planurilor manageriale/muncă

- reactualizarea PAS-ului și monitorizarea implementării acestuia

- comisie elaborare PAS

PAS – ul din anul şcolar 2015-2016
PLAI, PRAI

Membrii CEAC
Toate cadrele didactice
15.11.2016
lunar
PAS –ul şcolii reactualizat pentru anul şcolar 2016-2017

- Participarea la activități de perfecționare privind pregătirea manageriala a directorului, a membrilor CA și a altor cadre didactice
- director
- resp. formare profesionala
Oferte cursuri de management
5000 lei

Finanțare buget școală sau autofinanțare
Fonduri POS DRU
Director, CA
Cadre didactice
 Anul şcolar 2016 - 2017
Nr. c.d. participante la cursuri de management
Certificate/adeverinţe obținute
- Evaluarea activității cadrelor didactice/personalului didactic-auxiliar în vederea acordării calificativului pentru anul şcolar 2015-2016 în conformitate cu metodologia elaborată de MEN
-director , director adjunct
- resp. com. metodice
-membrii C.A.
Metodologia de evaluare anuală a activităţii personalului didactic şi didactic auxiliar, aprobată prin OMECTS   nr. 6143/2011, OMEN nr. 3597/2014, Adresa MENCS NR 9206/16.05.2016
Legea nr. 272/2004

Cadre didactice Personal didactic auxiliar
Membri CA
01-10 septembrie 2016





Nr. cadre didactice evaluate
Nr. personal didactic auxiliar evaluat
Nr. fise de autoevaluare
Nr. calificative acordate de FB, B, S, NS
Procese-verbale sedinte com. metodice/C.A.
- Organizarea și desfășurarea concursurilor de suplinire/testare pentru ocuparea posturilor/ catedrelor care se vacantează pe parcursul anului școlar 2016-2017,conform metodologiei în vigoare;


- director
- membrii CA
- membrii comisiilor de concurs






Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursurilor de ocupare aposturilor care se vacantează pe parcusul anului şcolar 2016-2017
Procedura operationala ISJ Vaslui privind ocuparea posturilor

Candidaţi
Membrii comisiilor de concurs

Conform calendarului  de concurs stabilit de şcoală




Nr. posturi/catedre vacante
Nr. concursuri organizate
Nr. posturi ocupate prin concurs
Nr. cadre didactice repartizate
-Realizarea planului de formare profesională.

-reactualizarea bazei de date privind dezvoltarea profesională și a  nevoilor  de formare

- participarea personalului didactic și didactic - auxiliar la programe/cursuri de perfecționare și dezvoltare profesională organizate la nivelul școlii și la nivel județean, național

-înscrierea și participarea c.d. la examenele pentru susținerea gradelor didactice parcurgerea unor cursuri postuniversitare, de masterat, doctorat etc.
- director
- responsabil pentru dezvoltarea profesională

-personalul didactic, didactic auxiliar și nedidactic
Ofertă formare a CCD Vaslui
Broşura cu Activităţile metodico-ştiinţifice şi psihopedagogice în anul şcolar 2016-20157 organizate de CCD Vaslui
Planul de formare profesională al şcolii
Metodologia de înscriere la gradele didactice nr. 5561/2011

5000 lei
Cadrele didactice
Pesonal didactic auxiliar și nedidactic
- Conform programului fiecărei instituții abilitate
Plan de formare profesionala
Nr. cadre didactice şi personal didactic auxiliar și nedidactic care au participat la cursuri
Nr. de cursuri/cadru didactic/didactic auxiliar și nedidactic
Certificate/adeverinte obtinute
-participarea c.d. la simpozioane și elaborarea și publicarea de articole, lucrări, cărți de specialitate sau management educațional
Cadrele didactice
Bibliografie de specialitate
100lei
Bugetul școlii, buget propriu
Cadrele didactice
Anul școlar 2016-2017
Nr. Cadre didactice participante la simpozioane

Nr. de articole, lucrări, cărți publicate
- Consilierea si asigurarea unor servicii de mentorat debutanților, cadrelor didactice cu studii necorespunzătoare/ nou venite în școală cu privire la continutul si modalitatile de aplicare a planurilor cadru/programelor scolare, a strategiilor didactice, organizarea activităților educative extrașcolare/ extracurriculare și monitorizarea activității didactice a acestora, pe tot parcursul anului școlar.

- Director, director adjunct, consilier educativ
- Responsabili com. metodice
Planurile operative ale directorului, directorului adjunct
Graficul asistenţelor la ore
Planurile manageriale ale resp. comisiilor metodice, Planul managerial al consilierului educativ

Debutanți, cadre didactice cu studii necorespunzătoare, cadre didactice nou venite in unit. scolara

Anul școlar 2016-2017
Nr. cadre didactice debutante/nou venite în școală şi cu studii necorespunzătoare îndrumate
Nr. asistenţe
efectuate de director, director adjunct şi resp. om. metodice
Nr. interasistenţe efectuate.

Motivarea/sustinerea personalului didactic în vederea participării la concursul pentru acordarea de gradații de merit și  de distincții/diplome și  evidenţierea acestora cu ocazia Zilei învăţătorului, Zilei mondiale  a educației, în CA, CP
- director, director adjunct
- consilier educativ
- resp. com. metodice
Metodologiile de acordare a gradaţiei de merit şi a distincţiilor

Toate cadrele didactice
Conform calendarului de acordare a gradaţiei de merit/distincţiilor
5 Iunie – Ziua învăţătorului
5 Octombrie – Ziua mondială a educației
-în urma obținerii unor rezultate remarcabile
Nr. cadre didactice cu gradaţii de merit/distincţii aprobate
Nr. activităţi desfăşurate pentru omagierea învăţătorilor/profesorilor de la catedră, nr c.d. evidențiate
-  Finalizarea Raportului anual de evaluare internă (RAEI) pentru anul școlar 2015-2016, validare în C.A.  și dezbaterea în CP
- Inițierea RAEI pentru anul școlar 2016-2017
- Completarea bazei de date a școlii in aplicatia ARACIP, BDNE, SIIR

- director
- coordonator CEAC



- coordonator tehnic DCC/BDNE
-responsabili SIIR, coordonator CEAC
OUG nr. 75/2005
Instrumente ale calității 4

Membrii CEAC, CA
Secretara
Contabil
Cadre didactice
14 oct. 2016
 RAEI finalizat
Baza de  date a școlii completată la zi




- Întocmirea/ reactualizarea fișei postului pentru toate cadrele didactice, director adjunct contabilul și secretarul școlii;
- Reactualizarea, aprobarea şi distribuirea fișelor de evaluare a c.d. pentru anul şcolar 2016-2017;
- director, director adjunct, secretar, responsabili de comisii metodice


Metodologia de evaluare anuală a activităţii personalului didactic şi didactic auxiliar şi Anexa 1 la OMECTS 4613/2012
OMEN nr. 3597/2014, Adresa MENCS NR 9206/16.05.2016
Legea nr. 272/2004

Membrii CA, CP
Secretara
10 sept. 2016
Fisa postului reactualizată pentru toate categoriile de personal
Fişa de autoevaluare/evaluare pentru toate categoriile de personal did. și did. auxiliar

- Completarea, adaptarea și aprobarea organigramei, elaborarea ofertei educaționale
-Elaborarea și aplicarea corectă a Regulamentului de Organizare și Funcționare al Școii, Regulamentului Intern, dezbaterea acestora cu personalul angajat, elevii școlii și părinții acestora

- director
-comisiile deeaboarare a regulamentelor
- membrii CA

Legea educaţiei nationale nr.1/2011
ROUFOIP/2016

Elevi
Cadre didactice
Părinţi
15.oct.2016
Organigrama şcolii
Oferta scolii
Regulamentul Intern al şcolii
Nr. şedinţe instruire privind dezbaterea ROFUIP
Prosele verbale de instruire cu semnăturile elevilor/părinților/ personalului angajat

- Constituirea comitetelor de părinți, CRP, CȘE, Comisia pentru prevenirea și combaterea violenței în mediul școlar



Directorul, directorul adjunct. Consilierul educatic

LEN/2011
ROFUIP/2016



Cade didactice
Părinţi
Elevi
Septembrie 2016
Nr de comitete ale părinților constituite
Procese verbale CSE, CRP, ședințe cu părinții
Decizia de constittuire a Comisiei pentru prevenirea și combaterea violenței în mediul școlar
Organizarea activităților PSI, securitatea în muncă și asigurarea serviciilor medicale pentru c.d. privind medicina muncii
Directorul
Responsabilul PSI
Responsabilul cu securitatea în muncă
Tematica activităților  PSI, OMECT nr. 3946/01.06.2001, OMAI 163.2007, Legea 307/2006
HG. 1169/2011
5000 lei
Cadrele didactice
Elevii
Medicul în medicina muncii
Cadrul tehnic PSI
Anul școlar 2016-2017
Fișele de instruire PSI, securitatea și sănătatea în muncă, Nr de fișe medicale -medicina muncii

Organizarea/efectuarea serviciului pe școală a c.d. și a elevilor
Directorul,
Consilierul educativ
ROFUIP/2016
Regulamentul de organizare și funcționare al școlii

c.d. , elevi
Septembrie 2016/ Permanent
Graficele serviciului pe școala a c.d. și a elevilor
Registre procese-verbale serviciu pe școală
Registre de evidență a vizitatorilor
2






































































Managementul de curriculum , asigurarea calității educației și a succesului școlar
































































- Aplicarea curriculumului specific domeniului mecanic de pregătire profesională, specializarea Tehnician mecanic pentru întreținere și reparații

- Încheierea acordurilor de parteneriat cu agenții economici locali în scopul formării  competențelor profesionale  elevilor de liceu, pentru pregatirea tinerilor în vedera intrarii pe piata fortei de munca

- director
- c.d. care predau disciplinele de specialiatate




Programele în vigoare
Planuri de învăţământ
CD-uri cu modulele cu diferite teme referitoare la SSM si la Relatiile de muncă


Cadrele didactice de specialitate
Agenţi economici

Septembrie 2016–iulie 2017







Octombrie-noiembrie 2016


Existenţa programelor şi a planurilor de învăţământ disciplinelor de specialitate la portofoliile inginerilor şi maiştrilor instructori
Nr. de parteneriate încheiate cu agenţii economici pentru desfășurarea instruirii practice

- Studierea cu atenţie şi aplicarea programelor şcolare la toate clasele;

-realizarea planificărilor calendaristice și pe unități de învățare la toate disciplinele

Conceperea, realizarea şi aprobarea suporturilor de curs și a programelor de optional  şi vizarea lor la ISJ Vaslui



- director
- toate c.d.







-cd care predau discipline opţionale





Programele şcolare în vigoare/discipline/clase





Programele de opţional
Bibliografie selectivă


Cadrele didactice
Permanent



1 oct. 2016




1 oct. 2016






- Existenţaunei baze electronice cu toate programele de la toate clasele şi disciplinele;
- Existenţa programelor şi a planificărilor la portofoliile cadrelor didactice;
- Nr. suporturi de curs realizate și aprobate
- Nr. fişe avizare şi nr. programe opţionale aprobate şi vizate
-  realizarea și depunerea documentației specifice la ARACIP pentru efectuarea evaluării externe periodice în  vederea obținerii atestatului de funcționare și menținerea acreditării pentru nivelul preșcolar, primar și gimnazial


-realizarea și depunerea documentației specifice la ARACIP pentru efectuarea evaluării externe periodice în  vederea obținerii autorizației de funcționare provizorie pentru nivelul 3 de calificare profesională prin școala profesională de 3 ani, domeniul Mecanică ( specializarea  Mecanic agricol) și Industria textilă și pielăriei (secializarea Confecționer produse textile)

- director, director adjunct
- coordonator CEAC









- director, director adjunct
- coordinator CEAC/agenții economici, autoritățile locale, ISJ Vaslui
OUG nr. 75/2005
RAEI 2015-2016











OUG nr. 75/2005
RAEI 2015-2016
9900 lei











4200
Director, director adjunct,
contabil
Cadre didactice






Director, director adjunct,
contabil
Cadre didactice, reprezentanții agenților economici și ai autorităților locale, inspector discipline tehnice
Martie 2017











Decembrie 2016
Cerea de declanşare a procedurii de evaluare externă
Documentaţia în vederea evaluării externe pentru acreditare

Atestatul de funcționare

Cerea de declanşare a procedurii de evaluare externă
Documentaţia în vederea evaluării externe pentru autorizare

Autorizația de funcționare provizorie


Organizarea și desfășurarea evaluărilor inițiale și finale pentru elevi și valorificarea rezultatelor acestor testări în vederea realizarii măsurilor ameliorative, în special la disciplinele de examen (Bacalaureat şi Evaluare naţională)

- director
- toate c.d.



Teste iniţiale şi finale/discipline/clase

Elevi
Cadre didactice
Datele fixate pentru desfășurarea acestor testări
Nr. evaluări iniţiale şi finale/discipline/clase
Statistici cu rezultatele elevilor
Interpretări rezultate/măsuri de îmbunătățire
- prelucarea sub semnătură cu elevii și părinții a ordinelor, metodologiilor și a calendarelor și a altor matriale pentru EN II, IV, VI, VIII, admiterii în învățământul liceal și profesional,  examenului de bacalaureat și de certificare a competențelor profesionale


- Diriginții claselor a II-a, a IV-a, a VI-a, a VIII-a și  a XII-a


Metodologiile Evaluării Nationale şi a examenului de bacalaureat şi
Metodologia admiterii în licee
Calendarele acestor exmene
Decizii comisii
Planurile de măsuri

Elevi
Părinți
Cadre didactice
Septembrie –octombrie 2016


și
Martie-iunie 2017
Nr ședințelor de instruire/prelucare cu elevii/părinții
-prezentarea sub semnătură a programelor pentru disciplinele de examen la EN VIII-a și bacalaureat
Profesorii de specialitate
Programele pentru disciplinele de examen

Elevi
Cadre didactice
Octombrie 2016
Nr de procese verbale de instruire
-organizarea ședințelor de pregătire suplimentară în vederea participării absolvenților de clasa a VIII-a și a XII –a la EN/Bacalaureat și Examenul de certificare a competențelor profesionale






- organizarea simulărilor EN și Bacalaureat
- Director
- Prof. discipline de specialitate











Director,
Prof. De specialitate

Adresele şi precizărilor ISJ Vaslui
OMEN nr. 3973/28.07.2014 privind echivalarea nivelurilor de calificare și Cadrul național al calificarilor aprobat prin HG nr. 918/2013

Elevi
Cadrele didactice de specialitate discipline de examen
Diriginţii claselor a VIII-a şi a XII-a




Elevii, c.d. de specialiatate, alte c.d.
Conform graficului ședințelelor de pregătire suplimentară










Conform planificărilor la nivel de școală și la nivel național
Nr. sedințelor de pregătire suplimentară
Nr. de elevi participanți la orele de pregătire suplimentară

Rezultatele obținute





Nr. de simulări organizate, nr de elevi participanți
Rezultatele de la simulări

- inițierea, organizarea și participarea la concursurile și olimpiadele școlare pe discipline și la concursurile sportive din calendarul competițional național, din CAEN, CAER și cele oraganizate  cu avizul ISJ Vaslui
- director
-Director adjuncct
- consilier educativ
-cadrele didactice


Calendarele activităţilor educative la nivel naţional pentru anii 2016 şi 2017, cu secţiunile concursurilor regionale şi interjudeţene

Elevi
Cadre didactice
Conform calendarelor
Nr. elevi participanţi la olimpiade şi concursurile din calendare
Nr. premii obţinute
Nr. concursuri iniţiate şi organizate la nivelul scolii
Nr. c.d. implicate
- Elaborarea ofertei disciplinelor opționale pentru anul școlar 2017-2018

- Director
- C.d.




Bibliografie selectivă

Cadre didactice de specialitate
Decembrie 2016
Nr de discipline opționale propuse
- utilizarea în procesul de predare-învățare a unor strategii și tehnici de lucru centrate pe elev, interactive și a componentei TIC



- toate cadrele didactice



Tabla interactiva
Mijloace TIC
Laboratorul de informatica
Softuri educationale de specialitate,
Fișe de lucru,etc

Elevi
Cadrele didactice formate
Permanent
Nr. cadrelor didactice care utilizează strategii interactive
 Nr. lectii desfășurate în  laboratorarele de informatică
Nr. cadre didactice care utilizează mijloacele TIC
Desfășurarea unor activități de pregătire suplimentară  pentru recuperarea decalajelor și pentru performanță
Toate c.d.
Graficele de pregătire suplimentară

Director
Elevi
Părinți
Conform graficelor de pregătire supliementară
Nr ședințelor de pregătire
Nr de elevi participanți
Rezultatele elevilor
- Cuprinderea întregii populației de vârstă școlară într-o formă de învățământ în condițiile asigurării frecventării cursurilor prin respectarea legislației în vigoare,  în vederea diminuării abandonului școlar și a școlarizării copiilor.
- director
- resp. com. metodice
Metodologia privind fundamentarea cifrei de şcolarizare
Reţeaua şcolară

Elevi
Cadre didactice
Părinţi
Anul școlar 2016-2017
Nr. de elevi cuprinşi în clasa pregătitoare
Nr. elevi care au abandonat şcoala
Nr. elevi nescolarizati
- întocmirea planului  orientarea şcolară şi profesională


- director, director adjunct
- consilier educativ
- diriginţii claselor a VIII-a şi a XII-a


Broşura cu reţeaua liceelor din jud. Vaslui
Oferta şcolară al liceului nostru şi a altor licee
Pliante
Afişe

Elevi
 Cadre didactice
Psihologul scolar
Agenţi economici Autorităţi locale
1 noiembrie 2016
Nr. actiuni desfăşurate
Planul de măsuri privind orientarea şcolară
Contractul cu un psiholog școlar
Cadru didactic format pentru consiliere educationala
Pliantul/afisul şcolii cu oferta
Nr. elevi, părinţi, agenţi economici, membri ai comunităţii implicaţi in actiuni de consiliere
Încheierea contractelor educaționale cu  familiile elevilor
Director, director , diriginți
ROFUIP/2016
Contractul educațional
100 lei
Părinți/ tutori, elevi
Octombrie-noiembrie 2016
Nr de contracte educaționale încheiate
Întocmirea portofoliilor educaționale ale elevilor
Director
Secretar
Diriginți
ROFUIP/2016
Modelul portofoliului educațional
30 lei
Cadre didactice, elevii clasei pregătitoare
Noiembrie 2016
Nr de portofolii întocmite
-derularea unor proiecte/programe educaționale alternative de stimulare a elevilor, aflaţi în risc de abandon, (ex. continuarea Proiectului ,,Școala te face OM!, implementarea proiectului ,,Școala pentru toți”, alte proiecte educaționale);



- Director
- Echipele de proiect
Proiectul ,,Școala te face OM!”
Proiectul ,,Școala pentru toți
750000 euro
Elevii identificaţi pentru participare la aceste programe
Cadre didactice
Anul școlar 2016-2017
Produsele  acestor proiecte/programe
Grantul proiectului
Nr. activităţi/acţiuni desfăşurate în cadrul proiectelor/programelor
Achizitiile prin proiectul de grant
Nr. elevi implicati in activități/acțiuni
Nr. de PIP-uri și de programe adaptate pentru elevii cu CES
3.













































4.
































Monitorizarea, evaluarea și îndrumarea activităților desfășurate








































Asigurarea accesului elevilor la servicii educaționale diversificate și la condiții
 condiții optime și de siguranță a procesului instructiv-educativ




























- Stabilirea clară a unor obiective de control în planurile operative ale directorului

- realizarea graficului de asistențe la ore

-planificarea și desfășurarea activităților metodico-științifice la nivelul comisiilor metodice din școală

-desfășurarea de către CEAC a activităților de evaluarea internă

- director, director adunct







Responsabilii de comisii metodice


- coordonator CEAC


Planuri manageriale
Plan de îmbunătățire CEAC




Planuri manageriale ale comisiilor metodice

Planul operațional CEAC pentru anul școlar 2016-2017

Director, director adjunct, responsabili comisii metodice, coordonator CEAC
Cadrele didactice propuse în graficul de asistenţe
Săptămânal



Săptămânal




Lunar




Semestrial
Nr. planuri operative
Graficul de asistenţe
Caietul de asistenţe
Nr. asistențe director, director adjunct,  resp. comisii metodice, coordonator CEAC
Nr. cadre didactice asistate


Procese verbale ale CEAC, nr de activități de evaluare internă



- Consemnarea activităților educative extrașcolare în condica întocmită în acest sens

Directorul, directorul adjunct
Consilierul educativ
Cadrele didactice
Condica pentru activități educative extrașcolare

Cadre didactice
După organizarea activităților educative extrașcolare
Condica de înregistrare și monitorizare a activităților extracurriculare

- Aplicarea unor chestionare de evaluare a satisfacției beneficiarilor privind serviciile ducationale

- director, director adjunct
- coordonator CEAC
Chestionare de evaluare a satisfacției beneficiarilor

Elevi
Părintii elevilor
CEAC
Sf sem I și sf anului școlar 2016-2017
Nr. beneficiari evaluați
Nr. chestionare aplicate
Satistici
- Verificarea managementului în domeniul informării, planificării și proiectării activității: la nivelul directorului adjunct, consilierului educativ, responsabililor comisiilor metodice și pe fiecare cadru didactic.

- director

Planuri manageriale
Planificări calendaristice şi pe unităţi de învăţare
Planul activităţilor extraşcolare

Responsabilii comisiilor metodice
Consilierul educativ
Cadrele didactice
oct. 2016-iun. 2017
Planuri manageriale com. metodice, CEAC
Planificarea activităţilor la comisii
Planificări calendaristice şi pe unităţi de învăţare/discipline


- Monitorizarea stării disciplinare a elevilor în vederea combaterii violenței în școală și a prevenirii compotamentelor deviante, a absenteismului școlar, respectarea prevederilor Regulamentului de Organizare  și Funcționare al școlii

- director
- director adjunct
- toți diriginții
Regulamentul de organizare și funcționare al şcolii și anexele sale


Elevii
Diriginţii
sep. 2016-iun. 2017
Nr. absente/elev
Nr. total absențe/clasă/școală
Nr. note scăzute la purtare din cauza absenţelor
Nr. elevi cu comportament violent/deviant
Planul operaţional de reducerea fenomenului violenţei în şcoala
- Realizarea planului de măsuri privind asigurarea securității și siguranţei în școală
Directorul, directorul adjunct
Comisia pentru combaterea și prevenirea violenței
Responsabilul PSI si cu securitatea în muncă



01.10.2016
Directorul, directorul adjunct
Comisia pentru combaterea și prevenirea violenței
Responsabilul PSI si cu securitatea în muncă

Planul de siguranţă

-stabilirea și desfășurarea orelor de consiliere și orientare la toate clasele

- director, director adjunct, diriginții
Programele școlare de,,Consiliere și orientare”

Diriginţii
Săptămânal
Nr. planificări la dirigenţie
Tematica propusă pentru orele de dirigenţie
-reactualizarea acordului de colaborare cu CRAE Vaslui
director

70 lei
Director CJRAE Vaslui

Noiembrie 2016
Acordul de colaboarre
-realizarea demersului către ISJ Vaslui pentru aprobarea a cel puțin 0,5 norme de psiholog școlar
director
Standardele ARCIP pentru acreditare

Membrii CA ISJ Vaslui
Noiembrie 2016
Adresa către ISJ Vaslui
-dotarea minimală a Cabinetului de consiliere și orientare
Director
Contabil

4000 lei
Membrii CA
Contabil
Noiembrie decembrie 2016
Mobilierul și materialele achiziționate
- Încheierea unui acord de colaborare cu Cabinetul Medical Individual Vetrișoaia

- Director

Ordonanţa de urgenţă nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuţii şi competenţe exercitate de Ministerul Sănătăţii Publice către autorităţile administraţiei publice locale

Medic CMI din comunitate
Noiembrie 2016
-Acordul de colaborare cu CMI din comunitate;
Nr. campanii de prevenire a consumului de droguri, tutun, alcool desfașurate

Dotarea minimală a cabinetului medical școlar
Director, contabil

4000lei
Membrii CA
Contabil
Noiembrie-decembrie 2016
Mobilierul și materialele achiziționate
Dotarea școlii cu cel puțin 4 truse medicale 
Director,
contabil
Ordinul MS 427/2002
700 lei
Director
Responsabil de structură, contabil
Noiembrie 2016
Nr de truse medicale
- continuarea dotării bibliotecii școlii/CDI-ului cu fond de carte , mobilier și asigurarea conectivității la Internet
- director
- resp. CDI
Planul managerial/activități CDI
7000 lei
Resp. CDI
Elevi
Cadre didactice
Anul școlar 2016-2017
Nr. volume achiziționate/donate
Nr. softuri educaționale
Nr. reviste/ziare
Conectivitatea la Internet
Mobilierul achiziționat
Reabilitarea corpului vechi de școală din Satu Nou
Directorul

Bugetul local/
proiecte POSDRU
Reprezentanții autorităților locale
Anul școlar 2016-2017
Corpul de școală reabilitat



Continuarea dotării atelierului școlii cu echipamente, truse, scule și mobilier adecvat
Directorul

2500
Bugetul școlii,
Donații agenți economici
Prof. Discipline tehnice, maistru instructor,
 Agenții economici
Anul școlar 2016-2017
Nr de materiale, echipamente, truse achiziționate
- Aplicarea și derularea  a cel puțin un proiect educațional/ european  (Comenius, Leonardo da Vinci, Grundtvig etc.)
- director
- conilier educativ
- resp. proiecte europene

Programele Comenius/Leonardo da Vinci şi Grundtvig

Cadrele didactice
Conform termenelor din proiect
Nr. proeicte educationale
Nr. proiecte europene aplicate şi implementate
Nr. cadre didactice implicate în derularea proiectelor
Produsele proeictelor
Amenajarea peisagistică a parcului școlii.

- director
- contabil
Bugetul şcolii
Bugetul local

Directorul
Primarul
Contabilul
Firmele angajate pentru realizarea obiectivelor
Aprilie – mai 2017

Parcul amenajat
-  Păstrarea şi întreţinerea bazei materiale existente



- Toate cadrele didactice





Listele de inventar cu bunurile din fiecare spaţiu

Elevii
Cadrele didactice
Îngrijitorii şcolii


Anul şcolar 2016-2017
Nr. de bunuri distruse
Nr. de bunuri reparate


- Atragerea de donații/sponsorizări pentru dotarea școlii, susținerea financiară privind desfășurarea unor activități/concursuri în cadrul școlii


- Toate cadrele didactice




Cadrele didactice
Anul școlar 2014-2015
Nr. acte donații/sponsorizări
Bunuri donate
- Dotarea şcolii cu
cel puțin o retea de 10 calculatoare
- Director
- Contabil
Bugetul şcolii
Proiecte
30.000 lei
Elevi
Cadre didactice
Anul școlar 2016-2017
Rețea de calculatoare
- Continuarea amenajarii unui colţ muzeistic/spiritual în cinstea domnitorului Petru Rareş, patronul spiritual al unității școlare

- Directorul
- Contabilul
- Prof. de istorie
Bugetulşcolii

Elevi
Cadre didactice
Noiembrie 2016
Colţul muzeistic amenajat
Materiale achiziționate
- Dotarea cu materiale didactice la toate discipline

- Directorul
-Contabilul






Bugetulşcolii
Referate de necessitate




5000 lei
Cadrele didactice de specialitate
Anul școlar 2016-2017





Nr. de materiale didactice achiziționate
Nr. de mijloace de învățământ achiziționate

- Amenajarea unei baze sportive

- Director
- Primarul
- Contabilul şcolii

Referate
Memorii
Bugetul şcolii
Bugetul local
Proiecte
Prof. de educație fizică și sport
Anul școlar  2016-2017
Teren de sport amenajat
Sală de sport
Amenajarea/reamenajarea corespunzătoare a spațiilor școlare și a holurilor școlii
Directorul
Consilierul educativ
Toate c.d.
Mateliale didactice, sfișe, pliante, etc.

Cadrele didactice, elevii
Anul școlar 2016-2017
Spațiile amenajate corespunzător

- Schimbarea autorizațiilor sanitare de funcționare cu noua denumire a unității școlare


- Directorul, directorul adjunct/ DSP Vaslui
Autorizațiile existente
Legislația în vigoare
Memoriile tehnice

Directorul, directorul adjunct,
Secretar,
30.11.2016
Nr. autorizații schimbate

DIRECTOR,
PROF.  BUTUC CARMEN

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru r

Planul de actiune al Liceului Tehnologic ,,Petru Rares" Vetrisoaia

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru reușită și
  LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” VETRIȘOAIA             E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com TEL / FAX: 0235432038 e- mail :   isjvaslui@   isj.vs.edu.ro 31 octombrie 2021 COMUNICAT Privind situația vaccinărilor împotriva COVID – 19 la nivelul Liceului Tehnologic ,,Petru Rareș ”  Vetrișoaia La data de 31 octombrie 2021, situația personalului care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia este următoarea:   Total persoane care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia  - 28; Total persoane vaccinate - 22; Ponderea personalului vaccinat raportat la numărul total de persoane:78%