Treceți la conținutul principal

Planul managerial privind activitatea educativa 2016-2017

INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN VASLUI                                                                                                 AVIZ DIRECTOR,
LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREŞ”,  SAT   VETRIŞOAIA                                                                PROF. BUTUC CARMEN
TEL./FAX:0235432038                                                                                                                                                  
E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com          
NR.

 




 PLANUL MANAGERIAL

privind  activitatea educativă extracurriculară şi extraşcolară la nivelul unității de învățământ

ANUL ŞCOLAR 2016-2017


Prin formele sale specifice, activitatea educativă şcolară şi extraşcolară dezvoltă creativitatea, gândirea critică şi stimulează implicarea tinerei generaţii în actul decizional în contextul respectării drepturilor omului şi al asumării responsabilităţilor sociale.
În sistemul de învațământ românesc, cadrul activitații educative școlare şi extrașcolare constituie spaţiul capabil de a răspunde provocărilor societăţii actuale, în sensul în care conceperea flexibilă a acesteia permite o continuă actualizare a conţinutului învăţării şi a metodelor didactice centrate pe elev, precum şi o monitorizare şi evaluare de calitate a rezultatelor învăţării.
Elevul devine resursă, producător, lider de opinie, deci participant activ.
Activitatea educativa școlară şi extrașcolara contribuie la dezvoltarea personalităţii copilului/tânărului şi a integrării lui sociale. Din acest punct de vedere există următoarele perspective și tendințe:
-          Implicarea mai pronunţată a şcolii în viaţa comunităţii prin activităţi de voluntariat;
-          Reducerea ratei absenteismului, a incidenţei delincvenţei juvenile în rândul populaţiei şcolare, a cazurilor de discriminare şi situaţiilor conflictuale;
-           Încurajarea aptitudinilor deosebite ale copiilor si sprijinirea acestora pentru a le valorifica la concursuri, olimpiade şi festivaluri tematice;
-          Cooptarea elevilor în actul decizional la nivelul şcolii prin intermediul Consiliului elevilor;
-           Implementarea în toate unităţile de învăţământ a Strategiei MENCS privind prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar.

ANALIZA SWOT


MEDIUL INTERN
PUNCTE TARI
PUNCTE SLABE

- Colectivul de cadre didactice este activ, armonios, acționând ca o echipa  pentru educarea elevilor;
- Preocuparea unui număr mare de cadre didactice  pentru dezvoltarea profesională,  participare la cursuri/activități de formare în specialiatate, dar și  pentru domeniul activităților formale și nonformale;
- Disponibilitatea  cadrelor didactice pentru inițierea și desfășurarea unui număr mare de activități/acțiuni educative diversificate, atractive și de calitate;
- Optimizarea și amenajarea corespunzătoare a spațiului școlar, dotarea unității școlare cu echipamente și mijloace didactice moderne necesare desfășurării unei educații eficiente și de calitate;
- Rezultatele bune ale elevilor/preșcolarilor înregistrate la anumite discipline la concursuri, olimpiade, competiții, festivaluri și manifestări educative locale, județene și  regionale;
- Existența unei oferte educaționale proprii, a unor programe pentru copii cu nevoi speciale;
- Experienţa unor cadre didactice în inițierea, proiectarea și derularea proiectelor/ programelor educaționale, europene, cu sau fără finanțare;
- Existența unor parteneriate și a unei bune colaborări cu  reprezentanţii Poliţiei, Primăriei și  cu Consiliul Reprezentativ al Părinţilor în scopul prevenirii delincvenţei juvenile, prevenirii absenteismului și diminuării abandonului școlar, derulării unor proiecte și prograame educaționale, desfășurării activităților extrașcolare.



- Inexistența unui psiholog/consilier  școlar cu activitate permanent în unitatea școlară;
- Migrarea părinților la muncă în străinătate sau în alte localități are implicații directe asupra comportamentului elevilor, reflectate în special în absenteismul școlar;
- Număr mic de elevi participanți la olimpiadele și concursurile școlare;
- Lipsa unor spații adecvate (sală/teren de sport), dotate corespunzător   pentru desfașurarea activitatilor sportive și a altor activități extrașcolare;
- Fonduri reduse pentru susţinerea activităţilor extracurriculare, de orientare și consiliere educațională, în carieră sau profesională.


MEDIUL EXTERN
OPORTUNITATI
AMENINTARI

- Existenţa unor programe guvernamentale, acordarea de burse şi a altor tipuri de ajutoare pentru elevi (,,Bani de liceu’’, ,,Euro 200”, ,,Cornul şi laptele”, ,,Fructe în școli”, ,,Toți copiii la grădiniță”, ,,Rechizite gratuite”);
- Acordarea burselor sociale/de studiu elevilor de către Administrația publică locală care stimulează participarea elevilor la cursuri, pregătirea suplimentara și participarea la concursuri, olimpiade, competiții școlare și obținerea de performanțe;
- Decontarea integrală a cheltuielior cu naveta atât a elevilor cât și a cadrelor didactice determină atragerea la unitatea noastră cadrelor didactice calificate și a elevilor din alte localități;
- Derularea unor proiecte la nivel județean sau național/regional: ,,Școala te face OM!”, ,,Școala pentru toți!” etc. și la care suntem sau putem fi parteneri;
- Posibilitatea depunerii şi derulării unor  proiecte educative locale;
-Existenţa unor copii cu potenţial intelectual sau cu diferite talente, abilităţi (literar-artistice, sportive etc);
- Existenţa mijloacelor şi echipamentelor moderne care permite desfăşurarea unor activităţi educative şcolare şi extraşcolare calitative;
- Existenta ofertei de cursuri de formare in domeniul managementului educational si a realizarii de proiecte educationale si cu finantare;
- Existența unei oferte bogate de concursuri, olimpiade, competiții școlare avizate de MENCS (C.A.E.N. și .C.A.E.R.) sau organizate la nivel județean și avizate de ISJ Vaslui;
- Susținere din partea autorităților locale în privința participării elevilor la concursuri, olimpiade și competiții sportive.



- Scăderea/migrarea populatiei scolare ca urmare scăderii natalității/migrarii părinților la muncă în străinătate sau în alte localități;
- Existența  unui număr mare de parinți cu o situație materială precară sau cu mentalitati învechite, care sunt dezinteresati de evoluția școlară a copiilor lor;
- Renunțarea unor elevi din clasele a XI-a și a XII-a privind continuarea și finalizarea studiilor liceale și angajarea lor în câmpul muncii;
- Existența unei legislații care nu încurajează colaborarea agenților economici cu unitațile școlare;
-     Existența unui număr destul de mare de cadre didactice navetiste, cu norma de predare in doua scoli sau la plata cu ora, care implică într-o mai mică măsură în organizarea activităților extrascolare  in afara cursurilor sau  in initierea sau derularea unor proiecte educationale cu durata mai mare de un an;
- Scăderea  motivației elevilor pentru învățare determină o slabă participare și rezultate în general modeste la olimpiadele si concursurile şcolare pe discipline, în special la etapele superioare ale acestora.


OBIECTIVE OPERAŢIONALE:

  1. Proiectarea şi organizarea eficientă a activităţii educative şcolare şi extraşcolare;
  2. Desfăşurarea unor activităţi educative variate, calitative, care să atingă toate domeniile/tipurile de educaţie şi să corespundă intereselor, abilităţilor, aptitudinilor şi particularităţilor de vârstă ale elevilor ;
  3. Îmbunătăţirea frecvenţei, întărirea disciplinei  şi combaterea violenţei în mediul şcolar;
  4. Obţinerea de performanţe în activităţile educative şcolare şi extraşcolare;
  5. Optimizarea şi menţinerea relaţiei şcoală-familie, şcoală-comunitate;
  6. Monitorizarea şi evaluarea activităţilor educative şcolare şi extraşcolare.



1.     Proiectarea şi organizarea eficientă a activităţii educative şcolare şi extraşcolare

NR. CRT
ACTIVITĂŢI
RESPONSABILI
COLABORATORI
TERMEN
1.
Constituirea  comisiilor metodice a  diriginţilor şi desemnarea responsabililor
Consiliul profesoral
Membri CA
Director, consilier educativ
Septembrie, 2016
2.
Reactualizarea bazei de date privind situaţia disciplinară, absenteismul, delicvenţa
Consilierul educativ, diriginţii
Secretariatul şcolii
Lunar

3.
Organizarea activităţii comisiilor metodice ale diriginţilor
Responsabilii de comisii (Bordeianu  Neculai, Lovin Luminita)
Consilierul educativ, membrii comisiei
1 Octombrie, 2016
4.
Elaborarea Planului/Programului managerial al activităţilor educative şcolare şi extraşcolare şi Calendarului activităţilor educative al şcolii
Consilierul educativ
Director, responsabili comisii metodice
1 Octombrie, 2016
5.
Întocmirea planificărilor calendaristice/semestriale la consiliere şi orientare
Diriginţii
Consilier educativ
1 Octombrie, 2016
6.
Întocmirea proiectelor didactice pentru orele de consiliere și orientare
Toți diriginții
Responsabilii comisiilor metodice
Permanent
7.
Intocmirea  programelor activităţilor educative la nivel de clasă
Toţi diriginţii
Elevii, părinţii consilierul educativ, instituţii cu rol în educaţie
30 Septembrie, 2016


8.
Proiectarea riguroasă  şi organizarea calitativă a oricărei activităţi educative şcolare şi extraşcolare
Toate cadrele didactice
Cadrele didcatice, elevii, părinţii
Permanent
9.
Proiectarea programului de activităţi pentru ,,Săptămâna educaţiei globale 14-18 noiembrie”. Tema  „Împreună pentru pace!”.
Consilier educativ
Responsabilii comisiilor metodice
31octombrie, 2016
10.
Proiectarea programului de activităţi pentru săptămâna 27-31 MARTIE, 2017 –Programul ,,Şcoala altfel: Să ştii mai multe, să fii mai bun!”
Consilier educativ
Toate c.d.
 elevii, părinţii,  diverse instituţii,
Octombrie, 2016- ianuarie, 2017

11.

Constituirea Comitetelor de părinţi pe şcoală


Diriginţii

Părinţii
Septembrie –octombrie, 2016

12

Organizarea Consiliului reprezentativ al părinţilor și întocmirea programului de activități a CRP
Directorul, consilierul educativ
Diriginţii, părinţii
octombrie, 2016
13.
Întocmirea programului de activităţi cu părinţii
Toţi diriginţii, directorul, consilierul educativ
Părinţii
Octombrie, 2016
14.
Atragerea și întocmirea parteneriatelor  cu diverse instituţii cu rol în educaţie, cu familia şi cu alţi factori educaţionali
Directorul
Consilierul educativ, cadrele didactice, instituţii cu atribuţii în educaţie
Pe tot parcursul anului şcolar 2016-2017
15.
Organizarea Consiliului Școlar al Elevilor şi alegerea biroului executiv al acestia
Consilier educativ
Diriginţii, elevii
Septembrie-octombrie 2016
16.
Organizarea alegerilor reprezentantului elevilor în Consiliul de Administrație al scolii
Consilier educativ
Diriginţii, elevii
Octombrie 2016
17.
Revizuirea  Regulamentului de organizare și funcționare a unității școlare şi avizarea acestuia
Directorul
Consilier educativ, responsabili comisii metodice
Septembrie, 2016
18.

Organizarea serviciului pe şcoală
Consilierul educativ
Director, c.d., elevii
Septembrie, 2016
19.
Elaborarea şi depunerea de proiecte educaționale cu sau fără finanţare
Toate cadrele didactice
Directorul, ISJ Vaslui, potenţialii parteneri
Conform procedurior şi calendarelor de depunere şi avizare a proiectelor educaţionale/
semestrial
20.
Intocmirea programelor de pregătire suplimentară cu elevii pentru remediere şcolară şi obţinere de  performanţe şcolare
Toate cadrele didactice
Director, consilier educativ, responsabili de comisii metodice, elevii şi părinţii
Semestrial



21.
Întocmirea cu rigurozitate și în timp util a întregii documentații necesare organizării excursiilor și taberelor școlare/deplasării la diferite activități extrașcolare
Toate cadrele didactice
Director
ISJ Vaslui
Atunci când este cazul
         
          2.   Desfăşurarea unor activităţi educative variate, calitative, care să atingă toate domeniile/tipurile de educaţie şi să corespundă intereselor, abilităţilor, aptitudinilor şi particularităţilor de vârstă ale elevilor

NR.
CRT
ACTIVITĂŢI
RESPONSABILI
COLABORATORI
TERMEN
1.
Desfăşurarea  activităţii de diriginte conform  O.M.Ed.C.I   nr. 5132, O.M.E.C.T.S. nr. 44366/10.09.2010  şi OMECTS nr. 46267/28.09.2010
Responsabili comisii metodice ale diriginţilor, diriginţii
Director, consilier educativ
Permanent



2
Desfăşurarea unor activităţi de consiliere şi orientare profesională a absolvenţilor de gimnaziu şi liceu
Diriginţii claselor a VIII-a şi a XII-a
Director, consilier educativ, specialişti în diverse domenii
Permanent


3.
Oferirea de consiliere educativă şi psihologică pentru elevii cu devieri comportamentale sau a celor cu probleme sociale ori materiale
Dirigenţii
Consilierul educativ
Directorul, părinţii, CJRAE Vaslui
Permanent
4.
Acţiuni de educaţie rutieră
Toţi diriginţii
Poliţia locală
Semestrial
5.
Desfăşurarea unor acţiuni de educaţie ecologică şi de adoptare a unui stil de viaţă durabil
Toate cadrele didactice
Consiliul elevilor
Permanent
6.
Desfăşurarea unor acţiuni de educaţie PSI
Responsabilul PSI, Prof. Bordeianu Neculai
Specialişti în domeniu
Semestrial

7.
Participarea la concursul ,,Cu viaţa mea apăr viaţa”
Prof. Roman Vergil, prof.
Specialişti în domeniu
Conform calendarului
8.
Sărbătorirea  marilor evenimente culturale/istorice  şi a manifestărilor la nivel naţional, european şi internaţional (25 octombire, 1 decembrie, 15 ianuarie, 24 ianuarie, 9 mai,etc )
Consilierul educativ
Toate cadrele didactice
Directorul
Consiliul elevilor
Părinții
Căminul Cultural Vetrișoaia
Conform calendarului


9.
Manifestări culturale în şcoală: Serbarea de Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie, Serbarea de sfârşit de an
Consilierul educativ
Toate cadrele didactice
Directorul
Consiliul elevilor
Părinții
Căminul Cultural Vetrișoaia
Conform calendarului

10.
Organizarea și desfășurarea de  excursii/tabere şcolare
Toate cadrele didactice
Consilierul educativ, directorul, părinţii
Semestrial
11.
Organizarea unor activităţi privind combaterea consumului de droguri, fumatului

Consilierul educativ
Toți diriginții
Centrul de Prevenire şi Consiliere Antidrog Vaslui
Semestrial
12.
Desfăşurarea  unor activităţi privind educaţia pentru sănătate
Toţi diriginţii
Prof.de biologie, medicul de familie, etc
Semestrial
13.
Înfiinţarea cercului ,,Prietenii pompierilor”
Responsabil PSI –prof. Bordeianu Neculai
Responsabil PSI de la nivelul localităţii
Semestrul I
3.     Îmbunătăţirea frecvenţei, întărirea disciplinei  şi combaterea violenţei în mediul şcolar

NR.
CRT
ACTIVITĂŢI
RESPONSABILI
COLABORATORI
TERMEN
1.
Implementarea Planului privind reducerea fenomenului violenţei în mediul şcolar şi derularea activităţilor cuprinse în Planul managerial al Comisiei pentru prevenirea şi combaterea violenţei în unităţile şcolare

Toate cadrele didactice
Comisia pentru prevenirea şi combaterea violenţei
Permanent




2
Prezentarea elevilor şi părinţilor sub semnătură a ,,Regulamentului de organizre și funcționare a unității școlare”,  ,,Statutului elevului”, ,,Planului de măsuri pentru asigurarea protecţiei unităţilor şcolare şi a siguranţei elevilor” şi a ,,Procedurii privind asigurarea pazei unităţii de învăţământ, accesul în şcoală şi asigurarea serviciului pe şcoală”
Toţi diriginţii
Director, consilier educativ

Septembrie –octombrie, 2016
3.
Acţiuni de prevenire  a delicvenţei juvenile și  a traficului de persoane
Consilierul educativ, toate cadrele didactice
Reprezentanții Postului de Poliție Vetrișoaia
Semestrial, conf. Calendarului activităţilor educative
4.
Efectuarea riguroasă a serviciului pe şcoală

Toate cadrele didactice
Director, Postul de Poliţie Vetrișoaia
Permanent
5.
Monitorizarea absenţelor pe clase şi elevi;
Toate c.d.
Părinţii
Permanent
6.
Desfăşurarea unor acţiuni de reducere a absenteismului şcolar: colaborarea permanentă cu familiile elevilor și cu autoritățile locale, etc;

Toţi diriginţii
Părinţii, autorităţi locale
Permanent
7.
Includerea în planificarea semestrială la consiliere şi orientare a cel puţin unei teme de dezbatere cu elevii privind violenţa în mediul şcolar

Diriginţii
Responsabilii comisiilor metodice(Butuc Carmen şi Lovin Luminita)
Semestrial
8.
Depistarea cazurilor grave de indisciplină, de deviere comportamentală, de delincvenţă juvenilă şi consilierea acestora;
Toate c.d.
Părinţii
Permanent
9.
Desfăşurarea  unor lectorate cu părinţii pe tema violenţei în mediul şcolar;
Diriginţii
Consilier educativ
Conform  planificării

4.     Obţinerea de performanţe în activităţile educative extracurriculare şi extraşcolare

NR.
CRT
ACTIVITĂŢI
RESPONSABILI
COLABORATORI
TERMEN
1.
Desfăşurarea programelor de pregătire suplimentară  cu elevii pentru evaluările naţionale
Cadrele didactice de specialitate
Director
Permanent
2.
Desfăşurarea programelor de pregătire suplimentară în vederea participării la olimpiade, concursuri şi competiţii şcolare
Toate c.d.
Părinţii
Permanent


3.
Organizarea etapei pe şcoală a olimpiadelor şi concursurilor şcolare
Toate c.d.
Comisiile metodice
Conform calendarelor de desfăşurare
4.
Desfăşurarea unor concursuri şi competiţii sportive la nivelul şcolii şi participarea la competiţiile sportive organizate la nivel zonal, judeţean, regional sau naţional
Prof. Simion Mioara
Directorul, consilul elevilor, părinţii, diverse instituţii cu rol în educaţie
Semestrial, conf. Calendarului competiţiilor sportive
   5.
Pregătirea elevilor şi participarea la concursul ,,Prietenii pompierilor”
Prof. Bordeianu Neculai
Resp . PSI de la nivelul localităţii,
Semestrul II
6.
Pregătirea elevilor şi participarea la concursul ,,Cu viaţa mea apăr viaţa”
Prof. Roman Vergil
Resp. PSI de la nivelul Localităţii
Semestrul II

7.
Pregătirea  membrilor formaţiei ,,Floricică de pe Prut” şi participarea la diverse concursuri, festivaluri etc
Membrii formaţiei, director, consilier educativ
Director de Cămin –Lupu Ion
Permanent
8.
Identificarea elevilor cu potenţial creativ, talentaţi la pictură, muzică, etc şi dezvoltarea talentelor şi abilităţilor acestora
Prof. de limba romana, educatoarele, învăţătorii, prof. de educaţie muzicală, educaţie plastică
Consilierul educativ
Permanent



9.
Stimularea, recompensarea elevilor cu rezultate  deosebite la activităţile educative şcolare şi extraşcolare cu premii, burse etc.
Echipa managerială
Părinţii, diverşi sponsori, autorităţi locale
În urma obţinerii performanţelor


5.     Optimizarea şi menţinerea relaţiei şcoală-familie, şcoală-comunitate

NR.
CRT
ACTIVITĂŢI
RESURSE
COLABORATORI
TERMEN
1.
 Organizarea şedinţelor şi lectoratelor  cu părinţii pentru alegerea Comitetelor de părinţi pe clase şi a Consiliului reprezentativ al părinţilor pe şcoală, prezentarea Regulamentului de funcționare  şi a altor teme de interes general pentru parinti,
Toţi diriginţii
Director, consilier educativ
Semestrial
2.
Întocmirea unor parteneriate cu instituţiile locale şi  a contractului educațional cu familia;

Directorul, consilierul educativ, c.d.
Părinţii, instituţiile locale
Începutul anului şcolar, la derularea unor proiecte educaţionale locale
3.
Derularea unor proiecte educaționale/activități în parteneriat cu instituțiile locale și cu familia
Toate c.d.
Directorul, consilierul educativ, instituțiile locale, părinții
Pe parcursul anului școlar 2016-2017
4.
Atragerea părinţilor în organizarea şi desfăşurarea unor activităţi educative extraşcolare
Toate c.d.
Părinții
Permanent
5.
Informarea periodică a părinţilor cu privire la situaţia şcolară a elevilor
Diriginţii
Director, prof. Butuc Carmen
Director adjunct, prof. Bordeianu Neculai
Secretar, Darie Oana
Semestrial sau când este cazul
6.
Desfășurarea unor activități de informare și consiliere a părinților în cadrul orei la dispoziția părinților
Toți diriginții
Părinții
Permanent

6.     Monitorizarea, evaluarea și promovarea/diseminarea activităţilor educative şcolare şi extraşcolare

NR.
CRT
ACTIVITĂŢI
RESPONSABILI
COLABORATORI
TERMEN
1.

Consemnarea la timp în registrul de monitorizare a activităţilor educative şcolare şi extraşcolare a tuturor activităţilor desfăşurate
Cadrele didactice organizatoare

Consilier educativ
După desfăşurarea fiecărei activităţi
2.
Realizarea de asistenţe la orele de dirigenţie
Directori
Responsabilii comisiilor metodice-Bordeianu Neculai şi  Lovin Luminita
CEAC
Periodic
3.
Realizarea unor investigaţii nemijlocite în rândul elevilor și părinților pentru a evidenţia priorităţile educative
Consilierul educativ
Director, diriginții, CEAC, Consiliul elevilor
Periodic
4.
Analiza stadiului îndeplinirii programelor de activităţi ale comisiilor diriginţilor
Consilierul educativ
Conducerea scolii
Semestrial
5.
Evaluarea impactului activităţilor educative asupra rezulatelor şcolare  ale elevilor
Consilierul educativ
Conducerea scolii
Semestrial
6.
Elaborarea şi aplicarea unor chestionare părinţilor, elevilor şi c.d. în vederea evaluării calităţii serviciilor educaţionale oferite de şcoala noastră
CEAC
Conducerea scolii
Semestrial
7.
Desemnarea responsabilului cu publicarea pe pagina de facebook a scolii și a ISJ Vaslui a activităților educative și a rezultatelor școlii
Directorul
CP, CA
1 Noiembrie 2016
8.
Întocmirea paginii de facebook a școlii
Resp . cu imaginea și comunicarea
Directorul
15 Noiembrie 2016

9.
Pomovarea la nivel local, zonal, județean și național a rezultatelor  deosebite obținute de elevi prin afișarea la avizierele unității de învățământ, pe pagina de facebook, pe blogul școlii și pe site-ul  școlii de pe didactic.ro
Resp . cu imaginea și comunicarea, responsabilul cu promovarea activităților pe pagina de facebook
Directorul, directorul adjunct, cadrele didactice
După  desfășurarea activităților și obținerea performanțelor în activitățile extrașcolare



ÎNTOCMIT,

CONSILIER  EDUCATIV,  PROF. DOBREA FIRICEL

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru r

Planul de actiune al Liceului Tehnologic ,,Petru Rares" Vetrisoaia

           NR.1829/14.10.2019 Planul de Acţiune al Şcolii LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RARES”, SAT VETRIŞOAIA , JUDEŢUL VASLUI                               2013-2020 Planul operaţional pentru anul şcolar 20 19-2020 REVIZUIT IN SEDINTA C.A. DIN DATA DE: 10.10.2019 APROBAT IN SEDINTA C.P. DIN DATA DE 28.10.2019 Partea I – Context 1.     Misiunea/Viziunea şcolii Misiunea școlii Liceul Tehnologic ,,Petru Rares”, sat   Vetrişoaia are menirea de a oferi şanse egale pentru educaţie, instruire, dezvoltare personală şi profesională tuturor elevilor, asigurând calitatea demersului didactic astfel încât absolvenţii şcolii noastre să fie responsabili și capabili de a decide asupra propriei cariere, să aibă competențe de învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe pentru reușită și
  LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREȘ” VETRIȘOAIA             E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com TEL / FAX: 0235432038 e- mail :   isjvaslui@   isj.vs.edu.ro 31 octombrie 2021 COMUNICAT Privind situația vaccinărilor împotriva COVID – 19 la nivelul Liceului Tehnologic ,,Petru Rareș ”  Vetrișoaia La data de 31 octombrie 2021, situația personalului care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia este următoarea:   Total persoane care activează în  Liceul Tehnologic ,,Petru Rareș” Vetrișoaia  - 28; Total persoane vaccinate - 22; Ponderea personalului vaccinat raportat la numărul total de persoane:78%