INSPECTORATUL
ŞCOLAR JUDEŢEAN VASLUI
AVIZ DIRECTOR,
LICEUL TEHNOLOGIC ,,PETRU RAREŞ”, SAT VETRIŞOAIA
PROF. BUTUC CARMEN
TEL./FAX:0235432038
E-mail: licteh.vetrisoaiavs@yahoo.com
NR.
PLANUL MANAGERIAL
privind activitatea educativă extracurriculară şi
extraşcolară la nivelul unității de învățământ
ANUL ŞCOLAR
2016-2017
Prin formele sale specifice, activitatea
educativă şcolară şi extraşcolară dezvoltă creativitatea, gândirea critică şi
stimulează implicarea tinerei generaţii în actul decizional în contextul
respectării drepturilor omului şi al asumării responsabilităţilor sociale.
În
sistemul de învațământ românesc, cadrul activitații educative școlare şi extrașcolare
constituie spaţiul capabil de a răspunde provocărilor societăţii actuale, în
sensul în care conceperea flexibilă a acesteia permite o continuă actualizare a
conţinutului învăţării şi a metodelor didactice centrate pe elev, precum şi o
monitorizare şi evaluare de calitate a rezultatelor învăţării.
Elevul
devine resursă, producător, lider de opinie, deci participant activ.
Activitatea educativa școlară şi
extrașcolara contribuie la dezvoltarea personalităţii copilului/tânărului şi a
integrării lui sociale. Din acest punct de vedere există următoarele
perspective și tendințe:
-
Implicarea
mai pronunţată a şcolii în viaţa comunităţii prin activităţi de voluntariat;
-
Reducerea
ratei absenteismului, a incidenţei delincvenţei juvenile în rândul populaţiei
şcolare, a cazurilor de discriminare şi situaţiilor conflictuale;
-
Încurajarea aptitudinilor deosebite ale
copiilor si sprijinirea acestora pentru a le valorifica la concursuri,
olimpiade şi festivaluri tematice;
-
Cooptarea
elevilor în actul decizional la nivelul şcolii prin intermediul Consiliului
elevilor;
-
Implementarea în toate unităţile de învăţământ
a Strategiei MENCS privind prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar.
ANALIZA SWOT
MEDIUL
INTERN
|
|
PUNCTE
TARI
|
PUNCTE
SLABE
|
- Colectivul de cadre didactice
este activ, armonios, acționând ca o echipa pentru educarea elevilor;
-
Preocuparea unui număr mare de cadre didactice pentru dezvoltarea profesională, participare la cursuri/activități de
formare în specialiatate, dar și
pentru domeniul activităților formale și nonformale;
-
Disponibilitatea cadrelor didactice
pentru inițierea și desfășurarea unui număr mare de activități/acțiuni
educative diversificate, atractive și de calitate;
- Optimizarea
și amenajarea corespunzătoare a spațiului școlar, dotarea unității școlare cu
echipamente și mijloace didactice moderne necesare desfășurării unei educații
eficiente și de calitate;
-
Rezultatele bune ale elevilor/preșcolarilor înregistrate la anumite
discipline la concursuri, olimpiade, competiții, festivaluri și manifestări
educative locale, județene și
regionale;
- Existența
unei oferte educaționale proprii, a unor programe pentru copii cu nevoi
speciale;
- Experienţa unor cadre didactice în inițierea, proiectarea și
derularea proiectelor/ programelor educaționale, europene, cu sau fără
finanțare;
- Existența unor parteneriate și a unei bune colaborări cu reprezentanţii Poliţiei, Primăriei și cu Consiliul Reprezentativ al Părinţilor în
scopul prevenirii delincvenţei juvenile, prevenirii absenteismului și
diminuării abandonului școlar, derulării unor proiecte și prograame
educaționale, desfășurării activităților extrașcolare.
|
- Inexistența unui psiholog/consilier școlar cu activitate permanent în unitatea
școlară;
- Migrarea părinților la muncă în străinătate sau în alte localități are
implicații directe asupra comportamentului elevilor, reflectate în special în
absenteismul școlar;
- Număr mic de elevi participanți la olimpiadele și concursurile
școlare;
- Lipsa unor spații adecvate (sală/teren de sport), dotate corespunzător pentru desfașurarea activitatilor sportive
și a altor activități extrașcolare;
- Fonduri reduse pentru susţinerea activităţilor extracurriculare, de
orientare și consiliere educațională, în carieră sau profesională.
|
MEDIUL
EXTERN
|
|
OPORTUNITATI
|
AMENINTARI
|
- Existenţa unor programe guvernamentale, acordarea de burse şi a altor
tipuri de ajutoare pentru elevi (,,Bani de liceu’’, ,,Euro 200”, ,,Cornul şi
laptele”, ,,Fructe în școli”, ,,Toți copiii la grădiniță”, ,,Rechizite
gratuite”);
- Acordarea burselor sociale/de studiu elevilor de către Administrația
publică locală care stimulează participarea elevilor la cursuri, pregătirea
suplimentara și participarea la concursuri, olimpiade, competiții școlare și
obținerea de performanțe;
- Decontarea integrală a cheltuielior cu naveta atât a elevilor cât și a
cadrelor didactice determină atragerea la unitatea noastră cadrelor didactice
calificate și a elevilor din alte localități;
- Derularea unor proiecte la nivel județean sau național/regional:
,,Școala te face OM!”, ,,Școala pentru toți!” etc. și la care suntem sau
putem fi parteneri;
- Posibilitatea depunerii şi
derulării unor proiecte educative
locale;
-Existenţa unor copii cu potenţial
intelectual sau cu diferite talente, abilităţi (literar-artistice, sportive
etc);
- Existenţa mijloacelor şi
echipamentelor moderne care permite desfăşurarea unor activităţi educative
şcolare şi extraşcolare calitative;
- Existenta ofertei de cursuri de
formare in domeniul managementului educational si a realizarii de proiecte
educationale si cu finantare;
- Existența unei oferte bogate de
concursuri, olimpiade, competiții școlare avizate de MENCS (C.A.E.N. și
.C.A.E.R.) sau organizate la nivel județean și avizate de ISJ Vaslui;
- Susținere din partea autorităților
locale în privința participării elevilor la concursuri, olimpiade și
competiții sportive.
|
- Scăderea/migrarea populatiei
scolare ca urmare scăderii natalității/migrarii părinților la muncă în străinătate sau în alte
localități;
- Existența unui
număr mare de parinți cu o situație materială precară sau cu mentalitati învechite,
care sunt dezinteresati de evoluția școlară a copiilor lor;
- Renunțarea unor elevi din clasele a
XI-a și a XII-a privind continuarea și finalizarea studiilor liceale și
angajarea lor în câmpul muncii;
- Existența
unei legislații care nu încurajează colaborarea agenților economici cu
unitațile școlare;
-
Existența unui număr destul de mare de cadre didactice navetiste, cu
norma de predare in doua scoli sau la plata cu ora, care implică într-o mai
mică măsură în organizarea activităților extrascolare in afara cursurilor sau in initierea sau derularea unor proiecte
educationale cu durata mai mare de un an;
- Scăderea motivației elevilor pentru învățare
determină o slabă participare și rezultate în general modeste la olimpiadele
si concursurile şcolare pe discipline, în special la etapele superioare ale
acestora.
|
OBIECTIVE OPERAŢIONALE:
- Proiectarea şi organizarea eficientă a
activităţii educative şcolare şi extraşcolare;
- Desfăşurarea unor activităţi educative
variate, calitative, care să atingă toate domeniile/tipurile de
educaţie şi să corespundă
intereselor, abilităţilor, aptitudinilor şi particularităţilor de vârstă
ale elevilor ;
- Îmbunătăţirea frecvenţei, întărirea
disciplinei şi combaterea violenţei
în mediul şcolar;
- Obţinerea de performanţe în activităţile
educative şcolare şi extraşcolare;
- Optimizarea şi menţinerea relaţiei
şcoală-familie, şcoală-comunitate;
- Monitorizarea şi evaluarea activităţilor
educative şcolare şi extraşcolare.
1. Proiectarea şi
organizarea eficientă a activităţii educative şcolare şi extraşcolare
NR. CRT
|
ACTIVITĂŢI
|
RESPONSABILI
|
COLABORATORI
|
TERMEN
|
1.
|
Constituirea comisiilor metodice a
diriginţilor şi desemnarea
responsabililor
|
Consiliul profesoral
|
Membri CA
Director, consilier educativ
|
Septembrie, 2016
|
2.
|
Reactualizarea bazei de date privind situaţia disciplinară, absenteismul,
delicvenţa
|
Consilierul educativ, diriginţii
|
Secretariatul şcolii
|
Lunar
|
3.
|
Organizarea activităţii comisiilor metodice ale diriginţilor
|
Responsabilii de comisii (Bordeianu
Neculai, Lovin Luminita)
|
Consilierul educativ, membrii comisiei
|
1 Octombrie, 2016
|
4.
|
Elaborarea Planului/Programului managerial al
activităţilor educative şcolare şi extraşcolare şi Calendarului activităţilor
educative al şcolii
|
Consilierul educativ
|
Director, responsabili comisii metodice
|
1 Octombrie, 2016
|
5.
|
Întocmirea planificărilor calendaristice/semestriale la consiliere şi
orientare
|
Diriginţii
|
Consilier educativ
|
1 Octombrie, 2016
|
6.
|
Întocmirea proiectelor didactice pentru orele de consiliere și orientare
|
Toți diriginții
|
Responsabilii comisiilor metodice
|
Permanent
|
7.
|
Intocmirea programelor
activităţilor educative la nivel de clasă
|
Toţi diriginţii
|
Elevii, părinţii consilierul educativ, instituţii cu rol în educaţie
|
30 Septembrie, 2016
|
8.
|
Proiectarea riguroasă şi
organizarea calitativă a oricărei activităţi educative şcolare şi
extraşcolare
|
Toate cadrele didactice
|
Cadrele didcatice, elevii, părinţii
|
Permanent
|
9.
|
Proiectarea programului de activităţi pentru ,,Săptămâna educaţiei globale 14-18 noiembrie”. Tema „Împreună pentru pace!”.
|
Consilier educativ
|
Responsabilii comisiilor metodice
|
31octombrie, 2016
|
10.
|
Proiectarea programului de activităţi pentru săptămâna 27-31 MARTIE, 2017
–Programul
,,Şcoala altfel: Să ştii mai multe, să fii mai bun!”
|
Consilier educativ
Toate c.d.
|
elevii, părinţii, diverse instituţii,
|
Octombrie, 2016- ianuarie, 2017
|
11.
|
Constituirea Comitetelor de părinţi pe şcoală
|
Diriginţii
|
Părinţii
|
Septembrie –octombrie, 2016
|
12
|
Organizarea Consiliului reprezentativ al părinţilor și întocmirea
programului de activități a CRP
|
Directorul, consilierul educativ
|
Diriginţii, părinţii
|
octombrie, 2016
|
13.
|
Întocmirea programului de activităţi cu părinţii
|
Toţi diriginţii, directorul, consilierul educativ
|
Părinţii
|
Octombrie, 2016
|
14.
|
Atragerea și întocmirea parteneriatelor cu diverse instituţii cu rol în educaţie, cu
familia şi cu alţi factori educaţionali
|
Directorul
|
Consilierul educativ, cadrele didactice, instituţii cu atribuţii în
educaţie
|
Pe tot parcursul anului şcolar 2016-2017
|
15.
|
Organizarea Consiliului Școlar al Elevilor şi alegerea biroului executiv
al acestia
|
Consilier educativ
|
Diriginţii, elevii
|
Septembrie-octombrie 2016
|
16.
|
Organizarea alegerilor reprezentantului elevilor în Consiliul de
Administrație al scolii
|
Consilier educativ
|
Diriginţii, elevii
|
Octombrie 2016
|
17.
|
Revizuirea Regulamentului de
organizare și funcționare a unității școlare şi avizarea acestuia
|
Directorul
|
Consilier educativ, responsabili comisii metodice
|
Septembrie, 2016
|
18.
|
Organizarea serviciului pe şcoală
|
Consilierul educativ
|
Director, c.d., elevii
|
Septembrie, 2016
|
19.
|
Elaborarea şi depunerea de proiecte educaționale cu sau fără finanţare
|
Toate cadrele didactice
|
Directorul, ISJ Vaslui, potenţialii parteneri
|
Conform procedurior şi calendarelor de depunere şi avizare a proiectelor
educaţionale/
semestrial
|
20.
|
Intocmirea programelor de pregătire suplimentară cu elevii pentru
remediere şcolară şi obţinere de
performanţe şcolare
|
Toate cadrele didactice
|
Director, consilier educativ, responsabili de comisii metodice, elevii şi
părinţii
|
Semestrial
|
21.
|
Întocmirea cu rigurozitate și în timp util a întregii documentații necesare
organizării excursiilor și taberelor școlare/deplasării la diferite
activități extrașcolare
|
Toate cadrele didactice
|
Director
ISJ Vaslui
|
Atunci când este cazul
|
2. Desfăşurarea unor activităţi educative
variate, calitative, care să atingă toate domeniile/tipurile de educaţie şi să
corespundă intereselor, abilităţilor, aptitudinilor şi particularităţilor de
vârstă ale elevilor
NR.
CRT
|
ACTIVITĂŢI
|
RESPONSABILI
|
COLABORATORI
|
TERMEN
|
1.
|
Desfăşurarea activităţii de
diriginte conform O.M.Ed.C.I nr. 5132, O.M.E.C.T.S. nr. 44366/10.09.2010 şi OMECTS nr. 46267/28.09.2010
|
Responsabili comisii metodice ale diriginţilor, diriginţii
|
Director, consilier educativ
|
Permanent
|
2
|
Desfăşurarea unor activităţi de consiliere şi orientare profesională a
absolvenţilor de gimnaziu şi liceu
|
Diriginţii claselor a VIII-a şi a XII-a
|
Director, consilier educativ, specialişti în diverse domenii
|
Permanent
|
3.
|
Oferirea de consiliere educativă şi psihologică pentru elevii cu devieri
comportamentale sau a celor cu probleme sociale ori materiale
|
Dirigenţii
Consilierul educativ
|
Directorul, părinţii, CJRAE Vaslui
|
Permanent
|
4.
|
Acţiuni de educaţie rutieră
|
Toţi diriginţii
|
Poliţia locală
|
Semestrial
|
5.
|
Desfăşurarea unor acţiuni de educaţie ecologică şi de adoptare a unui stil
de viaţă durabil
|
Toate cadrele didactice
|
Consiliul elevilor
|
Permanent
|
6.
|
Desfăşurarea unor acţiuni de educaţie PSI
|
Responsabilul PSI, Prof. Bordeianu Neculai
|
Specialişti în domeniu
|
Semestrial
|
7.
|
Participarea la concursul ,,Cu viaţa mea apăr viaţa”
|
Prof. Roman Vergil, prof.
|
Specialişti în domeniu
|
Conform calendarului
|
8.
|
Sărbătorirea marilor evenimente
culturale/istorice şi a manifestărilor
la nivel naţional, european şi internaţional (25 octombire, 1 decembrie, 15
ianuarie, 24 ianuarie, 9 mai,etc )
|
Consilierul educativ
Toate cadrele didactice
|
Directorul
Consiliul elevilor
Părinții
Căminul Cultural Vetrișoaia
|
Conform calendarului
|
9.
|
Manifestări culturale în şcoală: Serbarea de Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie,
Serbarea de sfârşit de an
|
Consilierul educativ
Toate cadrele didactice
|
Directorul
Consiliul elevilor
Părinții
Căminul Cultural Vetrișoaia
|
Conform calendarului
|
10.
|
Organizarea și desfășurarea de excursii/tabere şcolare
|
Toate cadrele didactice
|
Consilierul educativ, directorul, părinţii
|
Semestrial
|
11.
|
Organizarea unor activităţi privind combaterea consumului de droguri,
fumatului
|
Consilierul educativ
Toți diriginții
|
Centrul de Prevenire şi Consiliere Antidrog Vaslui
|
Semestrial
|
12.
|
Desfăşurarea unor activităţi
privind educaţia pentru sănătate
|
Toţi diriginţii
|
Prof.de biologie, medicul de familie, etc
|
Semestrial
|
13.
|
Înfiinţarea cercului ,,Prietenii pompierilor”
|
Responsabil PSI –prof. Bordeianu Neculai
|
Responsabil PSI de la nivelul localităţii
|
Semestrul I
|
3. Îmbunătăţirea frecvenţei,
întărirea disciplinei şi combaterea
violenţei în mediul şcolar
NR.
CRT
|
ACTIVITĂŢI
|
RESPONSABILI
|
COLABORATORI
|
TERMEN
|
1.
|
Implementarea Planului privind
reducerea fenomenului violenţei în mediul şcolar şi derularea activităţilor
cuprinse în Planul managerial al
Comisiei pentru prevenirea şi combaterea violenţei în unităţile şcolare
|
Toate cadrele didactice
|
Comisia pentru prevenirea şi combaterea violenţei
|
Permanent
|
2
|
Prezentarea elevilor şi părinţilor sub semnătură a ,,Regulamentului de organizre și funcționare a unității școlare”, ,,Statutului elevului”, ,,Planului de măsuri pentru asigurarea protecţiei
unităţilor şcolare şi a siguranţei elevilor” şi a ,,Procedurii privind asigurarea pazei unităţii de învăţământ,
accesul în şcoală şi asigurarea serviciului pe şcoală”
|
Toţi diriginţii
|
Director, consilier educativ
|
Septembrie –octombrie, 2016
|
3.
|
Acţiuni de prevenire a delicvenţei
juvenile și a traficului de persoane
|
Consilierul educativ, toate cadrele didactice
|
Reprezentanții Postului de Poliție Vetrișoaia
|
Semestrial, conf. Calendarului activităţilor educative
|
4.
|
Efectuarea riguroasă a
serviciului pe şcoală
|
Toate cadrele didactice
|
Director, Postul de Poliţie Vetrișoaia
|
Permanent
|
5.
|
Monitorizarea absenţelor pe
clase şi elevi;
|
Toate c.d.
|
Părinţii
|
Permanent
|
6.
|
Desfăşurarea unor acţiuni
de reducere a absenteismului şcolar: colaborarea permanentă cu familiile
elevilor și cu autoritățile locale, etc;
|
Toţi diriginţii
|
Părinţii, autorităţi locale
|
Permanent
|
7.
|
Includerea în planificarea semestrială la consiliere şi orientare a cel
puţin unei teme de dezbatere cu elevii privind violenţa în mediul şcolar
|
Diriginţii
|
Responsabilii comisiilor metodice(Butuc Carmen şi Lovin Luminita)
|
Semestrial
|
8.
|
Depistarea cazurilor grave de indisciplină, de deviere
comportamentală, de delincvenţă juvenilă şi consilierea acestora;
|
Toate c.d.
|
Părinţii
|
Permanent
|
9.
|
Desfăşurarea unor lectorate cu părinţii pe tema violenţei
în mediul şcolar;
|
Diriginţii
|
Consilier educativ
|
Conform planificării
|
4. Obţinerea de performanţe în activităţile educative extracurriculare
şi extraşcolare
NR.
CRT
|
ACTIVITĂŢI
|
RESPONSABILI
|
COLABORATORI
|
TERMEN
|
1.
|
Desfăşurarea programelor de pregătire suplimentară cu elevii pentru evaluările naţionale
|
Cadrele didactice de specialitate
|
Director
|
Permanent
|
2.
|
Desfăşurarea programelor de pregătire suplimentară în vederea
participării la olimpiade, concursuri şi competiţii şcolare
|
Toate c.d.
|
Părinţii
|
Permanent
|
3.
|
Organizarea etapei pe şcoală a olimpiadelor şi concursurilor şcolare
|
Toate c.d.
|
Comisiile metodice
|
Conform calendarelor de desfăşurare
|
4.
|
Desfăşurarea unor concursuri şi competiţii sportive la nivelul şcolii şi
participarea la competiţiile sportive organizate la nivel zonal, judeţean,
regional sau naţional
|
Prof. Simion Mioara
|
Directorul, consilul elevilor, părinţii, diverse instituţii cu rol în
educaţie
|
Semestrial, conf. Calendarului competiţiilor sportive
|
5.
|
Pregătirea elevilor şi participarea la concursul ,,Prietenii pompierilor”
|
Prof. Bordeianu Neculai
|
Resp . PSI de la nivelul localităţii,
|
Semestrul II
|
6.
|
Pregătirea elevilor şi participarea la concursul ,,Cu viaţa mea apăr
viaţa”
|
Prof. Roman Vergil
|
Resp. PSI de la nivelul Localităţii
|
Semestrul II
|
7.
|
Pregătirea membrilor formaţiei
,,Floricică de pe Prut” şi participarea la diverse concursuri, festivaluri
etc
|
Membrii formaţiei, director, consilier educativ
|
Director de Cămin –Lupu Ion
|
Permanent
|
8.
|
Identificarea elevilor cu potenţial creativ, talentaţi la pictură,
muzică, etc şi dezvoltarea talentelor şi abilităţilor acestora
|
Prof. de limba romana, educatoarele, învăţătorii, prof. de educaţie
muzicală, educaţie plastică
|
Consilierul educativ
|
Permanent
|
9.
|
Stimularea, recompensarea elevilor cu rezultate deosebite la activităţile educative şcolare
şi extraşcolare cu premii, burse etc.
|
Echipa managerială
|
Părinţii, diverşi sponsori, autorităţi locale
|
În urma obţinerii performanţelor
|
5. Optimizarea şi menţinerea
relaţiei şcoală-familie, şcoală-comunitate
NR.
CRT
|
ACTIVITĂŢI
|
RESURSE
|
COLABORATORI
|
TERMEN
|
1.
|
Organizarea şedinţelor şi lectoratelor cu părinţii pentru alegerea Comitetelor de
părinţi pe clase şi a Consiliului reprezentativ al părinţilor pe şcoală, prezentarea
Regulamentului de funcționare şi a
altor teme de interes general pentru
parinti,
|
Toţi diriginţii
|
Director, consilier educativ
|
Semestrial
|
2.
|
Întocmirea unor parteneriate cu instituţiile locale şi a contractului educațional cu familia;
|
Directorul, consilierul educativ, c.d.
|
Părinţii, instituţiile locale
|
Începutul anului şcolar, la derularea unor proiecte educaţionale locale
|
3.
|
Derularea unor proiecte educaționale/activități în parteneriat cu
instituțiile locale și cu familia
|
Toate c.d.
|
Directorul, consilierul educativ, instituțiile locale, părinții
|
Pe parcursul anului școlar 2016-2017
|
4.
|
Atragerea părinţilor în organizarea şi desfăşurarea unor activităţi
educative extraşcolare
|
Toate c.d.
|
Părinții
|
Permanent
|
5.
|
Informarea periodică a părinţilor cu privire la situaţia şcolară a
elevilor
|
Diriginţii
|
Director, prof. Butuc Carmen
Director adjunct, prof. Bordeianu Neculai
Secretar, Darie Oana
|
Semestrial sau când este cazul
|
6.
|
Desfășurarea unor activități de informare și consiliere a părinților în
cadrul orei la dispoziția părinților
|
Toți diriginții
|
Părinții
|
Permanent
|
6. Monitorizarea, evaluarea și promovarea/diseminarea
activităţilor educative şcolare şi extraşcolare
NR.
CRT
|
ACTIVITĂŢI
|
RESPONSABILI
|
COLABORATORI
|
TERMEN
|
1.
|
Consemnarea la timp în registrul de monitorizare a activităţilor
educative şcolare şi extraşcolare a tuturor activităţilor desfăşurate
|
Cadrele didactice organizatoare
|
Consilier educativ
|
După desfăşurarea fiecărei activităţi
|
2.
|
Realizarea de asistenţe la orele de dirigenţie
|
Directori
Responsabilii comisiilor metodice-Bordeianu Neculai şi Lovin Luminita
|
CEAC
|
Periodic
|
3.
|
Realizarea unor investigaţii nemijlocite în rândul elevilor și părinților
pentru a evidenţia priorităţile educative
|
Consilierul educativ
|
Director, diriginții, CEAC, Consiliul elevilor
|
Periodic
|
4.
|
Analiza stadiului îndeplinirii programelor de activităţi ale comisiilor
diriginţilor
|
Consilierul educativ
|
Conducerea scolii
|
Semestrial
|
5.
|
Evaluarea impactului activităţilor educative asupra rezulatelor şcolare ale elevilor
|
Consilierul educativ
|
Conducerea scolii
|
Semestrial
|
6.
|
Elaborarea şi aplicarea unor chestionare părinţilor, elevilor şi c.d. în
vederea evaluării calităţii serviciilor educaţionale oferite de şcoala
noastră
|
CEAC
|
Conducerea scolii
|
Semestrial
|
7.
|
Desemnarea responsabilului cu publicarea pe pagina de facebook a scolii
și a ISJ Vaslui a activităților educative și a rezultatelor școlii
|
Directorul
|
CP, CA
|
1 Noiembrie 2016
|
8.
|
Întocmirea paginii de facebook a școlii
|
Resp . cu imaginea și comunicarea
|
Directorul
|
15 Noiembrie 2016
|
9.
|
Pomovarea la nivel local, zonal, județean și național a rezultatelor deosebite obținute de elevi prin afișarea
la avizierele unității de învățământ, pe pagina de facebook, pe blogul școlii
și pe site-ul școlii de pe didactic.ro
|
Resp . cu imaginea și comunicarea, responsabilul cu promovarea
activităților pe pagina de facebook
|
Directorul, directorul adjunct, cadrele didactice
|
După desfășurarea activităților și
obținerea performanțelor în activitățile extrașcolare
|
ÎNTOCMIT,
CONSILIER EDUCATIV, PROF. DOBREA FIRICEL
Comentarii
Trimiteți un comentariu